جهت مشاوره در زمینه استفاده از خدمات سامانه نورینو

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 51221

سایت نورینو

ورود به سامانه نورینو در پادا

لینک ورود مستیم به سایت نورینو آموزش و پرورش در سامانه پادا را در اختیار دانش آموزان کل کشور قرار داده ایم. ورود / ثبت نام و مسابقات نورینو ، در واقع این سامانه، قسمتی از سایت پادا است و با وارد کردن نام کاربری و رمز پادا می توان وارد پنل کاربری در سامانه نورینو شد. دانش آموزان مدارس کل کشور برای ثبت نام در مسابقات قرآن، نماز و عترت می توانند وارد سامانه نورینو در پادا به نشانی pada.medu.ir شوند.

  1. نورینو
  2. سامانه نورینو
  3. سایت نورینو
  4. نورینو پادا
  5. سامانه پادا نورینو
  6. سامانه نورینو آموزش و پرورش
  7. پادا نورینو
  8. سایت نورینو آموزش و پرورش
  9. سایت نورینو پادا
  10. سامانه پادا مسابقات

ورود به سایت نورینو دانش آموزی در پادا

برای ورود به سامانه نورینو در پادا لازم است به نشانی https://pada.medu.ir مراجعه کنید و یا از طریق لینک ورود مستقیم به سامانه نورینو روی لینک زیر کلیک کنید. سامانه نورینو بخشی از سایت پادا است که دانش آموزان با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور خود در پادا، می توانند وارد سامانه نورینو شوند:

معرفی سامانه نورینو

سامانه نورینو به منظور پاسخگویی، به سوالات دینی و مذهبی دانش آموزان و برای تشکیل پرونده تربیتی به صورت الکترونیکی برای دانش آموزان و فرهنگیان در حال فعالیت است. مسابقات نیز از طریق این سامانه برگزار می شود. نحوه دسترسی به آن از طریق سایت پادا می باشد. همچنین از طریق این سامانه علاوه برنامه های آموزشی و پاسخگویی به سوالات، کاربران رتبه بندی می شوند و برترین های حوزه تربیتی و قرآنی معرفی می شوند.

سامانه نورینو در سال 1401، توسط مدیر کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش در گردهمایی معاونان پرورشی و هماهنگی ادارات کل آموزش و پرورش استان ها رونمایی شده است. هدف سایت نورینو ، ساماندهی به برنامه های قرآنی و پرورشی دانش آموزان در مدارس کل کشور است.

قرار بر این است که از این پس، کلیه اطلاع رسانی های پرورشی شامل جشنواره ها، بخشنامه های پرورشی و فرهنگی فعالیت های مدارس و تمامی موضوعات تربیتی و مسائل پرورشی و فرهنگی مدارس از طریق سامانه نورینو آموزش و پرورش انجام شود. از طریق این مقاله نحوه استفاده از سایت نورینو آموزش و پرورش را آموزش داده ایم. برنامه نورینو برای موبایل همان سایت نورینو پادا است. اگر می خواهید با نحوه ورود و دانلود برنامه آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم راهنمای تصویری سامانه پادا نورینورا در همین صفحه را مطالعه کنید.


بیشتر بدانید:

نحوه ثبت نام دانش آموزان در سامانه مای مدیو



اهداف سامانه دانش آموزی نورینو

سایت نورینو 2سامانه دانش آموزی نورینو توسط آموزش و پرورش و به منظور پاسخگویی به سوالات دینی و مذهبی دانش آموزان و فعالیت های پرورشی آغاز به کار کرده است. این سامانه در ششمین دوره توانمند سازی 760 مدیر دارالقرآن های سراسر کشور 1401 در اصفهان رونمایی و معرفی شد.


سایت نورینو 2سامانه نورینو بخش از سامانه پادا است و دانش آموزان، معلمان و کارشناسان دارالقرآن های کشور، همگی می توانند از این سامانه استفاده نمایند. دانش آموزان برای ورود به سایت نورینو پادا لازم است از کد ملی و رمز پادا استفاده کنند. اگر رمز را در اختیار ندارند که می توانند این رمز را از مدیر مدرسه و یا آموزشگاه دریافت کنند.


سایت نورینو 2مدیران و کارشناسان ادارات قرآن، عترت و نماز استان ها و مناطق می توانند، با استفاده از کد ملی و کد پرسنلی خود وارد سامانه پادا نورینو شده و از امکانات آن استفاده نمایند. سامانه پادا برای دانش آموزان و سامانه سیدا برای خدمات رسانی الکترونیک و غیر حضوری به فرهنگیان و بخش های استانی و … می باشد.


سایت نورینو 5

نحوه ورود به سامانه دانش آموزی نورینو

در حال حاضر سایت مجزا برای سامانه دانش آموزی نورینو وجود ندارد و در صورتی که سایز مجزا برای سامانه نورینو آموزش و پرورش در نظر گرفته شود، در همین صفحه اطلاع رسانی می شود.

هم اکنون سایت و سامانه رسمی سامانه نورینو، همان سامانه پادا است که به صورت یک بخش مجزا برای استفاده دانش آموزان در سایت پادا فعال شده است.

دانش آموزان برای ورود به سامانه نورینو لازم است بعد از ورود به بخش پرورشی سایت پادا pada.mehu.ir، کد ملی و کلمه عبور پادا را وارد نمایند تا بتوانند از امکانات نورینو شامل مسابقات قرآن و عترت، ثبت نام کلاس های دارالقرآن و… استفاده کنند. در ادامه راهنمای تصویری ورود به سامانه پادا نورینو را مشاهده می کنید:


بیشتر بدانید:

راهنمای ورود به سایت مای مدیو



راهنمای ورود به سامانه نورینو مسابقات

برای ورود به سامانه نورینو در پادا، شرکت در مسابقات در سامانه پادا و استفاده از سایر امکانات، می توانید مطابق با راهنمای تصویری زیر اقدام کنید:


مرحله اول :

وارد سایت پادا به نشانی pada.medu.ir شده و بر روی گزینه پرورشی کلیک کنید:

سایت نورینو 6



مرحله 2 :

کد ملی و رمز پادا را که قبلا از مدیر مدرسه دریافت کرده اید، وارد نمایید.

سایت نورینو 7



مرحله 3:

می توانید از امکانات معرفی شده نظیر شرکت در مسابقات قرآن، عترت و نماز استفاده کنید. دانش آموزان می توانند رمز پادا را از مدیر مدرسه دریافت نمایند و از طریق سایت پادا بخش نورینو وارد پنل شخصی خود شوند.

سایت نورینو 8



مرحله 4:

سایت نورینو 9



مرحله 5:

سایت نورینو 10



مرحله 6:

سایت نورینو 11



مرحله 7:

سایت نورینو 12



مرحله 8:

سایت نورینو 13


مرحله 9:

سایت نورینو 14



مرحله 10:

سایت نورینو 15



مرحله 11:

سایت نورینو 16


مرحله 12:

سایت نورینو 17


مرحله 13:

سایت نورینو 18


سایت نورینو 19



نحوه شرکت در مسابقات قرآن در سامانه نورینو

برای مشاهده راهنمای نحوه شرکت در مسابقات قرآن در سامانه نورینو، فایل زیر را که در قالب pdf می باشد، دانلود نمایید:

راهنمای شرکت در مسابقات قرآن سامانه نورینو (کلیک کنید)

1-

سایت نورینو 20

2-

سایت نورینو 21

3-

سایت نورینو 22

4-

سایت نورینو 23

5-

سایت نورینو 24


دانلود برنامه نورینو

هم اکنون بسیاری از دانش آموزان به دنبال لینک دانلود برنامه نورینو هستند. باید بگوییم در حال حاضر اپلیکیشن نورینو توسط آموزش و پرورش طراحی نشده است. اما دانش آموزان می توانند از امکانات سامانه نورینو که در سایت پادا قرار است از طریق، کامپیوتر، موبایل، لپ تاپ و تبلت استفاده نمایند. شرکت در مسابقات قرآنی و یا پرسش سوالات دینی و مذهبی با نورینو پادا بسیار ساده و در دسترس است.

سایت نورینو 25هم اکنون سایت مجزایی برای سامانه نورینو وجود ندارد؛ نورینو بخشی از امکانات سایت پادا است. دانش آموزان می توانند برای ورود به سایت نورینو از طریق سایت پادا وارد بخش آموزش و سامانه نورینو شوند.

سایت نورینو 25 سامانه نورینو به عنوان بخش از سامانه پادا فعالیت می کند و دانش آموزان می توانند برای ورود به سامانه نورینو آموزش و پرورش، از پادا استفاده کنند.اگر به دنبال برنامه نورینو هستید، فعلا اپلیکیشن برای این برنامه ساخته نشده است و لازم است برای استفاده از خدمات نورینو به سایت پادا مراجعه کرد.


سایت نورینو 25 اگر اپلیکیشن نورینو توسط آموزش و پروش طراحی شود، لینک دانلود در همین صفحه فعال خواهد شد. و دانش آموزان و کاربران می توانند برنامه را دانلود کرده و با وارد کردن شماره همراه، کد ملی و کد پادا (برای دانش آموزان) و از طریق کد پرسنلی (برای فرهنگیان و دیگر کاربران) وارد پنل کاربری خود از طریق موبایل یا کامپیوتر شوند. لینک دانلود اپلیکیشن نورینو در این قسمت منتشر خواهد شد.

 قابلیت‎های سامانه نورینو به شرح زیر است:

تشکیل پرونده تربیتی برای دانش آموزان و فرهنگیان.
ایجاد جایگاهی برای شناسای، معرفی و رتبه بندی مدارس، دانش آموزان، مدیران، معاونین مربیان برتر کشور در حوزه پرورشی و فرهنگی.
تهیه بانک اطلاعاتی از مهارت‎ها، علایق و توانمندی‎های تربیتی و فرهنگی دانش آموزان و فرهنگیان کشور.
ایجاد اطلس فضا‌های پرورشی (مراکز دارالقرآن الکریم، کانون‌های فرهنگی تربیتی، مراکز مشاوره و…).
گزارش گیری کمی و کیفی از فعالیت‎های پرورشی و فرهنگی مدارس و کاربران.
امکان بارگذاری و به اشتراک گذاری منابع و فایل‎های کاربردی و ضروری دانش آموزان و مدارس در حوزه فعالیت‎های پرورشی و فرهنگی.
امکان درج و اطلاع رسانی مستقیم بخشنامه‎های و اطلاعیه‎های پرورشی و فرهنگی به دانش آموزان و فرهنگیان.
قابلیت شناسایی، معرفی و شبکه سازی دانش آموزان، مربیان و معاونین و مدیران مدارس موفق کشور.
تهیه و تدارک آرشیو فعال و پویا از فایل‎ها، تصاویر، اسناد، فیلم‎ها و اصوات کاربردی مورد استفاده معاونین و مربیان پرورشی کشور.
ایجاد شبکه‎ای برای ارتباط دانش آموزان و متولیان فعالیت‎های پرورشی و فرهنگی مدارس کشور.
امکان پرسش و پاسخ (ارسال سوال و پیگیری سوالات خود در حوزه مسائل دینی، اعتقادی و اجتماعی).
امکان برگزاری آزمون الکترونیکی برای مسابقات از سطح مدرسه تا کشور.


بیشتر بدانید

راهنمای نحوه استفاده از برنامه شاد




امکانات سامانه دانش آموزی نورینو

سایت نورینو 28 سامانه نورینو که توسط وزارت آموزش و پرورش برای معرفی خدمات قرآن، عترت و نماز طراحی شده است، دارای امکانات فراوانی از جمله پاسخ به سوالات دینی و مذهبی و فعالیت های پرورشی دانش آموزان و سایر کاربران است. امکانات برنامه نورینو با هدف بهبود خدمات رسانی دینی و شرکت در مسابقات ارائه شده است.

سایت نورینو 28 یکی از مهم ترین امکانات سامانه پادا نورینو تشکیل پرونده تربیتی برای دانش آموزان، فرهنگیان و کاربران است.  جالب است بدانید که در این پروفایل سن، مهارت ها، علایق و توانمندی های آن ها نیز قابل مشاهده است. کاربران با توجه به این معیار ها، رتبه بندی شده می شوند و می توانند در مسابقات و گردهمایی های قرآنی مانند مسابقات قرآن و عترت و نماز شرکت کنند.

سایت نورینو 28 از دیگر امکانات سامانه نورینو می توان به شناسایی و معرفی مدیران و مدارس برتر کشور و ارائه فیلم و آرشیو از آن ها اشاره کرد. دانش آموزان و کاربران می توانند سوالات خود را در نورینو مطرح کرده و پاسخ سوالات حوزه دینی، اعتقادی و اجتماعی را بخوانند. همچنین برگزاری و شرکت در مسابقات از طریق سامانه پادا مسابقات که همان سامانه نورینو است، امکانپذیر می باشد. آزمون های قرآنی در سطح مدرسه و استانی برگزار می شود البته به تدریج، فعالیت های پرورشی دیگری نیز به سایت نورینو اضافه می شود.


سایت نورینو 31 تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور

راهنمای تلفنی برای ورود به سامانه نورینو

دانش آموزان عزیز و مسئولین محترم مدارس کل کشور می توانند برای کسب راهنمایی و رفع هر گونه سوال و ابهام در زمینه نحوه ورود به سامانه نورینو و انجام مراحل ثبت نام مسابقات نماز، عترت و قرآن از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرند. امکان تماس هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب فراهم است.


اخبار سامانه نورینو

سامانه جدید نورینو ؛ مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از راه‌ اندازی سامانه جامع فعالیت‌ های پرورشی و فرهنگی «نورینو» خبر داد.

میکائیل باقری با اشاره به رونمایی از سامانه جامع فعالیت‌ های پرورشی و فرهنگی «نورینو» گفت: این سامانه در ششمین دوره توانمندسازی ۷۶۰ مدیر دارالقرآن‌ های کریم سراسر کشور در اصفهان رونمایی شد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از راه‌اندازی سامانه جامع فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی «نورینو»، که به گفته میکائیل باقری فضای تازه‌ای را در فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز این وزارتخانه ایجاد خواهد کرد، خبر داد.

  • از جمله قابلیت‌‌های کلی سامانه «نورینو» می‌‌توان به تشکیل پرونده تربیتی برای دانش‌ آموزان و فرهنگیان، ایجاد جایگاهی برای شناسایی، معرفی و رتبه‌‌بندی مدارس، دانش‌‌آموزان، مدیران، معاونان، مربیان برتر کشور در حوزه پرورشی و فرهنگی و تهیه بانک اطلاعاتی از مهارت‌‌ها، علایق و توانمندی‌ های تربیتی و فرهنگی دانش‌ آموزان و فرهنگیان کشور اشاره کرد.
  • سامانه «نورینو» تحت سامانه دانش‌ آموزی «پادا» فعالیت می‌ کند و دانش‌ آموزان برای دریافت رمز عبور پادا می‌ توانند به دفتر مدرسه مراجعه کنند. رؤسا و کارشناسان ادارات قرآن، عترت و نماز استان‌ ها و مناطق و مدیران مراکز دارالقرآن الکریم نیز می‌ توانند با کد ملی و کد پرسنلی خود به نشانی اینترنتی https://parvareshi.medu.ir ۸۵/home/Login مراجعه کنند.
  • مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: از دیگر قابلیت‌ های این سامانه ایجاد اطلس فضا‌های پرورشی (مراکز دارالقرآن الکریم، کانون‌ های فرهنگی تربیتی، مراکز مشاوره و…)، گزارش‌ گیری کمی و کیفی از فعالیت‌ های پرورشی و فرهنگی مدارس و کاربران، امکان بارگذاری و اشتراک‌ گذاری منابع و فایل‌ های کاربردی و ضروری دانش‌ آموزان و مدارس در حوزه فعالیت‌ های پرورشی و فرهنگی است.
  • باقری با اشاره به امکان درج و اطلاع‌ رسانی مستقیم بخشنامه‌ ها و اطلاعیه‌ های پرورشی و فرهنگی به دانش‌ آموزان و فرهنگیان در این سامانه، تصریح کرد: قابلیت شناسایی، معرفی و شبکه‌ سازی دانش‌ آموزان، مربیان و معاونان و مدیران مدارس موفق کشور، تهیه و تدارک آرشیو فعال و پویا از فایل‌ ها، تصاویر، اسناد، فیلم‌ ها و اصوات کاربردی مورد استفاده معاونان و مربیان پرورشی کشور از دیگر مزایای «نورینو» است.
  • وی ادامه داد: از دیگر قابلیت‌ ها می‌ توان به ایجاد شبکه برای ارتباط دانش آموزان و متولیان فعالیت‌ های پرورشی و فرهنگی مدارس کشور، امکان پرسش و پاسخ (ارسال سؤال و پیگیری سؤالات خود در حوزه مسائل دینی، اعتقادی و اجتماعی) و امکان برگزاری آزمون الکترونیکی برای مسابقات از سطح مدرسه تا کشور اشاره کرد.
  • سامانه «نورینو» تحت سامانه دانش‌ آموزی «پادا» فعالیت می‌ کند و دانش‌ آموزان برای دریافت رمز عبور پادا می‌ توانند به دفتر مدرسه مراجعه کنند.
  • رؤسا و کارشناسان ادارات قرآن، عترت و نماز استان‌ ها و مناطق و مدیران مراکز دارالقرآن الکریم نیز می‌ توانند با کد ملی و کد پرسنلی خود به نشانی اینترنتی https://parvareshi.medu.ir ۸۵/home/Login مراجعه کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش قابلیت‎های سامانه نورینو بدین شرح است:

  • ـ تشکیل پرونده تربیتی برای دانش‌آموزان و فرهنگیان
  • ـ ایجاد جایگاهی برای شناسای، معرفی و رتبه بندی مدارس، دانش آموزان، مدیران، معاونین مربیان برتر کشور در حوزه پرورشی و فرهنگی
  • ـ تهیه بانک اطلاعاتی از مهارت‎ها، علایق و توانمندی‎های تربیتی و فرهنگی دانش آموزان و فرهنگیان کشور
  • ـ ایجاد اطلس فضا‌های پرورشی (مراکز دارالقرآن الکریم، کانون‌های فرهنگی تربیتی، مراکز مشاوره)

3.4/5 - (77 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه استفاده از خدمات سامانه نورینو

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 7 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد سهیل گرگیج سه‌شنبه , 6 فوریه 2024 - 20:40

سایت نورینو خیلی سایت خوبی است

فاطمه شکری زاده شنبه , 3 فوریه 2024 - 19:51

ممنون بابت سایت

ناشناس شنبه , 3 فوریه 2024 - 19:49

ممنون

معید گری جمعه , 15 دسامبر 2023 - 18:04

عالی بود

یاسمین وظیفه شناس سه‌شنبه , 12 دسامبر 2023 - 16:15

من که راضی بودم ، خیلی خوب توضیح دادن 🙏🙏🙏🙏

ناشناس دوشنبه , 4 دسامبر 2023 - 17:18

عالی

کریم آلبوغبیش دوشنبه , 27 نوامبر 2023 - 13:59

خیلی خوب

نصب اپ دانش آموزی