جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام و مصاحبه دانشگاه علوم اسلامی رضوی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 31735

ثبت نام دانشگاه علوم اسلامی رضوی۱۴۰۲-۱۴۰۳

ثبت نام دانشگاه علوم اسلامی رضوی

این مقاله راهنمای ثبت نام دانشگاه علوم اسلامی رضوی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ است. ثبت نام در مقاطع کاشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای سال تحصیلی 1402-1403 انجام می شود. لینک ورود مستقیم به سایت دانشگاه علوم اسلامی رضوی از طریق همین صفحه در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است:

ثبت نام دانشگاه علوم اسلامی رضوی 1400-1401

راهنمای ثبت نام دانشگاه علوم اسلامی رضوی در سال ۱۴۰۲

زمان ثبت نام دانشگاه علوم اسلامی رضوی از اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ آغاز می شود. پذیرش دانشجو برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری انجام می شود.

نحوه ثبت نام در دانشگاه علوم اسلامی رضوی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

ثبت نام در دانشگاه علوم اسلامی رضوی صرفا به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت این دانشگاه امکانپذیر است. داوطلبان به دو روش می توانند برای ثبت نام اینترنتی در دانشگاه علوم رضوی اقدام نمایند:

روش اول : ورود به سایت دانشگاه علوم اسلامی رضوی به نشانی زیر و انجام مراحل ثبت نام اینترنتی در مقطع مورد نظر برای داوطلب:

روش دوم : جهت رفاه حال داوطلبان و انجام سریع و راحت مراحل ثبت نام اینترنتی در دانشگاه علوم اسلامی رضوی ، امکان ثبت نام اینترنتی فراهم شده است. داوطلبان عزیز در سراسر کشور می توانند برای ثبت نام در مقطع مورد نظر خود از طریق شماره تلفن های زیر با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند. مشاوران این سامانه تمام مراحل ثبت نام اینترنتی را برای متقاضیان انجام می دهند.
(امکان تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 ، از ساعت 8 صبح تا 12 شب فراهم شده است).

 شرایط ثبت نام دانشگاه علوم اسلامی رضوی 

شرایط ثبت نام دانشگاه علوم رضوی به شرح زیر است:
  • داوطلبان برای ثبت نام آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی؛ در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از اردیهشت ماه ۱۴۰۲ اقدام نمایند.
  • ثبت نام در آزمون اختصاصی دانشگاه علوم اسلامی رضوی از بین برادران واجد شرایط در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی آغاز شد
  • به گزارش روابط عمومی دانشگاه ثبت نام صرفاً از طریق سایت دانشگاه علوم اسلامی رضوی بوده و در مقطع کارشناسی دارندگان پایه شش حوزه علمیه و نیز دارندگان مدرک پیش دانشگاهی رشته های تجربی، انسانی و ریاضی می توانند ثبت نام نمایند.
  • داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد می بایست دارای مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم یا سطح دو حوزه علمیه باشند و داوطلبان مقطع دکتری نیز باید مدرک کارشناسی ارشد یا سطح سه حوزه علمیه را دارا باشند.
  • رشته های مقطع کارشناسی علوم قرآنی و حدیث، حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی، اقتصاد و زبان و ادبیات عربی خواهد بود.
  • رشته های مقطع کارشناسی ارشد علوم قرآنی و حدیث، حقوق خصوصی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق بین الملل، فقه و مبانی حقوق اسلامی و فلسفه و کلام اسلامی و در مقطع دکتری نیز رشته های مورد پذیرش علوم قرآنی و حدیث، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق بین الملل، فلسفه و کلام اسلامی و فقه جزایی خواهد بود.
  • برای اطلاع از جزئیات آزمون مشتمل بر دروس امتحانی، ضریبها، مکانهای آزمون و… با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید:
به این مقاله امتیاز دهید
منابع :

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام و مصاحبه دانشگاه علوم اسلامی رضوی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 3 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی