جهت مشاوره در زمینه ثبت اعتراض به سوالات کنکور 1402

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 61312

زمان اعتراض به سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۲- 1402

زمان اعتراض به سوالات کنکور سراسری 1402
در این مقاله زمان اعتراض به سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۲ مطلع می شوید. علاوه بر این نحوه اعتراض به سوالات کنکور سراسری 1402 را به صورت تصویری و گام به گام شرح داده ایم و لینک ورود مستقیم به سایت سازمان سنجش جهت ثبت اعتراض به سوالات کنکور سراسری را در اختیار داوطلبان قرار داده ایم.

زمان اعتراض به سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۲- 1402 1داوطلبان کنکورسراسری  1402 اگر در هر مرحله از آزمون نسبت به کنکور سراسری اعتراض دارند لازم است برای ثبت اعتراض در تاریخ مشخص شده که از سوی سازمان سنجش اعلام خواهد شد به سایت سنجش مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت نمایند تا رسیدگی نسبت به اعتراض انجام شود.

زمان اعتراض به سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۲- 1402 1کنکور سراسری و شرکت کردن در آن یکی از پررقابت ترین آزمون های سراسری است که هر ساله برای وورد به دانشگاه برگزار می شود. هر ساله ممکن است در سوالات کنکور سراسری یا کلید واژه های آن اشتباهاتی وجود داشته باشد به این دلیل سازمان سنجش شرایطی برای داوطلبان ایجاد کرده که بتوانند اعتراض نسبت به سوالات کنکور را ثبت نمایند تا از طرف سازمان سنجش پیگیری شود.

زمان اعتراض به سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۲- 1402 1برای ثبت اعتراض به سوالات کنکور سراسری زمان مشخص و معینی در نظر گرفته شده که داوطلبان باید در زمان تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و اعتراض خود را نسبت به سوالات کنکور ثبت نمایند.

زمان اعتراض به سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۲- 1402 1بسیاری از داوطلبان درمورد زمان ثبت اعتراض به سوالات کنکور و یا نحوه ثبت اعتراض در سایت سازمان سنجش کشور سوال دارند در ادامه این موارد را بصورت جامع و کامل شرح داده ایم.


زمان اعتراض به سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۲

داوطلبان کنکور سراسری 1402 در صورت اعتراض به سوالات کنکور  می توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت نمایند تا قبل از انتشار نتایج اولیه کنکور این اعتراض در سوالات اعمال شود تا حق داوطلبان ضایع نشود. زمان اعتراض به سوالات کنکور تمدید نخواهد شد.

زمان اعتراض به سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۲- 1402 1برای اعتراض به سوالات کنکور سراسری داوطلبان در زمان مشخص که از سوی سازمان سنجش اعلام شده است باید به سایت اعتراض مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت نمایند این زمان تمدید نخواهد شد.

زمان اعتراض به سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۲- 1402 1مهلت زمان اعتراض به سوالات کنکور سراسری 1402 بر طبق اطلاعیه سازمان سنجش آغاز شد و دواطلبان صرفا تا 24 تیرماه 1402 می توانند به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش به نشانی request.sanjesh.org مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت نمایند.

زمان اعتراض به سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۲- 1402 7 مهلت درخواست اعتراض به سوالات کنکور سراسری صرفا تا 24 تیرماه 1402 است و این زمان تمدید نخواهد شد.

داوطلبان کنکور سراسری در صورتی که متوجه اشتباه بودن سوال، غیر مفهوم بودن سوالات، خارج از کتاب بودن سوالات، گزینه های اشتباه در سوالات و … شدند به سایت ثبت اعتراض به سوالات کنکور سراسری مراجعه کرده و اقدام به ثبت اعتراض کنند.


زمان اعتراض به سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۲- 1402 8

زمان اعتراض به سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۲- 1402 9

برای ورود مستقیم به سایت کلیک کنید.

نحوه اعتراض به سوالات کنکور سراسری 1402

پس از اینکه کلید سوالات کنکور سراسری منتشر می شود سازمان سنجش زمانی برای اعتراض به سوالات کنکور را اختصاص می دهد، آن دسته از داوطلبانی که نسبت به اشتباه بودن سوالات، خارج از کتاب بودن سوالات و …اعتراض دارند در بازه زمانی مشخص شده از سوی سازمان سنجش باید به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت نمایند و منتظر باشند تا زمان پاسخ به اعتراض کنکور به اعتراض ها رسیدگی شود.


زمان اعتراض به سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۲- 1402 1داوطلبان می توانند برای ثبت اعتراض به سوالات کنکور 1402 از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی درخواست خود را در دست بررسی قرار دهند یا در روش دوم نیز می توانند با مراجعه به لینک مستقیم request.sanjesh.org درخواست اعتراض خود را ثبت نمایند.


اعتراض به سوالات کنکور سراسری 1402  از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org امکان پذیر خواهد بود، در ادامه نحوه اعتراض به سوالات کنکور سراسری را بصورت تصویری شرح داده ایم:


مرحله 1

برای اعتراض به سوالات کنکور سراسری 1402 ابتدا به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org وارد شوید از طریق منو سمت چپ روی گزینه” پاسخگویی و ارتباط با سازمان” کلیک کنید:

  نحوه اعتراض به سوالات کنکور سراسری 1402



مرحله 2

در این مرحله مطابق تصویر زیر روی عبارت ” ورود به سیستم پاسخگویی” کلیک نمایید:

نحوه اعتراض به سوالات کنکور سراسری 1402



مرحله 3

اگر در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ثبت نام کرده اید و نام کاربری و رمز عبور دارید نیاز به ثبت نام ندارید اما اگر هنوز در سامانه ثبت نام نکرده اید بر روی گزینه ” عضویت” کلیک کرده تا بتوانید ثبت نام کنید:

نحوه اعتراض به سوالات کنکور سراسری 1402



مرحله 4

در این مرحله اطلاعات خواسته شده، را مطابق تصویر زیر وارد نمایید و در آخر روی گزینه ” تایید” کلیک کنید تا بتوانید وارد سایت برای اعتراض به سوالات کنکور سراسری شوید:

نحوه اعتراض به سوالات کنکور سراسری 1402



مرحله 5

پس از تایید عضویت در سامانه پاسخگویی به اعتراض سوالات کنکور مجدد به صفحه اول برگردید و روی عبارت ” ورود به سامانه” کلیک کرده تا وارد سامانه شوید و بتوانید اعتراض خود ار نسبت به سوالات کنکور ثبت نمایید:

نحوه اعتراض به سوالات کنکور سراسری 1402



مرحله 6

در این قسمت، ایمیل، کد ملی و رمز عبور خود را وارد کرده و روی عبارت” ورود” کلیک نمایید:

نحوه اعتراض به سوالات کنکور سراسری 1402



مرحله7

بعد از ورود به سامانه ثبت اعتراض به سوالات کنکور، روی گزینه “درخواست جدید” کلیک نمایید:

نحوه اعتراض به سوالات کنکور سراسری 1402



مرحله8

د راین مرحله آزمون سراسری را انتخاب کنید سپس سال مورد نظر ار 140 انتخاب کرده و بر روی گزینه ” جستجو” کلیک نمایید:

 نحوه اعتراض به سوالات کنکور سراسری 1402



مرحله9

در این قسمت می توانید اعتراض به سوالات کنکور را درج نمایید و با ثبت و ارسال به سازمان سنجش اعتراض ها بررسی می شود.

نحوه اعتراض به سوالات کنکور سراسری 1402





زمان اعتراض به سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۲- 1402 1داوطلبان عزیز جهت ثبت اعتراض درست و منطقی حتما تمام مواردی که در اعتراض به سوالات کنکور سراسری باید لحاظ شود در نظر بگیرید تا بتوانید اعتراض خود را درست انتقال دهید.

زمان اعتراض به سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۲- 1402 1داوطلبانی که می خواهند به نتیجه کنکور سراسری خود اعتراض کنند باید به این نکته توجه کنند که اعتراض فقط به صورت اینترنتی انجام  می شود، بنابراین از مراجعه حضوری خودداری نمایید.



تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور  زمان اعتراض به سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۲- 1402 13

راهنمای تلفنی ثبت اعتراض به سوالات کنکور 1402

در این مقاله زمان اعتراض به سوالات کنکور  1402 را شرح داده ایم علاوه بر این نحوه اعتراض به نتایج کنکور در سایت سازمان سنجش را توضیح داده ایم، اگر برای ثبت اعتراض به سوالات کنکور با سوال یا ابهام روبرو شده اید، می توانید برای رفع مشکل خود با کارشناسان سامانه هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب تماس حاصیل کنید تا شما را راهنمایی نمایند
به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت اعتراض به سوالات کنکور 1402

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی