کد خبر : 7951

رمز همگام تیزهوشان

در این مقاله درمورد نحوه دریافت رمز همگام تیزهوشان مطالعه می کنید. برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نیاز به رمز همگام خواهید داشت. با توجه به اینکه اغلب دانش آموزان با مشکل گم کردن یا فراموشی رمز همگام روبرو می باشند، تصمیم گرفتیم این مقاله آموزشی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. دانش آموزان به دو روش می توانند رمز همگام خود را دریافت کنند.

رمز همگام تیزهوشان 99

نحوه دریافت رمز همگام تیزهوشان

بعد از مطالعه نحوه دریافت رمز همگام تیزهوشان می توانید برای ثبت نام آزمون تیزهوشان اقدام کنید. برای ورود به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان لازم است به نشانی azmoon.medu.ir مراجعه کنید. جهت ورود به سایت ثبت نام نیاز به رمز همگام و کد ملی خواهید داشت.

نحوه دریافت رمز عبور همگام برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم و ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم حضوری خواهد بود. دانش آموزان عزیز اگر رمز همگام خود را فراموش یا گم کرده اید نگران نباشید می توانید با مراجعه به مدرسه یا از طریق تماس تلفنی رمز عبور همگام خود را دریافت کنید.

برای ثبت نام تیزهوشان اینجا کلیک کنید. 

رمز همگام تیزهوشان 1

درصورت نیاز به کسب راهنمایی بیشتر در زمینه نحوه ورود به سایت استعدادهای درخشان مدارس تیزهوشان و نحوه گرفتن رمز همگام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی می توانید با مرکز مشاوره تلفنی صدای مشاور تماس بگیرید.

دریافت رمز عبور سامانه همگام برای ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی الزامی است. دانش آموزان از سراسر کشور برای شرکت در آزمون ورودی تیزهوشان نیاز به رمز همگام خواهند داشت.

لازم به ذکر است که نام کاربری دانش آموزان در سامانه پرتال همگام ، شماره کارت ملی است. بعد از ورود به سامانه برای دریافت کد همگام اقدام کنید. امکان تغییر رمز عبور نیز برای کاربران وجود دارد. برای دریافت رمز عبور در سامانه همگام می توانید با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.


رمز همگام تیزهوشان 2

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

2/5 - (1 امتیاز)
منابع : ناموجود
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی