جهت مشاوره در زمینه ثبت نام در مدارس نمونه دولتی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 32722

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1402

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1402-1403 

آدرس سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 99-1400

شرایط ثبت نام غیرحضوری و اینترنتی مدارس نمونه دولتی از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد. آزمون ورودي مدارس نمونه دولتی، به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار مي شود، شرایط ثبت نام اینترنتی در سامانه مدارس نمونه دولتی کل استان ها نیز یکسان است.


شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1402

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی در مای مدیو، شامل موارد زیر است، واجدین شرایط می توانند برای ثبت نام به نشانی my.medu.ir مراجعه کنند:

  • نداشتن دروس افتاده در پایه دهم
  • قبولی در امتحانات حرداد ماه تمامی دروس
  • دارا بودن حداقل معدل کل 17 در پایه های دهم
  • کسب حداقل نمره سالانه 15 در تمام دروس دهم
  • کسب نمره و تراز لازم در آزمون

از شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی، بر اساس میانگین نمره کل آزمون ورودی و معدل کتبی ارزشیابی پایانی نوبت دوم پایه نهم به نسبت مساوی (۵۰ درصد نمره آزمون ورودی و ۵۰ درصد معدل کتبی ارزشیابی پایانی نوبت دوم) است.

شرط محاسبه ۵۰ درصد معدل کتبی، نیز از مهمترین شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی محسوب میشود. برای پذیرش دانش‌آموزان در مدارس نمونه دولتی، داشتن حداقل معدل کتبی «۱۷» ارزشیابی پایانی نوبت دوم (معدل نمرات خردادماه پایه نهم بدون اعمال نمرات تکوینی) در سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۱ الزامی است.

نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، حداکثر تا هفته اول مردادماه ۱۴۰۲، از طریق سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش که همان آدرس جدید سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی به نشانی my.medu.ir است، اعلام خواهد شد.


بیشتر بدانید:

شهریه مدارس نمونه دولتی



مراحل ثبت نام مدارس نمونه دولتی در سامانه مای مدیو

با هدف آشنایی دانش آموزان و اولیای عزیز با نحوه و مراحل ثبت نام مدارس نمونه دولتی در سامانه مای مدیو، در این بخش به مراحل ورود و ثبت نام را شرح داده ایم:

گام اول: ابتدا می بایست دانش آموزان آدرس سایت my.medu.ir را در مرورگر خود وارد کنند تا وارد صفحه اول سایت مای مدیو شوند. در این صفحه، لازم است اطلاعات خواسته شده را وارد نمایند. این اطلاعات شامل کد ملی و شماره سریال شناسنامه است. سپس روی دکمه ورود کلیک کنید تا وارد پنل شخصی خود، در سامانه مای مدیو به آدرس my.medu.ir شوید.


پیشنهاد می کنیم حتما مقاله راهنمای ورود به مای مدیو را نیز مطالعه کنید:

ورود به مای مدیو (کلیک کنید)



•رمزعبور دانش آموزان اتباع تاریخ تولد به صورت عددی و هشت رقمی می باشد (مثلا 13801105)

•ورود دانش آموزان ایرانی با کدملی و رمزعبور قبلی می باشد.

ورود به مای مدیو- my.medu.ir





گام دوم: پس از ورود به پنل کاربری، دانش آموزان می توانند برای ورود به بخش آزمون نمونه دولتی، روی گزینه نمونه دولتی کلیک کنند تا بتوانند تمامی روند ثبت نام را تکمیل نمایند.


شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی در سامانه مای مدیو


دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند که لازم است حتما در زمان مقرر به سایت مراجعه نموده و فرم های ثبت نام مدارس نمونه دولتی را تکمیل نمایند. مراحل ثبت نام، موقعی تکمیل می شود که دانش آموزان هزینه آزمون را پرداخت کرده و رسید ثبت نام را تحویل گرفته باشند.


نحوه مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲- ۱۴۰۳

نحوه مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی، از طریق سایت my.medu.ir بسیار ساده است. نتیجه آزمون نمونه دولتی حدود یک ماه بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود. دانش آموزانی که در این آزمون شرکت کرده اند می توانند حدود 1 ماه بعد از برگزاری آزمون نتایج خود را با مراجعه به سایت ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی ۱۴۰۲- ۱۴۰۳ (با وارد کردن کد ملی و سریال شناسنامه) مشاهده نمایند.

زمان اعلام نتایج آزمون ورودی نمونه دولتی معمولا حدود 3 الی 4 هفته بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی است. در حال حاضر زمان دقیق اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1402-1403 مشخص نشده، اما به محض دریافت خبرهای جدید، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

در زمان مشاهده اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی، علاوه بر مشاهده قبولی یا عدم قبولی، امکان مشاهده گزینه دیگری به نام ذخیره وجود دارد.  به این معنا که متقاضی در لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی قرار گرفته و احتمال ثبت نام و ورود به مدارس نمونه دولتی را دارد.

سامانه ثبت نام تلفنی مدارس نمونه دولتی

دانش آموزان تمامی پایه ها و مقاطع ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، مدارس نمونه دولتی توجه داشته باشند که ثبت نام سال تحصیلی 1402-1403 به صورت اینترنتی انجام می شود.

باتوجه به اینکه اغلب شما عزیزان و خانواده های محترم، برای انجام مراحل با مشکلات و سوالات متعدد روبرو می شوند، برای رفاه حال شما عزیزان، امکان ثبت نام تلفنی فراهم شده است. میتوانید از سراسر کشور و از طریق تماس با شماره تلفن های مندرج در این صفحه، در مدرسه ، شهر و استان مورد نظر خود ثبت نام کنید:

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام در مدارس نمونه دولتی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی