کد خبر : 17904

آخرین رتبه قبولی رشته پروتز دندان دانشگاه دولتی سراسری ۱۴۰۲-۱۴۰۳

در این مقاله از آخرین رتبه قبولی رشته پروتز دندان دانشگاه دولتی سراسری ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مطلع می شوید. ساخت پروتزهای دندانی از رشته های پرطرفدار پیراپزشکی در کنکور محسوب می شود. داوطلبان کنکور برای قبولی در انتخاب رشته کنکور و ادامه تحصیل در رشته پروتز دندان، نیاز به کارنامه و حداقل رتبه و تراز قبولی کنکور خواهید داشت. داوطلبان کنکور نوبت بعدی نیز با اطلاع از رتبه قبولی رشته پروتز دندان، برنامه ریزی نمایند.

آخرین رتبه قبولی رشته پروتز دندان دانشگاه دولتی سراسری

رتبه قبولی رشته پروتز دندان دانشگاه دولتی در کنکور 1402-1403

در این بخش رتبه قبولی رشته پروتز دندان دانشگاه دولتی سراسری در کنکور 1402-1403 در اختیار داطلبان کنکور قرار داده شده است. سازمان سنجش با اعلام نتایج اولیه و بررسی درصد و رتبه و تراز ، شرایط مجاز بودن داوطلبان برای انتخاب رشته را اعلام می کند. توجه داشته باشید که سهمیه های کنکور تاثیر بسیار زیادی در افزایش احتمال قبولی داوطلبان بعد از انتخاب رشته خواهد داشت. به این معنی که اگر داوطلب رتبه قبولی رشته پروتز دندان را کسب نکرده باشد ولی دارای سهمیه در کنکور باشد، احتمال قبولی با توجه به نوع سهمیه افزایش خواهد داشت.

برای اطلاع از سهمیه های موثر در کنکور و میزان تاثیر هر سهمیه در رتبه قبولی رشته پروتز دندان دانشگاه دولتی میتوانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید:

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

آخرین رتبه قبولی رشته پروتز دندان دانشگاه دولتی سراسری ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 1


به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی