جهت مشاوره در زمینه ثبت‌ نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 49353

مدارک ثبت نام مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1401-1402

در این مقاله از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی در سال 1401-1402 مطلع می شوید. دانشگاه علمی کاربردی در رشته های مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای دانشجو می پذیرد. ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان به صورت اینترنتی و از طریق سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی انجام می شود. در ادامه از مدارک لازم برای ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی و سایر نکات مهم در زمینه ثبت نام مطلع می شوید.

پذيرفته‌شدگان نهايي پذيرش دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌اي «ناپيوسته» نظام آموزش مهارتي دانشگاه جامع علمي‌‌‌كاربردي مهرماه سال 1401 به موارد زیر توجه ‌نمایند:

معرفی دانشگاه علمی کاربردی:

  • ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دو بار در سال انجام می شود. دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که با هدف ارتقاء سطح مهارت شاغلین بخش‌های مختلف اقتصادی و افزایش مهارت‌های حرفه ای فارغ‌التحصیلان مرکز آموزش که فاقد تجربهٔ اجرایی می‌باشند تشکیل و با به‌کارگیری و سازمان‌دهی امکانات، منابع مادی و انسانی دستگاه‌های اجرایی، نسبت به برگزاری دوره‌های علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی و کارشناسی‌ارشد اقدام می‌کند.
  • هدف دانشگاه، فراهم آوردن موجبات مشارکت سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیردولتی برای آموزش نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور می‌باشد به نحوی که دانش‌آموختگان بتوانند برای فعالیتی که به آن‌ها محول می‌شود، دانش و مهارت لازم را کسب نمایند.
  • دانشگاه جامع مسئولیت برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، پشتیبانی‌های کارشناسی، عملیاتی، اطلاعات و سیاست‌گذاری‌های کلان و نیز نظارت و ارزشیابی مراکز و موسسات علمی کاربردی را برعهده دارد.
  • مراکز و موسسات آموزش عالی علمی کاربردی زیرنظر دانشگاه، رکن اجرایی آموزش‌های علمی کاربردی و به قصد ارتقاء دانش کار و ایجاد مهارت‌های متناسب با حوزهٔ فعالیت شغلی افراد تأسیس شده‌است.
  • از تیرماه 1399، دانشگاه جامع علمی کاربردی بنا به رسالت خود در بحث آموزش‌های کوتاه مدت علمی کاربردی (شامل دوره‌های تک‌درس و تک‌پودمان و همچنین دوره‌های آزاد) به طور جدی وارد عمل شده و دفتر آموزش‌های کوتاه مدت علمی کاربردی را در این خصوص راه‌اندازی نموده است.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی سال 1401-1402

پذیرفته شدگان نهایی مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی در سال 1401-1402 برای ثبت نام نهایی مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای اقدام کنند. این دانشگاه در حال حاضر در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای، دانشجو می پذیرد.

مدارک لازم براي ثبت‌ نام پذيرفته شدگان مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی:

  • 1-دانشگاه محل پذيرش، ترتيبي اتخاذ خواهند نمود که بر اساس مدارک ارسالي به شيوه الکترونيکي، شرايط ثبت نام پذيرفته شدگان را فراهم نمايند.
  • 2- عكس پرسنلی پشت سفید تمام رخ 4×3 تهيه شده در سال جاري به تعدادي که دانشگاه تعيين نمايد.
  • 3- اصل شناسنامه.
  • 4- اصل كارت ملي.
  • 5- اصل ‌‌مدرك‌ فوق دیپلم و یا كارداني (اعم از پیوسته/ ناپیوسته)‌ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي مورد تاييد شوراي‌ عالي‌ انقلاب‌ فرهنگي،‌ وزارت‌ علوم، تحقيقات‌ و فناوري‌، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و يا آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي وزارت آموزش و پرورش به انضمام يك برگ تصوير آن.
  • 6- اصل كاربرگ 101 (گواهی اشتغال به کار) با امضاء و مهر بالاترين‌ مقام‌ مسئول، آخرين فيش حقوقي و آخرين حكم كارگزيني یا قرارداد معتبر انجام كار و برای شاغلین نیروهای مسلح ارایه حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار از یگان مربوط برای پذیرفته‌شدگان در کدرشته محل‌هایی که مطابق ضوابط مندرج در دفترچه منحصراً پذیرش از شاغلین صورت پذیرفته است.
  • 7- اصل كاربرگ 103 (فرم تاييديه معدل) برای فارغ‌التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
  • 8- مدركي كه وضعيت نظام وظيفه برادران را با توجه به بخش مربوط به مقررات وظيفه عمومي مندرج در صفحه‌ 3 و 4 دفترچه راهنماي پذيرش مذكور مشخص نمايد .

زمان ثبت نام مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی 1401-1402

زمان ثبت نام مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی در سال 1401-1402 در مهر ماه آغاز شد. پذيرفته‌شدگان لازم است براي اطلاع از تاريخ ثبت‌نام و انتخاب واحد از روز شنبه مورخ 1401/07/09 به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا دانشگاه به نشانی http://edu.uast.ac.ir مراجعه و در روزهای تعیین شده با در دست داشتن مدارك مندرج در بند “ب” و با توجه به نشاني تعيين شده در جدول شماره (5) دفترچه راهنماي پذيرش و اصلاحیه مربوط، به مرکز محل قبولی خود مراجعه نمايند.


بیشتر بدانید:

چگونه وارد سایت هم آوا شوم؟


اطلاعيه اعلام اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي پذيرش دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌اي «ناپيوسته» نظام آموزش مهارتي دانشگاه جامع علمي كاربردي مهرماه سال 1401 به شرح زیر است:

  • براساس ضوابط مربوط به گزينش هر يك از رشته‌هاي تحصيلي گروه‌هاي آموزشي مختلف در پذيرش دوره‌هاي مذکور از بين متقاضیاني كه حدنصاب لازم را احراز كرده‌اند، براساس اولويت كدرشته محل‌هاي انتخابي و ظرفيت‌هاي تخصيص داده شده به هر سهميه، گزينش انجام و اسامي پذيرفته‌شدگان در هر كدرشته محل استخراج شده است.

تغییرات دفترچه راهنمای ثبت‌ نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1401-1402

امسال تغییرات دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1401-1402، محسوس بوده و با توجه به اعلام دانشگاه جامع علمی کاربردی تمامی کدرشته محل‌های مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت ورزشی فرهنگی پرسپوليس (کد مرکز 64018) از مرحله گزينش نهايي حذف شده است.

بدیهی است در رشته محل‌های این مرکز هیچ فردی به عنوان قبول معرفی نخواهد شد. در صورت وجود هرگونه ابهام در زمینه محتوای دفترچه می توانید برای مشاوره تلفنی با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی، براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی متقاضيان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.


بیشتر بدانید:

زمان ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی


متقاضیان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنان مطابق جدول شماره (3) مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام مرتبط با رشته‌های تحصیلی انتخابی باشد در اولویت پذیرش برای آن رشته قرار می‌گیرند.

در ضمن ظرفیت باقیمانده در هر کدرشته محل، با اولویت یکسان به متقاضيان سهمیه آزاد با مدارک کاردانی غیرمرتبط اختصاص می‌یابد. لذا پیشنهاد می‌شود متقاضيان نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مرتبط با رشته تحصیلی مقطع کاردانی خود اقدام نمایند.

متقاضيان سهمیه شاغل صرفاً در یک زیرگروه آموزشی در رشته مرتبط با شغل آنان پذیرش خواهند شد. بدیهی است برای هر یک از موارد فوق ارائه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام از سوي دانشجو به مرکز آموزشی ضروری است.


بیشتر بدانید:

تقویم آموزشی دانشگاه علمی کاربردی


ضمناً متقاضیان گرامي مي‌توانند سئوالات خود را با بخش پاسخگويي تلفنی سامانه مشاوره تحصیلی در ميان بگذارند. همچنین می توانند برای ثبت نام و رفع هرگونه سوال و ابهام در زمینه ثبت نام مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای و ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی در سال جدید، با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت‌ نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 2 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی