کد خبر : 22614

تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد 1400

تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد


پس از اتمام مهلت ثبت نام کنکور ارشد 1400 ؛ سازمان سنجش، طی اطلاعیه ای ،در یک بازه زمانی کوتاه مدت ، لینک ثبت نام را چند روز بیشتر فعال نگه می دارد. داوطلبانی که از ثبت نام در مهلت اولیه جا مانده باشند، می توانند در زمان تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 ، اقدام به تکمیل فرم تقاضانامه ارشد 1400 نمایند.





تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد 1400

تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 ، در سایت سنجش اعلام خواهد شد.

مهلت ثبت نام آزمون ورودی ارشد 1400 ؛ از سمت سازمان سنجش اعلام شد. شروع ثبت نام از تاریخ 16 آذر 99 خواهد بود و تا 23 آذر 99 ادامه خواهد داشت. داوطلبان می توانند در این بازه زمانی اقدام به خرید کارت اعتباری و تکمیل فرم ثبت نام نمایند. اما هرساله تعدادی از داوطلبان، از ثبت نام در بازه زمانی اصلی جا می مانند . سازمان سنجش معمولا فرصتی در اختیار جاماندگان از ثبت نام می دهد، و لینک ثبت نام آزمون ارشد را چند روز بیشتر فعال نگه می دارد.

معمولا تمدید ثبت نام ارشد، یک مهلت 2 تا 3 روزه است. از آنجایی که هنوز فرصت ثبت نام در کنکور ارشد 1400 فرا نرسیده ، اطلاعیه ای هم درخصوص تمدید مهلت ثبت نام منتشر نشده است.

در صورت انتشار اطلاعیه جدید و تمدید مهلت ثبت نام از سمت سازمان سنجش، این مقاله به روزرسانی خواهد شد.



همچنین در صورتیکه درباره نحوه خرید کارت و تکمیل ثبت نام کنکور ارشد سوالی دارید می توانید با مشاوران، صدای مشاور تماس بگیرید.





مهلت مجدد ثبت نام ارشد 1400

پس از اتمام مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 و همچنین تمدید آن در آذر ماه ؛ عده ای از داوطلبین هستند که به هر دلیلی ، در آذر ماه اقدام به ثبت نام برای شرکت در این آزمون نکرده اند. سازمان سنجش معمولا در اسفند ماه ، مهلت مجددی برای ثبت نام کنکور ارشد ، مشخص می کند. داوطلبانی که در مهلت اصلی، ثبت نام نکرده اند، ولی قصد دارند در مقطع ارشد ادامه تحصیل بدهند در این مهلت مجدد می توانند برای تکمیل فرم تقاضانامه آزمون ارشد، اقدام نمایند.

به محض انتشار مهلت مجدد ثبت نام آزمون ارشد 1400؛ در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.




برای اطلاع از منابع اصلی کنکور ارشد رشته خود، کلیک نمایید:


بهترین منابع کنکور ارشد 1400





ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد 1400

در زمان تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد ؛ داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت نام کرده اند ولی از درست بودن اطلاعات وارده خود اطمینان ندارند یا قصد دارند محل حوزه امتحانی خود را تغییر بدهند، فرصت دارند ، اطلاعات ثبت نامی خود را چک کنند و در صورت لزوم ، اقدام به ویرایش اطلاعات خود نمایند.

مشاوران مرکز صدای مشاور، به شما در تکمیل و تصحیح اطلاعات ثبت نامی کمک خواهند کرد.



5/5 - (1 امتیاز)
منابع : ناموجود
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی