جهت مشاوره در زمینه اخراج از دانشگاه به علت تقلب در کنکور 1402

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 51125

اخراج از دانشگاه به علت تقلب در کنکور 1402

اخراج از دانشگاه به علت تقلب در کنکور 1402

تقلب در کنکور با هندزفری، تقلب در کنکور باصابون، خریدن سوالات کنکور از شایع ترین روش های تقلب در کنکور است و … همگی راه حل هایی هستند که تعدادی از داوطلبان برای قبولی در کنکور از آن استفاده می کنند.

اخراج از دانشگاه به علت تقلب در کنکور 1402!

هشدار برای داوطلبان کنکوری، افرادی که بعد از برگزاری کنکور سراسری و ثبت نام نهایی در دانشگاه ها به عنوان متقلب کنکور شناسایی شوند، از دانشگاه اخراج می شوند… . معاون امور آزمون های سازمان سنجش در مورد اخراج از دانشگاه به علت تقلب در کنکور سراسری 1402 هشدار داد.



اخراج از دانشگاه به علت تقلب در کنکور سراسری 1402

افرادی هستند که بعد از قبولی در کنکور نمی‌توانند وارد دانشگاه شوند. اخراج از دانشگاه به علت تقلب در کنکور سراسری 1402، مسئله ای دور از انتظار نیست. در دوره های قبلی برگزاری کنکور شاهد شناسایی افرادی بودیم که در کنکور به عنوان متقلب شناسایی شدند. بنابراین داوطلبان توجه داشته باشند که تقلب می تواند به قیمت اخراج از دانشگاه و رشته قبولی تمام شود.

روش های تقلب در کنکور چیست؟

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش درخصوص روش های تقلب در کنکور، نحوه و مبنای شناسایی تقلب‌های کنکور گفت: ما دو نوع تقلب داریم؛
  1. در نوع اول فرد وسایل تقلب، وسایل ارتباطی و یادداشت و… جاسازی و همراه خود آورده است.
  2. نوع دوم تقلب اینگونه است که رتبه فرد در آزمون سراسری با سوابق او نمی‌خواند. به طور مثال زبان انگلیسی را در دیپلم ۵ گرفته بعد در کنکور ۸۰ درصد زده است، خب اگر تقلبی نباشد که چنین چیزی امکان ندارد!
زمان برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی و تربیت بدنی 1401

نحوه برخورد با متقلب و اخراج از دانشگاه به علت تقلب در کنکور 1402

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش درمورد نحوه برخورد با متقلب و اخراج از دانشگاه به علت تقلب در کنکور 1402 شرح داد. وی دلایل عدم پذیرش برخی کنکوری‌ها در دانشگاه بعد از قبولی در آزمون سراسری را تشریح کرد:

  • معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با ایلنا در خصوص سایر عواملی که به جز تقلب مانع ثبت‌نام کنکوری‌ها در دانشگاه بعد از قبولی در آزمون می‌شود، توضیح داد: داوطلبانی که معدل‌شان را درست ذکر نکرده‌اند، دسته‌ای دیگر از این داوطلبان هستند، قاعدتا براساس معدل غلطی که ثبت کرده‌اند، جای فرد دیگری قرار گرفته‌اند و این بعد از تقلب یکی از مسائلی است که ثبت نام یک داوطلب را با مشکلاتی مواجه می‌کند.
  • ما کاری که برای این افراد می‌کنیم بررسی مجدد وضعیت‌شان است و اگر با معدل حقیقی خود در همان رشته و دانشگاهی که با معدل اشتباه قبول شده‌اند، باز هم امکان قبول شدن داشته باشند، می‌گوییم اشکالی ندارد و داوطلب می‌تواند به تحصیلش ادامه دهد، اما اگر فرد دیگری معدلی بالاتر از فردی که معدلش را غلط ثبت کرده برای آن رشته و دانشگاه وجود داشت و به واسطه اینکه داوطلب به خلاف معدلش را بالاتر از واقعیت زده و آن فرد نتوانسته در رشته و دانشگاه مورد نظر قبول شود، حق می‌گوید، فردی که معدل خلاف حقیقت ثبت کرده، باید جایش را به آن فرد بدهد.
به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه اخراج از دانشگاه به علت تقلب در کنکور 1402

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی