جهت مشاوره در زمینه سایت شکایت از مدارس غیردولتی | mosharekatha.ir

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 14923

سایت شکایت از مدارس غیردولتی | mosharekatha.ir

با ورود به سایت شکایت از مدارس غیردولتی به نشانی mosharekatha.i می توانید درخواست خود را ثبت کنید. این مقاله راهنمای نحوه ثبت درخواست و ورود به سایت شکایات از مدارس غیردولتی می باشد.

راهنمای ثبت درخواست در سایت شکایت از مدارس غیردولتی سال 1400

با توجه به این راهنما می توانید در سایت شکایات از مدارس غیردولتی سال 1400 درخواست خود را ثبت کنید. برای ثبت درخواست شکایت از مدارس غیردولتی لازم است به نشانی mosharekatha.ir مراجعه نمایید یا با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.


اگر صرفا قصد اعلام شرایط موجود را دارید و تمایلی به ثبت نام و مشخصات خود ندارید، میتوانید از گزینه ثبت گزارش مردمی استفاده کنید. برای ثبت شکایت خود، گزینه پاسخگویی به شکایات را انتخاب کنید تا زیر منوی موجود برای انتخاب گزینه شکایت مورد نظر خود را مشاهده کنید:

گزینه پاسخگویی به شکایات در منوی صفحه اول شامل:

1- ثبت شکایت

2- ثبت گزارش مردمی

3- پیگیری شکایت

سایت ثبت شکایت از مدارس غیردولتی-min

برای مشاهده راهنمای تصویری ثبت شکایت مدارس غیردولتی روی دکمه زیر کلیک کنید:

سایت شکایت از مدارس غیردولتی | mosharekatha.ir 3


تلفن راهنما برای ثبت شکایت در سایت شکایت از مدارس غیردولتی

برای ثبت شکایت در سایت شکایت از مدارس غیردولتی می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. اگر به هر دلیل شکایتی از مدارس غیردولتی شکایت دارید، کارشناسان این سامانه شکایت شما را در سایت mosharekatha.ir ثبت خواهند کرد. می توانید نتیجه شکایت خود را از طریق تماس تلفنی با این سامانه پیگیری نمایید.

تمام مراحل ثبت شکایات به صورت اینترنتی انجام شده و قابل پیگیری می باشد. کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور قوانین ثبت شکایت را برای درخوست ثبت شکایت از مدارس برای شما شرح خواهند داد. با ثبت شکایت از طریق کد ملی شکایت شما قابل پیگیری برای اعلام نتیجه می باشد. ولی در ثبت شکایت مردمی ، شکایت شما اطلاع رسانی شده ولی قابل پیگیری نمی باشد.


تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

سایت شکایت از مدارس غیردولتی | mosharekatha.ir 4

تماس از 8صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه سایت شکایت از مدارس غیردولتی | mosharekatha.ir

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 5 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد قاسمی یکشنبه , 17 ژانویه 2021 - 21:49

بنده پدر ریحانه قاسمی هستم وچون سال گذشته ایران نبودم وبرای کار به ترکیه رفته بودم خانمم اسم دخترم را در مدرسه غیر انتفاعی ثبت نام کرده بود،ولی امسال جهت گرفتن پرونده دخترم به مدرسه مراجعه کردم تا در مدرسه دولتی ثبت نام کنم ولی مدرسه از دادن پرونده دخترم امتناع کرد و گفتن که اون شاگرد این مدرسه است و اتوماتیک اسم دخترتان دراین مدرسه ثبت شده است و شما نمی توانید پرونده اش را بگیرید و باید دوباره با این مدرسه قرارداد ببندید و به شما تخفیف هم میدیم به اجبار با مدرسه قرارداد بستم بمبلغ ۶میلیون تومان و ۴۰۰هزار تومان بیعانه دادم والان موندم چیکار کنم چون الان بیکار هستم و منبع درآمدی ندارم موندم چه خاکی رو سر خودم بریزم ممنون میشم اگر راهنمایی کنید که چیکار باید بکنم الان دخترم کلاس هشتم متوسطه است خواهشمندم راهنماییم کنید که چیکار باید بکنم واقعا موندم مغزم دیگه هنگ کرده، نمیدونم چیکار کنم
کدملی من۱۳۷۶۵۰۸۹۹۰ومال دخترم ۱۳۶۴۲۷۷۴۹۲ریحانه قاسمی است
لطفا محض رضای خداوند متعال به دادم برسید
دیگه موندم چیکار باید بکنم الان درست ۶ماه است دنبال کار هستم هر کاری هم باشه میکنم فقط به دادم برسید عاجزانه خواهش می کنم شما نیز صاحب خانواده و اولاد هستین همین الاننش هم یارانه معیشتی به من نمیدن با اینکه برج۵سال ۹۹ثبت نام کرده ام ول متاسفانه تا الان جوابی بمن ندادن شما بگوئید بااین اوضاع چیکار کنم الان مدتی خونه برادر بزرگترم که ایشان هم بازنشسته اداره نوسازی ومدارس هستن زندگی میکنم شما را قسم به سالار شهیدان و حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام قسم میدم تا راهی جهت رفع مشکلم پیدا کنم و به لطف خداوند متعال از ۹۹/۹/۲۷تونستم کار پیدا کنم که اون هم به خاطر کرونا فعلا تعطیله لطفا بدادم برسید بقران قسم قصدم گدائی واخاذی نیست می تونین تحقیق کنین
آدرس منزل برادرم خیابان منجم مابین چهار راه نادروقره آغاج کوچه طوری درب آخر منزل ایوب قاسمی می‌باشد
الان با این اوضاع و احوال ونداشتن پول وکار چاره ای جز فروش اندام بدنم چیزی به ذهنم نمیرسه جز خودکشی که آن هم چون گناه کبیره محسوب می شود از خداوندمتعال بخاطر گناهش میترسم چون الان بنده با این مشکلاتم فرقی با یک مرده ندارم لذا دوباره عاجزانه تقاضای کمک از مسئولین و خیرین عزیز را دارم دیگر به ولای مولا علی علیه السلام شرمنده اهل وعیالم هستم لطفاراهی بمن نشان دهید تا بیشتر از این شرمنده خانواده ام نباشم

ارسال شده از دستگاه Galaxy من

پاسخ مشاور دوشنبه , 18 ژانویه 2021 - 12:11

لطفا برای ثبت درخواست شکایت از مدارس غیردولتی به نشانی mosharekatha.ir مراجعه نمایید یا با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

نصب اپ دانش آموزی