کد خبر : 22152

هزینه انصراف از تحصیل کارشناسی ارشد روزانه

انصراف از تحصیل ارشد 99

دانشجویی که قصد انصراف از تحصیل دارد، در هر دانشگاه یا دوره ای که مشغول به تحصیل باشد و به هر دلیلی که قصد انصراف دارد، باید تحت شرایط و با رعایت قوانین خاصی اقدام به انصراف کند. دانشجویان ارشد روزانه هم چه قصد شرکت مجدد در کنکور داشته باشند چه نداشته باشند، با پرداخت هزینه انصراف ارشد روزانه میتوانند از تحصیل انصراف دهند.




هزینه انصراف از تحصیل کارشناسی ارشد روزانه 

دانشجو مقطع ارشد دوره روزانه است، در صورتی ک قصد انصراف از تحصیل داشته باشد، باید قوانین و شرایط انصراف از دانشگاه روزانه را بداند.

  • اگر دانشجو ارشد دوره روزانه، اقدام به انصراف کند، ولی قصد داشته باشد مجددا در یک دانشگاه دولتی روزانه داشته باشد، از پرداخت جریمه معاف است.
  • اگر دانشجو ارشد دوره روزانه، قصد انصراف از تحصیل داشته باشد، ولی قصد ادامه تحصیل مجدد در یک دوره روزانه نداشته باشد، طبق قوانین دانشگاه، موظف به پرداخت جریمه، بر اساس شهریه دوره شبانه همان رشته است.


برای اطلاع از هزینه انصراف سایر دوره ها و همچنین اطلاع از شرایط و ضوابط کامل انصراف از تحصیل می توانید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.



سایر شرایط انصراف از تحصیل ارشد روزانه:

  • در صورتی که دانشجویی در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد، در دوره  روزانه پذیرفته شده، اگر ثبت نام کند و بعد انصراف دهد یا در کلاس ها حاضر نشود، از شرکت در کنکور سال بعد محروم خواهد شد.
  • داوطلبی که در کنکور ارشد در یک دوره روزانه پذیرفته شده ، حتی در صورتی که اصلا ثبت نام نکند، از کنکور سال بعد محروم می شود.
  • داوطلبی که در مقطع ارشد دوره روزانه مشغول به تحصیل است، در صورتی که در از ترم 3 به بعد اقدام به انصراف کند، به شرط اینکه تا پایان مهلت ثبت نام کنکور انصراف قطعی داده باشد، محرومیتی برای شرکت در کنکور نخواهد داشت.




شرایط انصراف از تحصیل کارشناسی ارشد 

انصراف

به این مقاله امتیاز دهید
منابع : ناموجود
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی یکشنبه , 10 ژانویه 2021 - 17:38

سلام وقت بخیر من ورودی سال ۹۵ دانشگاه بودم روزانه ترم اول تموم شد باید مدرک پیش میبرم نظام وظیفه اما ‌گم کرده بودم دانشگاه هم برام انصراف زده بودن فقط یک ترم خونده بودم هزینه باید پرداخت کنم ؟ و این که می‌خوام برم سربازی آیا باید برم تسویه حساب

نصب اپ دانش آموزی