جهت مشاوره در زمینه طرح سیم کارت دانش آموزی رایگان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 33609

طرح سیم کارت دانش آموزی رایگان

طرح سیم کارت دانش آموزی رایگان 1

طرح سیم کارت دانش آموزی رایگان ایرانسل و همراه اول برای سال تحصیلی 1401-1402 در حال اجرا است. در این مقاله از نحوه توزیع رایگان سیم‌کارت دانش‌آموزی در سال تحصیلی 1400 مطلع می شوید:


نحوه دریافت سیم کارت دانش آموزی رایگان 1401-1402

دریافت سیم کارت دانش آموزی رایگان در سال 1401-1402 برای دانش آموزان با اعلام درخواست امکانپذیر است. طرح اعطای سیم کارت رایگان دانش آموزی با هدف کمک به استفاده از آموزش غیرحضوری مدارس، در حال اجرا است.

دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش شرح داد :

  • ▫️ طرح سیم‌کارت دانش‌آموزی از سال گذشته آغاز شد و جلسات متعددی را با وزارت ارتباطات برگزار کردیم و پیش‌نویس آن تهیه شد که قرار است در نهایت به امضای دو وزیر آموزش و پرورش و فناوری ارتباطات و اطلاعات برسد.
  • ▫️ این سیم‌کارت‌ها یکسری قابلیت‌ها دارد که مدنظر وزارت آموزش و پرورش است و به والدین هم یک سری قابلیت‌ها داده می‌شود که بتوانند نظارت کنند.
  • ▫️ این سیم‌کارت‌ها رایگان است اما توزیع عمومی ندارد و کسانی که متقاضی هستند، درخواست می‌دهند یعنی افراد متقاضی، اعلام درخواست می‌کنند و بر اساس درخواست، توزیع انجام می‌شود.

سیم کارت رایگان دانش آموزی همراه اول


سیم‌کارت دانش‌آموزی توزیع می‌شود؟

  • مسئول آموزش و پرورش شرح داد، توافقی را با همراه اول داشتیم و سیم‌کارت‌های دیتا با ماهیت حقوقی دریافت کردیم که بین واحدهای سازمانی مختلف توزیع شد تا کارهای رسمی انجام شود و امکان مدیریت و کنترل امور ممکن باشد اما سیم‌کارت دانش‌آموزی موافقان و مخالفانی دارد، پیش‌نویس تفاهم‌نامه بین آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات تهیه شده و به محض مبادله آن امکان تخصیص سیم‌کارت دانش‌آموزی و اینترنت پاک فراهم می‌شود.
  • مدیرکل حوزه وزارتی آموزش و پرورش درباره الزام برخی از مدارس به نصب اپلیکیشن‌های دیگر و دریافت هزینه از خانواده‌ها، گفت: طبق مصوبه شورای عالی فضای مجازی پلتفرم اصلی آموزش مجازی شبکه شاد است اما به مدارس غیردولتی و خاص اختیار داده شده که می‌توانند از پلتفرم اختصاصی خود اما تحت کنترل استفاده کنند.
  • بنابراین اگر مدرسه غیردولتی در این باره هزینه دریافت کند چون الزامی به استفاده از  شبکه شاد ندارد نمی‌توانیم محدودیتی ایجاد کنیم اما مدارس دولتی حق دریافت هزینه ندارند.

تماس با مشاوره تحصیلی صدای مشاور

دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی می توانند برای مشاوره تحصیلی به صورت غیرحضوری و تلفنی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایند. کارشناسان این سامانه در حال ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی به دانش اموزان سراسر کشور می باشند:


به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه طرح سیم کارت دانش آموزی رایگان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی