جهت مشاوره در زمینه استفاده از خدمات مای مدیو

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 24977

نحوه دریافت رمز از سایت مای مدیو مدارس

دریافت رمز عبور مای مدو- کلمه عبور سایت my.medu.ir

دانش آموزان برای ورود به سایت مای مدیو مدارس نیاز به دریافت رمز مای مدیو خواهند داشت. در این مقاله فیلم آموزش نحوه دریافت رمز از سایت مای مدیو و دریافت خروجی اکسل را در اختیار معاونین مدارس قرار داده ایم. دانش آموزان نیز برای دریافت رمز مای مدیو می توانند به سامانه مای مدیو مراجعه کنند و یا از طریق معاونین مدارس یا تماس با شماره تلفن های مندرج در این مقاله با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

 از طریق سامانه مای مدیو امکان دریافت رمز برای دانش آموزان و مدیران وجود دارد.

برای دریافت رمز عبور در سامانه مای مدیو ابتدا لازم است به سامانه مای مدیو به نشانی my.medu.ir مراجعه کنید. از این طریق می توانید مجددا رمز مای مدیو دریافت کنید. جهت دریافت در سایت مذکور عضو شوید.

my.medu.ir سایت مای مدیو هدایت تحصیلی


راهنمای سایت مای مدیو مدارس my.medu.ir


 با استفاد از کد ملی و مشخصات هویتی به سادگی می توانید در سایت مای مدیو ثبت نام کرده و کد مای مدیو خود را دریافت کنید. مدیران مدارس نیز رمز مای مدیو را از همین طریق دریافت می کنند.اگر برای دریافت رمز مای مدیو با مشکل روبرو شده اید، میتوانید این رمز را از طریق تماس تلفنی نیز دریافت کنید. اگر رمز عبور خود را گم کرده اید یا رمز مای مدیو را فراموش کرده اید می توانید برای دریافت رمز عبور مای مدیو با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید. برای ورود به سایت مای مدیو نیاز به کد ملی خواهید داشت.



بیشتر بدانید:

نحوه دریافت رمز از سایت مای مدیو مدارس 1 مای مدیو My.medu.ir چیست؟ 



آموزش نحوه دریافت رمز از سایت مای مدیو مدارس

معاونین محترم مدارس با توجه به آموزش نحوه دریافت رمز از سایت مای مدیو مدارس میتوانند برای دانش‌ آموزان رمز و کاربریِ مای مدیو ،استخراج کرده و در اکسل ذخیره کنند. در این ویدیو با نحوه استخراج و دسته‌بندی رمزهای مای مدیو در اکسل، آشنا می شوید.

دریافت رمز عبور مای مدیو مدارس برای والدین و سایر

دریافت رمز عبور مای مدیو برای کاربرانی که با عنوان “والدین و سایر” وارد می شوند، بسیار ساده است. زیرا می توانند روی خط موبایل خود رمز یکبار مصرف، بگیرند. برای دریافت رمز عبور یکبار مصرف مای مدیو می توانید به ترتیب زیر اقدام کنید:

نحوه دریافت رمز از سایت مای مدیو مدارس 2 1- گام اول : برای دریافت رمز عبور مای مدیو، my.medu.ir را در مروگر خود جستجو کنید. تا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش را مطابق با تصویر زیر مشاهده کنید. در این قسمت لازم استروی عبارت  ورود از طریق درگاه دولت کلیک کنید:

نحوه دریافت رمز از سایت مای مدیو مدارس 3

نحوه دریافت رمز از سایت مای مدیو مدارس 2 2- در این مرحله وارد پنجره خدمات دولت هوشمند می شوید. می توانید دریافت رمز سایت my.mdu.ir را انجام دهید و با رمز یکبار مصرف، وارد سامانه مای مدیو شوید. برای اینکار لازم است شماره موبایل خود را که حتما به نام خودتان ثبت شده است، وارد کنید. سپس کد امنیتی را وارد نمایید.

نحوه دریافت رمز از سایت مای مدیو مدارس 5

نحوه دریافت رمز از سایت مای مدیو مدارس 2 3- یک پیامک با اسم MGOV برای شما ارسال می شود که حاوی کد تایید پنجره خدمات دولت هوشمند است. در این پیامک از شما خواسته می شود که این کد را در اختیار دیگران نگذارید.

نحوه دریافت رمز از سایت مای مدیو مدارس 7

نحوه دریافت رمز از سایت مای مدیو مدارس 24-:در این مرحله، به سادگی وارد پروفایل مای مدیو خود شده اید. پروفایل مدیو دات آی آر، امکانات متعددی را در اختیار شما می گذارد. نظیر امکان استعلام مدرک تحصیلی، استعلام شهریه، سنجش بدو ورود دانش آموزان دبستانی و پیش دبستانی، خرید کتاب درسی، ورود به سازمان آموزش و پرورش استثنایی و …

نحوه دریافت رمز از سایت مای مدیو مدارس 9



دریافت رمز عبور مای مدیو مدارس برای دانش آموزان

نحوه دریافت رمز از سایت مای مدیو مدارس 10 دانش آموزانی که برای اولین بار قصد ورود به سامانه “my.medu.ir” را دارند اما رمز عبور مای مدیو را ندارد، می توانند به ترتیب زیر کلمه عبور خود را دریافت کنند:

1- گام اول : برای دریافت رمز عبور مای مدیو، نشانیmy.medu.ir را در مروگر خود جستجو کنید. تا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش را مطابق با تصویر زیر مشاهده کنید. در این قسمت لازم است نقش خود را انتخاب کنید.


2-گام دوم: یکی از والدین از طریق انتخاب ورود از درگاه دولت وارد پنل مای مدیو شود.

نحوه دریافت رمز از سایت مای مدیو مدارس 11

3-  در این مرحله وارد پنجره خدمات دولت هوشمند می شوید. می توانید با رمز یکبار مصرف، وارد سامانه مای مدیو شوید. برای اینکار لازم است شماره موبایل خود را که حتما به نام خودتان ثبت شده است، وارد کنید. سپس کد امنیتی را وارد نمایید.

نحوه دریافت رمز از سایت مای مدیو مدارس 5

4-: یک پیامک با اسم MGOV برای شما ارسال می شود که حاوی کد تایید پنجره خدمات دولت هوشمند است. در این پیامک از شما خواسته می شود که این کد را در اختیار دیگران نگذارید.

نحوه دریافت رمز از سایت مای مدیو مدارس 7

5-:در این مرحله، به سادگی وارد پروفایل مای مدیو خود شده اید. پروفایل مدیو دات آی آر، امکانات متعددی را در اختیار شما می گذارد. نظیر امکان استعلام مدرک تحصیلی، استعلام شهریه، سنجش بدو ورود دانش آموزان دبستانی و پیش دبستانی، خرید کتاب درسی، ورود به سازمان آموزش و پرورش استثنایی و …

نحوه دریافت رمز از سایت مای مدیو مدارس 9

6-: اگر به عنوان والدین، هنوز فرزند خود را به عنوان دانش آموز در سامانه مای مدیو ثبت نام نکرده اید، در این قسمت می توانید رمز عبور مای مدیو برای دانش آموز دریافت کنید. برای اینکار لازم است روی عبارت اضافه کردن دانش آموز کلیک کنید.

نحوه دریافت رمز از سایت مای مدیو مدارس 15


7: کد ملی فرزند خود را وارد کنید و سپس از روی تقویم، تاریخ تولید فرزند را انتخاب کرده و دکمه ثبت را بزنید. هم اکنون دانش آموز می تواند با کد ملی و رمز عبور سایت مای مدو، وارد پنل شخصی خود شود و کارنامه دریافت کند، در جشنواره های دانش آموزی ثبت نام کند و از سایر خدمات الکترونیک این سامانه بهره مند شود.

نحوه دریافت رمز از سایت مای مدیو مدارس 16

راهنمای تلفنی دریافت رمز از سایت مای مدیو مدارس

دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی دانش آموزان می توانند در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام در زمینه نحوه دریافت کلمه عبور از سایت مای مدو مدارس و استفاده از کلیه خدمات این سامانه، با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صففحه تماس حاصل فرمایند. جهت تماس، از تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره تلفن 9099071613 تماس حاصل فرمایید. امکان تماس هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب فراهم می باشد:

مقالات آموزشی در زمینه سایت مای مدیو مدارس

برای مشاهده هر یک از آموزش های زیر لینک مربوط ا انتخاب کنید:

برای دریافت رمز عبور مای مدیو مدارس از طریق مراجعه به سامانه مای مدیو و یا دریافت رمز مای مدیو به صورت تلفنی نیاز به کد ملی و مشخصات هویتی خواهید داشت و به این ترتیب به سادگی می توانید در سایت مای مدیو ثبت نام کرده و کد مای مدیو خود را دریافت کنید.

به این مقاله امتیاز دهید
منابع : ٬
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی دوشنبه , 15 ژانویه 2024 - 11:35

من راضی هستم

نصب اپ دانش آموزی