جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 43354

شرایط ثبت نام در دانشگاه امام صادق (جدید)

تلفن و آدرس دانشگاه امام صادق برادران و خواهران تهران
در این مقاله از شرایط پذیرش دانشگاه امام صادق در مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی مطلع می شوید. نحوه و شرایط ثبت نام در دانشگاه امام صادق به اطلاع داوطلبان می رسد. دانشگاه امام صادق علیه السلام بر اساس اهداف متعالی خود و با امتیاز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دوره‌های کارشناسی ارشد پیوسته (ویژه برادران) و کارشناسی (ویژه خواهران) به شرح ذیل دانشجو می‌پذیرد:

شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق

مراحل ثبت نام و شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق به شرح زیر است:
          الف) شرایط شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق: کلیه داوطلبان باید علاوه بر شرایط عمومی آزمون سراسری دارای شرایط زیر نیز باشند:
  • تدین به دین مبین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری
  • التزام به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه
  • متولد سال ۱۳۸۰ و بعد از آن؛ انجام خدمت سربازی یا تحصیل در حوزه علمیه و مانند آن تاثیری در شرط سنی ندارد.
  • برخورداری از سلامت و توانایی جسمی و روانی
  • گذراندن پایه های تحصیلی یازدهم و دوازدهم یا داشتن گواهی دیپلم و پیش‌دانشگاهی و شرکت در یکی از گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی آزمون سراسری
         ب) نحوه ثبت‌نام: ثبت نام در دانشگاه امام صادق علیه السلام دو مرحله دارد که انجام هر دو مرحله ضروری است:
  • ثبت نام در آزمون سراسری و انتخاب گزینه علاقمندی به دانشگاه امام صادق علیه‌السلام مندرج در آن (به تذکرات ذیل بند ۳ توجه شود.)
  • مراجعه به سامانه ثبت‌نام اینترنتی دانشگاه امام صادق علیه السلام به نشانی http://gzn۱.isu.ac.ir/ و تکمیل اطلاعات مورد نیاز در آن
۳-مراحل تکمیل اطلاعات در سامانه ثبت نام دانشگاه امام صادق علیه السلام:
سومین مرحله از شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق تکمیل اطلاعات در سامانه ثبت نام این دانشگاه است. داوطلبان لازم است با مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشگاه  www.isu.ac.ir، قسمت پذیرش دانشجو  به شرح زیر، اقدام به ثبت‌نام نمایند. ضمنا توصیه می‌شود: اولا ثبت‌نام به روزهای آخر موکول نشود و ثانیاً اطلاعات لازم قبل از ورود به سامانه ثبت‌نام آماده گردد.
  • وارد کردن کد ملی داوطلب در قسمت مربوط
  • وارد کردن شماره پرونده داوطلب در آزمون سراسری
تذکر: درصورتی که پیش­از  ثبت‌نام آزمون سراسری، در دانشگاه امام صادق علیه السلام، ثبت‌نام می‌کنید،  لازم است با وارد کردن کد ملی و رمز عبور، مجددا وارد سامانه ثبت‌نام دانشگاه شده و شماره پرونده آزمون سراسری خود را ثبت کنید.
  • تعیین نظام آموزشی  داوطلب (جدید: دبستان –دبیرستان، یا قدیم: دبستان راهنمایی– دبیرستان) در قسمت مربوط
  • وارد کردن مشخصات فردی، معدل‌های تحصیلی، آدرس دقیق منزل داوطلب، نام و کد مرکز پیش‌دانشگاهی/پایه دوازدهم و دبیرستان/پایه یازدهم، مندرج در بالای کارنامه تحصیلی داوطلب و …
  • پرداخت اینترنتی در سامانه ثبت‌نام )غیر قابل استرداد)
  • دریافت رمز عبور و کد رهگیری در پایان ثبت‌نام و یادداشت آن
تذکر۱: از شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق این است که اگر داوطلبان پس از تکمیل ثبت نام و واریز هزینه آن، موفق به دریافت رمز عبور و کد رهگیری نشوند، ثبت‌نام آنها تکمیل نشده است و باید دوباره جهت تکمیل ثبت‌نام به سامانه مراجعه کنند.
تذکر۲: داوطلبان نظام جدید آموزشی (دبستان، دبیرستان، ۶-۳-۳)  لازم است بعد از مشخص شدن معدل کتبی سال دوازدهم، حداکثر تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۱ با وارد کردن کد ملی و رمز عبور مجددا وارد سامانه ثبت‌نام دانشگاه شده و معدل کتبی خود را ثبت کنند.
  • مرحله آزمون شفاهی:
قبولی در مرحله آزمون شفاهی از شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق است. پس از ثبت‌نام داوطلبان در آزمون سراسری و سپس در سامانه ثبت‌نام پذیرش دانشگاه امام صادق علیه السلام، پذیرش دانشگاه، با محوریت فهرست داوطلبان چند برابر ظرفیت اعلامی توسط سازمان سنجش آموزش کشور،‌ از داوطلبان آزمون شفاهی به عمل خواهد آورد. در این مرحله صلاحیت‌های عمومی و علمی داوطلبان مورد بررسی قرار می‌گیرد. اصلی‌ترین معیارهای علمی پذیرش که به صورت جدی در مرحله آزمون شفاهی مورد بررسی قرار می‌گیرند، عبارتند از سوابق تحصیلی اعم از ریزنمرات و معدل سالیانه، معدل کل و معدل کتبی نهایی،  همچنین نمره و رتبه کل آزمون سراسری.بالاتر بودن این عوامل به معنای کسب امتیاز بیشتر در صلاحیت‌های علمی داوطلب است که قدرت رقابت وی با دیگر داوطلبان را افزایش می‌دهد.
تذکر: داوطلبان معرفی شده سازمان سنجش به دانشگاه با ضرایب خاص مربوط به این دانشگاه تعیین می‌شوند. این ضرایب در دروس زبان و ادبیات فارسی(۴)، معارف اسلامی(۴)، زبان عربی(۴)، زبان خارجی(۲) و در سایر دروس همان ضرایب آزمون سراسری است.

انتخاب رشته و اعلام نتایج دانشگاه امام صادق 1401-1402

    • قبولی در انتخاب رشته از اصلی ترین شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق است. ثبت‌نام و قبولی در این دانشگاه محدودیتی برای داوطلب در انتخاب رشته قبولی در آزمون سراسری ایجاد نمی‌کند و در صورت پذیرش در این دانشگاه، رشته قبولی داوطلب در آزمون سراسری نیز پا برجا بوده و داوطلب می‌تواند از میان این دو رشته، رشته و دانشگاه مورد علاقه خود را انتخاب کند.
    • انتخاب رشته این دانشگاه پس از مرحله آزمون شفاهی صورت می‌پذیرد. لذا نیازی به انتخاب رشته‌های این دانشگاه، هنگام انتخاب رشته‌ در آزمون سراسری نیست.
    • نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.
  • اطلاعات و تذکرات مهم:
    • هزینه تحصیل از دانشجویانی که مطابق ضوابط دانشگاه، دانش‌آموخته ‌شوند، دریافت نمی‌شود و صرفاً دانشجو به­طور رسمی متعهد می‌شود که پس از پایان دوره آموزشی درصورت نیاز، به میزان نیمی از مدت تحصیل خود را با نظر دانشگاه در داخل یا خارج دانشگاه (در پاره‌ای از موسسات دولتی یا غیردولتی) خدمت کند و فقط در مواردی از قبیل انصراف،‌ اخراج یا انتقال، هزینه‌های طول تحصیل خود را به دانشگاه پرداخت خواهد کرد.
    • به برادران و خواهران دانشجوی واجد شرایط، اقامتگاه (خوابگاه)‌ و سایر امکانات رفاهی مندرج در نشریه پیام صادق تعلق می‌گیرد. به منظور آشنایی بیشتر با دانشگاه،می ­توانید نسخه الکترونیکی نشریه پیام صادق(فایل (pdf را از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه، www.isu.ac.ir، بخش پذیرش دانشجو، بارگذاری و مطالعه کنید.
    • طول دوره آموزشی کارشناسی‌ارشد پیوسته ویژه برادران حدود ۷ سال و دوره آموزشی کارشناسی خواهران حدود ۵/۴ سال و به صورت تمام وقت روزانه است و در طول تحصیل لازم است دانشجویان ضوابط و مقررات دانشگاه را رعایت کنند.
    • واحدهای کارشناسی‌ارشد (فوق‌لیسانس) در دوره کارشناسی ارشد پیوسته برادران، به دانشجویانی ارائه خواهد شد که حداقل معدل لازم را در دروس کارشناسی کسب کرده  باشند یا از عهده امتحان جامع داخلی که از بعضی دروس کارشناسی صورت می‌گیرد، برآیند.
    • با توجه به این که رشته‌های تحصیلی دانشگاه ماهیتاً تلفیقی است، لذا ضرورتاً تعدادی از دروس حوزوی و علوم اسلامی همراه با دروس دانشگاهی و زبان‌های عربی و انگلیسی (یا فرانسه) در سطح مکالمه کامل و فهم متون به دانشجویان ارائه می‌شود.
    • تشکیل گرایش‌های اعلام شده در رشته‌های تحصیلی، در صورتی ممکن خواهد بود که تعداد دانشجویان واجد شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق هر گرایش، با توجه به ضوابط دانشگاه به حد نصاب لازم برسد.
به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی