جهت مشاوره در زمینه تقویم آموزشی دانشگاه فرهنگیان نیمسال دوم 1402-1403

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 24965

تقویم آموزشی دانشگاه فرهنگیان نیمسال دوم 1402-1403

تقویم آموزشی دانشگاه فرهنگیان نیمسال دوم

در این مقاله تقویم آموزشی دانشگاه فرهنگیان در نیمسال دوم 1401-1402 را در اختیار دانشجویان عزیز این دانشگاه قرار داده ایم. نیمسال دوم از بهمن ماه آغاز شده و تا خرداد ماه ادامه دارد. تقویم آموزشی دانشگاه فرهنگیان جدول زمانبندی برای انتخاب واحد، آغاز کلاس ها، حذف و اضافه و حذف درس پیش از آزمون است.

تقویم آموزشی دانشگاه فرهنگیان نیمسال دوم 1401-1402

تقویم آموزشی دانشگاه فرهنگیان نیمسال دوم 1401-1402 برای سال تحصیلی 1401-1402 به شرح زیر از سوی دانشگاه فرهنگیان اعلام شد:

تقویم آموزشی سال تحصیلی جدید منتشر شد . این تقویم شامل تقویم آموزشی دانشگاه فرهنگیان و تقویم آموزشی دانشگاه فرهنگیان 1401-1402 است که بر اساس آن ثبت نام و انتخاب واحد این دانشگاه آغاز می شود. شروع کلاس های دانشگاه فرهنگیان 27 شهریور ماه اعلام شده است. همچنین حذف و اضافه این دانشگاه سوم و چهارم مهر ماه مطابق تصویر جدول زیر خواهد بود:

تقویم آموزشی دانشگاه فرهنگیان نیمسال دوم 1402-1403 1

** قابل توجه : دانشجویان ترم یک ، انتخاب واحد نداشته و مدیران گروه تعیین کننده دروس انتخاب واحد ترم دوم خواهند بود.

در صورتی که دانشجو مجاز به ادامه تحصیل نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد باشد ولی در بازه زمانی اعلام شده در سامانه آموزش اقدام به انتخاب واحد نکند، با توجه به آیین نامه مصوب وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجوی انصرافی تلقی می شود. وضعیت این دانشجویان به ادارات کل آموزش و پرورش محل خدمت گزارش می شود.

حذف اضطراری فقط برای یک درس نظری و با تایید گروه آموزشی امکانپذیر است. مهلت اعلام نمرات و ثبت در سامانه جامع آموزش دانشگاه توسط اساتید، حداکثر تا 7 روز بعد از برگزاری هر امتحان خواهد بود.

هر سال تقویم آموزشی از سوی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی اعلام میشود. تقویم آموزشی سال 1401-1402 مربوط به کلیه مقاطع در دانشگاه فرهنگیان است.


اخبار تقویم آموزشی دانشگاه فرهنگیان
انتخاب واحد دوره تابستان مطابق تقویم آموزشی دانشگاه فرهنگیان صرفا به صورت الکترونیکی در روز‌های ۲۶ تا ۲۸ تیر ۱۴۰۲ و از طریق سامانه آموزشی گلستان انجام می شود.
  • دانشگاه فرهنگیان در راستای استفاده مناسب از زمان و هم چنین فراهم نمودن شرایط لازم جهت دانش آموختگی به موقع دانشجو معلمان حائز شرایط، دستورالعمل برنامه ‌ریزی و تقویم اجرایی برگزاری دوره تابستانی ویژه دانشجو معلمان کارشناسی پیوسته ورودی‎ سال‎های ۱۳۹۹ و ما قبل در تمامی رشته‌ها و همچنین دانشجو معلمان تأخیر گزینش یا دارای شرایط خاص در سایر رشته‌ها و ورودی‌ها که با هم ورودی‌‌های رشته خود هماهنگ نیستند و معلم دانشجویان کارشناسی ناپیوسته سال آخر را اعلام کرد.

تصویب اصلاح اساسنامه دانشگاه فرهنگیان

  • به استناد مجوز شماره ۳۵۱۳۸/۲۱/۲ مورخ دوم خرداد وزارت علوم، حداکثر واحد مجاز انتخابی در دوره تابستانی سال ۱۴۰۲، به میزان ۱۰ واحد درسی است.
  • انتخاب واحد دوره تابستانی، “قطعی” است و امکان حذف و اضافه دروس وجود ندارد.
  • با اعلام دانشگاه فرهنگیان، انتخاب واحد دانشجومعلمان و مهمانی آنان در دانشگاه‌های دولتی روزانه و سایر پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان با تأیید گروه آموزشی، مجاز است. (فرم ‌های پیشنهادی در پورتال خدمات آموزشی معاونت آموزشی دانشگاه فرهنگیان موجود است)
  •  چنانچه دانشجو معلم تمامی واحد‌های درسی خود را تا پایان نیمسال ۴۰۱۲ گذرانده و حداکثر دو عنوان درسی نظری باقی مانده داشته باشد؛ با تأیید گروه آموزشی مربوطه می‌تواند دروس را به صورت معرفی به استاد و از طریق پیشخوان خدمت سامانه گلستان اخذ نماید؛ این دروس می‌بایست در نیمسال ۴۰۱۳ و با وضعیت «معرفی به استاد دوره تابستان» ثبت شوند.
  •  در صورتی که دانشجو معلم برای دانش آموختگی با رعایت سقف واحد‌های دوره تابستانی (تبصره ۲ و ۳ ماده۷)، حداکثردو عنوان درس نظری باقی مانده داشته باشد، می‌تواند با تأیید گروه آموزشی ذی ربط دروس را بعد از دوره تابستانی، به صورت معرفی به استاد و از طریق پیشخوان خدمت سامانه گلستان اخذ نماید که این دروس می‌بایست در نیمسال ۴۰۲۱ و با وضعیت «معرفی به استاد بدون سنوات» ثبت شوند و مطابق تقویم آموزشی تا ۳۱ شهریور به عنوان دانش آموخته به اداره کل آموزش و پرورش محل خدمت دانشجو، معرفی شوند.
  • همچنین، پردیس‌ها و واحد‌های تابعه مجاز به ارائه دروس نظری، نظری-عملی، عملی و آزمایشگاهی در این دوره تابستانی هستند، ولی ارائه دروس «کارورزی و پروژه (کارنمای معلمی)» در دوره تابستانی، مجاز نیست.
  • در مواردی که دانشجو معلمی صرفا با ارائه ۲ واحد درس «پروژه یا کارنمای معلمی»؛ در تابستان دانش آموخته می‎شود، با تصویب «شورای آموزشی استان»، ارائه درس مذکور مجاز است.
  • حضور دانشجو معلم، در تمام جلسات درس الزامی است و چنانچه دانشجو در جلسات درس و یا امتحانات پایانی غیبت داشته باشد مطابق قوانین و آئین نامه آموزشی عمل خواهد شد. تصمیم گیری شورای آموزشی در خصوص ثبت غیبت‌های موجه یا غیرموجه، باید حداکثر ۳ روز قبل از شروع امتحانات برای غیبت‌های کلاسی و ۵ روز پس از امتحانات باشد.
  • اخذ دروس با تداخل زمانی کلاس به هیچ وجه حتی برای دانشجویانی که دانش آموخته خواهند شد، امکان پذیر نمی‌باشد.
  • دانشگاه فرهنگیان تاکید کرده است که درخصوص فرآیند و امکان ارائه درس در دوره تابستانی به دانشجویان رشته «بهداشت مدارس»، متعاقبا اطلاع رسانی‌های لازم انجام خواهد شد

  • مشاوره ثبت نام و حذف و اضافه در دانشگاه فرهنگیان 
  • دانشجویان گرامی میتوانند برای انجام مراحل ثبت نام و حذف و اضافه در دانشگاه فرهنگیان ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. کارشناشان این سامانه تمام مراحل را برای متقاضیان در سامانه جامع آموزش دانشگاه فرهنگیان انجام می دهند.
4.5/5 - (2 امتیاز)
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 9 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زهرا پنج‌شنبه , 15 آوریل 2021 - 19:31

سلام وقتتون بخیر. من ترم 6 هستم میخام درس روش امار و تحقیق رو حذف کنم. اگ حذف کنم میشه ترم بعد بگیرمش؟ مشکلی نیس؟

مهشید چهارشنبه , 30 دسامبر 2020 - 1:45

سلام کلاسها بصورت مجازی هستش یا اینک حضوری؟
چون ک من شنیده بودم جدیدالورودی ها احتمالش هست یکی دو هفته ای بصورت حضوری باشن میخواستم بدونم حقیقت داره

مسعود سه‌شنبه , 22 دسامبر 2020 - 20:45

سلام منم ورودی 99 هستم
تا جایی که من میدونم آره بهمن شروع میشه

ندا سه‌شنبه , 8 دسامبر 2020 - 14:49

سلام من ورودی ۹۹ هستم کلاسامون از بهمن شروع میشه؟

مسعود سه‌شنبه , 22 دسامبر 2020 - 20:43

سلام آره منم ورودی 99 هستم
تا جایی که من میدونم از بهمن شروع میشه
راستش دنبال یکی بودم که دانشگاه فرهنگیان باشه و اطلاعات دانشگاهی رو ازش بپرسم
خوشحال میشم به ایمیلم پیام بدید .masoudashori3@gmail.com

گلچهره احمدی شنبه , 16 ژانویه 2021 - 18:22

آقا ی مسعودرشته چی قبول شدین
کدوم شهر
نظام جدیدی هستین
سال اولتون که کنکور شرکت کردین؟!

نصب اپ دانش آموزی