جهت مشاوره در زمینه سامانه سجاد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 32019

portal.saorg.ir | ورود به سامانه سجاد + راهنما تلفنی

سامانه سجاد-

در این صفحه، لینک ورود مستقیم به سامانه سجاد به نشانی portal.saorg.ir را به همراه شماره تلفن های پاسخگو برای ورود و استفاده از خدمات این سامانه را در اختیار کاربران گرامی در کل کشور قرار داده ایم:

ورود به سامانه سجاد 

برای ورود به سامانه سجاد به نشانی portal.saorg.ir مراجعه کرده و یا برای سهولت دسترسی به صفحه اصلی این سایت، بدون فیلتر شکن لینک زیر را انتخاب کنید:

اخبار سامانه سجاد:

** اعلام فرآیند دریافت تاییدیه تحصیلی (گواهینامه موقت/دانشنامه) و کد صحت برای دانش آموختگان کلیه مقاطع تحصیلی به صورت الکترونیکی و غیرحضوری (از طریق سایت سازمان امور دانشجویان به آدرس https://portal.saorg.ir ) انجام می شود.

** بدینوسیله به اطلاع آن دسته از دانش آموختگانی که مدارک تحصیلی خارجی خود را دریافت نموده ‏اند می ‏رساند، جهت ارزشیابی مدارک ضروری است نسبت به تشکیل پرونده الکترونیکی از طریق پرتال سامانه سجاد به نشانیhttps://portal.saorg.ir مراجعه و پس از انجام ثبت نام، به منظور ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی به بخش خدمات سامانه مراجعه نمایید،شایان ذکر است هزینه بابت ارزشیابی برای مقطع كاردانی ، كارشناسی، كارشناسی‌ارشد دریافت می شود. لذا این اداره كل هیچ گونه مسئولیتی را در قبال دریافت هرگونه وجه خارج از چارچوب مذكور را نمی‏ پذیرد.


تلفن پاسخگو برای ورود به سامانه سجاد

برای کسب راهنمایی تلفنی و ورود به سامانه سجاد جهت استفاده از خدمات این سامانه می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه علاوه بر پاسخگویی به سوالات شما عزیزان، تمام اقدامات مورد نیاز شما را در سامانه سجاد انجام می دهند:

9099071613

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد ار سراسر کشو



معرفی سامانه سجاد

  • سامانه سجاد با هدف توسعه دولت الکترونیک و به منظور ارائه خدمات بهتر به دانشجویان، دانش آموختگان، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و سایر سازمانها و مراجعین، سازمان امور دانشجویان در حال فعالیت است. سامانه جامع امور دانشجویان  (سجاد) در اختیار تمامی کاربران در سراسر کشور قرار گرفته است.
  • برای استفاده از خدمات سامانه سجا، لازم است ابتدا ثبت نام عمومی در این سامانه انجام شود و با توجه به اطلاعاتی که متقاضی در زمان ثبت نام وارد می کند، خدمات متناسب با وضعیت متقاضی برای ایشان نمایش داده می شود.
  •  در صورت به وجود آمدن هرگونه سوال، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه از طریق سیستم مشاور تلفنی، راهنما و پاسخگوی شما عزیزان درمورد نحوه استفاده از خدمات سامانه سجاد هستند.

ثبت نام و ورود به سامانه سجاد

کاربر گرامی، برای ورود به سامانه سجاد و استفاده از خدمات آن، ابتدا یکبار ثبت نام کنید، سپس به سامانه وارد شوید. در صورتی که کاربر متقاضی هستید از گزینه “ورود کاربر متقاضی” استفاده کنید.اگر کاربر دانشگاه هستید از گزینه “ورود کاربر دانشگاه”استفاده کنید.

توجه: در هر نیمسال تحصیلی، حوزه های برگزاری در تقویم آزمون درج می گردد ، همچنین به اطالع داوطلبان گرامی می رساند. برگزاری آزمون در حوزه های اعالم شده در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد داوطلبان انجام خواهد شد. ودر غیر اینصورت ثبت نام انجام شده با اطلاع قبلی به تاریخ بعدی انتقال داده می شود. همچنین بعداز ثبت نام و پرداخت هزینه، انصراف و بازپرداخت هزینه امکان پذیر نمی باشد.


درخواست میهمانی و انتقالی در سامانه سجاد
در خصوص میهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دولتی و غیردولتی ســـازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راســتای انجام هر چه بهتر آئین نامه و تسهیل در امر میهمانی و انتقال ضروری دانشجویان زمان ثبتنام متقاضیان مذکور را برای سال تحصیلی جدید از طریق سامانه سجاد به آدرس  https://portal.saorg.ir اقدام نمایند.

وظایف  دانشگاهها:

  • – دانشگاهها و موسسات باید زمان شروع ثبت درخواستهای میهمانی و انتقال را با استفاده از ابزارهای مناسب اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی به اطالع کلیه دانشجویان برسانند.
  • – دانشگاههای مبدأ در صورت تصویب ایین نامه جدید ابلاغ خواهد شد. درخواست دانشجو را بررسی نموده و در صورت داشتن شرایط از اول خرداد لغایت 15 تیر ماه نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ریزنمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد از طریق سامانه ارسال نماید. سپس دانشگاههای مقصد حداکثر تا پایان مرداد ماه نسبت به بررسی تقاضاها اقدام و از طریق سامانه یاد شده اعلام نماید.

وظایف متقاضی:
– دانشجو در صورت داشتن شرایط خاص، با اطلاع کامل از وضعیت تحصیلی خود و شرایط ثبتنام در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان در موعد اعالم شده )اول اردیبهشت لغایت سی و یکم اردیبهشت ( درخواست خود مبنی بر بر نوع آن) 2 نیمسال میهمانی، تمدید میهمانی، میهمان دائم و انتقال ( برای سال تحصیلی جدید ثبت و با اطالع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه یا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا نماید.

تذکر: الزم به ذکر است متقاضیان جهت ثبت درخواست ابتدا بایستی در سامانه سجاد ثبت نام نمایند و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان درخواست خود را ارائه نمایند.
* متقاضی مسئول صحت اطلاعات و اعلام واحدهای درخواستی ارائه شده در خصوص شرایط خاص و درخواست خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر یك از اطالعات ارائه شده تقاضا از وضعیت بررسی خارج خواهد شد.
* دانشگاه انتخابی حتما بایستی در شهر محل سکونت خانواده متقاضی یا حتی الامکان در صورت نبود دانشگاه در محل مذکور، در شهرهای نزدیکتر به محل سکونت باشد تا از ترددهای غیرضروری جلوگیری گردد.
* متقاضیان محترم همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل در خصوص سامانه از قسمت پشتیبانی سامانه درخواست خود را ارسال نمایند

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه سامانه سجاد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی