جهت مشاوره در زمینه پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در سامانه منادا

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 39314

سامانه پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

سامانه منادا - monada.iau.ir

سامانه منادا دانشگاه آزاد به نشانی monada.iau.ir تنها سامانه پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد است. در این مقاله لینک ورود مستقیم به سامانه پیگیری نقل و انتقال دانشگاه آزاد را در اختیار دانشجویان سراسر کشور قرار داده ایم. همچنین شرایط نقل و انتقال دانشجویان شرح داده شده است. دانشجویان عزیز می توانند درصورت نیاز به کسب راهنمایی و رفع هرگونه سوال یا ابهام با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرند


ورود به سامانه منادا پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

ورود به سامانه پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در سال از طریق مراجعه به نشانی monada.iau.ir امکانپذیر است. همچنین می توانید با انتخاب لینک زیر به صورت مستقیم وارد صفحه اصلی سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد شوید:

پذیرفته شده گرامی
با سلام،
لطفا با توجه به مطالب ذیل، پس از مطالعه دقیق آیین نامه نقل و انتقال دانشجویی نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه منادا اقدام نمایید.
1-  ثبت درخواست واجدین شرایط نقل و انتقالات دانشجویی در نیمسال اول سال تحصیلی به اتمام رسیده است.
2- با اطلاع کامل از مفاد آیین نامه میهمانی و انتقال دانشجویان، متناسب با شرایط خود، ماده درخواستی را انتخاب نمایید.(تغییر نوع درخواست در زمان مقرر ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویی در سامانه منادا، حداکثرتا 24 ساعت پس از ثبت درخواست، بدون پرداخت هزینه بررسی مدارک امکان پذیر خواهد بود و پس از آن صرفا در زمان مقرر با پرداخت هزینه بررسی مدارک امکان ثبت مجدد درخواست وجود خواهد داشت.)
3-بعد از مرحله هزینه درخواست، مقتضی است برای تکمیل فرایند و دریافت کدرهگیری نسبت به تایید نهایی و دریافت شماره پرونده درخواست خود اقدام نمایید.
4- ثبت درخواست با شماره داوطلبی ( شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی) و کدملی امکان پذیر است.
5-  از سپردن ثبت درخواست به افراد دیگر خودداری نمایید.
6- آخرین وضعیت درخواست های مواد ثبت شده بر اساس مفاد آیین نامه نقل و انتقال دانشجویی به صورت آنلاین در سامانه قابل مشاهده خواهد بود.
7- واجدین شرایط ماده های 2-1، 3-1، 6،7 و 11  آیین نامه نقل و انتقالات دانشجویی، از بدو پذیرش امکان ثبت درخواست خواهند داشت.
8- واجدین شرایط سایر ضوابط آیین نامه پس از گذراندن یک نیمسال تحصیلی امکان ثبت درخواست خواهند داشت.
تذکر مهم 1:پس از اتمام زمان ثبت درخواست نقل و انتقال، امکان ویرایش تبصره و ماده انتخابی وجود ندارد. لذا قبل از انتخاب ماده مورد نظر شرایط موجود در آیین نامه را به دقت مطالعه نمایید.

تذکر مهم2:صحت کلیه مدارک و مستندات بر عهده دانشجو می باشد و در صورت عدم صحت مدارک ارایه شده در هر مرحله از فرایند رسیدگی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

تذکر مهم 3: در صورت عدم امکان ورود با اطلاعات هویتی و مشاهده خطای ” اطلاعات شما در بانک موجود نمی باشد”  از طریق   ارسال پیام   به مدیر سیستم موضوع را گزارش فرمایید.

تذکر مهم 4:پذیرفته شدگان واجد شرایط انتقال از بدو پذیرش ماده های 2-1، 6،7 و 11 نیازی به ثبت نام در واحد مبدا نخواهند داشت.

لازم به ذکر است کلیه دانشجویان متقاضی، می بایست دارای شرایط عمومی مندرج در شیوه نامه باشند.


شرایط انتقالی و میهان دانشگاه آزاد

شرایط انتقالی و میهمان دانشگاه آزاد در سال ، برای آشنایی کامل با انتقالی و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد به شرح زیر اعلام شد:

  • 🔹تمامی مراحل رسیدگی به درخواست‌های نقل‌وانتقال و میهمانی از طریق سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir قابل‌ پیگیری است. ثبت‌نام درخواست انتقالی و میهمانی دانشجویان برای نیم‌سال دوم تحصیلی از اوایل آذر در سامانه منادا انجام می‌شود.
  • 🔹بعد از موافقت با درخواست دانشجو، در صورتی که دانشجو هزینه بررسی مدارک پرداخت نکرده باشد، باید این هزینه را در سامانه منادا واریز کرده و سپس برای تسویه‌ حساب (دانشجویان انتقالی) یا ارسال لیست دروس (میهمانی) از واحد مبدا پیگیری کند و پس از آن می‌توانند برای ثبت‌نام یا تشکیل پرونده به واحد مقصد مراجعه کند.
  • 🔹هزینه انتقال دانشجویان در مقاطع کاردانی ۶ میلیون ریال، کارشناسی ۹ میلیون ریال، کارشناسی ارشد ۱۵ میلیون ریال و دکتری حرفه‌ای و تخصصی ۴۰ میلیون ریال است که توسط واحد مبدا در زمان تسویه حساب دریافت می‌شود.
  • 🔹هزینه میهمانی نیز برای هر نیم‌سال در مقاطع کاردانی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، کارشناسی ۴ میلیون ریال، کارشناسی ارشد ۸ میلیون ریال و دکتری حرفه‌ای و تخصصی ۱۵ میلیون ریال است که به همراه شهریه ثابت توسط واحد مقصد اخذ و به‌ حساب واحد مبدا واریز می‌شود.
  • 🔹در صورت مراجعه نکردن دانشجو، عدم پرداخت هزینه بررسی و یا ارائه نشدن دروس در مقصد، امکان انصراف خواهند بود. دانشجویان برای انصراف از انتقالی و میهمانی از مبدا باید به‌صورت کتبی انصراف خود را اعلام کنند.
  • 🔹نداشتن منع ادامه تحصیل به دلیل شرایط آموزشی، انضباطی و نظام‌وظیفه و سپری کردن حداقل یک نیم‌سال در واحد مبدا ثبت‌نام (به‌ جز واجدین شرایط مهمانی یا انتقال از بدو پذیرش) جزء شرایط عمومی در نظر گرفته شده است.
  • 🔹همچنین انتقال صرفا برای پذیرفته‌شدگان با آزمون و با توجه به ضوابط امکان‌پذیر است و انتقال و مهمانی دانشجویان دوره‌های خودگردان فقط به واحدهای مجری دوره‌های خودگردان امکان‌پذیر است.
  • 🔹انتقال تنها در صورت وجود مقطع، رشته، گرایش و تطابق سال قبولی در واحد مقصد امکان‌پذیر است. انتقال در هر یک از مقاطع تحصیلی در نیم‌سال آخر تحصیلی ممنوع است.
  • 🔹در صورت داشتن مجوز مهمانی (یک ترم) در مقطع کارشناسی ارشد، اخذ پایان‌نامه صرفا با موافقت واحدهای مبدا و مقصد امکان‌پذیر است. اخذ رساله در مقطع دکتری برای دانشجویان میهمان (یک ترم) ممنوع است.
  • 🔹انتقال و مهمانی در مقطع دکترای تخصصی، به غیر از ضوابط خانواده شاهد و ایثارگران، دانشجویان بیمار و معلول، ماده ۷۱ قانون خدمات کشوری، جدول هم‌ترازی آیین‌نامه ممنوع است.
  • 🔹انتقال مجدد در هر مقطع تحصیلی ممنوع است. انتقال و مهمانی از واحد الکترونیکی (با توجه به غیرحضوری بودن تحصیل) به سایر واحدهای دانشگاهی ممنوع بوده و بالعکس با توجه به ضوابط امکان‌پذیر است.

💠 کدام دانشجویان دانشگاه آزاد شرایط انتقال از بدو پذیرش را دارند؟

  • 🔹مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد: آزادگان، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان و دانشجویان شاهد به شهر محل سکونت خانواده (کلیه مقاطع تحصیلی)، پذیرفته‌شدگان روشندل، ناشنوایی شدید و دارای معلولیت جسمی و حرکتی شدید (کلیه مقاطع تحصیلی) می‌توانند از بدو پذیرش انتقالی یا میهمانی دریافت کنند.
  • 🔹همچنین همسر و فرزندان کارکنان دانشگاه آزاد و همسر اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد (کلیه مقاطع تحصیلی به غیر از دکتری تخصصی)، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد (کلیه مقاطع تحصیلی به‌غیر از دکترای تخصصی)، پذیرفته‌شدگان فارغ‌التحصیل دبیرستان‌های سازمان سما نیز شرایط انتقالی یا میهمانی از بدو پذیرش را دارند.
  • 🔹پذیرفته‌شدگان واجد ضوابط فوق الذکر به غیر از (میهمانی دائم پذیرفته‌شدگان روشندل، ناشنوایی شدید و دارای معلولیت جسمی و حرکتی شدید) نیازی به ثبت‌نام در واحد مبدأ نخواهند داشت.
  • 🔹واجدین سایر ضوابط آیین‌نامه نقل و انتقالات دانشجویی، پس از گذراندن یک ترم تحصیلی امکان ثبت درخواست نقل و انتقال را خواهند داشت.
به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در سامانه منادا

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی