جهت مشاوره در زمینه نصب و دانلود سامانه برپا آموزش و پرورش

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 53340

دانلود سامانه برپا آموزش و پرورش (جدید)

دانلود سامانه برپا آموزش و پرورشاگر به دنبال لینک دانلود سامانه برپا آموزش و پرورش هستید، می توانید در همین صفحه، دانلود برپا مدارس را انجام دهید. سامانه برپا آموزش و پرورش، از بهمن ماه 1401 با هدف جبران افت تحصیلی دانش آموزان در تمام مقاطع و پایه ها، راه اندازی شد. بعد از سامانه برپا نیز مانند سامانه شاد، یک پلتفرم آموزشی برای خدمات رسانی آنلاین در سیستم آموزشی مدارس کشور است.

دانلود سامانه برپا آموزش و پرورش در موبایل

دانلود سامانه برپا آموزش و پرورش در موبایل به دو روش زیر انجام می شود:
روش اول: دانلود برنامه و اپلیکیشن برپا مدارس
روش دوم: دانلود سامانه برپا آموزش و پرورش با ایجاد میانبر روی صفحه اصلی موبایل اندروید و ios آیفون

دانلود برنامه برپا آموزش و پرورش

در حال حاضر آموزش و پرورش لینک دانلود را ارائه نکرده است و لینک دانلود برنامه برپا آموزش و پرورش به زودی همیجا فعال می شود:

دانلود سامانه برپا آموزش و پرورش (جدید) 1 دانلود برنامه برپا (این لینک به زودی فعال می شود….)

دانلود سامانه برپا آموزش و پرورش در اندروید

درصورتیکه تلفن شما از سیستم عامل اندروید استفاده می کند، برای دانلود سامانه برپا آموزش و پرورش روی موبایل اندروید، می توانید مراحل زیر را انجام دهید تا آیکون میانبر سامانه برپا آموزش و پرورش را به صفحه اصلی دستگاه خود اضافه کنید.

  1. نخست مرورگر کروم دستگاه خود را باز کنید. این مرورگر در منوی اپلیکیشن‌های تلفن هوشمند شما موجود است. اکنون به آدرس سامانه برپا بروید که می خواهید یک آیکون میانبر از آن ایجاد کنید. مثلاً ما سایت How to Geek را امتحان کردیم.
  2. بعد از بازدید از سامانه برپا، آیکون منوی مرورگر کروم را انتخاب کرده و روی گزینه Add to homescreen کلیک کنید. در این مرحله باید برای آیکون میانبر مورد نظر خود نامی تعریف کنید. پس از انجام این کار، آیکون میانبر سامانه برپا به صفحه اصلی دستگاه اندرویدی شما افزوده می شود. این آیکون به صورت یک آیکون معمولی و کاملاً مشابه آیکون های دیگر برنامه های شما ظاهر می شود و می توان آن را به هر جایی از صفحه منتقل کرد.
  3. اکثر مرورگرهای محبوب این قابلیت را دارند که یک آیکون میانبر به صفحه اصلی دستگاه اضافه کنند. چنانچه به هر دلیلی از مرورگر کروم استفاده نمی‌کنید و مرورگرهای دیگری روی دستگاهتان نصب کرده‌اید، به احتمال فراوان آنها نیز این امکان را دارند که آیکون میانبر سامانه برپا را به صفحه اصلی دستگاه اضافه کنند. برای این کار باید به دنبال گزینه هایی مثل Add to homescreen، Create a homescreen shortcut و غیره باشید. در نسخه اندروید مرورگر فایرفاکس، برای افزودن آیکون میانبر هر وب سایتی به صفحه اصلی دستگاه، تنها باید به وب سایت مورد نظر را رجوع کنید و سپس از منوی مرورگر گزینه Add to Home Screen را انتخاب کنید.
  4. درصورتیکه در مورد چگونگی افزودن آیکون میانبر وب سایت به صفحه اصلی دستگاه خود در سایر مرورگرها هر گونه پرسش یا ابهامی دارید، می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و از آنها مشاوره دقیق‌تری بخواهید. امکان تماس هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب فراهم است. 

دانلود سامانه برپا آموزش و پرورش در آیفون ios

نحوه دانلود سامانه برپا آموزش و پرورش روی آیفون یا همان سیستم عامل iOS (آیفون، آی پد و …)، بسیار ساده است. درصورتیکه از یک دستگاه Apple iOS مانند iPhone، iPad یا iPod استفاده می کنید، می توانید یک آیکون میانبر برای سامانه برپا آموزش و پرورش در صفحه اصلی دستگاه ایجاد کنید. برای انجام این کار، به سادگی مراحل زیر را دنبال کنی:

  1. نخست مرورگر سافاری (Safari) دستگاه iOS خود را باز کنید و به نشانی سامانه برپا بروید تا بتوانید آیکون میانبر برای آن در صفحه اصلی دستگاه قرار دهید. اکنون آیکون Share را در رابط مرورگر سافاری انتخاب کنید. این آیکون با یک مستطیل و فلش در داخل آن مشخص شده است. اکنون گزینه Add to Home Screen را در پایین پنجره باز شده انتخاب کنید.
  2. شما قادر هستید یک نام دلخواه برای آیکون میانبر صفحه مورد نظر تعریف کنید. هنگامی که این آیکون به صفحه اصلی دستگاه اضافه گردید، قادر هستید همچون دیگر آیکون های موجود در دستگاه خود آن را جابجا کرده، حذف کنید و تغییراتی از این دست را در رابطه با آن اعمال کنید. توجه داشته باشید که دیگر مرورگرهای توسعه یافته برای سیستم‌عامل iOS اپل، مانند نسخه iOS کروم، امکان افزودن آیکون میانبر وب سایت را به صفحه اصلی دستگاه ارائه نمی دهند. اپل محدودیت هایی را در سیستم عامل iOS اعمال کرده است که از این امر جلوگیری می کنند.

دانلود سامانه برپا آموزش و پرورش در ویندوز کامپیوتر 

برای دانلود سامانه برپا آموزش و پرورش، روی کامپیوتر لازم است برای ساخت Internet Shortcut بر روی دسکتاپ کلیک راست کرده و از منو باز شده بخش New گزینه Shortcut را انتخاب کنید.

در پنجره باز شده آدرس سامانه برپا آموزش و پرورش را وارد و بر روی Next کلیک کنید.


بیشتر بدانید:

آدرس سایت برپا چیست؟



راهنمای تلفنی سامانه برپا آموزش و پرورش

با توجه به اینکه سامانه برپا آموزش و پرورش، یک سامانه جدید است و با هدف جبران افت تحصیلی دانش آموزان کل کشور، راه اندازی شده؛ بسیاری از دانش آموزان و مسئولین مدارس، برای ورود به سایت و استفاده از خدمات سامانه برپا نیاز به راهنمایی دارند.


تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور دانلود سامانه برپا آموزش و پرورش (جدید) 2

دانش آموزان مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم، همچنین معلمان و مسئولین مدارس کل کشور می توانند جهت رفع هرگونه سوال و ابهام در زمینه سامانه برپا، هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایند. کارشناسان سامانه مشاور تحصیلی تلفنی، راهنما و پاسخگوی سوالات شما عزیزان در سراسر کشور هستند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه نصب و دانلود سامانه برپا آموزش و پرورش

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی