جهت مشاوره در زمینه استخدام دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 32810

استخدام دانشگاه فرهنگیان

استخدام دانشگاه فرهنگیان

استخدام جدید دانشگاه فرهنگیان با جذب نیرو از میان داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲-۱۴۰۳ انجام می شود. قبول شدگان کنکور سراسری دانشگاه فرهنگیان فرصت استخدام در این دانشگاه را دارند.


مجوز قطعی و نهایی برای استخدام از طریق سازمان امور استخدامی ویژه کنکورصادر شد.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

استخدام جدید دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور 1402-1403

استخدام جدید دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور دوره قبل، به تعداد 50 هزار نفر رسید. تعداد نیروی مورد نیاز برای استخدام در سال 1402-1403 هنوز به طور دقیق مشخص نشده است، اما همچنان تقاضا برای جذب نیروی کار از طریق کنکور بالا به نظر می رسد برای اطلاع از اخبار مربوط به ظرفیت استخدام جدید دانشگاه فرهنگیان می توانید با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید. پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور سراسری انجام می شود. در دوره قبل، این دانشگاه ظرفیت استخدام حدود 50 هزار نفر از قبول شدگان کنکور سراسری را اعلام کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان، از اعلام موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور، با جذب تعداد 50 هزار نفر دانشجوی متعهد خدمت در این دانشگاه از طریق کنکور سراسری خبر داد:

  • طی مذاکرات و مکاتبات صورت گرفته با سازمان اداری و استخدامی کشور، این سازمان به استناد تبصره (1) ماده (24) قانون مدیریت خدمات کشوری و بند (ب) ماده (63) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه، موافقت اصولی خود را با جذب تعداد 25000  نفر دانشجوی متعهد خدمت در دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور سراسری اعلام کرد.
  • در نامه ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور به وزارت آموزش و پرورش آمده است: مجوز نهایی، پس از تامین اعتبار مورد نیاز برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان، استخدام و هزینه های آموزشی افراد با رعایت بند (ث) ماده (7) قانون برنامه ششم توسعه از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور و در چارچوب مواد (9) و (18) ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1401 کل کشور، صادر خواهد شد.
  • رئیس دانشگاه فرهنگیان بر استقبال از پذیرفته شدگان کنکور سراسری طی سال جاری در این دانشگاه، تاکید کرد.

استخدام معلم فقط از دانشگاه فرهنگیان

استخدام دانشگاه فرهنگیان 1


مشاوره قبولی دانشگاه فرهنگیان در کنکور

داوطلبان عزیز سراسر کشور می توانند برای برنامه ریزی و مشاوره قبولی دانشگاه فرهنگیان در کنکور با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. پذیرفته شدگان کنکور شانس استخدام در این دانشگاه را خواهند داشت. برای اطلاع از مزایای استخدام و قبولی در دانشگاه فرهنگیان، با شماره تلفن های مندرج در این صفحه تماس حاصل فرمایید:

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه استخدام دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی