جهت مشاوره در زمینه معرفی منابع آزمون استخدام

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 52105

مشاهده نتایج آزمون استخدامی شرکت کار و تامین 1402

مشاهده نتایج آزمون شرکت کار و تامیندر این مقاله، لینک ورود به سایت مشاهده نتایج آزمون استخدام شرکت کار و تامین را در اختیار متقاضیان استخدام که در این آزمون شرکت کرده اند، گذاشته ایم.

شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی می باشد. عمده فعالیت های این شرکت خدمات رسانی و همچنین تامین نیروی انسانی مورد نیاز در اجرای قراردادهای شرکت با مراکز بهداشتی و درمانی، ادارات، موسسات و … می باشد. این شرکت بطور معمول نیروی مورد نیاز خود را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش استخدام می نماید.

ورود به سایت اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت کار و تامین 1401

برای ورود به سایت اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت کار و تامین 1401 ، می توانید روی لینک زیر کلیک کنید. توجه داشته باشید که حتما قبل از ورود، فیلتر شکن خود را خاموش کنید:

اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت کار و تامین 1401

اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت کار و تامین 1401، به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در آزمون جذب نیروی شرکت کار و تامین می رسد. شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی می باشد و آزمون استخدامی این شرکت در عصر روز جمعه مورخ 1401/07/15 برگزار شد.

به اطلاع متقاضیان استخدام می‌رساندکه کارنامه نتایج آزمون استخدامی شرکت کار و تامین از روز چهارشنبه مورخ 1401/09/09 در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی قرار گرفته است.
متعاقباً از آن دسته از داوطلبانی که براساس کارنامه دارای نمره حدنصاب آزمون کتبی بوده و جزء حداکثر سه برابر ظرفیت پذیرش معرفی می گردند به منظور ارائه مدارک و مستندات و تطبیق آن با اظهارات مندرج در فرم ثبت نام دعوت به عمل خواهد آمد، داوطلبان مذکور درصورت تطبیق و صحت مدارک، به مرحله مصاحبه راه یافته و در غیر این صورت یا عدم مراجعه، به عنوان مردود تلقی خواهند گردید.
زمان و محل کنترل مدارک و مصاحبه ازطریق همین سایت متعاقباً به اطلاع معرفی شدگان خواهد رسید.

نحوه دریافت نتایج آزمون استخدام شرکت کار و تامین

نحوه دریافت نتایج آزمون استخدام شرکت کار و تامین به دو روش زیر است:

  1. روش اول: وارد کردن شماره پرونده، شماره شناسنامه یا کد ملی
  2. روش دوم: وارد کردن شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد

اگر شماره داوطلبی یا شماره پرونده خود را در اختیار ندارید و یا به هر دلیل برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون های استخدامی تحت نظارت سازمان سنجش (مانند شرکت کار و تامین)، با مشکل روبرو شده اید، می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل با شماره تلفن ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

برای تماس از سراسر کشور نیاز به شماره گیری کد نیست و می توانید از ساعت 8 صبح تا 12 شب تماس گرفته و از نتایج آزمون استخدامی شرکت کار و تامین مطلع شوید.

زمان آزمون استخدام شرکت کار و تامین در سال 1402

شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی هر سال به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز مدیریت درمان تامین اجتماعی استان های مورد نظر، به صورت قرارداد موقت شرکتی ، نیرو جذب نماید. علاقمندان واجد شرایط میتوانند جهت اطلاع از شرایط ثبت نام و برگزاری آزمون می نماید.

اگر از آزمون استخدام شرکت کار و تامین در سال 1401، جامانده اید،می توانید برای اطلاع از حدود زمان ثبت نام بعدی و اطلاع از منابع آزمون استخدامی، مدارک تحصیلی مورد نیاز برای استخدام و … با شماره تلفن مندرج در این صفحه (سامانه مشاور تحصیلی)، تماس بگیرید.

کارشناسان این سامانه راهنمای شما برای قبولی در آزمون های استخدامی و منابع درسی و مطالعاتی لازم برای شرکت در این آزمون ها هستند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه معرفی منابع آزمون استخدام

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی