جهت مشاوره در زمینه نحوه تشکیل کلاس ها و برگزاری امتحانات دانشگاه ها

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 40641

تمدید اینترنت رایگان اساتید

تمدید اینترنت رایگان اساتید

در این مقاله از جدیدترین اخبار تمدید اینترنت رایگان اساتید و نحوه فعالسازی اینترنت اساتید دانشگاه ها در سال 1401-1402 مطلع می شوید.

  • نحوه فعالسازی اینترنت رایگان اساتید
  • تمدید اینترنت رایگان اساتید
  • استعلام اینترنت رایگان اساتید

اخبار تمدید اینترنت رایگان اساتید در سال 1401-1402

اینترنت رایگان اساتید به نقل از وزیر ارتباطات و فناوی اطلاعات، تمدید می گردد. ایشان اعلام کردند بسته های اینترنت رایگان به اساتید اهدا خواهد شد.

وزیر ارتباطات از تمدید بسته اینترنت رایگان برای اساتید دانشگاه و حوزه خبر داد.

ارائه این بسته‌ها از طریق سامانه ictgifts.ir انجام می شود و برای اساتید دانشگاه‌ها 120 گیگ، اینترنت رایگان در نظر گرفته شده است. در دوره قبل 60 گیگ اینترنت اهدا شد و ثبت نام آن از هفتم مهرماه آغاز شده بود و معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد اساتیدی که تاکنون اقدام به ثبت نام اینترنت نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه سامانه مراجعه و برای دریافت اینترنت اقدام کنند.

راهنمای سامانه ثبت نام اینترنت رایگان ictgifts.ir

تمدید اینترنت رایگان اساتید 1

  • هم اکنون نوبت به تمدید بسته اینترنت رایگان اساتید رسیده است. وزارت ارتباطات از ارائه ۱۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای برای اساتید دانشگاه‌های کل کشور خبر داد.
  • همه مشمولان می‌توانند برای دریافت این بسته ها، به این سامانه مراجعه کنند و با کد ملی و شماره تلفن همراه خود فرآیند ثبت‌نام را انجام دهند. در این طرح امکان فعال‌سازی و دریافت این بسته‌ها روی تلفن همراه و یا تلفن ثابت (ADSL) متقاضیان پیش‌بینی شده است. با توجه به اینکه فقط یکبار امکان نام‌نویسی در سامانه وجود دارد و شماره تلفن همراه نیز باید تحت مالکیت فرد ثبت‌نام کننده باشد، بنابراین متقاضیان در درج اطلاعات مربوط به خود دقت کافی را داشته باشند.
  • با توجه به اینکه ارائه این بسته‌های رایگان اینترنت از آبان ماه 1401-1402 به مدت شش ماه آغاز شده بود، پیامکی برای اساتید ارسال شده مبنی‌بر اینکه مدت زمان شش ماهه بسته مورد نظر ۱۴ اردیبهشت به اتمام می‌رسد و قابل تمدید نیست. در حالیکه برخی از اساتید دانشگاهی عنوان کردند حجم بسته اینترنتی آنها تمام نشده و درخواست تمدید این بسته‌ها تا پایان ترم را داشتند.
  • در این راستا معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش از این درباره امکان ارائه بسته‌های اینترنتی اساتید دانشگاهی شرح داده بود که برای اینکه بسته جدیدی با هر حجم و زمانی تعریف شود، باید منابعش تامین شده و تعاملی با اپراتورها شکل بگیرد و توسط اپراتورها تحت یک بسته جدید فعال شود.
  • بنابراین در حال حاضر پیگیری برای تامین منابع در دستور کار وزارت ارتباطات است و اگر به سرانجام برسد و این منابع تامین شود، در قالب ارائه یک بسته جدید امکان‌پذیر خواهد بود.
    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز اعلام کرد بنابر درخواست‌های اساتید دانشگاه و حوزه، برای تمدید بسته‌های اینترنت «آموزش از راه دور»، بسته اینترنت ۳ ماهه صرفا برای اساتید دانشگاه و حوزه بر روی مشخصات قبلی آن‌ها تعریف خواهد شد.
  • وزیر ارتباطات از تمدید بسته اینترنت رایگان برای اساتید دانشگاه و حوزه خبر داد و گفت: بنابر درخواست‌های اساتید دانشگاه و حوزه، برای تمدید بسته‌های اینترنت «آموزش از راه دور»، بسته اینترنت ۳ ماهه ظرف هفته آینده صرفا برای اساتید دانشگاه و حوزه بر روی مشخصات قبلی آن‌ها تعریف خواهد شد.
  • مهرماه گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فعال شدن بسته ۱۲۰ گیگ اینترنت رایگان برای اساتید دانشگاه‌ها خبر داد و به این واسطه بسته اینترنت ۱۲۰ گیگابایت سه ماهه برای اساتید دانشگاه تعریف شد.
    وزارت ارتباطات پیش از این نیز برای دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و معلمان نیز بسته‌های اینترنت رایگان برای آموزش از راه دور در نظر گرفته بود. اساتید منتظر فعالسازی بسته های اینترنت تمدید شدت باشند.
به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه نحوه تشکیل کلاس ها و برگزاری امتحانات دانشگاه ها

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 2 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی