جهت مشاوره در زمینه ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 25351

زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1402-1403

زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای نیمسال اول و دوم سال 1402-1403 به اطلاع دانشجویان کلیه واحدهای دانشگاهی آزاد می رسد. سامانه مدیریت نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (منادا) نام دارد. زمان و ضوابط انتقالی دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1402-1403

دانشجویان برای ثبت درخواست نقل و انتقال دانشگاه آزاد می توانند در زمان اعلام شده اقدام نمایند. مهلت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد از 20 آذر ماه 1402 تا روزسه شنبه 5 دی ماه است.

ثبت‌ نام درخواست انتقالی و میهمانی دانشجویان به صورت اینترنتی انجام می شود.
دانشجویان برای ثبت درخواست نقل‌ و انتقال در نیم‌سال دوم در تاریخی که اعلام خواهد شد به سایت منادا  monada.iau.ir
مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند.
توجه مهم:
برای جا به جایی رشته های با سوابق حتما باید دانشگاه مقصد هم آن رشته را با سوابق داشته بلشد وگرنه امکان پذیر

✴️ آغاز ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه آزاد

🔻 آغاز ثبت نام نقل و انتقالات نیمسال دوم دانشگاه آزاد اسلامی

💥لینک ثبت نام نقل، انتقال و مهمانی دانشگاه آزاد در سایت منادا فعال شد. متقاضیان می توانند بر اساس شرایط ذکر شده به این سامانه مراجعه کرده و درخواست خود را به ثبت برسانند.

ثبت نام ترم بهمن ماه 1401 آغاز شد:

هم اکنون لینک ثبت نام نقل، انتقال و مهمانی دانشگاه آزاد نیمسال دوم  ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در سایت منادا فعال شد.

متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به سامانه منادا به نشانی www.monada.iau.ir مراجعه کنند.

 امکان مهمانی از تمام واحدهای دانشگاه آزاد به واحد شهر محل سکونت یا نزدیک‌ترین واحد به محل سکونت و امکان انتقال دانشجویان پذیرش بدون آزمون (علاوه بر دانشجویان پذیرش با آزمون) به واحد الکترونیکی در سامانه منادا فراهم می‌شود.

خواهشمند است با توجه به راهنمایی های ذیل، پس از مطالعه دقیق شیوه نامه نقل و انتقال دانشجویی نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه منادا اقدام نمایید.

قابل توجه دانشجویان متقاضی مهمانی/انتقال

🔴 ثبت‌نام نقل و انتقال نیمسال دوم دانشجویان دانشگاه آزاد تمدید شد:

🔹متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir مراجعه کنند. متقاضیان پس از ثبت درخواست، از طریق پیامک از تمامی مراحل نقل و انتقالات خود مطلع شوند

💠 ثبت‌نام انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد در سامانه منادا آغاز شد

🔹دکتر صلواتی، مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد: ثبت‌نام نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی  ادامه دارد.

🔹متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir مراجعه کرده و ثبت‌نام خود را کامل کنند. تمامی مراحل فرآیند رسیدگی به درخواست‌های نقل و انتقال و مهمانی از طریق سامانه منادا انجام می‌شود.

🔹برای اطلاع‌رسانی به موقع، سامانه پیامکی منادا راه‌اندازی شده و تمامی مراحل گردش کار در سامانه، از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع‌رسانی خواهد شد. متقاضیان پس از ثبت درخواست، با دریافت پیامک از تمامی فرآیندهای نقل و انتقالات خود در سامانه منادا مطلع می‌شوند.

صلواتی، مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد:
🔸دانشجویان برای ثبت درخواست نقل‌وانتقال در نیمسال دوم باید به سایت منادا monada.iau.ir مراجعه کنند.

🔸نتایج درخواست نقل و انتقال دانشجویان در نیمسال اول سال تحصیلی آینده اعلام شده است و دانشجویان می‌توانند مراحل قانونی آن را انجام دهند.

صلواتی، مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی :
دانشجویان برای ثبت درخواست نقل‌وانتقال در نیمسال دوم باید به سایت منادا
monada.iau.ir
مراجعه کنند.

🔻نتایج درخواست نقل و انتقال دانشجویان در نیمسال اول سال تحصیلی آینده اعلام شده است و دانشجویان می‌توانند مراحل قانونی آن را انجام دهند.



  • 🔹 دانشجویان مقاطع و رشته های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در صورت دارا بودن شرایط انتقالی و یا میهمانی می توانند درخواست خود را  از طریق سامانه منادا به آدرس monada.iau.ir ثبت کنند.

💠نقل‌ و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد :

  • 🔹دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند و به شرط موافقت واحدهای دانشگاهی مبدا و مقصد از امکان نقل و انتقال دانشجویی استفاده کنند.
  • 🔹تلاش می‌کنیم در سریع‌ترین زمان و قبل از شروع ترم تحصیلی آینده، نتایج را اعلام کنیم چون تعداد درخواست‌های مهمانی و انتقالی زیاد است و برای بررسی این پرونده‌ها باید کمیسیون مربوطه تشکیل شود؛ از الان نمی‌توان تاریخ دقیق نتایج را اعلام کرد.
  • 🔹انتقال دانشجویان از واحد تراز پایین به واحد دانشگاهی با تراز بالاتر ممنوع بوده اما تلاش می‌کنیم درموضوع مهمانی به دانشجویان خصوصا دانشجویان دختر، خانمهای دارای فرزند کوچک و افرادی که شرایط خاصی دارند؛ نگاه مساعد در کمیسیون داشته باشیم.
  • 🔹دانشجویان دکتری در زمان امتحان جامع، نمی توانند مهمان یا منتقل شوند مگر اینکه دو ترم قبل از امتحان جامع، در واحد مقصد مهمان بوده باشند.

🔹نقل و انتقال و مهمانی از واحدهای بین‌الملل ممنوع است و دانشجویانی که در واحدهای بین‌المل پذیرش می‌شوند به هیچ وجه نمی‌توانند مهمان شوند یا به واحدهای دیگر انتقالی بگیرند.

1- زمان ثبت درخواست واجدین شرایط نقل و انتقالات دانشجویی از ابتدای پذیرش در نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1403 اطلاع رسانی می شود.
2- امکان تغییر نوع درخواست در زمان ثبت نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویی در سامانه منادا، حداکثرتا 24 ساعت پس از ثبت درخواست، بدون پرداخت هزینه است. پس از آن با پرداخت هزینه بررسی مدارک امکان ثبت مجدد درخواست وجود خواهد داشت.
3- امکان اطلاع از آخرین وضعیت درخواست ثبت نقل و انتقالات، بر اساس مفاد شیوه نامه نقل و انتقال دانشجویی به صورت آنلاین در سامانه منادا قابل مشاهده است.
4- دانشجویان متقاضی نقل و انتقالات از نهایی شدن درخواست خود مطمئن شوند.
5-  برای ثبت درخواست انتقالی می توانید از طریق شماره تلفن های زیر با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسا این سامانه تمام مراحل ثبت درخواست مهمانی را برای دانشجویان تمامی واحدهای دانشگاه آزاد انجام می دهند.
** برای اطلاع از شرایط و ضوابط انتقالی دانشگاه آزاد سامانه صدای مشاور راهنمای دانشجویان است:

سامانه مشاوره تحصیلی صدای مشاور

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1402-1403 1

به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , 25 جولای 2022 - 19:59

زمان درخواست انتقالی برای نیم سال دوم ۱۴۰۱ چه زمانی مبباشد

نصب اپ دانش آموزی