جهت مشاوره در زمینه ثبت نام وام دانشجویی در سایت صندوق رفاه

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 55747

زمان ثبت نام وام های دانشجویی 1402

زمان ثبت نام وام های دانشجویی 1402
مهلت زمان ثبت نام وام های دانشجویی 1402 ، برای نیمسال دوم تحصیلی، آغاز شد. اگر از مهلت ثبت نام جامانده اید، در همین صفحه مهلت زمان بعدی ثبت نام وام های دانشجویی برای نیمسال اول تحصیلی 1402-1403، اطلاع رسانی می شود.
“ثبت نام بیش از 40 هزار نفر برای وام های دانشجویی”

مهلت زمان ثبت نام وام های دانشجویی در سال 1402

مهلت زمان ثبت نام وام های دانشجویی 1402 ، برای نیمسال دوم تحصیلی، از اسفند ماه 1401، آغاز شد و تا پایان فرودین ماه 1402 ادامه دارد. اگر از مهلت ثبت نام جامانده اید، در همین صفحه مهلت زمان بعدی ثبت نام وام های دانشجویی برای نیمسال اول تحصیلی 1402-1403، اطلاع رسانی می شود.

  • رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از ثبت‌نام 420 هزار نفر از دانشجویان برای دریافت وام تحصیلی و وام شهریه خبر داد.
  •  رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری، گفت: ثبت‌نام وام شهریه و وام تحصیلی دانشجویان از ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ در سامانه جدید خدمات رفاه دانشجویان آغاز شده که تاکنون بیش از ۴۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.
  • وی افزود: مدارک بیش از ۶ هزار نفر از دانشجویان تا اواخر اسفند به تأیید دانشگاه‌ها رسیده بود که خوشبختانه این دانشجویان قبل از عید وام‌هایشان را دریافت کردند.


متقاضیان وام دانشجویی بدانند:

راهنمای  ورود به صندوق رفاه دانشجویان


زمان ثبت نام وام های دانشجویی 1402 1 پاسخگوی تلفنی برای دریافت وام های دانشجویی 
صندوق رفاه دانشجویی به اعطای وام ضروری دانشجویی و سایر وام ها می پردازد. زمان واریز وام دانشجویی، متقاضیان به سامانه ساجد وام دانشجویی و سامانه صندوق رفاه دانشجویی مراجعه نمایند. برای اطلاع از زمان ثبت نام وام دانشجویی وزارت بهداشت ، وام دانشجویی دانشگاه تهران ،دانشگاه آزاد و … اطلاع از ضامن وام دانشجویی، نحوه پرداخت اقساط وام دانشجویی و هر سوال و ابهام در زمینه وام دانشجویی می توانید با شماره تلفن مندرج در همین صفحه، تماس بگیرید. تماس با این سامانه رایگان نیست و شامل هزینه مشاوره تلفنی بر روی قبض تلفن ثابت است.

* ثبت‌نام وام‌های دانشجویی تا پایان فروردین ماه 1402

  • رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اضافه کرد: دانشجویان تا پایان فروردین ماه برای ثبت‌نام فرصت دارند و به محض اینکه مدارکشان از سوی دانشگاه تأیید شود وام به حساب‌شان واریز می‌‌شود.
  • ایشان اضافه کرد: چهار نوع وام تحصیلی،‌ ضروری، ودیعه مسکن و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را داریم که به دانشجویان تعلق می‌گیرد. انشاءالله امسال در وام تحصیلی رشد خوبی خواهیم داشت و سعی می‌کنیم شهریه دانشجویان براساس نرخ واقعی که دانشجو پرداخت می‌کند همخوانی داشته باشد و دانشجویان بتوانند شهریه را با وام تسویه کنند.
  • *دریافت تسهیلات از سازمان برنامه و بودجه برای اجرای طرح قانون جوانی جمعیت
  • وی اضافه کرد: وام ضروری در موارد محدودی مانند ازدواج، فرزندآوری یا دانشجوی نخبه یا کارآفرین بودن به دانشجویان تعلق می‌گیرد؛ همچنین سعی‌‌مان بر این است که در طرح قانون جوانی جمعیت آنچه قانون تعیین کرده عمل کنیم. خوشبختانه سازمان برنامه و بودجه مبلغی را به این امر اختصاص داده که انشاءالله بعد از کار کارشناسی تصمیم می‌گیریم چگونه این وام‌ها و پولی که سازمان برنامه و بودجه در اختیار صندوق رفاه دانشجویان قرار داده را بین دانشجویان تقسیم کنیم.

زمان بعدی برای ثبت نام وام دانشجویی 1402

اگر از مهلت ثبت نام جامانده اید، در همین صفحه مهلت زمان بعدی ثبت نام وام های دانشجویی برای نیمسال اول تحصیلی 1402-1403، اطلاع رسانی می شود. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

زمان ثبت نام وام های دانشجویی 1402 2 تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور

صندوق رفاه دانشجویی به اعطای وام ضروری دانشجویی و سایر وام ها می پردازد. زمان واریز وام دانشجویی، متقاضیان به سامانه ساجد وام دانشجویی دانشگاه آزاد و سامانه صندوق رفاه دانشجویی برای سایر دانشگاه های دولتی و … مراجعه نمایند. برای اطلاع از زمان ثبت نام وام دانشجویی وزارت بهداشت ، وام دانشجویی دانشگاه تهران ،دانشگاه آزاد و … اطلاع از ضامن وام دانشجویی، نحوه پرداخت اقساط وام دانشجویی و هر سوال و ابهام در زمینه وام دانشجویی می توانید با شماره تلفن مندرج در همین صفحه، تماس بگیرید. تماس با این سامانه رایگان نیست و شامل هزینه مشاوره تلفنی بر روی قبض تلفن ثابت است.


در ادامه بخوانید

نحوه ثبت نام وام دانشجویی در صندوق رفاه



به این مقاله امتیاز دهید
منابع :

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام وام دانشجویی در سایت صندوق رفاه

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی