کد خبر : 11363

تخمین رتبه ایثارگران با معدل

استفاده از سهمیه ایثارگران و جانبازی در کنکور 1402

تخمین رتبه ایثارگران کنکور با معدل در قبولی کنکور سراسری داوطلبانی که دارای سهمیه ایثارگران 5 و 25 درصد می باشند، موثر است. با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه ایثارگران کنکور صدای مشاور می توانید به سادگی تخمین رتبه ایثارگران را انجام دهید.

نرم افزار تخمین رتبه ایثارگران کنکور  با معدل

داوطلبان کنکور که دارای سهمیه ایثارگران 5 و 25درصد می باشند، می توانند از نرم افزار تخمین رتبه ایثارگران استفاده نمایند. علاوه برای کسب راهنمایی جهت استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور برای ایثارگران و مشاوره تخمین رتبه کنکور، با مرکز مشاوره تحصیلی تماس بگیرید.

به این ترتیب می توانید، از رشته محل هایی که شانس قبولی در آن را دارید، مطلع شوید. نرم افزار تخمین رتبه کنکور برای دارندگان سهمیه ایثارگران، براساس تحلیل کارنامه های داوطلبان کنکور دوره های قبل که دارای سهمیه ایثارگران بوده است، می پردازد. این نرم افراز میتواند، با توجه به اطلاعات ورودی هر داوطلب ، تخمین ربته ایثارگران با توجه به تحلیل کارنامه داوطلبان دوره قبل کنکور، را بدست آورد.

نرم افزار تخمین رتبه ایثارگران برای کنکور

بحث تخمین رتبه بر اساس معدل و انواع سهمیه ها از جمله مواردی است که ذهن اکثر داوطلبان کنکور را به خود مشغول کرده است، سهیمه ایثارگران و تخمین رتبه ایثارگران با معدل یکی از مواردی است که سوال برانگیز است از طرفی بسیاری از داوطلبان به دنبال یافتن پاسخی برای این سوال هستند که تخمین رتبه ایثارگران چه اثر مثبتی در زمان انتخاب رشته می تواند داشته باشد؟ در حال حاضر 30 درصد ظرفیت دانشگاه ها به ایثارگران اختصاص یافته است(با سهمیه 5 و 25 درصد).

داوطلبان در سراسر کشور، لازم است در زمان انتخاب رشته حتما انواع سهمیه‌ها و تخمین رتبه با معدل را در نظر گرفته و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.اگر شما جز داوطلبانی هستید که قصد انتخاب رشته دارید فراموش نکنید که حتما  قبل از اقدام به انتختب رشته با مشاوران در این زمینه مشورت کنید تا فرصت های طلایی خود را از دست ندهید.

 

ایثارگران مطابق با دفترچه انتخاب رشته کنکور شامل، جانبازان 5 و 25 درصد می باشد. بر این اساس شامل موارد زیر است:

گروه سهمیه ایثارگران 25 درصدی :

  • همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر
  • آزادگان و همسر و فرزندان آنان
  • جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان

گروه سهمیه ایثارگران 5 درصدی:

  •  جانبازان زیر 25 درصد
  • همسر و فرزندان آنان
  • همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه

تخمین رتبه ایثارگران کنکور 99

مشاوره تلفنی تخمین رتبه ایثارگران کنکور

داوطلبان کنکور که دارای سهمیه ایثارگران می باشند، می توانند برای دریافت و اطلاع از نحوه استفاده از نرم افزار تخمین رتبه ایثارگران و مشاوره قبولی در انتخاب رشته کنکور، با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای مشاور تماس بگیرند. کارشناسان این سامانه راهنمای شما برای قبولی در انتخاب رشته کنکور و تخمین رتبه ایثارگران در کنکور  می باشند. توجه داشته باشید که نرم افزارهای تخمین رتبه کنکور، تنها می توانند اطلاعاتی حدودی در اختیار شما قرار دهند، بنابراین لازم است حتما برای تحمین رتبه و قبولی در انتخاب رشته با سهمیه ایثارگران ، از راهنمایی مشاور تحصیلی استفاده نمایید.

به شما مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور را پیشنهاد می دهیم. این مرکز اولین سامانه مشاوره انتخاب رشته کنکور تلفنی در ایران است که با سالها تجربه موفقیت در انتخاب رشته ، بهترین مشاور، برای انتخاب رشته کنکور محسوب می شود.

تماس با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای مشاور

انتخاب رشته و تخمین رتبه کنکور 

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

تخمین رتبه ایثارگران با معدل 1


تخمین رتبه ایثارگران با معدل و سهمیه 5 و 25 درصد

گروه اولی که  سهمیه ایثارگران شامل آن ها می شود فرزندان و همسران جانبازانی با درصد 25 هستند.  این افراد لازم است تنها 80 درصد از تراز آخرین داوطلب قبول شده در سهمیه را کسب کنند تا بتوانند به قبولی کنکور دست بیابند. مثلاً فرض کنید که تراز آخرین داوطلب کنکور پذیرفته شده  برابر با 10000 باشد. در این صورت، فرد ایثارگر متقاضی قبولی در آن کد رشته فقط کافی است که تراز 8000 را کسب کند.

فرد متقاضی استفاده و تخمین رتبه ایثارگران فقط باید تراز 8000 را از آن خود کند. حال این سؤال پیش می‌آید که چند درصد از ظرفیت پذیرش در هرکدام از رشته محل‌ها شامل حال این دسته از داوطلبان می‌شود؟  در پاسخ باید بگوییم که 25 درصد از کل رشته ظرفیت هر یک از رشته ها مخصوص به این گروه است.

گروه دوم ایثارگرانی هستند که سهمیه 5 درصد به آنها اختصاص پیدا می کند یعنی 5 درصد از کل ظرفیت پذیرش رشته های اعلام شده مختصص به این گروه است.  بر اساس آخرین مصوبه‌های مجلس، احتمالاً برای کنکور سال 1402 ظرفیت 25 درصدی به 30 درصد افزایش پیدا کند. توجه داشته باشید که در زمان انتخاب رشته حتما تخمین رتبه ایثارگران با معدل را در نظر داشته باشید.

تخمین درست رتبه ایثارگران تاثیر زیادی در معدل آنها دارد و امکان قبولی آنها را در رشته دلخواه افزایش می دهد.

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی