کد خبر : 21403

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد



زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، پس از اعلام نهایی پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد در رشته محل های انتخابی ، با در خواست دانشگاه آزاد ، برای تکمیل ظرفیت رشته های خود در یک بازه زمانی مشخص امکان انتخاب رشته مجدد برای داوطلبین فراهم میکند.

برای داوطلبینی که از انتخاب رشته در زمان اصلی جامانده اند یا در کد رشته محل های انتخابی خود پذیرفته نشده اند و یا از قبولی های خود ناراضی هستند، پس از اعلام رشته محل های دارای ظرفیت، مجددا امکان انتخاب رشته فراهم میشود.

داشگاه آزاد پس از جمع آوری لیست رشته محل هایی که ظرفیتشان تکمیل نشده این لیست را  از طریق سایت خود  (azmoon.org) در اختیار داوطلبان قرار میدهد .




زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

معمولا زمان تکمیل ظرفیت در دو نوبت اوایل مهر ماه و بهمن ماه برگزار میشد. امسال باتوجه به تاخیر در کنکور زمان برگزاری این دوره هنوز دردسترس نیست ولی به محض انتشار در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین میتوانید برای مشاوره و اطلاع دقیق از نحوه و زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.




زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 1





شرایط انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد آزاد

هر داوطلبی که در یکی از رشته محل های انتخابی خود قبول شده باشد ، در صورتی که از قبولی خود رضایت ندارد و رشته یا محل قبولی خود را دوست ندارد ، میتواند در زمان تکمیل ظرفیت اقدام به انتخاب رشته براساس علاقه و اولویت خود کند.

داوطلبین باید درنظر داشته باشند که در صورت قبولی جدید در تکمیل ظرفیت ، قبولی قبلی  باطل خواهد شد  بنابراین باید براساس علاقه و با هوشیاری کامل اقدام به انتخاب رشته مجدد کنند.

همچنین همه ی داوطلبینی که در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کرده باشند درصورتی که در کارنامه ی نهایی برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد مجاز شده باشند هنگام اعلام تکمیل ظرفیت از طریق سایت دانشگاه آزاد میتوانند برای انتخاب رشته اقدام کنند.


نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزاد 99

برای اتخاب رشته تکمیل ظرفیت کافیست هنگام اعلام دانشگاه آزاد از طریق سایت (azmoon.org)  اقدام به خرید کارت اعتباری مورد نظر خود کنند و انتخاب رشته را انجام دهند.

درصورتیکه داوطلبی در شهریور ماه انتخاب رشته کرده باشد برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت نیازی به خرید کارت مجدد ندارد.

ابتدا داوطلبین باید دفترچه منتشر شده دانشگاه آزاد را از طریق سایت دانلود کنند و از ارائه ی رشته مورد نظرخود اطمینان یابند.

سپس با مراجعه به سایت اصلی این دانشگاه برای خرید کارت اعتباری انتخاب رشته از طریق (لینک انتخاب رشته تکمیل ظرفیت) اقدام کنند.

پس از پرداخت هزینه و دریافت شناسه و رمز وارد سامانه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت میشوند و کد رشته محل های انتخابی خود را وارد میکنند.




پذیرش دانشجو برای تکمیل ظرفیت ارشد ازاد 99

دانشگاه آزاد در سال های گذشته برای تکمیل ظرفیت در دو نوبت مهر و بهمن پذیرش دانشجو را انجام میداد. در صورت اعلام جزئیات پذیرش برای سال جاری این مقاله به روزرسانی خواهدشد.



5/5 - (1 امتیاز)
منابع : ناموجود
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی