جهت مشاوره در زمینه نحوه بارگذاری پاورپوینت در سامانه دان دانشگاه آزاد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 44028

نحوه بارگذاری پاورپوینت در سامانه دان دانشگاه آزاد

در این مقاله نحوه بارگذاری پاورپوینت در سامانه دان دانشگاه آزاد را شرح داده ایم. برای بازگذاری پاورپوینت در سامانه دان دانشگاه آزاد می توانید مطابق با این راهنمای آموزشی اقدام نمایید:

نحوه بارگذاری پاورپوینت در سامانه دان دانشگاه آزاد

نحوه بارگذاری پاورپوینت در سامانه دان دانشگاه آزاد مشابه مراحل بارگذاری فایل در سامانه دان است. دانشجویان و اساتید واحدهای دانشگاهی که از سامانه دان برای برگزاری و شرکت در کلاس های مجازی و آموزش آنلاین استفاده می کنند می توانند از طریق سامانه دان انواع فایل و پاورپوینت را در سامانه دان به راحتی بارگذاری نمایند.

تهیه و تنظیم پاورپوینت روش خوبی برای آموزش به دانشجویان توسط اساتید و ارسال تکالیف دانشگاهی توسط دانشجویان برای اساتید می باشد.

1-برای ارسال تمامی انواع فایل با فرمت پاورپوینت یا word لازم است آن را به pdf تبدیل کنیدزیرا سامانه دان فقط فایل PDF را اجرا میکند. بنابراین برای تبدیل پاورپوینت به پی دی اف، در مرورگر خود عبارت powerpoint to pdf   را سرچ کنید یا روی لینک زیر کلیک کنید:

سایت آنلاین تبدیل پاورپوینت به پی دی اف

2- بعد از تبدیل می توانید به سادگی فایل باکیفیت در سامانه دان آپلود کنید. دانشجویان برای بارگذاری فایل در سامانه باید به استاد درخواست دهند تا برای آنها دسترسی آپلود فایل را باز کند. 

3- بعد از ایجاد دسترسی، صفحه آپلود سامانه دان را مشاهده خواهید کرد و می توانید روی گزینه + سمت راست صفحه کلیک کرده و سپس گزینه “بارگذاری فایل ارائه” را انتخاب نماید.

نحوه بارگذاری پاورپوینت در سامانه دان دانشگاه آزاد 1

4- گزینه “فایل های خود را برای آپلود کشیده و در اینجا رها کنید” را انتخاب نمایید. همچنین می توانید روی لینک “یا برای انتخاب فایل کلیک کنید” و محلی که در آن فایل را ذحیره کرده اید پیدا کنید.

نحوه بارگذاری پاورپوینت در سامانه دان دانشگاه آزاد 2

5- بعد از بارگذاری فایل، مطابق شماره گذاری انجام شده در تصویر بالا، فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید و دکمه بارگذاری را انتخاب کنید.

دانشجویان عزیز اگر برای بارگذاری فایل در سامانه دان با مشکل روبرو شده اید میتوانید با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. 

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه نحوه بارگذاری پاورپوینت در سامانه دان دانشگاه آزاد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی