جهت مشاوره در زمینه تاریخ و زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳-1403

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 26373

تاریخ و زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳-1403

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی 99

در این صفحه از زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی 1403 مطلع میشوید. آزمون نوبت دوم نظام مهندسی، مهر ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود. اطلاعیه مواد آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان نوبت اول سال 1403 پیرو اخبار دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان به اطلاع داوطلبان گرامی آزمون نظام مهندسی نوبت اول 1403 می رسد:


اطلاعیه تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی 1403

امسال برگزاری آزمون نظام مهندسی، در دو نوبت برگزار می شود. نوبت اول آزمون در بهار خواهد بود؛ هنوز اطلاعیه تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی 1403 منتشر نشده است، به محض اعلام در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان جدید برگزاری آزمون نظام مهندسی نوبت دوم 1402 در مهر ماه بود:

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون نظام مهندسی مهر 1402

اطلاعیه تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی 20 و 21 مهر ماه 1402

اطلاعیه زمان برگزاری آزمون‏های ورود به حرفه مهندسان: ثبت نام و زمان برگزاری مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان برای مهرماه ۱۴۰۲

دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان:

به اطلاع کلیه متقاضیان آزمون‌های ورود به حرفه مي‌رساند، آزمون‌های ورود به حرفه در کلیه رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (نظارت و اجرا)، عمران (نظارت، محاسبات، اجرا)، تاسیسات‌برقی (نظارت، طراحی و اجرا)، تاسیسات‌مکانیکی (نظارت، طراحی و اجرا)، شهرسازی، نقشه‌برداری، ترافیک و آزمون‌های (طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان) و (ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی) به‌طور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور به شرح زیر برگزار می‌گردد:

شروع ثبت نام آزمون‌ کلیه رشته‌ها از ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه مورخ 1403/05/17 آغاز و تا روز دوشنبه مورخ 1403/05/22 به مدت یک‌ هفته ادامه خواهد داشت. از این‌رو کلیه متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به‌کار می‌توانند با مراجعه تدریجی به درگاه الکترونیکی inbr.ir از طریق سامانه آزمون‌های ورود به حرفه، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. متقاضیان ضروریست قبل از انجام ثبت نام، راهنما و دستورالعمل ثبت نام را به دقت مطالعه و از مفاد آن مطلع باشند

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی 1402 – نوبت دوم

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی 1402 مهر ماه (نوبت دوم)، به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌ نام در آزمون ‌های ورود به حرفه مهندسان می رسد. مطابق برنامه ‌ریزی‌ های انجام شده زمان برگزاری آزمون ‌‌های نظام مهندسی در کلیه رشته‌ های مهندسی به اطلاع داوطلبان می رسد:

آزمون‌های مذکور در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۰ و ۲۱ مهر‌ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌گردد.

زمان بندی آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم 1403
عنوان آزمون تاریخ ثبت نام آزمون تاریخ برگزاری
رشته‌های معماری (نظارت، طراحی و اجرا)،
عمران (نظارت، محاسبات، اجرا، طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی)،
تأسیسات‌مکانیکی (طراحی، نظارت و اجرا)،
تأسیسات‌برقی (طراحی، نظارت و اجرا)،
شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک، همچنین آزمون‌های ورود به حرفه کاردان‌های فنی ساختمان در رشته‌های کاردانی شامل معماری، عمران، شهرسازی، نقشه‌برداری، تاسیسات‌مکانیکی و تاسیسات‌برقی به همراه آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی و آزمون صلاحیت کارشناس ماده ۲۷،
 ثبت نام آزمون‌ کلیه رشته‌ها از ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه مورخ ۱۷-۰۵-۱۴۰۲ آغاز و تا روز دوشنبه مورخ ۲۳-۰۵-۱۴۰۲ به مدت یک‌هفته ادامه خواهد داشت.

برگزاری آزمون رشته معماری (طراحی) روز پنجشنبه مورخ 20 مهر‌ماه ۱۴۰۲

رشته معماری (طراحی) و سایر رشته‌ها  ثبت نام آزمون‌ کلیه رشته‌ها از ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه مورخ ۱۷-۰۵-۱۴۰۲ آغاز و تا روز دوشنبه مورخ ۲۳-۰۵-۱۴۰۲ به مدت یک‌هفته ادامه خواهد داشت. برگزاری آزمون‌ روز جمعه مورخ 21 مهر‌ماه ۱۴۰۲

🔺به اطلاع کلیه متقاضیان آزمون‌های ورود به حرفه مي‌رساند، آزمونهای ورود به حرفه در کلیه رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران صلاحیت‌های(نظارت، محاسبات، اجرا، طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی)، تاسیسات‌برقی (نظارت، طراحی و اجرا)، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک، همچنین در کلیه رشته‌های کاردانی شامل معماری، عمران، شهرسازی، نقشه‌برداری، تاسیسات‌مکانیکی و تاسیسات‌برقی به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی و آزمون صلاحیت کارشناس ماده ۲۷، به‌طور هماهنگ و همزمان به شرح زیر ثبت نام و برگزار می‌شود:

،🔺️کلیه متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به‌کار می‌توانند با مراجعه تدریجی به درگاه الکترونیکی inbr.ir از طریق سامانه ثبت نام آزمون‌ها، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. متقاضیان ضروریست قبل از انجام ثبت نام، راهنما و دستورالعمل ثبت نام را به دقت مطالعه و از مفاد آن مطلع باشند.

▫️دفتر مقررات ملّی و کنترل ساختمان

****

🔵 اطلاعیه ثبت نام و زمان برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان  

دفتر مقررات ملّی و کنترل ساختمان:

 به اطلاع کلیه متقاضیان آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی مي‌رساند، آزمون‌های مذکور در کلیه رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری(نظارت- طراحی- اجرا)، عمران(نظارت- محاسبات- اجرا – طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان- ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی)، تأسیسات‌مکانیکی (طراحی- نظارت- اجرا)، تأسیسات‌برقی (طراحی- نظارت- اجرا)، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک، با تاخیر برگزار می شود.

متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به‌کار با مراجعه به درگاه الکترونیکی inbr.ir از طریق سامانه ثبت نام آزمون‌ها، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمودند. لازم به ذکر است مواد آزمون‌ صلاحیت‌های جدید رشته تأسیسات‌مکانیکی و تأسیسات‌برقی (بخش اجرا)، رشته عمران (بخش‌های طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی) در سامانه آزمون‌ها درج شده است.

تاریخ و زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳-1403 1 بودجه بندی آزمون نظام مهندسی عمران نظارت

2.3/5 - (3 امتیاز)
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 13 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Sahar جمعه , 23 جولای 2021 - 0:55

تروخدا آزمون رو عقب نندازید
خسته شدیم یکساله که عقب میفته
شرایط ما رو هم در نظر بگیرید
وقتی همه آزمون ها برگزار شده چرا این یکی برگزار نشه
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😤😤😤😤😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Tohid دوشنبه , 19 جولای 2021 - 23:18

سلام ضمن تشکر

احتمال دارد که باز آزمون عقب بیفته؟؟؟
ا

پاسخ مشاور سه‌شنبه , 20 جولای 2021 - 10:04

سلام دوست محترم چیزی اعلام نشده است

علمئ پنج‌شنبه , 20 می 2021 - 3:30

چطور میشه برای ازمون سال ۱۴۰۰ که مرداد ماه هستش ثبتنام کرد؟

امین سه‌شنبه , 18 می 2021 - 19:15

تو رو خداااااااآا سامانه رو برای ثبت نام جدید باز کنین
اینو به گوش مسئولین برسونین.خیلیا امیدشون به این آزمون هست

ا.جوکار یکشنبه , 16 می 2021 - 0:31

سلام .آیا ثبت نام جدید داریم برای آزمون مردادماه

شهرام شنبه , 13 فوریه 2021 - 10:55

عجب . ستاد کرونا اجازه باز شدن مدرسه ها را میده ولی برای ازمون سه ساعته مشکل داره . مردم تو بازارها جولان میدن برای ازمون مشکل داریم !!!؟
حساب عمر ماها را نمیکنین که پشت این ازمون مزخرف که اگر همین الان از کل اعضای نظام مهندسی از وزیر گرفته تا اون پایین ازشون این امتحان گرفته بشه محال هست حتی یک نفرشون هم قبول بشه . انگار که استعمار انگلیس بخواد جدول لگاریتم را از هندی های بیچاره ازمون بگیره . اقای رئیسی بزرگوار به داد مهندسین برسین از این ازمون ناعادلانه . !!! تازه ازمون را هم حذف میکنن . یا خدا

نصب اپ دانش آموزی