جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام جواب تغییر به اولویت بعدی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 39761

جواب تغییر به اولویت بعدی و رفع محرومیت کنکور

جواب تغییر به الویت بعدی و رفع محرومیت کنکور۱۴۰۰

جواب تغییر به اولویت بعدی و رفع محرومیت کنکور برای شرکت در کنکور به صورت SMS از سوی سازمان سنجش برای داوطلبان ارسال شد. اگر بعد از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور، درخواست تغییر به الویت بعدی و رفع محرومیت کنکور را داده باشید، احتمالا از سوی سازمان سنجش پیامک دریافت کرده اید.

البته این پیامک حاوی اطلاعاتی است که برای داوطلبان سوالاتی ایجاد کرده است. در ادامه نمونه پیامک های سازمان سنجش در خصوص پاسخ به درخواست تغییر اولویت و رفع محرومیت کنکور را مشاهده می کنید:


جواب تغییر به اولویت بعدی و رفع محرومیت برای شرکت در کنکور

در این قسمت دو نمونه از جواب های تغییر اولیت بعدی و رفع محرومیت برای شرکت در کنکور سراسری را مشاهده می کنید. در نمونه اول، با درخواست داوطلب موافقت شده و داوطلب مذکور مجاز به شرکت در کنکور سراسری می باشد. اما در نمونه دوم، پاسخ داوطلب کنکور منفی است و اجازه شرکت در کنکور سراسری سال را ندارد، به عبارتی از کنکور دوره بعدی محروم شده است.


نمونه 1: تایید سازمان سنجش برای تغییر به اولویت بعدی و رفع محرومیت کنکور سراسری :

متن پیامک سازمان سنجش:

داوطلب گرامی در خصوص درخواست شما مبنی بر صدور مجوز شرکت در آزمون سراسری، به اطلاع می رساند در صورتی که براساس ضوابط مندرج دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سراسری، (که در زمان ثبت نام منتشر خواهد شد)، اقدام نمایید منعی برای شرکت در آزمون نوبت بعدی نخواهید داشت.


نمونه 2 : عدم تایید سازمان سنجش برای تغییر به اولویت بعدی و محرومیت از شرکت در کنکور سراسری :

متن پیامک سازمان سنجش:

داوطلب گرامی درخواست شما مبنی بر اشتباه در انتخاب رشته در آزمون سراسری بررسی گردید و با توجه به بررسی های به عمل آمده اشتباهی در انتخاب رشته شما مشاهده نشد. مراتب جهت اطلاع اعلام می گردد.


سوالی که برای داوطلبان ایجاد شده این است که چه نوع ضوابط احتمالی برای شرکت در کنکور در نظر گرفته خواهد شد. پیشنهاد می دهیم برای مشاوره در زمینه برنامه ریزی قبولی و ثبت نام کنکور سراسری با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید. اگر تمایل به ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه خود به صورت بدون کنکور دارید، فرصت ثبت نام در بیش از 98 درصد از رشته ها، به صورت بدون کنکور وجود دارد، می توانید برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید:

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام جواب تغییر به اولویت بعدی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی