جهت مشاوره در زمینه سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 35342

سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir

ورود به سایت بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای | bustan.tvu.ac.ir | سامانه بوستان فنی

سایت بوستان

سایت بوستان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سال ۱۴۰۳

 
لینک ورود مستقیم به سایت بوستان (سامانه جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای) به نشانی bustan.tvu.ac.ir سامانه بوستان فنی حرفه ای: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای از تغییر سامانه بوستان فنی که سامانه جامع آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه است خبر داد. سامانه بوستان فنی و حرفه ای جایگزین سامانه ناد دانشگاه فنی و حرفه ای شده است.
در ادامه از جزئیات خبر جایگزینی سامانه قبلی با سامانه جدید مطلع می شوید و با ویژگی ها و قابلیت های سامانه جدید دانشگاه فنی و حرفه ای شامل دریافت و تغییر رمز عبور سامانه بوستان فنی و حرفه ای، صحت سنجی، انتخاب واحد در سامانه بوستان فنی حرفه ای، برگزاری کلاس های مجازی، ثبت نمرات دروس، انتقالی و میهمانی، پرداخت شهریه، ارزشیابی کیفی اساتید و پیش ثبت نام دانشگاه فنی و حرفه ای در سایت بوستان… آشنا می شوید.
 

اینجا از آخرین اخبار سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای و تغییرات آن در حداقل زمان ممکن مطلع میشوید

سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir 1


ورود به سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای bustan.tvu.ac.ir

با توجه به گسترش و توسعه زیر ساخت های اینترنت در کشور، دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه فنی و حرفه ای نیز از این فرصت و تکنولوژی استفاده نموده و اقدام به راه اندازی سامانه هایی همچون سامانه بوستان که مربوط به دانشگاه فنی و حرفه ای است نموده است تا امور دانشجویی بدون حضور در دانشگاه و از طریق چنین سامانه هایی بصورت آنلاین در هر مکان و زمانی انجام شود و بدینوسیله از هدر رفت وقت با ارزش جلوگیری گردد.

همانگونه که اشاره شد از طریق سایت بوستان میتوان تمامی امور آموزشی از قبیل انتخاب واحد، مشاهده نمرات، حذف و اضافه را بوسیله همین سامانه بوستان فنی و حرفه ای انجام داد.

ذکر این نکته ضروری است که برخی از این موارد قبلاً روی سامانه ناد انجام می شد، اما به دلیل نارضایتی مخاطبان و ارتقای سیستم و خدمات، اکنون امکانات آن به سامانه بوستان منتقل شده است.

 از مزایای سامانه بوستان می توان به استفاده از فناوری های به روز در حوزه تولید نرم افزار، چابکی و کارایی بالا، و متناسب بودن این سامانه بوستان با ساختار کشوری دانشگاه فنی و حرفه ای اشاره کرد. همچنین با شروع بکار این سامانه، دانشگاه فنی و حرفه ای یکی از متنفعین این سامانه جامع در ارائه به دیگر بهره برداران در سراسر کشور خواهد شد. (https://tvu.ac.ir)


برای دانلود فایل PDF این مقاله اینجا کلیک کنید



راهنما ورود به بوستان فنی و حرفه ای ۱۴۰۳

می توانید برای ورود مستقیم به سایت بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای به نشانی bustan.tvu.ac.ir و استفاده از خدمات سامانه بوستان روی لینک زیر کلیک نمایید:

 

برای دریافت فایل PDF راهنمای ورود به سایت بوستان روی این لینک کلیک کنید

سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir 4

**سایت بوستان فنی و حرفه ای تنها سامانه رسمی برای تمامی دانشگاه های فنی و حرفه ای سراسر کشور در استان های تهران، همدان، اصفهان، اردبیل، رشت، شیراز، یزد، قزوین، کرمان، نیشابور، بیرجند، کرج، کرمانشاه، تبریز، سبزوار، سنندج، ارومیه و … است. 

سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

bustan.tvu.ac.ir

با غیرحضوری شدن انتخاب واحد در سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای شاهد تسهیل در امور دانشجویان این دانشگاه هستیم.

انجام همه اموری که مربوط به دانشجویان است در سامانه بوستان فنی و حرفه ای امکان‌پذیر است. خدمات و ویژگی های سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای عبارتند از : آموزشی، دانشجویی، پژوهشی و فرهنگی.


برای آشنایی و چگونگی نحوه انتخاب واحد در سامانه بوستان، می توانید ویدئویی که لینک آن را در زیر قرار داده ایم مشاهده نمایید :

آموزش 0 تا 100 انتخاب واحد سامانه بوستان :   https://www.youtube.com/watch?v=lMG4JtQJyXM

 

دانلود فایل PDF راهنمای انتخاب واحد در سامانه سایت بوستان : اینجا کلیک کنید

حذف و اضافه سامانه بوستان

حذف و اضافه سامانه بوستان از جمله بخش های ضروری سایت بوستان است. نداشتن اطلاعات لازم و کافی درباره نحوه حذف و اضافه در سامانه بوستان و بازه زمانی که از طرف دانشگاه مجوز حذف و اضافه واحدهای درسی داده میشود بدون شک مشکلات زیادی را برای دانشجو به همراه خواهد داشت.

با توجه به اینکه همه دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای، خود ملزم به انجام فعالیت های آموزشی در سامانه بوستان هستند لذا تسلط بر همه قسمتهای سامانه علی الخصوص بخش حذف و اضافه امری اجتناب ناپذیر است.

نحوه درخواست مجوز حذف و اضافه

در این بخش به چگونگی درخواست مجوز حذف و اضافه در سامانه بوستان فنی حرفه ای می پردازیم.

در ابتدا برای ورود به سامانه بوستان وارد حساب کاربری خویش شوید سپس روی بخش امور آموزشی کلیک نمایید. در ادامه مراحل را بترتیب تصاویر مشاهده و انجام دهید.

مرحله اول:

سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir 5


مرحله دوم:

سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir 6


مرحله سوم:

سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir 7


مرحله چهارم:

سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir 8

توجه به موارد مهم در خصوص نحوه حذف و اضافه در سامانه بوستان

  • عدم فرصت مجدد دربارهانتخاب واحد با تأخیر برای دانشجویانی که به هر دلیل نسبت به انتخاب واحد خود اقدام نکرده اند
  • رعایت مواردی همچون پیش نیاز، همنیاز، تطابق درس از نظر تعداد واحد و نام درس با سرفصل دروس رشته دانشجو، تداخل برنامه هفتگی، تداخل برنامه امتحانی، حداقل واحد و سقف واحد
  • عدم وجود امکان حذف و حذف اضطراری دروسی که هم نیاز هستند

فیلم نحوه انجام حدف و اضافه در سامانه بوستان فنی و حرفه ای

 

نحوه ورود به سایت بوستان bustan tvu ac ir

این مقاله راهنمای نحوه ورود به سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای برای کاربران است. می توانید مطابق با فیلم آموزشی سایت بوستان و توضیحاتی که در ادامه متن درج شده است، وارد سایت و سامانه جدید بوستان شوید و  در صورت نیاز به کسب راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

بوستان دانشگاه فنی و حرفه‌ای 1400 (سامانه جدید)

برای ورود به سامانه بوستان فنی و حرفه ای لازم است ابتدا مراحل صحت سنجی انجام شود. علت انجام مراحل صحت سنجی این است که اطلاعات دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای، پیش از این در سامانه ناد ذخیره شده بود و هم اکنون به سایت بوستان فنی حرفه ای انتفال یافته است.

بنابراین بعد از ورود به صفحه نخست سامانه بوستان لازم است اطلاعات دانشجو تطبیق داده شود به این فرایند، صحت سنجی گویند. برای صحت سنجی به نکات زیر توجه داشته باشید:


سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir 9

نحوه انجام صحت سنجی اطلاعات در سایت بوستان

با توجه به انتقال کلیه اطلاعات هویتی، دانشجویی، تحصیلی ،مالی و … دانشجویان از سامانه ناد به سامانه بوستان ، لذا کلیه دانشجویان پس از اولین ورود ملزم به صحت سنجی و تایید اطلاعات خود در سایت بوستان فنی و حرفه ای طبق راهنمای زیر می باشند.

مراحل صحت سنجی در سامانه سایت بوستان فنی و حرفه ای

برای انجام صحت سنجی اطلاعات  در  سامانه بوستان فنی حرفه ای:

  • بعد از ورود به سایت بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای به نشانی bustan.tvu.ac.ir، کد ملی، کلمه عبور و عبارت امنیتی را وارد نمایید. سپس بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

 

نکات مهم

  • *در صورت عدم انجام صحت سنجی در سایت بوستان، دانشجو مجاز به انتخاب واحد نمی باشد
  • *کلیه دانشحویان ملزم به انجام صحت سنجی اطلاعات خود می باشند
  • *مسئولیت ثبت اطلاعات بر عهده ی دانشجو می باشد ، لذا در زمان ثبت دقت نمائید و از انجام این مرحله بدون مطالعه دقیق خودداری نمائید.

رمز عبور سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

  1. اگر براي اولین ورود به سيستم سایت بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای، از تاريخ تولد 10رقمي (مثال1379/04/12) بعنوان کلمه عبور استفاده کنيد.
  2. دانشجویان با انتخاب گزینه فراموشی کلمه عبور و ثبت کد ملی و شماره موبایل که از قبل در سیستم ناد ثبت بوده است و زدن دکمه دریافت کلمه عبور ، منتظر دریافت پیامک رمز باشند ، پس از دریافت و ورود به سیستم نسبت به تغییر رمز عبور خود در بوستان فنی حرفه ای اقدام نمایید
  3. در صورتی که شماره موبایل شما در سیستم ثبت نشده و یا اشتباه باشد رمز را تاریخ تولد بزنید و پس از ورود شماره همراه خود را در سامانه تغییر دهید. اگر موفق به تغییر رمز نشده اید، می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید و رمز خود را بازیابی کنید.

** فراموشی رمز سامانه بوستان فنی و حرفه ای: در صورت فراموش کردن رمز عبور یا عدم دسترسی به آن، کلید “رمز عبور خود را فراموش کرده ام” را انتخاب کنید:

سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

  • اکنون کد ملی، شماره موبایل و کد امنیتی را ثبت کرده و گزینه “دریافت کلمه عبور” را انتخاب نمایید. پس از آن منتظر باشید تا رمز عبور به شماره تلفن همراه شما پیامک شود.

دریافت رمز عبور سامانه بوستان فنی و حرفه ای

  • بعد از ورود به سامانه بوستان فنی حرفه ای، صفحه تغییر رمز عبور را مشاهده می کنید و می توانید در این صفحه بعد از وارد کردن رمز عبور جدید، گزینه “ثبت” را انتخاب کنید تا رمز شما تغییر کند.

سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir 10

  • در صفحه اول سامانه بوستان فنی حرفه ای، میتوانید یکی از خدمات مورد نظر خود را انتخاب کرده و از امکانات آنلاین استفاده نمایید.

سامانه بوستان فنی و حرفه ای

(کاربران عزیز، مشکلات و خطا های دریافت در خصوص ورود به سایت بوستان را از طریق “تیکت پشتیبانی، اقدام نمایید و از مراجعه حضوری خودداری نمایید. علاوه براین می توانید با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.


فیلم آموزش ورود به سامانه بوستان فنی و حرفه ای

در فیلم زیر مراحل ورود به سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای را مشاهده می کنید:

پیش ثبت نام دانشگاه فنی و حرفه ای در سامانه بوستان

پیش ثبت نام دانشگاه فنی و حرفه ای در سامانه بوستان انجام می شود. برای انجام پیش ثبت نام لازم است مطابق مراحل زیر اقدام شود:

1- ورود به سایت بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای به نشانی bustan.tvu.ac.ir

2- انتخاب لینک “پیش ثبت نام ورودی نیمسال تحصیلی” از پایین کادر صفحه اصلی سامانه بوستان فنی و حرفه ای

3- وارد کردن اطلاعات درخواستی (شماره پرونده یا شماره داوطلبی، شماره شناسنامه، سال تولد، عبارت امنیتی) برای انجام مراحل پیش ثبت نام دانشگاه فنی و حرفه ای مطابق با تصویر زیر و انتخاب دکمه ورود.

پیش ثبت نام دانشگاه فنی و حرفه ای

ثبت نام در سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای bustan.tvu.ac.ir

بسیاری از دانشجویان ورودی دانشگاه فنی و حرفه ای تصور می کنند که برای استفاده از خدمات سایت بوستان فنی و حرفه ای می بایست در این سایت ثبت نام کنند اما به منظور استفاده از خدمات این سایت، نیازی به ثبت نام در سایت بوستان نمی باشد.

کلیه اطلاعات مربوط به دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای برای ورود به سایت بوستان فنی به نشانی bustan.tvu.ac.ir ثبت می شوند و دانشجویان می توانند بر اساس اطلاعات ثبت شده در این سامانه و وارد کردن کد ملی و رمز عبور اختصاصی خود به این سایت وارد شوند.

حتی دانشجویان ورودی جدید، نیازی به ثبت نام در سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای را ندارند. این دانشجویان می توانند با وارد کردن کد ملی و رمز عبور خود به این سامانه وارد شوند. رمز عبور پیش فرض دانشجویان ورودی جدید، تاریخ تولد ده ۱۰ رقمی دانشجویان می باشد.( مثلا 1370/04/12 )


سایت بوستان


خدمات سامانه بوستان فنی و حرفه ای

از جمله خدمات سامانه بوستان فنی و حرفه ای می توان به امکاناتی نظیر انتخاب واحد، حذف و اضافه، مشاهده کارنامه تحصیلی، انجام امور مالی و… که در تصویر زیر مشاهده می نمایید، اشاره کرد:

سامانه بوستان فنی و حرفه ای

سیستم بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای با انواع سیستم های عامل نظیر ویندوز کامپیوتر و لپ تاپ، تبلت و موبایل سازگار است و کاربران می توانند به راحتی وارد پنل خود در سایت بوستان شوند. در این قسمت با امکانات سامانه بوستان فنی و حرفه ای آشنا می شوید:

سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir 11امکانات بخش آموزش در سامانه بوستان فنی و حرفه ای:

1- صحت سنجی اطلاعات و مشخصات شامل:

  • صحت سنجی اطلاعات هویتی
  • صحت سنجی تراز مالی
  • صحت سنجی اطلاعات دانشجویی
  • صحت سنجی نمرات
  • صحت سنجی معدل

2- امور آموزشی و دانشجویی شامل:

  • مجوز های انتخاب واحد
  • حذف و اضافه
  • ارزشیابی کیفی و توصیفی اساتید
  • مشاهده کارنامه تحصیلی
  • ثبت و مشاهده نمرات
  • درخواست اعتراض به نمره

3- امور مالی شامل:

تراز مالی دانشجو


سایت بوستان


سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir 11 امکانات فرهنگی در سایت بوستان فنی و حرفه ای

  1. وب سرویس برای کارتابل فرهنگی
  2. ایجاد بانک اطلاعات ورزشی
  3. مرکز مشاوره و سلامت

سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir 13 امکانات بخش دانشجویی در سایت بوستان فنی و حرفه ای

  • وب سرویس آنلاین به سامانه مورد نیاز
  • نرم افزار تغذیه (اتوماسیون تغذیه)
  • خدمات کمیسیون موارد خاص
  • دسترسی آنلاین به مشخصان دانشجویی
  • رزرو خوابگاه دانشگاه فنی و حرفه ای
  • تطبیق برنامه هفتگی دروس
  • انتخاب دانشجوی ممتاز
  • ایجاد زیر سامانه همای رحمت

سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir 14امکانات بخش پژوهشی در سامانه بوستان فنی و حرفه ای

  • مشاهده مقالات چاپ و پذیرفته شده در مجلات
  • اطلاعات پژوهشی و تحقیقاتی اساتید
  • گزارش های علمی و مستند از طرح های پژوهشی
  • گزارش های پژوهشی و تحقیقاتی
  • اعتبار سنجی از جانب مراجع علمی برای تصویب طرح

خدمات سایت بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای
امکانات زیر سیستم آموزشی امکانات زیر سیستم فرهنگی امکانات زیر سیستم دانشجویی امکانات زیر سیستم پژوهشی
صحت سنجی اطلاعات امور آموزشی امور مالی وب سرویس برای کارتابل فرهنگی وب سرویس آنلاین به سامانه مورد نیاز مشاهده مقالات چاپ و پذیرفته شده در مجلات
صحت سنجی اطلاعات هویتی مجوز های انتخاب واحد تراز مالی دانشجو ایجاد بانک اطلاعات ورزشی دسترسی آنلاین به مشخصان دانشجویی گزارش های علمی و مستند از طرح های پژوهشی
صحت سنجی اطلاعات دانشجویی ارزشیابی کیفی و توصیفی اساتید   مرکز مشاوره و سلامت تطبیق برنامه هفتگی دروس اعتبار سنجی از جانب مراجع علمی برای تصویب طرح
صحت سنجی معدل ثبت و مشاهده نمرات     انتخاب دانشجوی ممتاز گزارش های پژوهشی و تحقیقاتی
صحت سنجی تراز مالی حذف و اضافه     رزرو خوابگاه اطلاعات پژوهشی و تحقیقاتی اساتید
صحت سنجی نمرات مشاهده کارنامه تحصیلی     خدمات کمیسیون موارد خاص  
  درخواست اعتراض به نمره     نرم افزار تغذیه (اتوماسیون تغذیه)  
        ایجاد زیر سامانه همای رحمت  

سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir 15

نحوه ارسال تیکت به پشتیبانی سایت بوستان فنی و حرفه ای

از آنجا که  مدت زیادی از راه اندازی سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای نمی گذرد لذا احتمال دارد برخی از دانشجویان ( جدید الورود ) در خصوص نحوه استفاده از سایت بوستان سوال و یا ابهاماتی داشته باشند و در واقع مسلط نباشند. مثلا در خصوص نحوه تیکت زدن در سامانه بوستان فنی و حرفه ای نتوانند مراحل آن را به تریتیب و بطور صحیح انجام دهند.

با عنایت به مطلب بالا و همچنین به منظور تسریع و تسهیل در آموزش و یادگیری در نحوه تیکت زدن در سایت بوستان لازم است تصاویر زیر را بترتیب مشاهده و اجرا نمایید :

مرحله اول:

سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir 16


مرحله دوم:

سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir 17



مرحله سوم:

سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir 18



مرحله چهارم:

سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir 19



مرحله پنجم:

سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir 20



مرحله ششم:

سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir 21



مرحله هفتم:

سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir 22


 

فیلم نحوه ارسال تیکت به پیشتیبانی سامانه بوستان فنی و حرفه ای

با مشاهده فیلم زیر میتوانید به سادگی مراحل ارسال تیکت به پشتیبانی سامانه بوستان فنی حرفه ای را انجام دهید:


سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir 23

پشتیبانی و راهنمای مشکلات سایت بوستان فنی و حرفه ای

پشتیبانی سایت بوستان مانند همه سایت ها و رسانه ها ضروری به نظر می رسد. فرض کنید برای انجام اموری همچون انتخاب واحد یا واریز شهریه بوسیله سامانه بوستان فنی حرفه ای با مشکلاتی روبرو شوید از آنجا که سایت بوستان تا این لحظه بخش پشتیبان خود را بطور رسمی اعلام ننموده است لذا تا آن زمان و در راستای سرعت بخشیدن به رفع مشکلات دانشجویان در رابطه با سامانه بوستان فنی و نیزجهت مرتفع شدن ایرادات و معضلات احتمالی، دو راهکار وجود دارد یا باید از طریق ارسال تیکت در سامانه بوستان درخواست پشتیبانی نموده و یا اینکه با کارشناسان با تجربه ای که در مرکز مشاوره خبرینو حضور دارند سوالات و ابهامات خود را مطرح و مشاوره دریافت نمایید.

کارشناسان ارشد حرفه ای مجموعه خبرینو همه روزه و حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب ، پاسخگوی شما عزیزان هستند

 

مشکلات سامانه بوستان

معمولا بعد از راه ا ندازی هر سامانه و سایتی، یک سری مشکلات بوجود می آید که طبیعی است. سایت بوستان هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود.اعتبار سنجی مجدد دانشجویان یکی از مشکلاتی است که گاها دانشجویان در سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای با آن به مشکل برخورده و یا اینکه بازه زمانی انتخاب واحد را فراموش و از دست می دهند.

در ادامه به مشکلات پشتیبانی سامانه بوستان فنی حرفه ای می پردازیم.

  • یکی از مشکلات سامانه بوستان صحت سنجی آن است. دانشجویان بعد از مرحله تغییر رمز و ورود به سایت بوستان باید مرحله صحت سنجی اطلاعات دانشجو را هم انجام دهند تا بتوانند از خدمات سامانه بوستان فنی و حرفه ای بهره مند شوند.مراحل صحت سنجی بطور کامل در بخش های بالایی توضیح داده شده است.
  • در زمان بروز مشکل در هر یک از بخش های سامانه، میبایست از طریق ارسال تیکت پشتیبانی اقدام گردد. آموزش تمامی مراحل ارسال تیکت در سامانه بوستان درقسمت های بالایی همین صفحه آمده است.

درخواست انتقالی در سایت بوستان فنی و حرفه ای

ثبت درخواست انتقالی سامانه بوستان

سایت بوستان فنی و حرفه ای در راستای انجام امور مختلف دانشجویی از جمله نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای راه اندازی گردیده است. یکی ازمهمترین اهداف این سامانه، الکترونیکی شدن کارهای دانشجویان و حذف لزوم حضور فیزیکی دانشجویان درمحل دانشگاه است لذا ثبت درخواست انتقالی سامانه بوستان از طریق این سامانه انجام میگردد. با توجه به این که سامانه بوستان فنی و حرفه ای به تازگی راه اندازی شده است لذا ضرورت دارد چگونگی کار با این سامانه و نحوه ثبت و ارسال درخواست انتقالی یا میهمانی بصورت کامل توضیح داده شود.

زمانی که دانشجوی قدیمی و یا دانشجوی جدیدالورود به دلائل مختلف نمیتواند در محل دانشگاه پذیرفته شده اقدام به ادامه تحصل نماید و یا میخواهد در واحد دیگری یک ترم میهمان باشد لازم است درخواست انتقالی و یا میهمانی خود را از طریق سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای ثبت کند.

مراحل انجام درخواست برای انتقالی و یا میهمانی بدین شرح است که ابتدا میبایست تیکت درخواست انتقالی در سامانه بوستان ثبت گردد. همچنین دانشجو پاسخ تیکت خود را از طریق همین تیکت دریافت میکند. در ضمن چنانچه سوالات و یا ابهاماتی بوجود آید میتوان بوسیله همین تیکت از مسئولان مربوطه پرسیده گردد. پاسخ تیکت های شما نیز از همین طریق ارسال می گردد که می توان آن را در بخش تیکت ها مشاهده نمود.

لازم به ذکر است نحوه تیکت زدن در سامانه بوستان فنی و حرفه ای درهمین صفحه بصورت تصویری و بطور کامل آموزش داده شده است.


سامانه بوستان


معرفی سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای در سال ۱۴۰۳

  • در راستای اجرای سیاست‌های «اقتصاد مقاومتی» و تاکید و تحقق یکی از اهداف اصلی دانشگاه کهمتأسفانه طی سال‌های اخیر نارضایتی زیادی برای دانشجویان و کارکنان ایجاد کرده بود، پس از انجام بررسی‌های فنی و برگزاری جلسات متعدد تخصصی با حضور متخصصان فنی و حوزه‌های بهره بردار و با همکاری دانش آموختگان دانشگاه فنی و حرفه‌ای از سامانه جامع آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با نام (بوستان) رونمایی شد.
  • تکنولوژی مورد استفاده در نرم افزار بوستان، net core. است و سهم دانشگاه از فروش آینده آن، ۱۵ درصد است.
  • سامانه بوستان دارای زیرسیستم‌های آموزشی، فرهنگی و دانشجویی، و پژوهشی است که زیرسیستم آموزشی آن شامل، برنامه ریزی آموزشی، انتخاب واحد / حذف و اضافه، امتحانات، نمرات، ارزشیابی اساتید، نقل و انتقال، کلاس‌های مجازی، گزارشات سیستمی و
  • زیرسیستم فرهنگی این سامانه شامل ارائه وب سرویس‌های لازم جهت کارتابل فرهنگی دانشجویان، ایجاد بانک اطلاعات شناسنامه ورزشی دانشجویان، مرکز مشاوره و سلامت دانشجویی می‌شود.
  • زیرسیستم دانشجویی سامانه بوستان، شامل، قابلیت ارائه وب سرویس آنلاین به سامانه‌های مورد نیاز، قابلیت دسترسی آنلاین به اطلاعات دانشجویان و تطبیق برنامه هفتگی آموزشی دانشجویان را به صورت برخط با نرم افزار تغذیه و خوابگاه، قابلیت ایجاد زیرسامانه‌های همای رحمت، انتخاب دانشجوی نمونه، کمیسیون موارد خاص و … است.
  • زیرسیستم پژوهشی سامانه بوستان همچنین شامل، مقاله‌های پذیرفته شده / چاپ شده در مجلات، گزارش‌های علمی طرح‌های پژوهشی، طرح‌های پژوهشی مصوب با اعتبار سنجی از مراجع علمی مورد پذیرش، انواع گزارش‌های پژوهشی، اطلاعات جامع پژوهشی استاد و … می‌شود.
  • از مزایای سایت بوستان می‌توان به استفاده از فناوری‌های به روز در حوزه تولید نرم افزار، چابکی و کارایی بالا و متناسب بودن این سامانه با ساختار و گستردگی کشوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای اشاره کرد.
  • با شروع بکار این سامانه، دانشگاه فنی و حرفه‌ای یکی از منتفعین این سامانه جامع در ارائه به دیگر بهره برداران در سراسر کشور خواهد شد.

سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir 24

  • در راستای آغاز فعالیت رسمی سامانه یکپارچه بوستان از ترم مهر در مراکز دانشگاه فنی و حرفه ای سراسر کشور، تست،صحت سنجی، آموزش و اشکال زدایی این سامانه انجام شده است.
  •  هم اکنون فرآیند تست، تداوم صحت سنجی و سفارشی سازی سامانه بوستان توسط همکاران حوزه آموزش و حوزه فناوری اطلاعات در حال انجام است.
  • طی آخرین وبینار، دانشگاه فنی و حرفه ای در ارتباط با ارتقای سطح توجه به کیفیت آموزشی، از مراکز استان ها درخواست نمود تا بر اجرای نرم افزار جدید توسط مراکز تابعه هر استان نظارت دقیق داشته باشند و بر تبیین نرم افزار بوستان به واحد های تابعه تاکید گردید.

** برای ورود به سامانه جدید دانشگاه فنی و حرفه ای، استفاده از نرم افزار بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای و رفع هرگونه سوال و مشکل در این خصوص می توانید با شماره تلفن های مندرج در این صفحه (سایت خبرینو) تماس حاصل فرمایید.


مطالب مرتبط:


 

لیست دانشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای :

استان

دانشکده فنی و حرفه ای

آذربایجان شرقی

  • دانشکده فنی و حرفه ای شماره یک تبریز

آذربایجان غربی

  • دانشکده فنی شماره یک ارومیه شهید قاضی طباطبایی

اصفهان

  • دانشکده فنی پسران کاشان شهیدرجایی
  • دانشکده فنی شهید مهاجر اصفهان

تهران

  • دانشگاه فنی و حرفه ای
  • دانشکده فنی شریعتی
  • دانشکده فنی کشاورزی پسران پاکدشت
  • دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی
  • دانشکده فنی دختران تهران ولیعصر (عج)
  • دانشکده فنی شهید شمسی پور

خراسان رضوی

  • دانشکده فنی مشهد شهید منتظری
  • دانشگاه فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی

خراسان جنوبی

  • دانشگاه فنی حرفه ای استان خراسان جنوبی

خراسان شمالی

  • دانشگاه فنی حرفه ای استان خراسان شمالی

گلستان

  • دانشکده فنی و حرفه ای پسران کردکوی امام علی علیه السلام
   

گیلان

  • دانشکده تربیت دبیرفنی میرزا کوچک خان صومعه سرا

مازندران

  • دانشکده فنی پسران محمودآباد

بوشهر

  • دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر

خوزستان

  • دانشگاه فنی و حرفه ای استان خوزستان

زنجان

  • دانشگاه فنی و حرفه ای استان زنجان

سمنان

  • دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان

مرکزی

  • دانشگاه فنی و حرفه ای استان مرکزی

یزد

  • دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد

ایلام

  • دانشگاه فنی و حرفه ای استان ایلام

البرز

  • دانشگاه فنی و حرفه ای استان البرز

چهارمحال بختیاری

  • دانشگاه فنی حرفه ای استان چهارمحال بختیاری و مرکز پسران شهرکرد

سیستان و بلوچستان

  • دانشگاه فنی حرفه ای استان سیستان و بلوچستان
  • دانشکده فنی و حرفه ای فرخی سیستانی شهرستان زابل

قم

  • دانشگاه فنی حرفه ای استان قم

قزوین

  • دانشگاه فنی حرفه ای استان قزوین

کرمان

  • دانشکده فنی کرمان شهید چمران شماره یک

سوالات متداول : 

✔️ آدرس سایت جدید دانشگاه فنی و حرفه ای چیست؟

+ آدرس جدید دانشگاه فنی و حرفه ای، سامانه بوستان فنی و حرفه ای به نشانی bustan.tvu.ac.ir است که جایگزین سامانه ناد شده است.

✔️ نحوه صحت سنجی و پیش ثبت نام دانشگاه فنی و حرفه ای چگونه است؟

+ این مقاله، راهنمای تصویری برای انجام مراحل صحت سنجی و پیش ثبت نام دانشگاه فنی و حرفه ای است. علاوه براین لینک ورود به سامانه بوستان فنی و حرفه ای را در اختیار کاربران گرامی قرار داده ایم…

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 27 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آنیل یکشنبه , 16 اکتبر 2022 - 19:22

رمز عبور و نام کاربری سایت بوستان فنی برای پذیرفته شدگان این نیمسال تحصیلی چیه؟

پاسخ مشاور شنبه , 22 اکتبر 2022 - 17:35

اگر اولین بار است که وارد سایت بوستان فنی و حرفه ای می شوید، از تاريخ تولد 10 کاراکتری (مثال1379/04/12) بعنوان کلمه عبور سامانه بوستان فنی استفاده کنيد. بعد از ورود به پنل می توانید رمز عبور خود را تغییر دهید.

.... دوشنبه , 26 سپتامبر 2022 - 21:26

سلام من پارسال رشته ای که قبول شدم رو نرفتم و امسال دوباره کنکور دادم تو سایت اطلاعات رشته پارسال رو میزنه نه رشته و شهر جدید چیکار باید بکنم

اشکان شنبه , 27 آگوست 2022 - 11:43

سلام وقت بخیر، من درحال فارغ التحصیلی هستم، اما یک درس جبرانی دارم ، چطور درخواستمو در سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای ثبت کنم تا درس جبرانی بی اثر بشه؟

فرنیا شنبه , 11 ژوئن 2022 - 18:00

سلام من کلمه عبور سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای را فراموش کردم و وقتی مراحل را میروم میزند تایید ارسالی کلمه عبور، ولی هیچ چیزی به شماره من ارسال نمیشود باید چیکار کنم؟

حسام شنبه , 19 فوریه 2022 - 13:33

سلام من رمز عبور سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای را فراموش کردم اگر بازیابی رمز رو بزنم رمز برام پیامک میشه؟؟

حیدری چهارشنبه , 9 فوریه 2022 - 12:39

سلام از اتباع خارجی هستم . چطوری باید وارد سایت بوستان فنی و حرفه ای بشم، قبلا دو ترم در یاسوج خوندم، الان چطور وارد بوستان فنی و حرفه ای بشم؟

فاطمه شنبه , 29 ژانویه 2022 - 14:52

سلام رمز عبور سایت جدید بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای و شماره دانشجویی می خوام تا بتونم وارد شم

مجید دوشنبه , 24 ژانویه 2022 - 20:11

با سلام .چطور میشه نمره دانشجوها رو در سامانه بوستان فنی و حرفه ای وارد کنیم ؟

عرفان دوشنبه , 20 دسامبر 2021 - 13:51

با عرض سلام وقتی با ارور (زیر سیستم برای شما ثبت نشده است) روبرو می شیم چطور باید وارد سایت بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای بشیم، می شه لطفا راهنمایی کنید، ممنون

محمدرضا دوشنبه , 1 نوامبر 2021 - 10:24

با سلام
گزینه فارغ التحصیلی در سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای کجاست؟ انتقال اطلاعات از سامانه ناد به سامانه بوستان کامل شده است؟

Mona یکشنبه , 17 اکتبر 2021 - 10:23

نحوه صحت سنجی در سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای چطوریه؟

زهرا یکشنبه , 17 اکتبر 2021 - 0:58

سلام، اگر تماس بگیرم می توانم ثبت نام دانشگاه فنی و حرفه ای از طریق سامانه بوستان فنی و حرفه ای را انجام دهم؟

مریم پنج‌شنبه , 14 اکتبر 2021 - 14:11

سلام، نحوه انتخاب واحد در سیستم سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای چطوریه؟ من هنوز انتخاب واحد نکردم

pouya پنج‌شنبه , 30 سپتامبر 2021 - 23:03

سلام من شماره دانشجویی سامانه بوستان فنی و حرفه ای رو از کجا بگیرم …و شماره موبایل برای بازیابی رمز عبور سایت بوستان رو کجا ثبت کنم تا با برای فراموشی رمز اقدام کنم و رمز مجدد دریافت کنم؟ …ممنون

ناصر چهارشنبه , 29 سپتامبر 2021 - 19:19

سلام وقتی رمز عبور را در سایت بوستان فنی و حرفه ای میزنیم خطا میده باید چیکار کنیم؟

پاسخ مشاور شنبه , 22 اکتبر 2022 - 17:38

می توانید با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید تا علت خطا در سامانه بوستان فنی و حرفه ای بررسی شود و راه حل مناسب برای رفع مشکل خطای رمز عبور سایت بوستان پیشنهاد داده شود.

حامد چهارشنبه , 29 سپتامبر 2021 - 9:28

طبق فیلم آموزشی می تونم در سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای ثبت نام کنم ؟

fateme سه‌شنبه , 28 سپتامبر 2021 - 12:14

سلام وقت بخیر میشه لطفا بفرمایید برای ورود به سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای تاریخ تولد رو به چه صورت جای رمز عبور وارد کنیم؟ چون شماره موبایلم اشتباهه و نمیتونم رمز عبور دریافت کنم و وارد بشم

پاسخ مشاور شنبه , 22 اکتبر 2022 - 17:39

سلام، تاريخ تولد 10 کاراکتری (مثال1379/04/12) بعنوان کلمه عبور سامانه بوستان فنی استفاده کنيد.

مهلا چهارشنبه , 22 سپتامبر 2021 - 11:23

سلام من دانشگاه کاشان آوردم که در اصفهانه ولی گفتن برای ثبت نام باید از طریق سایت بوستان ثبت نام کنم و اینکه من برای کاردانی میخام ثبت نام کنم ولی رمز عبور میخاد و چقتی میزنم خطا میگیره

پاسخ مشاور پنج‌شنبه , 23 سپتامبر 2021 - 10:12

سلام دوست محترم با توجه به راهنمایی در سایت اقدام نمایید

محمد یعقوب امیری چهارشنبه , 23 مارس 2022 - 10:57

عمل کردش عالیه

قربانی شنبه , 18 سپتامبر 2021 - 13:06

با سلام واحترام ضمن خسته نباشید
نمیشود وارد سیستم شده تلاش زیادی شد ولی وارد نشد عزیز خواهشمنداست اقدامات لازم را انجام دهید متشکرم

پاسخ مشاور یکشنبه , 19 سپتامبر 2021 - 10:37

سلام دوست محترم با آموزش دانشگاه در ارتباط باشید

نصب اپ دانش آموزی