جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 45679

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۳

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام آموزش و پرورش۱۴۰۳

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۱

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + زمان و دستگاه های اجرایی از روز سه شنبه 1403/12/15 آغاز می شود. در این صفحه لینک دریافت کارت ورود به جلسه را در اختیار داوطلبان قرار داده ایم و نحوه دریافت کارت و برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش در سال 1403 را در زمان تعیین شده برای دریافت کارت ورود به جلسه را شرح داده ایم:

اطلاعیه: کارت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شد.


لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org امکانپذیر است. برای ورود مستقیم به سایت سازمان سنجش لینک زیر را انتخاب کنید:

 

ورود به سایت سنجش برای دریافت کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش:

کارت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و در اینجا قابل دریافت است.

دریافت کارت ورود به جلسه

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۳ 1

** اگر برای دریافت کارت ورود به جلسه با سوال یا مشکل روبرو شده اید، نگران نباشید می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید و کارت ورود به جلسه خود را به راحتی با یک تماس تلفنی دریافت کنید.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی ، فایل کارت ورود به جلسه داوطلبان را برای ایشان ارسال می کنند. می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید و کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش را دریافت کنید.

  • دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام آموزش و پرورش۱۴۰۳ برای داوطلبان با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود می‌توانند از طریق درگاه سازمان سنجش کارت آزمون را دریافت و با پرینت آن بر اساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند، این آزمون در موعد مقرر برگزار می شود و برای حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینتِ کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است و بنا بر اعلام مسئولان، نتیجه این آزمون به زودی اعلام خواهد شد.

 برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: 

  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ در بیش از ۲۵۰ شهر کشور برگزار خواهد شد.
  • کارت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و در اینجا قابل دریافت است.
  • فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح آغاز و دَرب های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن دَرب های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
  • همچنین اطلاعیه تکمیلی منابع تخصصی در عناوین شغلی دبیر ریاضی با کدرشته شغلی ۳۰۳۸ و دبیر عربی با کدرشته شغلی ۳۰۴۲ در آزمون استخدام مشاغل «آموزگار- دبیر و هنرآموز» وزارت آموزش‌ و ‌پرورش سال ۱۴۰۳ منتشر شده است.
  • متقاضیان عنوان شغلی دبیر ریاضی (با کدرشته شغلی ۳۰۳۸) و دبیر عربی (با کدرشته شغلی ۳۰۴۲) توجه داشته باشند با توجه به درخواست برخی از داوطلبان مبنی بر عدم کفایت منابع معرفی‌شده برای مطالعه محتوای مورد ارزیابی ارائه‌شده در رشته‌های مذکور، بدین‌وسیله اعلام می‌شود داوطلبان عناوین شغلی مذکور لازم است علاوه بر مطالعه منابع معرفی‌شده در دفترچه راهنمای ثبت‌نام این آزمون، به سرفصل‌ها و منابع تخصصی (مصوب شورای ‌عالی برنامه‌ریزی) در سطح مقطع کارشناسی (لیسانس) رشته مورد آزمون در زمینه محتوای مورد ارزیابی نیز تسلط داشته باشند.
  • در جلسه آزمون به هریک از داوطلبان عناوین شغلی مختلف یک بسته آزمونی داده می شود. دفترچه آزمون شامل حاوی ۱۰۰ سؤال حیطه عمومی، ۷۰سؤال حیطه اختصاصی و ۷۵ سؤال حیطه تخصصی (در مجموع ۲۴۵ سؤال) است که داوطلبان باید درمدت ۲۵۵ دقیقه به سؤالات آن پاسخ دهند.
  • دفترچه سؤالات همه داوطلبان شخصی سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد آن درج شده است. این دفترچه ها، دارای تنوع بوده و کد عددی و حروف انگلیسی که بر روی دفترچه سؤال داوطلبان درج شده، باید با کد عددی و حروف انگلیسی درج شده در پاسخنامه مطابقت داشته باشد.
  • تعداد سؤالات هریک از دفترچه های آزمونی و مدت پاسخگویی به آنها به شرح زیر است:
  • آموزگار ابتدایی (ابتدایی) – کد رشته شغلی ۳۳۶۹ (کد دفترچه ۳۰۱) تعداد ۲۴۵ سؤال مدت زمان پاسخگویی: ۲۵۵ دقیقه
  • آموزگار ابتدایی (استثنایی) – کد رشته شغلی ۳۳۹۹ (کد دفترچه ۳۰۲) تعداد ۲۴۵ سؤال مدت زمان پاسخگویی: ۲۵۵ دقیقهتبصره ۱: داوطلبان مسلمان اهل تشیع و اهل سنت، هرکدام باید به سؤالات معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی ویژه خود پاسخ دهند.تبصره ۲: اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف بوده و در محاسبه نمره کل عمومی (که حیطه عمومی نامیده می شود)، این درس لحاظ نخواهد شد ولی چنانچه داوطلب اقلیت دینی به سؤالات معارف اسلامی پاسخ دهد، این درس با تأثیر مثبت در محاسبه نمره کل عمومی لحاظ خواهد شد.در واقع دو نمره کل عمومی، یک نمره کل با لحاظ نمره خام درس مذکور و یک نمره کل بدون لحاظ نمره خام درس مذکور، محاسبه و نمره کل بالاتر ملاک قرار خواهد گرفت.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1403

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1403، برای رشته های شغلی مربوط، از روز سه شنبه 1403/12/15 آغاز می شود. برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت.

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ بر روی سایت این سازمان قرار می گیرد، گفت: این آزمون بدون تعلیق در موعد مقرر برگزار می شود.

وزارت آموزش و پرورش مسئولیت امور آموزشی کودکان و نوجوانان و نیز تربیت معلم را در کشور بر عهده دارد. جذب نیرو در وزارت آموزش و پرورش از دو طریق برگزاری آزمون استخدامی (ماده 28) و تحصیل در دانشگاه فرهنگیان انجام می گیرد؛ در طی چند سال اخیر آزمون استخدامی آموزش و پرورش عموماً همراه با آزمون استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی برگزار شده است.

  • 🔹برای دریافت کارت ورود به جلسه حتما کد پیگیری و شماره پرونده را همراه داشته باشید.

کارت ورود به جلسه آزمون آموزش و پرورش منتشر شد.


بیشتر بدانید:

نحوه تغییر حوزه امتحان آموزش و پرورش




دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

مراحل و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 1403، به شرح زیر است:

ضمن آرزوی موفقیت و قبولی طاعات و عبادات برای داوطلبانی كه در نهمین آزمون استخدامی متمركز دستگاه های اجرایی كشور در سال 1403 (ویژه رشته های شغلی وزارت آموزش و پرورش) ثبت‌نام نموده‌اند، نظر این عزیزان را به موارد ذیل جلب می‌نماید:

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت كارت كارت‌ ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1403

كارت‌ ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1403، برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت.

  • لذا داوطلبان شركت‌ در آزمون‌، برای شركت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذكور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، كد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و كد پیگیری و …) از كارت شركت در آزمون خود یك نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.
  • بدیهی است برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون و هم چنین اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامی است.
  • چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا كد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت كارت شركت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا كد پیگیری ثبت‌نام اقدام نماید.
  • لازم به ذكر است این امكان برای داوطلبانی فراهم می‌باشد كه در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی كه اطلاعات فوق را مفقود نموده‌اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام نمایند.

رفع مغایرت كارت‌ ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1403

درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

  • 1ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی كارت شركت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 4، 5، 6، 7، 11، 12، 15 و 16 (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، كد ملی، دین، سهمیه 5 درصد ایثارگران، شاغل قراردادی (نام دستگاه)، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل آخرین مدرك تحصیلی) كارت شركت در آزمون مشاهده نمودید، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذكور  منحصراً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات در کارت ورود به جلسه آزمون، نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید و در صورتی كه نسبت به بندهای 3، 8 و 9 (جنس، معلولیت و شدت معلولیت) تفاوتی مشاهده نمودید ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره 2) مراجعه نمایید.
  • تذكر مهم: درخصوص سهمیه 25 درصد ایثارگران (بند 10 كارت شركت در آزمون) به اطلاع می رساند؛ هیچ گونه ویرایشی برای این بند انجام نمی‌گیرد و با توجه به هماهنگی انجام شده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، متقاضیان می بایستی در بازه زمانی ثبت نام اقدام به ویرایش سهمیه می نمودند.
  • 2- چنانچه كارت شركت در آزمون شما فاقد عكس می‌باشد و یا عكس روی كارت دارای اشكالاتی از جمله؛ فاقد مُهر، واضح نبودن عكس و یا اشتباه عكس است ضرورت دارد ضمن همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4 ×3 و كارت ملی یا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایید و موضوع را پیگیری نموده تا مشكل برطرف گردد، بدیهی است در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌گردد. ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی كارت شركت در آزمون هر متقاضی براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود متقاضی تكمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.
  • 3- متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شركت در آزمون كه بر روی درگاه این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

بیشتر بدانید:

نحوه دریافت شماره پرونده آزمون استخدامی آموزش و پرورش


ج – آدرس و محل‌ رفع نقص كارتورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1403

 برای اطلاع آن دسته از داوطلبانی كه براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص كارت سازمان می‌گردند، شهرستانهای محل برگزاری آزمون به شرح جدول شماره 1 (مندرج در ذیل این اطلاعیه) می‌باشد كه آدرس و محل تشكیل باجه رفع نقص كارت شركت در ‌آزمون هر شهرستان در جدول شماره 2 (مندرج در ذیل این اطلاعیه) مشخص گردیده است.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۳ 2

راهنمای شرکت در آزمون استخدام دبیری آموزش و پرورش

دانلود فایل pdf آدرس مراکز رفع نقص کارت ورود به جلسه 

این لینک به زودی فعال می شود….

هنوز آدرس جدید  مراکز رفع نقص برای کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1420، اعلام نشده است. به محض اعلام در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۳ 2

دانلود فایل PDF آدرس محل های برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

کارت ورود به جلسه نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 1403 ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قابل دریافت است.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و با درج اطلاعات شناسنامه‌ای شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و … و اطلاعات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری و … از کارت شرکت در آزمون خود پرینت تهیه کرده و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش 8 اردیبهشت برگزار می‌شود و بیش از ۵۰۰ هزار نفر متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

برگه راهنمای این آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات لازم این برگه راهنما را مطالعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کنند.

این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود کرده‌اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

تعداد سوالات و مدت پاسخگویی:

در جلسه آزمون به هریک از داوطلبان عناوین شغلی مختلف دو بسته آزمونی داده می شود. دفترچه سوالات همه داوطلبان شخصی سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد آن درج شده است.

دفترچه ها، دارای تنوع بوده و کد عددی و حروف انگلیسی که بر روی دفترچه سوال داوطلبان درج شده باید کد عددی و حروف انگلیسی درج شده در پاسخنامه مطابقت داشته باشد. تعداد سوالات هریک از دفترچه های آزمونی و مدت پاسخگویی به آنها مشخص است.

آزمون عمومی: دفترچه آزمون عمومی (شماره یک) حاوی ۱۰۵ سوال و متناسب با گروه عنوان شغلی است که داوطلبان باید در مدت ۱۱۵ دقیقه به سوالات آن پاسخ دهند.

آزمون اختصاصی: تعداد سوالات تخصصی عناوین شغلی هریک از گروه ها مشخص است و داوطلبان باید در مدت ۸۰ دقیقه به سوالات آن پاسخ دهند.

منابع آزمون استخدامی آموزش و پروش 1403 

الف- آزمون عمومی
مواد آزمون عمومی عبارتند از:
1 .فنّاوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه I.C.D.L)؛
2 .ریاضی و آمار مقدماتی؛
3 .زبان و ادبیات فارسی؛
4 .معارف اسلامی؛*
5 .زبان انگلیسی ـ عمومی؛
6 .اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی؛
7 .هوش و توانمندی های عمومی.
تبصره: اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال های معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوال های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.
ب- آزمون تخصصی
مواد آزمون تخصصی برای هر یک از مشاغل در جدول شماره 1 مشخص شده است. مشاهده مواد آزمون تخصصی
تذکر: کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهارگزینه ای با ضریب یک (1) میباشند. ضمناً به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

تغییر زمان برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش 1403

پیرو اطلاعیه اخیر  و همچنین انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور ، به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون مذکور می‌رساند، آزمون در موعد معین برگزار می شود و تغییری ایجاد نمی شود.

لیست رشته های شغلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

جدول رشته های شغلی

کد شغل نام شغل
2524 هنرآموز حسابداری
2609 مراقب سلامت
2613 مربی امورتربیتی مدارس
3037 دبیرتربیت بدنی
3369 آموزگاری ابتدایی /ابتدایی
3371 دبیری معارف اسلامی/معارف اسلامی
3373 دبیر معارف اسلامی /فلسفه

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۳ 4

شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 1403

شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 1403، به شرح زیر است:

شرایط عمومی داوطلبان

  • 1 .داشتن تابعیت ایران؛
  • 2 .اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
  • 3 .التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
  • 4 .انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان؛
  • تبصره: با عنایت به ماده (8) مصوبه شماره 6795/1400/شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی، نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، میتوانند قبل از صدور کارت پایان خدمت در آزمون های استخدامی دستگاههای اجرایی مشمول ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری ثبت نام نمایند. این دسته از افراد در صورت پذیرفته شدن در آزمون استخدامی، حداکثر تا یکسال (12 ماه) پس از تاریخ برگزاری آزمون (برای وزارت آموزش و پرورش و برای سایر دستگاههای اجرایی به غیر از وزارت آموزش و پرورش ،(نسبت به ارائه گواهی پایان خدمت خود به دستگاه اجرائی استخدام کننده اقدام نمایند. در صورت عدم ارائه گواهی پایان خدمت توسط افراد مذکور در زمان مقرر، ادامه فرایند استخدامی آنها متوقف گردیده و حتی در صورت قبولی نهایی در آزمون مربوطه، استخدام و بکارگیری آنها کانلمیکن تلقی میشود. همچنین صدور شماره مستخدم، انعقاد قرارداد پیمانی و صدور حکم کارگزینی در بازه زمانی تعیین شده منوط به ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت دائم میباشد.
  • 5 .داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند؛
  • 6 .عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر؛
  • 7 .نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر؛
  • 8 .عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح؛
  • 9 .داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی و همچنین بازنشسته باشند؛
  • 10 .به استناد ماده (94) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پستهای سازمانی در هر یک از دستگاههای اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا میباشند، پس از پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر در زمان استخدام، نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاههای اجرایی باشند.
  • تبصره: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفتهشده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان صدور شماره مستخدم و انعقاد قرارداد پیمانی و یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون میباشد.
  • 11 .داشتن حداقل بیست (20) سال تمام و حداکثر بیست و پنج (25) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، حداکثر سی (30) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر سی و شش (36) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر چهل (40) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر چهل و پنج (45) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و دکترای تخصصی.
  • تبصره 1 :جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف میباشند.
  • تبصره 2 : موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
  • – پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛
  • – داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها؛
  • – داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارت خانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آنها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداری ها و موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است،
  • موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آنها  به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها.
  • تبصره 3 :به ازای تاهل و نیز داشتن هر فرزند، یکسال به سقف محدوده سنی داوطلب که در متن دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر درج گردیده، اضافه خواهد شد. حداکثر سنوات قابل افزایش برای تاهل و داشتن فرزند، پنج (5)سال میباشد.
  • امتیازات فوق الذکر، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای 2/5 نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری امتحان مشترک فراگیر میباشد.

برای اطلاع از جزیات کامل دفترچه آزمون استخدام آموزش و پرورش را مطلاعه کنید.


سایر شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش

یادآوی های مهم‌

  • ۱– برای حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
  • ۲- فرآیندبرگزاری آزمون از ساعت‌ ۸ صبح (هشت) می‌باشد.
  • ۳- در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۷:۳۰ (هفت و سی) بسته خواهد شد، لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
  • ۴- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن ، ماسک سه لایه (بدون فیلتر) و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.
  • ۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند« و‍» آمده است، رفتار خواهد شد.
  • ۶- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.
  • ۷- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری لازم را بعمل آورید.
  • ۸– حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.
  • ۹- داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.
  • ۱۰- با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه های برگزاری آزمون، نیاز به نظرات شما به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه‌ها دارد، خواهشمند است نسبت به تکمیل نمودن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود در نهمین آزمون استخدامی متمركز دستگاه های اجرایی كشور در سال 1403 (ویژه رشته‌های شغلی وزارت آموزش و پرورش) بصورت اینترنتی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایید.
  • ۱۱-داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است، از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی با این سازمان مکاتبه نمایند. درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

فرآیند برگزاری آزمون و وسائل ممنوعه در آزمون

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح (هشت) است. در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس ساعت ۷:۳۰ بسته خواهد شد، لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن، ماسک سه لایه (بدون فیلتر) و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود.

داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری که بخشی از آن در بند «و» آمده است، رفتار خواهد شد.

به همراه داشتن تلفن همراه حتی به صورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

داوطلبان باید برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری لازم را به عمل آورند.

حوزه‌های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور هستند، بنابراین اکیداً توصیه می‌شود.

به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی و قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری در اطلاعیه سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان رسیده است.

 دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی

انتظار می رود برای حفظ سلامتی خود، سایر داوطلبان و خانواده های محترمتان موارد زیر را مورد توجه و آنها را رعایت نمایید:

  • ۱- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت ۶:۳۰ صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.
  • ۲- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.
  • ۳- از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.
  • ۴- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر داوطلبان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.
  • ۵- همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی می‌باشد.
  • ۶- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر داوطلبان مجاور جداً خودداری نمایید.
  • ۷- از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.
  • ۸- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. درصورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.
  • ۹- در صورت داشتن سئوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.
  • ۱۰- در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشید. به پیام هایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.
  • ۱۱- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و… خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.
  • 12- چنانچه مبتلا به بیماری کرونا هستید در زمان ورود به حوزه برگزاری آزمون، (با ارائه رسید نتیجه آزمایش PCR) مسئولین حوزه را مطلع نمایید تا پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص بعمل آورند.

 قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری

ماده ۵- تخلفات و جرایم در این قانون مشتمل بر موارد زیر است:

  • الف- ارتکاب هرگونه عملی که موجب بی‌نظمی در برگزاری آزمون گردد یا همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه‌دار.
  • ب- ارتکاب هرگونه عمل خلاف مقررات که آزمون داوطلب را از نظر علمی خدشه دار سازد از قبیل:

  • ۱- ارائه مدرک یا گواهی مجعول یا تصویر گواهی مجعول برای شرکت در آزمون.
  • ۲- تبانی با داوطلبان یا افراد خارج از حوزه امتحانی یا دست‌اندرکاران آزمون از قبیل عوامل اجرایی و طراحان سئوال برای تخلف در آزمون.
  • ۳- ثبت‌نام در آزمون با هویت مجعول یا شرکت در جلسه آزمون به جای داوطلب اصلی.
  • ج- استفاده از هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه‌دار.
  • د- کمک به داوطلب خارج از ضوابط برگزاری آزمون برای پاسخ به سئوالات.
  • ه‍- دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مربوط به داوطلبان یا استفاده غیر مجاز از آنها.
  • و- هرگونه تغییر غیرمجاز سئوالات، اوراق و پاسخنامه‌های داوطلبان یا سایر مدارک و دفاتر مربوط به آزمون.
  • ز- افشای سئوالات آزمون یا تلاش در جهت دستیابی و افشای آن یا شرکت یا معاونت دراین امر قبل یاحین برگزاری آزمون به هرنحو.
  • ح- خرید یا فروش سئوالات آزمون یا پاسخ آنها یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون اعم از اینکه سئوالات یا پاسخ آنها واقعی یا غیرواقعی باشد.
  • ماده ۶- هیأت‌های رسیدگی به تخلفات، صلاحیت صدور حکم به مجازات های زیر را درباره متخلفان دارند:

الف- درمورد مشمولان بند(الف) ماده (۵): اخطارکتبی با درج درپرونده داوطلب و اعلام به مراجع ذی ربط یا محرومیت ازگزینش در آزمون همان سال.
ب- در مورد مشمولان بند (ب) یا بند (ج) ماده (۵): محرومیت از گزینش علمی در آزمون همان سال و ابطال قبولی داوطلب در همان سال و محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال بعد.
تبصره- آرای هیأت‌های بدوی جز در مورد مشمولان بند (الف) ماده (۶) این قانون قابل تجدید نظر خواهی در هیأت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها می‌باشد.

  • ماده ۷- در مورد مشمولان بندهای (د)، (ه‍)، (و) (ز) و (ح) ماده (۵) هیأت‌های رسیدگی متهم را برای رسیدگی و اعمال جزای نقدی از ده میلیون (۱۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال تا یک میلیارد (۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال یا حبس از یک تا پنج سال یا هر دو مجازات به محاکم دادگستری معرفی می‌نمایند.
  • ماده ۸– ارتکاب هر یک از اعمال موضوع ماده (۵) چنانچه در قالب عضویت در یک گروه یا شبکه باشد، موجب تشدید مجازات می‌شود و تشکیل دهنده و سرکرده گروه یا شبکه به حداکثر مجازات محکوم می‌گردد. مجازات هر یک از اعضاء که در ارتکاب تخلفات و جرایم فوق دخالتی نداشته باشند حسب مورد حداقل مجازات ذکر شده برای مرتکب می‌باشد.
  • ماده ۹- رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها مانع از رسیدگی برابر سایر قوانین جزایی یا رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری یا هیأت‌های انتظامی اعضای هیأت علمی یا کمیته‌های انضباطی دانشجویان نیست و مرتکب علاوه بر مجازات مندرج در مواد (۶) و (۷) این قانون به مجازات مقرر در سایر قوانین و مقررات محکوم می‌گردد.
  • ماده ۱۰- در صورت محکومیت قطعی فردی به یکی از مجازات های مندرج در این قانون، به استثنای مجازات مندرج در بند (الف) ماده (۶)، هیات رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها، قبولی وی در آزمون را ابطال می‌نماید. در این صورت مؤسسه آموزشی مربوط از صدور و اعطای هرگونه گواهی یا مدرک به وی خودداری خواهد نمود، و چنانچه گواهی فارغ‌التحصیلی به وی اعطاء شده باشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت آموزش و پرورش یا دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به ابطال آن گواهی هستند.
  • ماده ۱۱- چنانچه با بررسی‌های فنی و علمی، بین نمرات و رتبه اکتسابی داوطلب و سوابق تحصیلی وی مغایرت های غیرمتعارف مشهود و اساسی از قبیل عدم تطابق معدل دیپلم و دوره پیش‌دانشگاهی با رتبه و نمره اکتسابی در آزمون وجود داشته باشد، با تأیید هیأت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها از داوطلب در یک یا چند درس عمومی و اختصاصی امتحان مجدد به عمل می‌آید. تعیین وضعیت نهایی آزمون این داوطلب، بر اساس نتایج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هیأت بدوی است.
  • ماده ۱۲- هر مؤسسه یا آموزشگاه علمی و آموزشی که برای افزایش آمادگی داوطلبان شرکت در آزمون‌های مورد بحث این قانون فعالیت می‌کند، چنانچه در تخلفات ماده (۵) مشارکت داشته باشد، مجوز تأسیس آن لغو می‌شود و مدیران مسؤول آنها، علاوه بر محرومیت دائمی از تأسیس و اداره این گونه مراکز، به مجازات‌های پیش‌بینی شده در این قانون و سایر قوانین محکوم می‌شوند، و چنانچه مؤسسه یا آموزشگاه فاقد مجوز باشد، مجازات مدیران مسؤول آنها حداکثر مجازات مندرج در ماده (۶) است.

تبصره- در مورد آموزشگاه‌هایی که فاقد مجوز باشند علاوه بر اقدام مراجع قانونی ذی‌ربط مدعی‌العلوم نیز می‌تواند رأساً نسبت به اعلام جرم و پیگیری تخلفات آنان اقدام نماید.

  • ز – نحوه تماس و ارتباط با سازمان سنجش آموزش و کشور
    در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، داوطلبان می‌توانند سئوال یا درخواست خود را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی، به این سازمان ارسال نمایند. ضمناً داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را از طریق تماس با شماره تلفن مندرج در همین صفحه با کارشناسان سامانه مشاور تحصیلی در میان بگذارند. 

مفاهیم در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مفاهیم و تعاریف برخی از اصطلاحات بکار رفته در متن دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر به شرح ذیل است:
الف) دستگاه اجرایی
کلیه وزارتخانه ها، مؤسسات دولتی، مؤسسات یا نهادهای عمومی غیردولتی، شرکتهای دولتی و کلیه دستگاههایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی، بانک ها و بیمه های دولتی، (کلیه دستگاههای موضوع ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری) دستگاه اجرایی نامیده میشوند.
ب) ایثارگران
ب-1 ) ایثارگران سهمیه بیست و پنج (25) درصد شامل:

  • جانبازان
  • آزادگان
  • همسر و فرزندان شهدا
  • همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر
  • همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت
  • پدر، مادر، خواهر و برادر شهید

ب- 2) ایثارگران سهمیه پنج (5) درصد شامل:

  • رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها
  • همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها
  • فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد
  • فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت

ج) داوطلب بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و مراکز استانها)
به داوطلبی اطلاق میگردد که” متولد” یا “ساکن با سابقه ده سال سکونت” در همان شهرستان محل تقاضا باشد.
ج-1 ) بومی بودن افراد از طریق شرایط ذیل احراز میگردد:
1 .شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد
تبصره: با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سالهای مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.
2 .استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت بموجب تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی (بر اساس فرم پیوست) ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود.
تبصره: داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه میتواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاک محاسبه قرار گیرد.
3 .مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در اولین روز ثبت نام برای آزمون میباشد.
تبصره: افراد بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و مراکز استانها) متقاضی بهرهمندی از اولویت بومی، میبایست در زمان ثبت نام، گزینه «من متقاضی استفاده از اولویت بومی هستم» را انتخاب نمایند. ارائه فرم استشهاد (مطابق فرم پیوست) محل سکونت برای برخورداری از اولویت بومی منحصراً برای داوطلبانی که بعد از اعلام نتایج آزمون برای مرحله بعدی استخدام به دستگاههای متقاضی معرفی میشوند، ضروری میباشد.

اخبار برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

مشاور رئیس سازمان سنجش از انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش را  خبر داد.

  •  علیرضا کریمیان گفت: کارت ورود به جلسه نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 1403 ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش منتشر می‌شود.
  • داوطلبان این آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی  www.sanjesh.org  مراجعه و با درج اطلاعات شناسنامه‌ای شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و … و اطلاعات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری و … از کارت شرکت در آزمون خود پرینت تهیه کرده و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و بیش از ۵۰۰ هزار نفر متقاضی شرکت در این آزمون هستند.
  • مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: اطلاعیه تکمیلی درباره نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون، آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر شده است و لذا باید داوطلبان برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص این اطلاعیه را به دقت مطالعه کنند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی