کد خبر : 9896

نقل و انتقالی دانشگاه علمی کاربردی 1402-1403

با مطالعه این مقاله می توانید برای نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی 1402-1403 اقدام نمایید. دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی که در رشته های بدون کنکور علمی کاربردی درحال تحصیل می باشند، درصورتی که واجد شرایط باشند، می توانند برای انتقالی اقدام نمایند. نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی به صورت دائم و موقت است.

نقل وانتقالی دانشگاه علمی کاربردی 99

زمان نقل و انتقالی دانشگاه علمی کاربردی 1402-1403

زمان نقل و انتقالی دانشگاه علمی کاربردی 1402-1403 دو مرتبه در سال اعلام می شود. در واقع دوبار در هر سال تحصیلی ، زمان ثبت درخواست نقل و انتقال اعلام می شود. زمان آغاز و پایان نقل و انتقالات دانشگاه علمی کاربردی به صورت زیر است.

آغاز ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی به اطلاع دانشجویان گرامی می رسد. معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر سلیمان عباسی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: زمان درخواست نقل و انتقال دانشجویان در دانشگاه جامع علمی کاربردی برای نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402  انجام می شود.

دکتر عباسی گفت: دانشجویان متقاضی می بایست با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی(هم آوا) و بر اساس موارد مندرج در آیین نامه ابلاغی درخواست انتقال خود را ثبت کنند. درخواست انتقال توسط مراکز و استان مبدأ و مقصد مورد بررسی و تایید قرار گرفته و پس از تایید کارشناسی و در موعد مقرر انتقال متقاضیان طبق ضوابط در سامانه آموزشی دانشگاه انجام می شود

دکتر عباسی افزود: دانشجویان متقاضی  می بایست براساس موارد مندرج در آیین نامه ابلاغی در بخش ثبت درخواست انتقال در سامانه نقل و انتقالات دانشگاه جامع علمی کاربردی ، ثبت نام کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه اظهار داشت: امکان ثبت انتقال برای دانشجویان ترم دوم به بالا و بدون تغییر رشته انجام می شود.

دانشجویانی که قصد مهمان شدن در دانشگاه علمی کاربردی را دارند، با توجه به شرایط تعیین شده از سوی دانشگاه علمی کاربردی میتوانند انتقالی خود را دریافت کنند؛ دانشجویانی که شرایط تعیین شده را نداشته باشند هم میتوانند از طریق شرط معدل درخواست خود را به دانشگاه ارائه کنند. 

شرط معدل دانشجویان فاقد شرایط معین دانشگاه علمی کاربردی به شرح زیر است:

مقاطع تحصیلی دانشجو صنعت کشاورزی مدیریت فرهنگ و هنر
معدل فعلی دانشجو در مقطع کاردانی 16 17 17 18
معدل فعلی دانشجو در مقطع کارشناسی 15 16 16 17

نقل وانتقالی دانشگاه علمی کاربردی 99

نحوه ثبت درخواست نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی:

ثبت نام درخواست نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی به صورت اینترنتی و از طریق سامانه جامع آموزشی دانشگاه علمی کاربردی انجام می شود. به این ترتیب که درخواست دانشجویان ، توسط دانشگاه استان مبدا  و دانشگاه مقصد و سازمان مرکزی دانشگاه بررسی می شود. تاریخ پاسخ دهی بررسی درخواست ها به شرح زیر است:



مشاوره ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه علمی کاربردی 1402-1403

دانشجویان عزیز می توانند برای ثبت نام نقل و انتقال میهمانی دانشگاه علمی کاربردی ، آیین نامه نقل و انتقالات دانشجویان علمی کاربردی را مطالعه کنند. واجدین شرایط آیین نامه، می توانند درخواست خود را در سامانه دانشگاه علمی کاربردی ثبت نمایند.

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی می توانند برای مشاوره ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه علمی کاربردی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. (شماره تلفن های مندرج در همین صفحه)

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613



به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی