جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بانوان در دانشگاه افسری

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 46523

شرایط ثبت نام درجه داری بانوان در سال 1401

شرایط تحصیل در رشته ناوبری برای بانوان در سال 1400-1401
در این مقاله از شرایط ثبت نام درجه داری بانوان در استان فارس مطلع می شوید. واجدین شرایط می توانند در مهلت اعلام شده برای ثبت نام درجه داری بانوان “زن” اقدام نمایند:

شرایط ثبت نام درجه داری بانوان در سال 1401 (استان فارس)

۱_داوطلبان می بایست بومی و ساکن شهرهای دارای سهمیه باشند حداقل سابقه سکونت ۱۰ سال
۲_مدرک تحصیلی دیپلم یا پیش دانشگاهی کلیه رشته ها ( دانشجویان و دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی به بالا مجاز به ثبت نام نیستند)
۳_حداقل معدل ۱۴
۴_حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر ۱۹ سال متولدین ۱۳۸۳ الی ۱۳۸۲ داوطلبانی که دارای اولویت ذیل باشند حداکثر ۲۳ سال متولدین سال ۱۳۷۸ به بالا: بسیجیان با عضویت فعال بیش از یک سال یا اعضای پلیس افتخاری با بیش از ۳ سال سابقه فعالیت بستگان درجه یک و خانواده معظم شهدا جانبازان فرزندان کارکنان نیروهای مسلح نخبگان و استعداد برتر که دارای مقام کشوری و بین المللی ورزشی و علمی باشند و حافظان کل قرآن کریم ۵_ حداقل قد ۱۶۰ سانتیمتر (حداقل وزن و قلب می بایست متناسب باشد)
۶_در اجرای تدابیر ابلاغی جذب درجه داری زنان صرفاً به صورت یک دوره پیمانی با امکان تمدید حداکثر سه دوره پیمانی دیگر در صورت موافقت ستاد کل می باشد لذا در این خصوص داوطلبان قبل از معرفی به اداره گزینش به نحو مقتضی توجیه گردند
۷_دانش آموزان دوره نظام جدید متوسطه کلاس دوازدهم می بایست موفق به اخذ مدرک تحصیلی دیپلم شده باشند
۸_قبولی در آزمون ورودی و سایر مراحل گزینش و استخدام مدارک مورد نیاز: اصل مدرک تحصیلی یا گواهی موقت قبولی دیپلم یا پیش دانشگاهی ( ریز نمرات قابل قبول نمی باشد)
۱_ اصل شناسنامه عکس دار
عکس ۳ در ۴ جدید تمام رخ پشت ضمینه سفید با حجاب کامل (که در سال جاری گرفته شده باشد شش قطعه)
حضور داوطلبان مجرد به همراه پدر و داوطلبان متاهل به همراه همسر جهت توجیه و تکمیل فرم مخصوص رضایت نامه الزامی است.
داوطلبان بایستی از کد پستی و گروه خونی خود اطلاعات کافی داشته باشند پوشه روغنی قرمز و گیره پوشه یک عدد استامپ کوچک جیبی چسب ماتیکی و خودکار آبی یک عدد اصل نامه بنیاد شهید جانبازان نیروهای مسلح پلیس افتخاری بسیج فعال و احکام قهرمانی ورزشی جهت دارندگان اولویت.

مهلت زمان ثبت نام درجه داری بانوان

مهلت زمان ثبت نام درجه داری بانوان و مراجعه برای ثبت نام روز های پنجشنبه از ساعت ۷ صبح الی ۱۱ صبح تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۶ میباشد.
آدرس : شیراز _ بلوار سلمان فارسی _ضلع شمالی درب ترمینال کار اندیش_خیابان سفر ابتدای خیابان شهید محمدیان فرد اداره گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان فارس داوطلبانی که اعضای درجه یک خانواده آنان پدر _مادر_ برادر_ خواهر پرسنل شاغل یا بازنشسته نیروی انتظامی می باشد .
در هنگام ثبت نام می بایست شماره پرسنلی و آدرس یگان خدمتی آنان را همراه داشته باشند مشخصات سه نفر از افرادی که حداقل ۵ سال شناخت کامل داشته باشند در صورتی که داوطلب محل کار نداشته باشد، مشخصات یک نفر دیگر از محل سکونت یا تحصیل خود همراه داشته باشد.
“این مطلب صرفا جهت اطلاع رسانی است و سامانه ای که شماره تلفن آن درج شده هیچ گونه ارتباطی با ارگان های دولتی و نظامی ندارد. می توانید جهت مشاوره در زمینه منابع آزمون و قبولی در آزمون ثبت نام درجه داری تماس حاصل فرمایید. “
(این مطلب صرفا جهت خبری داشته و اعتبار آن تا 26 خرداد است. سامانه مندرج در این صفحه هیچ گونه ارتباطی با ارگان های نظامی ندارد. بانوان می توانند برای مشاوره در زمینه شرایط ادامه تحصیل در دانشگاه های افسری تماس بگیرند)
به این مقاله امتیاز دهید
منابع :

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بانوان در دانشگاه افسری

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی