جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی رسمی دادگستری 1402

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 41315

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی رسمی دادگستری 1402


منابع آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی رسمی دادگستری در سال 1402 است. این نتایج مربوط به آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه در روز پنجشنبه ۲۲ مهر برگزار شد. کارشناسان رسمی دادگستری که از طریق برگزاری آزمون کتبی کارشناسان رسمی مورد پذیرش قرار بگیرند به مرحله مصاحبه شفاهی، از سوی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری و سازمان سنجش و آموزش کشور دعوت می شوند.

نتایج مرحله اول کتبی آزمون کارشناسان دادگستری احتمالا به زودی، در دسترس داوطلبان قرار می گیرد .

نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1402 در دو مرحله اولیه و نهایی بعد از مصاحبه منتشر خواهد شد.


زمان اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1402

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون کتبی کارشناسان رسمی دادگستری در آذر ماه است. دکتر جهرمی اعلام کرد پایان آذر، زمان تقریبی اعلام نتایج آزمون خواهد بود.

اطلاعيه شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری درخصوص اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری در سال 1402، 

 نسخه چاپی به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شورای عالی می‌رساند، نتایج آزمون مذکور در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org قرار می گیرد.
براساس نتیجه آزمون، پذیرفته شدگان لازم است برای طی سایر مراحل، به اطلاعیه ای که دراین خصوص در درگاه اطلاع رسانی شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری به نشانی: www.hcioe.org قرار می گیرد، مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است متقاضیانی که پذیرفته نشده اند و به هر نحو سوال یا اعتراض به نتیجه آزمون دارند، از تاریخ اعلام نتایج آزمون، فقط 14 روز مهلت دارند تا موضوع را ازطریق درگاه اطلاع رسانی شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری به نشانی: www.hcioe.org قسمت آزمون ارسال نمایند و به سوالاتی که ازطریق دیگر و یا در خارج از بازه زمانی تعیین شده (حداکثر 14روز بعد از اعلام نتایج آزمون) ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد. ضمناً متقاضیان برای هرگونه سوال یا اعتراض به هیچ وجه حضوری به سازمان سنجش آموزش کشور و شورای عالی یا کانون کارشناسان رسمی دادگستری مراجعه نفرمایند.
  • 🔺️به اطلاع‌ متقاضیان آزمون کارشناسان رسمی قوه قضائیه می رساند که کارنامه نتایج اولیه آزمون مذکور در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می گیرد.
  • 🔺️لذا معرفی شدگان می بایست براساس توضیحات مندرج در کارنامه آزمون و به منظور طی نمودن سایر مراحل آزمون به درگاه اطلاع رسانی مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به آدرس: www.23055.ir مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.
  • 🔺️ بدیهی است مسئولیت های ناشی از عدم مراجعه متقاضیان در زمان مذکور به درگاه اطلاع رسانی مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و همچنین عدم پیگیری اطلاعیه های بعدی مرکز به عهده متقاضیان می باشد.

با توجه به اینکه رئیس این مرکز به تازگی به عنوان سخنگوی دولت منصوب شده است، به نظر می‌رسد تغییرات مدیریتی احتمالی، یکی از عوامل طولانی شدن زمان اعلام نتایج و عدم اطلاع‌رسانی دقیق باشد.

داوطلبانی که در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1402 شرکت می کنند لازم است حد نصاب نمره را برای پذیرش اولیه در آزمون را کسب کنند تا به مصاحبه حضوری عقیدتی دعوت شوند.

دعوت شدگان به مرحله مصاحبه حضوری، چند برابر ظرفیت هر کدام از مراکز برای جذب کارشناس می باشد. پذیرفته شدگان نهایی، به اندازه ظرفیت هر مرکز، به مرحله کارآموزی کارشناسان رسمی داگستری 1402 راه می یابند.

زمان دقیق اعلام نتایج در همین صفحه اطلاع رسانی می شود، علاوه براین می توانید برای اطلاع از زمان اعلام نتایج و ثبت اعتراض به نتایج آزمون کارشناسان زسمی دادگستری با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی رسمی دادگستری 1402

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی