جهت مشاوره در زمینه خدمات سامانه مدیریت دروس دانشگاه شهید رجایی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 50111

ورود به سامانه مدیریت دروس دانشگاه شهید رجایی| lms.sru.ac.ir

ورود به سامانه مدیریت دروس دانشگاه شهید رجایی

در این مقاله لینک ورود مستقیم و راهنمای تصویری ورود به سامانه مدیریت دروس دانشگاه شهید رجایی به نشانی lms.sru.ac.ir را در اختیار کاربران گرامی این سامانه قرار داده ایم. کاربران در سراسر کشور می توانند با مطالعه این صفحه، به راحتی وارد سامانه مدیریت دروس دانشگاه شهید رجایی شوند و از خدمات آن بهره مند شوند.

 

 

ورود به سامانه مدیریت دروس دانشگاه شهید رجایی- lms.sru.ac.ir

برای ورود به سامانه مدیریت دروس دانشگاه شهید رجایی می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید. توجه داشته باشید که حتما قبل از ورود به سامانه مدیریت دروس شهید رجایی، فیلتر شکن خود را خاموش کنید. می توانید از مروگر های موزیلا، فایرفاکس، اپرا درسیستم ویندوز استفاده کنید.

** ضمن عرض خیر مقدم به همه پذیرفته شدگان دوره های مهارت آموزی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی لطفا به نکته زیر توجه فرمایید:

نام کاربری و شناسه عبور (شما در سامانه مدیریت دروس دانشگاه شهید رجایی (lmsmaharat.sru.ac.ir) شماره دانشجویی و کد ملی ده رقمی شما می باشد.

** نشانی سامانه های دانشگاه شهید رجایی شامل دو سامانه زیر است:

 

** برای ورود به سامانه مدیریت دروس دانشگاه شهید رجایی به نشانی مربوط مراجعه کنید. مطابق تصویر زیر وارد صفحه نخست سامانه مدیریت دروس دانشگاه شهید رجایی می شوید. سپس می توانید مطابق با راهنمای تصویری زیر مراحل ورود و استفاده از خدمات این سیستم بهره مند شوید:

** در صورت نیاز به کسب راهنمایی در زمینه نحوه ورود و استفاده از خدمات سامانه مدیریت دروس دانشگاه شهید رجایی با شماره تلفن مندرج در این صفحه تماس بگیرند. مشاوران سامانه تلفنی، هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب پاسخگو و راهنمای شما عزیزان برای استفاده از خدمات سامانه این دانشگاه هستند. این تماس رایگان نیست و شامل هزینه مشاوره بر حسب دقیقه برای تلفن ثابت است:

ورود به سامانه مدیریت دروس دانشگاه شهید رجایی| lms.sru.ac.ir 2

2-

ورود به سامانه مدیریت دروس دانشگاه شهید رجایی| lms.sru.ac.ir 3

3-

ورود به سامانه مدیریت دروس دانشگاه شهید رجایی| lms.sru.ac.ir 4

4-

ورود به سامانه مدیریت دروس دانشگاه شهید رجایی| lms.sru.ac.ir 5

5-

ورود به سامانه مدیریت دروس دانشگاه شهید رجایی| lms.sru.ac.ir 6

 

 

معرفی دانشگاه شهید رجایی

دانشگاه شهيد رجايی یکی از دو دانشگاه تربیت معلم کشور و بنابراین یکی از میراث داران یکصد سال تربیت معلم می باشد. لکن پایه ریزی و سیر تحول دانشگاه از سال ۱۳۵۹ با ادغام  انستيتوهای تكنولوژی تهران بنيان‌گذاری و با عنوان « مركز آموزش عالی فني انقلاب اسلامی» به فعالیت خود ادامه داد و علاوه بر دوره هاي كاردانی و معلم فنی، مجوز برگزاری دوره‌هاي كارشناسی ناپيوسته دبيرفنی را نيز دريافت كرد.

  • در سال ۱۳۷۲ اين مجموعه با مجوز دفتر گسترش آموزش عالی به دانشكده تربيت دبير فني و حرفه‌ای تبديل شد و از طريق آزمون سراسری در دو رشتة كارشناسی، اقدام به پذيرش دانشجو نمود.
  • سپس با توجه به امكانات و توانايي‌های موجود، در سال ۱۳۷۶، با ادغام « مركز آموزش عالی» و « دانشكده تربيت دبير فنی و حرفه‌ای» و با تصویب وزارت فرهنگ و آموزش عالی و تأييد شوراي عالی انقلاب فرهنگي به مرتبه دانشگاه ارتقا پيدا نموده و به نام رییس جمهور شهید جمهوری اسلامی ایران، «دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايی‌» خوانده شد.
  • مساحت این دانشگاه در آغاز ۲۴ هکتار را شامل می گردید، که در ایام جنگ تحمیلی ۹ هکتار آن توسط وزارت دفاع وقت به صورت موقت از دانشگاه منفک گردید که تا کنون به مجموعه بازنگشته است. هم اکنون اين دانشگاه با وسعتی برابر ۱۵ هكتار در شمال شرق تهران و در منطقه لويزان و در مجموع بيش از ۵۰٫۰۰۰ مترمربع فضاي سرپوشيده (باكاربری¬هاي آموزشی، آزمايشگاهی، كارگاهی، رفاهی، فرهنگی و ورزشی)  و ۷ سرای دانشجویی (خوابگاه) را شامل مي‌شود.
  • هم اکنون این دانشگاه تنها دانشگاه کشور می باشد که ماموریت تربیت دبیران فنی را به عهده دارد، و با توجه به تخصص و مأموریت  منحصر به فرد آن، یک “دانشگاه راهبردی” برای کشور محسوب می گردد.
  • در حال حاضر این دانشگاه با دارا بودن ۹ دانشکده، یک پژوهشکده و همچنین مرکز آموزش های آزاد و از راه دوره در حال فعالیت است.

راهنمای تلفنی خدمات سامانه مدیریت دروس شهید رجایی

کلیه کاربران عزیز سامانه مدیریت دروس دانشگاه شهید رجایی می توانند در صورت نیاز به کسب راهنمایی در زمینه نحوه ورود و استفاده از خدمات سامانه مدیریت دروس دانشگاه شهید رجایی با شماره تلفن مندرج در این صفحه تماس بگیرند.

برای رفع مشکلات ورود به سامانه نیازی به مراجعه به کافی نت ندارید، مشاوران سامانه تلفنی، هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب پاسخگو و راهنمای شما عزیزان برای استفاده از خدمات سامانه دانشگاه شهید رجایی هستند. این تماس رایگان نیست و شامل هزینه مشاوره بر حسب دقیقه برای تلفن ثابت است:

سوالات متداول

کلمه عبور و نام کاربری در سامانه مدیریت دروس دانشگاه شهید رجایی چیست؟

✔️ نام کاربری و رمز عبور شما در سامانه مدیریت دروس دانشگاه شهید رجایی (lmsmaharat.sru.ac.ir) شماره دانشجویی و کد ملی ده رقمی شما می باشد.

چگونه با موبایل وارد کلاس های مجازی دانشگاه شهید رجایی شوم؟

✔️ در این مقاله به صورت تصویری، نحوه ورود به کلاس های مجازی دانشگاه شهید رجایی را شرح داده ایم.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه خدمات سامانه مدیریت دروس دانشگاه شهید رجایی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی