جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام امریه با مدرک کاردانی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 54904

شرایط ثبت نام امریه در مقطع کاردانی (فوق دیپلم)

امریه مقطع کاردانی

شرایط ثبت نام امریه در مقطع کاردانی (فوق دیپلم) به اطلاع متقاضیان امریه سربازی می رسد. اگر مدرک فوق دیپلم دارید و مشمول خدمت سربازی هستید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را به دقت مطالعه کنید و در صورت وجود هر گونه سوال و ابهام، با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.


شرایط ثبت نام امریه در مقطع کاردانی با مدرک فوق دیپلم

ثبت نام امریه سربازی با مدرک فوق دیپلم انجام می شود. شرایط ثبت نام امریه در مقطع کاردانی با مدرک فوق دیپلم با سایر مقاطع تحصیلی متفاوت است. برای اینکه بدانید امریه سربازی با فوق دیپلم چگونه است؟ باید بگوییم گرفتن امریه سربازی با فوق دیپلم علارغم اینکه سوالات و ابهامات بسیاری را برای مشمولان سربازی ایجاد کرده است، موضوع پیشچیده ای نیست. علاقمندان می توانند برای ثبت نام امریه در سازمان ها و ارگان های امریه بگیر، اقدام کنند.

شرایط ثبت نام امریه در هر ارگان و سازمان، شامل شرایط اختصاصی و عمومی است. لازم است بدانید کدام سازمان و ارگان در چه تاریخی، امریه جذب می کند و شرایط اختصاصی ثبت نام امریه در مقطع کاردانی و با مدرک فوق دیپلم در آن ارگان یا سازمان، چیست؟

جذب امریه از بین متقاضیان دارای مدرک فوق دیپلم با نظر و تشخیص سازمان های امریه گیر مشخص می شود. افرادی که مدرک فوق دیپلم دارند، لازم است فقط از طریق سازمان هایی که جذب سرباز امریه با مدرک کاردانی  و در رشته تحصیلی مورد نظرشان دارند، اقدام کنند. به طور مثال اگر مشمول خدمت که متقاضی ثبت نام امریه در مقطع کاردانی است، مدرک فوق دیپلم خود را در یکی از رشته های کشاورزی گرفته، بایستی به سازمان هایی نظیر جهاد کشاورزی و… مراجعه کند.

البته مشمولانی که دارای مدارک تحصیلی نظیر کامپیوتر و حسابداری و… دارند، ممکن است برای ثبت نام امریه با مدرک کاردانی در بخش اداری ارگان ها و سازمان ها به کار گرفته شوند. این سازمان ها، تعداد نیروی امریه مورد نیاز خود را در هر رده شغلی، اعلام می کنند.

اگر می خواهید بدانید، لباس سربازان امریه در طور خدمت امریه، چگونه است باید بگوییم که قبول شدگان امریه سربازی با مدرک فوق دیپلم می توانند با همان لباس های شخصی خود مشغول به کار شوند و نیازی به پوشیدن چکمه و لباس های نظامی و سربازی ندارند، موهای سر خود را هم نمی تراشند.

ساعت کاری برای سربازان امریه در مقطع کاردانی، مانند سایر کارمندان سازمان است و معمولا ساعت کار به صورت نیمه وقت در نصف روز است.


سازمان های امریه بگیر در مقطع کاردانی

یکی از اصلی ترین سازمان های امریه بگیر در مقطع کاردانی، آموزش و پرورش است که برای جذب سرباز معلم اقدام می کند. می توانید برای مشاوره تحصیلی در زمینه شرایط جذب امریه در مقطع کاردانی، از راهنمایی مشاور تحصیلی (شماره تلفن مندرج در همین صفحه)، استفاده کنید. امکان تماس هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب فراهم است.


** لیست این سازمان ها بسیار گسترده است، پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از سازمان های امریه بگیر در مقطع کاردانیو شرایط ثبت نام هر کدام از این سازمانها، با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه (سامانه مشاور تحصیلی)، تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام امریه در مقطع کاردانی (فوق دیپلم) 1 تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور



در ادامه بخوانید:

شرایط ثبت نام امریه در مقطع کاردانی (فوق دیپلم) 2 تفاوت لیسانس و دیپلم در خدمت سربازی


امریه سربازی در مقطع کارشناسی

به این مقاله امتیاز دهید
منابع : ٬

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام امریه با مدرک کاردانی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی