جهت مشاوره در زمینه فرم ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 27302

فرم ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

فرم ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

داوطلبان کنکور برای انجام ثبت نام، ملزم به تکمیل فرم ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ می باشند. فرم ثبت نام کنکور به صورت اینترنتی تکمیل می شود و از 52 بند تشکیل شده است. پیش از تکمیل بندهای این فرم لازم است دفترچه ثبت نام کنکور سراسری را به دقت مطالعه نمایید. این فرم حاوی اطلاعاتی نظیر مشخصات فردی، کد سوابق تحصیلی، وضعیت نظام وظیفه، حوزه امتحانی و … است.

ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳


نحوه تکمیل فرم ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

تکمیل فرم ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی در سایت سنجش انجام می شود. پیش از تکمیل فرم داوطلبان ملزم به مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ میباشند. این فرم در انتهای دفترچه ثبت نام کنکور سراسری درج شده است و بند های آن مطابق با بند های فرم اینترنتی ثبت نام می باشد. اما با توجه به اینکه اطلاعات مندرج در دفترچه اغلب مواقع داوطلبان را با سردرگمی و سوالات متعدد روبرو می کند، تکمیل 52بند فرم پیش نویس ثبت نام کنکور دشوار به نظر می آید.

به همین دلیل قصد داریم برای سادگی انجام مراحل تکمیل فرم ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ و جهت رفاه حال داوطلبان، مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور را معرفی کنیم. این سامانه درحال ارائه خدمات مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور به داوطلبان سراسر کشور است.

برای ثبت نام راحت و ساده کافیست با این سامانه تماس بگیرید. کارشناسان صدای مشاور مراحل تکمیل فرم پیش نویس ثبت نام کنکور سراسری را برای متقاضیان انجام می دهند. میتوانید در مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد ، هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با این سامانه تماس بگیرید.

فرم ثبت نام کنکور سراسری 1403 از 54 بند است و از بخش های مختلف تشکیل شده اس، داوطلبان لازم است که هر یک از این بندها را به ترتیب تکمیل نمایند در ادامه نحوه تکمیل هر یک از بندهای فرم پیش ثبت نام کنکور سراسری را شرح داده ایم.



با مطالعه بندهای مربوط به فرم ثبت نام کنکور سراسری از بروز اشتباه در تکمیل فرم جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 قسمت اول فرم: درج کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی

بر اساس اینکه جز کدام دسته هستید می توانید اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

فرم ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ 1داوطلبانی که قبل از سال 1384 موفق به کسب دیپلم شده اند، نظام قدیم می گویند.

فرم ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ 1فارغ التحصیلان پایه دوازدهم را نظام جدید یا نظام(3-3-6) گویند.

فرم ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ 1داوطلبانی که دارای مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی هستند را سالی واحدی یا ترمی واحدی گویند.

بندهای 10 تا 24  شامل اطلاعات محل دریافت دیپلم، کد دانش آموزی دیپلم، کد رشته دیپلم، تاریخ اخذ مدرک دیپلم، معدل کل و کتبی دیپلم، نوع نظام تحصیلی داوطلب، محل دریافت پیش دانشگاهی، کد دانش آموزی پیش دانشگاهی، معدل کل پیش دانشگاهی، کد عنوان مدرک پیش دانشگاهی و …

بند 10 تا 24  فرم ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳
محل دریافت دیپلم
کد دانش آموزی دیپلم داوطلب
معدل کل و کتبی دیپلم
معدل کل پیش دانشگاهی
محل دریافت پیش دانشگاهی
کد عنوان مدرک پیش دانشگاهی
تاریخ اخذ مدرک پیش دانشگاهی
کد دانش آموزی پیش دانشگاهی داوطلب
کد رشته دیپلم
تاریخ اخذ مدرک دیپلم

بند شماره 25 مخصصوص داوطلبانی است که جز اقلیت های دینی هستند این دسته از افراد لازم است که سوالات مربوط به دین خود را پاسخ دهند.

بند شماره 26 تا 28 مربوط به سهمیه های کنکور سراسری است اگر داوطلبی سهمیه دارد لازم است سهمیه مربوط به خود را انتخاب کند.

بند 29 فرم ثبت نام کنکور سراسری 1403، شامل داوطلبانی است که معلولینت دارند داوطلبان باید ابتدا نوع معلولیت را انتخاب کرده و بعد بگویند که آیا نیاز به منشی دارند یا خیر.

بند شماره 30 مربوط به اتباع خارجی است که این افراد لازم است کشور و کد 13 رقمی اتباع را درج نمایند.

بند شماره 31 فرم ثبت نام کنکور سراسری 1403 مربوط به وضعیت داوطلبان چپ دست و بهیار است، داوطلبان چب دست که صندلی مخصوص باید داشته باشند و داوطلبان که بهیار هستند در صورت انتخاب این گزینه می توانند از سهمیه بهیاری استفاده کنند

در بند شماره 32 تا 34 فرم ثبت نام کنکور سراسری داوطلبان لازم است در سه بخش شامل وضعیت دانشجویی، وضعیت فارغ التحصیلی در مقاطع کارشناسی، کاردانی و کارشناسی ارشد و درج معدل کاردانی در صورت فارغ التحصیلی اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند.

بند شماره 35 و 36 مخصوص داوطلبان شاغل است در صورتی که داوطلبی شاغل است لازم است استان محل خدمت خود را مشخص کند.

در بند شماره 37 تا 45 فرم ثبت نام کنکور سراسری لازم است که داوطلبان اطلاعات مربوط به گروه آزمایشی مورد علاقه خود را قثبت نمایند.

بند شماره 42 و 45 در فرم ثبت نام کنکور مربوط به علاقمندی داوطلبان در انتخاب رشته دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی، امام صادق و دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی است.

 در بند شماره 46 فرم ثبت نام کنکور سراسری داوطلبان به منظور تعیین حوزه امتحانی خود باید نام استان محل سکونت را در این قسمت وارد نمایند.


بند شماره 47 فرم ثبت نام کنکور مربوط به داوطلبان آقا است که لازم است. کد نظام وظیفه کنکور سراسری را از دفترچه ثبت نام کنکور سراسری استخراج و در این قسمت درج نمایند.

 در بند شماره 48 تا 53 فرم ثبت نام کنکور سراسری اطلاعات پستی، تماس، کد پستی، تلفن ثابت، تلفن همراه و پست الکترونیک  وارد می شود.

بند شماره 54 مخصوص داوطلبانی است که در آزمون سراسری سال گذشته ثبت نام کرده اند و لازم است در این قسمت علامت بزنند.

فرم ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ 4

سامانه صدای مشاور- تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور فرم ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ 4

راهنمای تلفنی تکمیل فرم ثبت نام کنکور سراسری

در این  مقاله چگونگی فرم ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ را شرح داده ایم، اگر برای تکمیل فرم ثبت نام با سوال یا ابهام روبرو شده اید می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب  با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس حاصل کنید تا کارشناسان سامانه تلفنی شما را در تکمیل فرم راهنمایی نمایند.

به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی