جهت مشاوره در زمینه بسته اینترنت رایگان برای دانش آموزان و معلمان 1402-1403

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 19632

بسته اینترنت رایگان برای دانش آموزان و معلمان 1402-1403

بسته اینترنت رایگان برای دانش آموزان و معلمان

بسته اینترنت رایگان برای دانش آموزان و معلمان اخیرا فعال شد. در این مقاله از نحوه دریافت و فعال شدن بسته اینترنت رایگان برای دانش آموزان و معلمان مطلع می شوید.  مشترکان ایرانسل می‌توانند بدون نیاز به تهیه بسته دیتا، به سامانه شاد دسترسی داشته باشند. کاربران لازم است هنگام استفاده از این سامانه، وی‌پی‌ان خود را قطع کنند.

اپراتورها برای مشترکانی که طی ماه گذشته در خرید بسته اینترنتی متضرر شده بودند برنامه جبرانی دارند.

طی آخرین اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی,  استفاده از شاد در سراسر کشور رایگان شده و اپراتورها خدمات در این شبکه را برای معلمان و دانش‌آموزان رایگان عرضه می‌کنند،وزیر محترم جناب آذری جهرمی اظهار کرد: معلمان به جز بستر شاد برای آموزش مجازی نیاز به استفاده از فضای مجازی دارند بنابراین به تردیج تمامی بسته‌های سه ماهه رایگان برای آنها فعال می‌شود.

بسته‌های سه ماهه اینترنت رایگان برای 700 هزار معلم و کادر آموزشی که در فروردین ماه در سامانه وزارت ارتباطات ثبت نام کرده بودند فعال می‌شود.

بسته‌های فعلی معلمان, رزرو نگه داشته می‌شود و بعد از اتمام اینترنت سه ماهه می‌توانند از آن استفاده کنند.

تمدید بسته سه ماهه اینترنت رایگان معلمان منوط به ارزیابی شرایط است و اگر آموزش مجازی ادامه داشته باشد برای آن برنامه ریزی میشود,

مشاور وزیر آموزش و پرورش در شاد در واکنش به گلایه برخی معلمان و دانش‌آموزان مبنی بر عدم رایگان شدن شاد گفت:‌ اینترنت استفاده از شاد برای دانش‌آموزان، معلمان و مدیران و همه کاربرانی که به نحوی با آن در ارتباط هستند و احراز هویت شده‌اند، رایگان است. این مصوبه قطعی است و همه اپراتورها باید آن را اجرا کنند. اگر کسی آن را اجرا نکند تخلف کرده و قابل پیگیری است. آموزش و پرورش روی این مساله بسیار حساس است و ما موارد این چنینی را پیگیری خواهیم کرد.


بسته اینترنت رایگان برای دانش آموزان و معلمان 1402-1403 1

اینترنت برنامه شاد رایگان شد ، برای استفاده از اینترنت رایگان ایرانسل و همراه اول لازم است کد فعالسازی زیر را وارد کنید:

برای دریافت کد فعالسازی+کد غیرفعالسازی اینترنت رایگان برنامه شاد (کلیک کنید)بسته اینترنت رایگان برای دانش آموزان و معلمان 1402-1403 2


نحوه دریافت بسته اینترنت رایگان برای دانش آموزان و معلمان

طی آخرین اخبار بسته اینترنت رایگان برای دانش آموزان و معلمان فعال شده است. طی آمار اعلام شده تعداد بیش از 600 هزار معلم هم اکنون بسته اینترنتی رایگان دارند و اختصاص اینترنت رایگان برای 600 هزار معلم انجام شده است. محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات اعلام کرد امسال بسته 20 گیگ اینترنت رایگان برای معلم‌ها تعریف کردیم. این بسته برای ۶۰۰ هزار معلم دوباره تمدید و فعال شد. دانش آموزان می توانند از بسته ماهانه اینترنت ماهانه رایگان استفاده کنند. اخبار مربوط به اهدای بسته های جدید در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

در این مقاله اخبار مربوط به بسته های اینترنتی و اینترنت دانش آموزی و …  پیرو اطلاع رسانی خبرگزاری ها اعلام شده است.

معلمانی که از ثبت نام اینترنت جامانده اند می توانند به نشانی مذکور مراجعه کنند و درخواست خود را در سایت www.ictgifts.ir ثبت نمایند.:

بسته اینترنت رایگان برای دانش آموزان و معلمان 1402-1403 4

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

بسته اینترنت رایگان برای دانش آموزان و معلمان 1402-1403 5

** تخصیص بسته اینترنت رایگان برای آموزش مجازی دانش‌آموزان است. برای اطلاع از نحوه دریافت بسته اینترنت رایگان شرکت ایرانسل با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرید.

** برای دانش ‌آموزان بسته ماهانه‌ای تعریف می‌شود که در آن بسته، دانش ‌آموزان می ‌توانند از ظرفیت آموزش مجازی به صورت رایگان استفاده کنند.

استفاده از شاد برای مشترکان ایرانسل رایگان شد

** مشترکان ایرانسل می‌توانند بدون نیاز به تهیه بسته دیتا، به سامانه شاد دسترسی داشته باشند. کاربران لازم است هنگام استفاده از این سامانه، وی‌پی‌ان خود را قطع کنند.

** آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد، اپراتورها برای مشترکانی که طی ماه گذشته در خرید بسته اینترنتی متضرر شده بودند برنامه جبرانی دارند

** هدف از اعطای بسته های اینترنت رایگان ، دسترسی دانش آموزان و معلمان به اینترنت برای استفاده از برنامه شاد است. برای دانلود نسخه جدید برنامه شاد لینک زیر را انتخاب کنید:

در این مقاله اخبار مربوط به بسته های اینترنتی و اینترنت دانش آموزی و …  پیرو اطلاع رسانی خبرگزاری ها اعلام شده است.

دانلود نسخه جدید برنامه شاد

بسته اینترنت رایگان برای دانش آموزان و معلمان 1402-1403 6

تماس با سامانه صدای مشاور برای فعال کردن بسته اینترنت

اگر برای فعال کردن بسته های اینترنت دانش آموزان و معلمان و برای استفاده از نرم افزار شاد با مشکل روبرو شده اید برای کسب راهنمایی و مشاوره تلفنی می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:


بسته اینترنت رایگان برای دانش آموزان و معلمان 1402-1403 4

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613



3.3/5 - (31 امتیاز)
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 2 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی