جهت مشاوره در زمینه ورود به سامانه منادا دانشگاه آزاد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 46935

ثبت نام خوابگاه دانشجویی متاهلی دانشگاه آزاد در سامانه منادا 1401

زمان ثبت نام خوابگاه دانشگاه تهران و شهرستان ها 1400-1401

ثبت نام خوابگاه دانشجویی متاهلی دانشگاه آزاد در سامانه منادا انجام می شود. دانشجویان متاهل می توانند برای ثبت نام خوابگاه متاهلی دانشجویی دانشگاه آزاد از طریق ثبت نام در سامانه منادا اقدام کنند :

ثبت نام خوابگاه متاهلی دانشگاه آزاد در سامانه منادا

امکان ثبت نام خوابگاه متاهلی دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 1401-1401 برای دانشجویان واحدهای دانشگاهی آزاد کشور فراهم شد. متقاضیان خوابگاه متاهلی دانشگاه آزاد لازم است در مهلت اعلام شده برای ثبت درخواست خوابگاه دانشجویی به سامانه منادا مراجعه کنند. هم زمان با فعال شدن سامانه منادا برای نقل و انتقال و مهمانی دانشگاه های آزاد کشور، ثبت نام خوابگاه دانشجویی نیز آغاز می شود:


سامانه منادا برای نقل‌ و انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد در روزهای آینده فعال می‌شود

ارائه خوابگاه به دانشجویان متاهل

  • مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد: در روزهای آینده سایت منادا در صورت تایید آیین نامه، فعال می‌شود و در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.
  • برای دانشجویان در صورت واحدهای دانشگاهی باقی مانده، خوابگاه تعلق می‌گیرد و باید این نکته تاکید کرد که اختصاص خوابگاه به دانشجویان متاهل از تصمیمات امسال است که در دستور کار قرار می‌گیرد.
  • دانشجویان بر اساس ظرفیت فعال هر رشته تحصیلی و ظرفیت محل می‌توانند در دانشگاه مقصد مهمان شوند. برای مثال دانشجویان متقاضی در رشته حقوق در هر واحد درسی تا سقف ۲۵ نفر می‌توانند به دیگر واحد دانشگاهی منتقل شوند. با این تفاسیر انتقال بیش از ۲۵ نفر دانشجو امکان پذیر نیست و بر اساس بررسی شرایط امکان نقل و انتقال دانشجویان انجام می‌شود.

ورود به سامانه منادا نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی 

برای ورود به سامانه منادا نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی می توانید به نشانی monada.iau.ir مراجعه کرده و یا از طریق انتخاب لینک زیر به طور مستقیم وارد صفحه اصلی سامانه سایت منادا دانشگاه آزاد شوید:

  • 🔹 مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اعلام کرد نرخ غذای کم هزینه ۶ هزار و ۸۰۰ تومان، غذای متوسط هزینه ۸ هزار و ۲۰۰ تومان و غذای پر هزینه ۹ هزار و ۶۰۰ تومان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تعیین و به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده است.
  • 🔹 همچنین نرخ اجاره خوابگاه‌ها در هر استان توسط شورای سرای دانشجویی انجام و به میزان ۱۵ درصد کمتر از قیمت عرف منطقه‌ای که خوابگاه در آن قرار دارد در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.
  • 🔹 خوابگاه‌ها توسط شاخص‌های مختلفی رتبه بندی شده اند و بر اساس قیمت منطقه‌ای، قیمت گذاری می‌شود که باید ۱۵ درصد پایین‌تر از قیمت اجاره بها در منطقه‌ای که خوابگاه در آن قرار دارد باشد تا دانشجویان برای استفاده از خوابگاه دانشگاه ترغیب شوند.

برای مشاهده جدول هزینه خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد لینک زیر را انتخاب کنید:

مشاهده جدول هزینه خوابگاه های دانشجویی آزادثبت نام خوابگاه دانشجویی متاهلی دانشگاه آزاد در سامانه منادا 1401 3

فرم درخواست خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد

متقاضیان خوابگاه دانشجویی لازم است برای تکمیل فرم درخواست خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد اقدام کنند. نظر به انجام بررسی و سنجش تعداد دانشجویان واحد علوم و تحقیقات که نیاز به خوابگاه دانشجویی جهت نیمسال دوم 1400 و نیمسال اول سال تحصیلی1402-1401 دارند، این واحد دانشگاهی اقدام به انجام نیاز سنجی در این خصوص نموده است.

 دانشجویان محترمی که برای نیمسال های ذکر شده نیاز به خوابگاه دانشجویی دارند؛ لطفاً نسبت به تکمیل فرم مجازی پیوست(لینک) وتایید نهایی آن اقدام نمایند. بدیهی است پس از تکمیل نیاز سنجی و بررسی تعداد درخواست های دانشجویان، اطلاعات تکمیلی درخصوص شرایط خوابگاه درهمین سایت اطلاع رسانی خواهد شد. شایان ذکر است که این نیاز سنجی حقی را برای دانشجویان گرامی درخصوص تامین خوابگاه توسط واحد ایجاد نمی نماید.

برای تکمیل فرم درخواست خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد روی لینک زیر کلیک کنید:

فرم درخواست خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد

ثبت نام خوابگاه دانشجویی متاهلی دانشگاه آزاد در سامانه منادا 1401 3


به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ورود به سامانه منادا دانشگاه آزاد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی