جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانش آموزان کلاس اول

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 57475

ثبت نام کلاس اول در مای مدیو

ثبت نام کلاس اول در مای مدیو

ثبت نام کلاس اول دبستان 1403-1404 به دو صورت حضوری و اینترنتی انجام می شود. زمان ثبت نام اینترنتی پایه اول ابتدایی 1402-1403، در اردیبهشت ماه است؛ اولیای گرامی می توانند از تاریخ 15 اردیبهشت، ثبت نام اینترنتی کلاس اول را در مای مدیو به آدرس my.medu.ir انجام دهند.

ثبت نام در مای مدیو

ثبت نام پیش دبستانی در مای مدیو

پیش ثبت نام کلاس اول در مای مدیو


ثبت نام کلاس اول ۱۴۰۲ از طریق ورود به سایت my.medu.ir انجام می شود، بعد از آن مدیر مراحل ثبت نام را در سایت سیدا تایید می کند. 


مراحل ثبت نام کلاس اول در مای مدیو

مراحل ثبت نام کلاس اول در مای مدیو، به ترتیب زیر است. ابتدا لازم است آدرس my.medu.ir را در مرورگر خود (در گوگل) جستجو کنید. 

مرحله اول :

ابتدا آدرس اینترنتی سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش را در گوگل جستجو کنید تا صفحه اول این سایت را  مشاهده کنید.




مرحله دوم :

روی عبارت ورود از طریق درگاه دولت کلیک کنید:

ثبت نام کلاس اول در مای مدیو 1




مرحله سوم :

ثبت نام کلاس اول در مای مدیو 2

در کادر باز شده شماره تلفن تلفن خود را وارد کنید تا وارد پنل کاربری خود شوید.



مرحله چهارم :

ثبت نام کلاس اول در مای مدیو 3

کدی که از طریق پیامک برای شما ارسال می شود وارد کنید.



مرحله پنجم:

ثبت نام کلاس اول در مای مدیو

در پنل خود، بر روی گزینه ثبت نام پایه اول کلیک کنید.



مرحله ششم :

ثبت نام کلاس اول در مای مدیو

پس از ورود ملیت دانش آموز را انتخاب کرده و فرم های ثبت نام مربوط به ثبت نام را تکمیل کنید در این فرم لازم است کد ملی دانش آموز و والدین و سایر اطلاعات را تکمیل نمایید.

توجه والدین عزیز توجه داشته باشند که از طریق همین سایت می توانند مراحل ثبت نام مدارس دولتی یا غیر انتفاعی و یا شاهد را انجام دهند.

توجه همچنین طبق اعلام معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، انجام هرگونه مصاحبه یا برگزاری آزمون برای نو آموزان پیش دبستانی و کلاس اول در تمامی مدارس دولتی و غیر دولتی در زمان ثبت نام، غیر مجاز است.

توجه والدین می توانند برای اطلاع از زمان پیش ثبت نام کلاس اول، در کانال تلگرامی ما عضور شوند تا از زمان دقیق ثبت نام و اخبار مربوط به تغییرات احتمالی نحوه ثبت نام ، آگاه شوند.

پیام رسان های خبرینو



مراحل سنجش سلامت ثبت نام کلاس اول دبستان 1403-1404

والدین گرامی توجه داشته باشند که در زمان انجام مراحل ثبت نام کلاس اول دبستان 1402 – 1403 لازم است در ثبت نام طرح سنجش سلامت نیز شرکت کنید. هدف این طرح، ارزیابی سلامت جسمانی دانش آموزان در بدو ورود به مقطع ابتدایی و پیش دبستانی است.  فرایند ثبت نام سنجش سلامت دانش آموزان برای ثبت نام در کلاس اول دبستان 1403-1404 به طور مختصر به شرح زیر است:

ثبت نام کلاس اول در مای مدیو 4 در مرحله اول، لازم است والدین به مدرسه مورد نظر خود برای ثبت نام مراجعه کنند. سال گذشته، والدین برای ثبت نام کلاس اول می بایست در مدارس اقدام به ثبت نام می نمودند و سپس در سنجش سلامت شرکت می کردند، اما در سال جدید تغییراتی ایجاد شده و لازم است والدین می توانند خودشان ثبت نام سنجش سلامت ثبت نام کلاس اول دبستان 1403-1404 را انجام دهند.

ثبت نام کلاس اول در مای مدیو 5 در مرحله دوم، لازم است والدین توجه داشته باشند که بعد از انجام پیش ثبت نام ثبت نام در مدرسه نیز، همراه با فرزند دانش آموز خود به پایگاه های سنجش سلامت مراجعه کرده و بعد از پرداخت هزینه ثبت نام سنجش سلامت، آزمون را انجام دهند. سپس برگه تاییدیه را به مدیریت مدارس تحویل دهند تا ثبت نام قطعی شود.

ثبت نام کلاس اول در مای مدیو 6 مرحله آخر ثبت نام دانش آموزان کلاس اول دبستان 1402 – 1403 ثبت اطلاعات مربوط به مادر و پدر نوآموزان در سامانه سیدا می باشد که لازم است توسط مدیر مدرسه انجام شود.



مراکز سنجش سلامت کلاس اولی ها

بیشتر بدانید:

ثبت نام کلاس اول در مای مدیو 7 پایگاه سنجش سلامت



مشاوره ثبت نام کلاس اول دبستان 1403-1404

بسیاری از والدین هنگام انجام مراحل ثبت نام دانش آموزان کلاس اول دبستان در سایت آموزش و پرورش، با سوالات و ابهامات بسیاری روبرو می شوند، به همین منظور امکان مشاوره ثبت نام کلاس اول ابتدایی به صورت تلفنی فراهم شده است.

اگر برای ثبت نام فرزند خود نیاز به کسب راهنمایی دارید، می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب، از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاور تحصیلی، راهنما و پاسخگوی سوالات والدین عزیز برای ثبت نام دانش آموزان کلاس اول در مای مدیو هستند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانش آموزان کلاس اول

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی