جهت مشاوره در زمینه ثبت نام پردیس خودگردان دندانپزشکی تهران

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 36615

شهریه پردیس خودگردان دندانپزشکی تهران

شهریه دانشگاه پردیس خودگردان

در این مقاله از شهریه پردیس خودگردان رشته دندانپزشکی تهران در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مطلع می شوید. تحصیل در رشته داندانپزکشی دوره پردیس خودگردان یا بین الملل مشروط به پرداخت شهریه است. شهریه پزشکی پردیس خودگردان رشته دندانپزکشی، توسط هیئت امنای دانشگاه تعیین می گردد. این شهریه هر سال حدود 10تا 15 درصد به میزان شهریه مصوب افزوده می شود و در هر سال تحصیلی از طریق سامانه رسمی هر واحد دانشگاهی خودگردان اطلاع رسانی  می شود.

شهریه پردیس خودگردان دندانپزشکی تهران

میزان شهریه پردیس خودگردان دندانپزشکی تهران ۱۴۰۲-۱۴۰۳

میزان شهریه پردیس خودگردان دندانپزشکی تهران به شرح زیر اعلام شد:

شهریه دوره خودگردان (شهریه پرداز)

 حداقل شهریه پردیس خودگردان دندانپزشکی در سال 1402-1403
حداقل شهریه داندانپزشکی پردیس خودگردان حدا کثر شهریه دندانپزشکی پردیس خودگردان
158,122,800 (ریال) 172,744,950 (ریال)

شهریه پردیس خودگردان دندانپزشکی تهران 1شهریه علی ‌الحساب دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه های علوم پزشکی پردیس خودگردان نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ بر اساس جدول شهریه به راحتی تخمین زده می شود. لازم به ذکر است هنگام محاسبه شهریه رشته دندانپزشکی پردیس خودگردان این نکته را مد نظر قرار بدهید که هزینه واحد های عملی و مواد دندانی دانشجویان دندانپزشکی از زمان ورود به دوره بالینی، بر اساس موافقت وزیر محترم بهداشت سالانه مبلغی به شهریه این دانشجویان اضافه می گردد.

شهریه پردیس خودگردان دندانپزشکی تهران 1همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، پردیس های خودگردان دانشگاه های دولتی، جدول شهریه دندانپزشکی پردیس خودگردان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را در یکی از دو نوبت شهریور یا مهر بر روی سایت خود منتشر کرده و در اختیار پذیرفته شدگان پزشکی این دوره قرار می دهند. در نظر داشته باشید که اعتبار مدرک پردیس خودگردان با دانشگاه های سراسری یکسان می باشد.

شهریه پردیس خودگردان دندانپزشکی تهران 1در حال حاضر اطلاعات شهریه دندانپزشکی پردیس خودگردان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ دانشگاه های علوم پزشکی منتشر نشده به همین جهت در ادامه جدول شهریه دندانپزشکی پردیس خودگردان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ با افزایش نرخ 10 درصدی تخمین زده شده است و در صورت انتشار مبالغ هزینه ظرفیت دندانپزشکی در سال جاری مقاله بروزرسانی می گردد.

در ادامه جدول حداقل و حداکثر شهریه دندانپزشکی پردیس خودگردان 1402 – 1403 را بر اساس افزایش شهریه 10 الی 15 درصدی در اختیار داوطلبان قرار داده ایم:


 شهریه شهریه پردیس خودگردان دندانپزشکی تهران با افزایش نرخ 10 درصد شهریه در سال 1402
دروس  شهریه دروس به تفکیک مبلغ شهریه به ریال
دروس عمومی  واحد نظری 2,359,500
 واحد عملی 3,146,000
دروس اختصاصی  واحد نظری 7,078,500
 واحد عملی 12,584,000
دروس پایه  واحد نظری 5,505,500
واحد عملی 8,651,500
واحد پایان نامه واحد عملی(پایان نامه) 12,584,000

شهریه پردیس خودگردان دندانپزشکی تهران 1 هزینه ارائه شده در جدول با نرخ 10 درصد افزایش در سال 1402 محاسبه شده است به محض مشخص شدن هزینه دقیق شهریه، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

در این مقاله شهریه پردیس خودگردان دندانپزشکی را شرح داده ایم و نحوه محاسبه شهریه بر اساس نرخ 10 تا 15 درصدی را توضیح داده ایم، اگر برای محاسبه شهریه پردیس خودگردان دندانپزشکی با سوال یا ابهام روبرو شده اید می توانید با کارشناسان سامانه تماس حاصل کنید تا شما را راهنمایی نمایند

شرایط تحصیل در پردیس خودگردان رشته دندانپزشکی تهران

برای تحصیل در پردیس خودگردان رشته دندانپزشکی تهران، لازم است در کنکور ثبت نام کرده باشید. اگر موفق به کسب رتبه لازم برای قبولی روزانه کنکور در رشته پزشکی نشوید، میتوانید در دانشگاه پردیس، برای انتخاب رشته پزشکی اقدام کنید. درصورتی که رتبه شما به رتبه آخرین نفر قبولی دندانپزشکی در کنکور نزدیک باشد و از سهمیه نیز برخوردار باشید، احتمال پذیرش شما بیشتر خواهد بود.

داوطلبان لازم است برای استفاده از فرصت تحصیل در دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشکی ، در فرم انتخاب رشته کنکور ، رشته محل های پزشکی پردیس خودگردان را انتخاب کنند.


نحوه محاسبه شهریه پردیس خودگردان

 در این قسمت فرمول محاسبه شهریه پردیس خودگردان را شرح داده ایم با استفاده از نحوه محاسبه شهریه پردیس خودگردان به راحتی می توانید شهریه در هر ترم تحصیلی را محاسبه کنید:

شهریه پردیس خودگردان دندانپزشکی تهران 1شهریه یک ترم=شهریه ثابت(شهریه متغیر واحد نظری+شهریه متغیر واحد عملی) + شهریه متغییر واحد عملی

با توجه به فرمول بالا می توانید حداقل و حداکثر شهریه دندانپزشکی سال 1402 -1403 را محاسبه کنید که به شرح زیر است:

توجه داشته باشید حداقل و حداکثر شهریه با احتساب 18 واحد نظری و عملی محاسبه شده است اگر تعداد واحدها کم یا زیاد شود این مقدار تغییر خواهد کرد.

همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، پردیس های خودگردان دانشگاه ها، جدول شهریه را روی سایت دانشگاه منتشر خواهند کرد و در اختیار پذیرفته شدگان قرار می دهند، در حال حاضر اطلاعیه شهریه دندانپزشکی پردیس خودگردان دانشگاه تهران منتشر نشده است . و به محض انتشار در همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

با توجه با افزایش شهریه 10 تا 15 درصدی دانشگاه های پردیس خودگردان می توان مبلغ شهریه پردیس خودگردان دندانپزشکی تهران را محاسبه کرد یعنی 10 تا 15 درصد به شهریه سال گذشته اضافه می شود.

تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور شهریه پردیس خودگردان دندانپزشکی تهران 6


مشاوره ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پردیس خودگردان

اگر در کنکور سراسری شرکت کرده و موفق به کسب رتبه لازم برای قبولی در رشته مورد علاقه خود نشده اید، میتوانید برای مشاوره نحوه ثبت نام بدون کنکور دندانپزشکی در دانشگاه پردیس خودگردان تهران با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایید. کارشناسان این سامانه هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی سوالات متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه های پردیس بین الملل یا همان پردیس خودگردان تهران می باشند:

شهریه پردیس خودگردان دندانپزشکی تهران 7

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام پردیس خودگردان دندانپزشکی تهران

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی