جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ایثارگری از سامانه خدمات الکترونیک ایثار (isaarit.isaar.ir)

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 46505

حقوق کارت ایثارگری ارتش و سپاه + مزایای کارت ایثارگری

حقوق کارت ایثارگری ارتش و سپاه + مزایای کارت ایثارگری

در این مقاله درمورد حقوق کارت ایثارگری ارتش و سپاه در سال 1403 و مزایای کارت ایثارگری شرح داده ایم. واجدین شرایط مندرج در این مقاله از حقوق و مزایای کارت ایثارگری بهره مند می شوند:

کارت ایثارگری چیست؟

کارت ایثارگری چیست؟ این کارت‌ها دربردارنده اطلاعات و مشخصات هویتی ایثارگری هستند و در پشت کارت نیز مشخصات منسوبین ایثارگر درج می‌شود. همچنین ضرایب امنیتی لازم برای این کارت‌ها در نظر گرفته شده است و امکان دریافت خدمات مختلف و دریافت اطلاعات فردی از طریق کارت وجود دارد.

 ایثارگران شامل خانواده معظم شهدا، آزادگان و جانبازان بالای 25 درصد در اجرای این طرح کارت جدید ایثارگری را دریافت می کنند. ایثارگران با مراجعه به اداره ارتباطات و مراجعات (هاتف) بنیاد شهید و امور ایثارگران محل دارای پرونده در سامانه خدمات الکترونیک ایثار (isaarit.isaar.ir) ثبت‌نام کرده‌ و پس از ورود به این سامانه برای ثبت‌نام دریافت کارت ایثارگری اقدام می کنندبعد از آن کارت‌های خود را از طریق پست دریافت می نمایند.

سایر ایثارگران معزز که تاکنون در سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند باید یک بار به اداره ارتباطات و مراجعات (هاتف) بنیاد شهید و امور ایثارگران محل دارای پرونده مراجعه کنند و پس از ثبت‌نام و دریافت نام کاربری و رمز عبور در سامانه خدمات الکترونیک، درخواست دریافت کارت ایثارگری را ثبت کنند.


شرایط دریافت حقوق کارت ایثارگری در سال 1403

شرایط دریافت حقوق کارت ایثارگری در سال 1403 به شرح زیر اعلام شد و حقوق کارت ایثارگری به تمامی رزمندگان واجد شرایط تعلق می گیرد. رزمندگانی که میخواهند حقوق ایثارگری دریافت نمایند لازم است واجد شرایط زیر باشند:

  • رزمنده باید سابقه حضور در جبهه 8 سال دفاع مقدس وی حداقل یکسال باشد
  •  رزمندگانی که دارای کارت ایثارگری باشند
  • رزمنده معسر باشد و هیچگونه منبع درآمد دیگری نداشته باشد.
  • اگر رزمنده ای دارای سابقه بیش از یکسال در جبهه داشته باشد و برای گرفتن کارت ایثار اقدام نکرده اند و واجد دیگر شرایط گرفتن حقوق کارت ایثارگری هستند می توانند هر زمان اقدام به تکمیل مدارک خود نمایند و از حقوق کارت ایثارگری بهره ببرند.

** ۶ میلیون رزمنده مشمول «کارت ایثار رزمندگان» می‌شوند

مشمولین کارت حقوق ایثارگری سپاه

  • مطابق ماده 198 قانون استخدامی سپاه چنین آمده است: «کلیه اعضای ارتش بیست میلیونی در قبال حوادثی که منجر به شهادت، فوت، بیماری، نقص عضو یا از کارافتادگی شوند مشمول ماده 53 قانون خدمت وظیفه عمومی و تبصره‌های آن می‌گردند. در مورد افراد غیرشاغل در سازمان‌ها و دستگاه‌های وابسته به دولت تبصره 1 و 2 ماده (53) قانون خدمت وظیفه عمومی شامل آنان نمی‌گردد، بلکه حسب مورد توسط بنیاد شهید، بنیاد جانبازان یا سازمان‌ تأمین اجتماعی، حقوق وظیفه‌ و مستمری آنان پرداخت خواهد شد».
  • افراد تحت تکفل شهید و جانبازان و آزادگان از کار افتاده کلی که در مأموریت نیروهای مسلح شهید و از کار افتاده کلی شده‌اند،‌ همواره همتراز کادر ثابت نیروهای مسلح حقوق و مزایا دریافت خواهند کرد.
  • مطابق ماده (179) قانون مقررات استخدامی سپاه مقرر می‌دارد: پرسنل وظیفه دوره احتیاط و ذخیره سپاه و بسیجیان فعال و عادی که قبل از خدمت از کارمندان دولت بوده‌اند در صورت شهادت، جانباز شدن، فوت و یا معلولیت حقوق مستمری و وظیفه‌ آنان برابر مقررات این قانون بر مبنای آخرین حقوق دریافتی از سازمان مربوط و از بودجه همان سازمان پرداخت خواهد شد و چنانچه حقوق آنان در سازمان مربوط کمتر از حقوق پرسنل کادر ثابت همتراز آنان باشد، حقوق مستمری و وظیفه‌ بر مبنای حقوق کادر ثابت همتراز محاسبه شده و مابه‌التفاوت آن از اعتباراتی که بدین منظور همه ساله در بودجه سپاه منظور می‌شود پرداخت خواهد شد»
  • پیرو ماده (53) قانون خدمت وظیفه عمومی بدین شرح است: «کسانی که در حین خدمت وظیفه عمومی در هر یک از دوره‌های ضرورت، احتیاط و ذخیره به سبب انجام وظیفه یا شرکت در عملیات رزمی و یا قیود خدمتی شهید یا فوت یا معلول شوند از لحاظ میزان و نحوه پرداخت حقوق وظیفه و مستمری مشمول قوانین و مقررات مربوط به پرسنل کادر ثابت هم‌درجه می‌باشند و حقوق وظیفه و مستمری آنان حسب مورد از بودجه وزارتخانه‌ها یا سازمان‌های مربوطه پرداخت می‌گردد.
  • در صورتی که مشمولین این ماده قبل از ورود به خدمت وظیفه عمومی از کارمندان یا سازمان‌های تابع یا وابسته به دولت بوده و آخرین حقوق دریافتی آنان از سازمان‌های مربوط از میزان حقوقی که برابر این قانون به آنان تعلق می‌گیرد بیشتر باشد حقوق وظیفه و مستمری وراث آنان بر اساس حقوق بیشتر پرداخت خواهد شد. کسانی که تا تاریخ تصویب این قانون از بودجه وزارتخانه‌ها یا سازمانی حقوق وظیفه یا مستمری دریافت می‌داشته‌اند حقوق آنان کماکان از همان محل پرداخت خواهد شد».


حقوق کارت ایثارگری ارتش و سپاه

حقوق کارت ایثارگری ارتش و سپاه همانند حقوق ماهانه و بطور منظم واریز ها هر 28 روز یکبار آغاز می شود و تا پایان ماه به حساب ایثارگران و جانبازان گرامی پرداخت می شود. علاوه بر آن در ایام خاصی مانند عید نوروز و ولادت ها مبلغی با عنوان عیدی واریز می شود. نحوه محاسبه این حقوق براساس مصوبات سازمان اداری استخدامی کشور است.

طی بخشنامه های اخیر، افرادی که در مناطق جنگی جنوب و شمال غرب و پایگاه های نظامی که به عنوان سرباز یا پایور نیروهای مسلح مشغول خدمت بوده اند نیز می توانند کارت ایثارگری دریافت کنند. هچنین اگر درصد جانبازی ایثارگر کمتر از 25 درصد بود اما درصد از کار افتادگی و یا وضعیت سخت معیشتی داشت، جانباز می تواند حقوق ایثارگری خود را دریافت کند.

حقوق کارت ایثارگری ارتش و سپاه به عوامل مختلفی همچون درصد جانبازی، مدت زمان حضور در جبهه و موارد دیگری بستگی دارد و حقوق تمامی ایثارگران یکسان و یک اندازه نمی باشد.


مزایای کارت ایثارگری چیست؟ 

امتیازات ویژه کارت ایثار را می توان به دو دسته تقسیم کرد:

  • دسته اول امتیازاتی که برای خود شخص در نظر گرفته خواهد شد
  • دسته دوم  امتیازاتی که برای فرزندان و همسران این افراد در نظر گرفته می شود. نمونه ای از امتیازات ویژه کارت ایثار را می توان به صورت خلاصه به صورت زیر نام برد:

1) کسانی که دارای کارت ایثار هستند می توانند در زمان ثبت نام کنکور سراسری خودشان و یا همسر یا فرزندانشان از سهمیه ایثارگران استفاده نمایند
2) کسانی که دارای کارت ایثارگری هستند می توانند از سهمیه ایثارگران در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه هایی از قبیل دانشگاه علمی کاربردی ، دانشگاه آزاد , پیام نور و … خودشان و یا همسر و فرزندانشان استفاده نمایند.
3) در صورتیکه شخصی برای وام اشتغالزایی اقدام کرده باشد و در شرایط مشابه با فردی که دارای کارت ایثار نباشد قرار بگیرد ، ایثارگر در اولویت قرار خواهد گرفت.
4) مشمولین نظام وظیفه در صورتی که پدرشان دارای کارت ایثارگری باشند می توانند از خدمات کسر خدمت جبهه پدر استفاده نمایند.
5) کسانی که دارای کارت ایثارگری باشند می توانند با استفاده از این کارت برای گرفتن مسکن مهر اقدام نمایند
6) کسانی که دارای کارت ایثارگری هستند و در محل کار آنها برایشان بیمه رد می شود قسمتی که خود شخص باید از حق بیمه پرداخت نماید را سازمان برای آنها پرداخت می نماید.
7) کسانی که دارای کارت ایثارگری هستند می توانند از تخفیفات بسیاری برای استفاده از خدمات رفاهی از قبیل تالارها ، ورزشگاه ها و … استفاده نمایند
8) دارندگان کارت ایثار که مجموع عدد درصد جانبازی و مدت حضور آنان در جبهه به 30 ماه برسد از امتیازاتی از جمله معافیت فرزند از خدمت سربازی و معافیت های مربوط به پرداخت حق بیمه و بازنشستگی برخوردار خواهندشد.

سایر مزایای کارت ایثار گری:

  • وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان در مراسم رونمایی از کارت ایثار رزمندگان که در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: این کارت به‌عنوان یک سند ملی ایثار به بستر دولت الکترونیک متصل خواهد شد و ایثارگران از تسهیلاتی که در آنجا پیش‌بینی شده بهره‌مند می‌شوند.
  •  وی ادامه داد: پیش از این کارت‌های متعددی از سوی یگان‌های نیروهای مختلف نظامی برای رزمندگان صادر شده بود؛ اما بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه مکلف شدیم تا با اجرای سند ملی ایثار، کارت ایثار رزمندگان را صادر کنیم.
  • وزیر دفاع درپایان خاطر نشان شد: با اعطای کارت ایثار، رزمندگانی که بیش از ۴۵ روز سابقه حضور در دوران دفاع مقدس دارند، شناسایی می‌شوند.
  • در این مراسم سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه، سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش، امیر حاتمی، وزیر دفاع، سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی دیگر از فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح حضور داشتند.
  • رئیس ستادکل نیروهای مسلح نیز پس از رونمایی از «کارت ایثار رزمندگان»،  گفت: هفته‌ی دفاع مقدس را که یادآور جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام و پایمردی و ایستادگی ملت ایران در برابر بیگانه است را گرامی می‌داریم و امیدواریم که آثار و برکات دفاع مقدس همچنان در پیشبرد امور کشور و دستیابی به آرمان‌ها و اهداف و منافع ملی ما راهگشا باشد.
  • وی با بیان اینکه طی مراسم امروز و در راستای اجرای سند راهبردی خدمت‌رسانی به رزمندگان اسلام و بر اساس مصوبه‌ی شورای هماهنگی خدمات‌رسانی به رزمندگان، «کارت ایثار» رونمایی شد افزود: با این کارت هویت همه‌ی رزمندگانی که توفیق داشتند بیش از ۴۵ روز در دفاع مقدس حضور داشته باشند مشخص می‌شود.
  • برابر آمارهای دقیقی که به دست آمده، حدود ۶ میلیون رزمنده از ارتش، سپاه. بسیج، نیروهای انتظامی و جهاد سازندگی آن دوران، مشمول دریافت این کارت هستند.
  •  اهدای این کارت به رزمندگان دفاع مقدس، به مرور زمان انجام می‌شود و حدود ۳ سال زمان می‌برد گفت: با این کارت هویت همه‌ی رزمندگان دفاع مقدس شناسایی می‌شود و هماهنگی‌ها و اطلاع‌رسانی‌های لازم با این رزمندگان در سامانه‌های مربوطه صورت می‌گیرد.
  • رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه خدماتی که برابر قانون پیش‌بینی شده و به مرور در وسع کشور و دولت قرار می‌گیرد، برای رزمندگان سازماندهی خواهد شد گفت: سازمان‌دهی و مرکزیت کارت ایثار رزمندگان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

** این مطلب صرفا جهت اطلاع رسانی منتشر شده است. اگر برای دریافت کارت ایثاگری از طریق سامانه خدمات الکترونیک ایثار (isaarit.isaar.ir) نیاز به راهنمایی دارید، می توانید از طریق شماره تلفن  مندرج در همین صفحه با سامانه مشاوره تلفنی تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که این سامانه مشاور تلفنی، هیچ گونه وابستگی به ارگان های دولتی و نظامی ندارد و صرفا می توانید به جای مراجعه به کافی نت ها برای انجام مراحل ثبت نام و دریافت کارت ایثارگری تماس بگیرید تا کارشناسان مراحل اینترنتی را برای شما انجام دهند. در ضمن تماس مذکور رایگان نیست و شامل هزینه مشاوره تلفنی برای تلفن ثابت بر حسب دقیقه است. 

2/5 - (2 امتیاز)
منابع :

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ایثارگری از سامانه خدمات الکترونیک ایثار (isaarit.isaar.ir)

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 69 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پژمان یکشنبه , 7 می 2023 - 11:53

آیا به 5ماهم ایثارگری حقوق تعلق میگرد

پاسخ مشاور پنج‌شنبه , 11 می 2023 - 15:47

سلام خیر

زهرا سرتیپ پنج‌شنبه , 4 می 2023 - 1:31

سلام پدر من ۱۴ ماه ایثارگری داره کارت ایثارگری گرفته ولی هیچ حقوقی براش واریز نشده پدرم در روستا زندگی میکنه از کار افتاده و پیر شده و هیچ منبع در آمدی هم نداره لطفا رسیدگی کنین ممنون
نام پدرم نورمحمد سرتیپ
۰۹۰۳۱۶۶۲۴۴۶

پاسخ مشاور پنج‌شنبه , 11 می 2023 - 15:49

سلام برای حقوق معسسر اقدام نمایید

پاسخ مشاور پنج‌شنبه , 11 می 2023 - 15:54

سلام برای حقوق معسر اقدام نمایید

منصور امینی گهر یکشنبه , 16 آوریل 2023 - 7:51

سلام دوسال جبهه دارم من و همسرم فاقد شغل ولیمه هستم برای حقوق اقدام کردم جواب استعلام هم تحویل دادم بیش از یکسال اوایل ۴۰۱ولی تکنون خبری از حقوق وبیمه نیست راهنمایی کنید تشکر ۰۹۱۶۶۰۰۰۰۵۳امینی متولد ۱۳۴۵

پاسخ مشاور دوشنبه , 24 آوریل 2023 - 17:02

سلام معمولا لیست از اول سال تغییر می کند

جلیل یکشنبه , 9 آوریل 2023 - 12:33

سلام خسته نباشین
پدر من ۹ ماه خورده ای سابقه سربازی در منطقه جنگی به عنوان سرباز سپاه داره ک کارت ایثار هم گرفته و از سه چهارم داوطلبیش ک میشع بیشتر از شش ماه من برای استخدام رسمی استفاده کردم کارت ایثار هم داره .. حقوق بگیر نیست فقط بیمه روستایی اجباری داره ایا حقوق ماهیانه ایثار گری شاملش میشه ؟؟؟

پاسخ مشاور شنبه , 15 آوریل 2023 - 16:20

سلام درصورتی که پدر مادر فاقد شغل بیمه باشند

امیر جمعه , 7 آوریل 2023 - 13:08

اگر ثبت نام حضوریه پس چرا اعلام نمیکنید کجا بیایم به خدا نمیدونیم چکار کنیم به دادمون برسید مگه ما با این بیماریها چند سال عمر میکنیم شرمتده حلال کنید

پاسخ مشاور شنبه , 8 آوریل 2023 - 11:46

سلام سوال شما واضح نیست کارت ایثار اقدام به صورت حضوری هست

ناشناس جمعه , 7 آوریل 2023 - 1:04

سلام بنده 57سالمه دوسال تمام درمنطقه جنگی بودم ،شغلم آزاد هست کمر درد شدید دارم به هیچ ارگانی وابسته نیستم وبیمه هم ندارم آیا حقوق بمن تعلق میگیرد یانه ممنون میشم جواب بدید

پاسخ مشاور شنبه , 8 آوریل 2023 - 11:47

سلام اگر شما و همسرتان فاقد شغل و بیمه باشید بعد تایید بله تعلق می گیرد

بهار دوشنبه , 3 آوریل 2023 - 17:28

سلام و عرض ادب، پدر من ۶ ماه حضور در خط مقدم ارتش را دارند،۶۷ ساله هستند بدون هیچگونه بیمه و درامدی، آیا برای ایشان حقوق معسر تعلق میگیرد؟

پاسخ مشاور شنبه , 8 آوریل 2023 - 11:57

سلام اگر پدر مادر فاقد شغل بیمه باشند بله

Reza دوشنبه , 3 آوریل 2023 - 13:00

سلام پدر بنده کارت ایثارگری داره ، ولی خودش بیمه تامین اجتماعی ریخته دو میلیون حقوق میگیره,آیا حقوق کارت ایثارگری بهش تعلق میگیره ؟

پاسخ مشاور شنبه , 8 آوریل 2023 - 11:57

سلام باید فاقد شغل وبیمه باشند

عباداله مرادی دوشنبه , 27 مارس 2023 - 22:34

باسلام و احترام و خسته نباشید بنده سال۱۳۶۳ در زمان جنگ عراق خدمت‌ کردم کارت ایثارگری دارم و یدونه کارت بانک قرض‌الحسنه صلح کارت دادن به من هنوز خالی است من بدبخت چکار کنیم حقوق میخوام

پاسخ مشاور شنبه , 8 آوریل 2023 - 12:12

سلام اگر خودتان وهمسرتان فاقد شغل وبیمه هستید برای حقوق معسر اقدام نمایید

علیرضا دوشنبه , 27 مارس 2023 - 20:30

سلام وقتتون بخیر؛ پدر بنده ۲۲ ماه خدمت کردن در جبهه از کسری هم استفاده کردیم ولی حقوقی دریافت نمیکنیم، برای ثبت نام حقوق از کدوم ارگان باید شروع کنیم؟

پاسخ مشاور شنبه , 8 آوریل 2023 - 12:12

سلام کارت ایثارتون مربوط به چه ارگانی از همون اقدام کنید

خوجه دوشنبه , 27 مارس 2023 - 2:07

سلام من ۱۵ ماه حضور در جبهه دارم کارت ایثار یک ماه پیش از طریق پست آمد من نه حقوق بگیر هستم نه بیمه تامین اجتماعی هستم و دهک سوم جامعه هستم رفتم به ایثارگران ارتش در شهر خودم گنبد کاوس اسم من را نوشتند ولی گفتند یا فوت کرده باشی یا بیماری صعب‌العلاج داشته باشی یا کمیته امدادی باشی ویا بهزیستی وگرنه به شما تعلق نمیگیرد میشه راهنمایی بکنید

پاسخ مشاور شنبه , 8 آوریل 2023 - 12:20

سلام بعد ثبت نام شرایط شما بررسی واستعلامات لازم اگررفته می شود فاقد شغل وبیمه خودتان وهمسرتان شرط اصلی هست

عباداله مرادی شنبه , 18 مارس 2023 - 21:51

باسلام بنده در زمان جنگ عراق خدمت‌ کردم و کارت ایثارگری دارم یدونه به من کارت دادن کارت ایثارگری 6ماه 5روز من کجا مراجعه کنم لطفا راهنمایی بفرمایید 2 تا پسر دارم هنوز مجرده دارای پایان خدمت‌ دارن یکی منطقه استان آذربایجان غربی شهرستان پیرانشهر خدمت‌ کرده و یکی استان آذربایجان غربی شهرستان سلماس خدمت‌ کرده حداقل حقوق، بیمه تامین اجتماعی و غیره با تشکر از عوامل زحمت کشان این سایت

پاسخ مشاور شنبه , 8 آوریل 2023 - 12:30

سلام از مدیریت ایثارگران شهرتان

احمد سه‌شنبه , 7 مارس 2023 - 21:51

سلام و عرض ادب.ببخشید پدر بنده 173 روز سابقه جبهه داره و کارت ایثارگری سپاه داره میشه از بانک وام کم بهره گرفت از کدوم ارگان باید اقدام کنیم؟

پاسخ مشاور شنبه , 11 مارس 2023 - 16:26

سلام خیر

معصومه مهدیلو یکشنبه , 5 مارس 2023 - 1:00

سلام و عرض ادب خدمتون ،پدر من کارت ایثارگری داره و برای بردارم کسری خدمت گرفت الان همه حقوق دریافت میکنن اما پدرم نه، پدر من مسافر کشی میکنه ممنونم میشم راهنمایی کنید تا بتونه از این حقوق استفاده کنه

پاسخ مشاور یکشنبه , 5 مارس 2023 - 12:11

سلام اگر پدرر شما شرایط معسری داشته باشند حقوق دریافت می کنن

اااااااص شنبه , 4 مارس 2023 - 17:27

سلام میخواستم بپرسم برای ثبت نام برای حقوق ایثارگری به کدوم سامانه مراجعه باید کنیم؟

پاسخ مشاور یکشنبه , 5 مارس 2023 - 12:14

سلام حضوری هست

ناشناس شنبه , 18 فوریه 2023 - 21:39

سلام ۶۱ سالم ۲۰ ماه و ۱۳ روز خدمت در جبهه دارم کار هم ندارم کمر درد گوشم ناشنوا شده در جبهه بیمه هم ندارم موندم چیکار کنم ۵ ماه کارت ایثارگری هوشمند گرفتم و کارت تکریم هم گرفتم و مشکلات زیادی دارم لطفا راهنمایی کنید اینم شماره ۰۹۱۴۳۸۰۹۴۵۲

پاسخ مشاور یکشنبه , 5 مارس 2023 - 12:45

سلام در صورت داشتن شرایط معسری برای دریافت ان اقدام نمایید

مسلم اعتمادی کد ملی ۶۱۸۹۷۹۱۰۹۳ دوشنبه , 23 ژانویه 2023 - 11:26

سلام خسته نباشید بنده کارت ایثار اقدام کردم وتحول گرفتم همراه با یک کارت تکریم ولی کارت حقوق ماهانه برام ارسال نشده دوستانی که بامن باهم دریک منطقه خدمت کردیم باهم برای دریافت کارت اقدام کردیم برای د ستم حقوق ماهانه واریز میکنن ولی برای من خبری نیست راهنمایی کنید اقدام کنم برای حقوق

پاسخ مشاور شنبه , 28 ژانویه 2023 - 15:22

سلام در ورت معسسر بودنم حقوق واریزمی شود

سیدشهاب موسوی پنج‌شنبه , 29 دسامبر 2022 - 13:18

سلام.برا حقوق ایثارگری اقدام کردیم الان برا ما نامه استعلام نوشتن که از سازمان بازنشستگی کشوری و بنیاد جواب بیارین .بعد اینکه جواب بیاریم چقدر طول میکشه تا حقوق واریز کنن؟؟در ضمن بیمه درمانی هم میدن برامون؟؟ممنونم اگه جواب بدین

پاسخ مشاور شنبه , 7 ژانویه 2023 - 12:06

سلام در صورتت تایید معسری برای شما واریزمی شود

سیدشهاب موسوی چهارشنبه , 11 ژانویه 2023 - 14:23

ببخشید چقدر زمان میبره تا کمک معیشتی برام واریز بشه ؟؟؟؟

پاسخ مشاور سه‌شنبه , 17 ژانویه 2023 - 17:05

سلام بسستگی به ارگان مربوطه دارد

ناشناس جمعه , 23 دسامبر 2022 - 15:33

سلام 171روز جبهه دارم کردستان 55سال سن دیگر قادر به کار نیستم بیمه هم ندارم لطفا راهنمایی کنید چه خاکی بریزم کارت ایثار هم دارم ممنونم

پاسخ مشاور شنبه , 7 ژانویه 2023 - 12:35

سلام می توانید برای حقوق معسر اقدام نمایید

سالار هادی زاده چهارشنبه , 21 دسامبر 2022 - 21:45

باسلام بنده ۶۱سال سن دارم وباتوضیحات فوق درمورد کارت ایثار چگونه ازمزایای بازنشستگی ان بهره مند شوم والان بیکار وحقوق بگیر هستم وقبلا دارای ۲۴سال خورده ای بیمه اجتماعی هم دارم باتشکر منتظر جوابم

پاسخ مشاور شنبه , 7 ژانویه 2023 - 12:54

سلام اگر فاقد شغل وبیمه هستید می توانید بررای حقوق معسرر اقدام نمایید

احمد صیدمحمد خانی دوشنبه , 5 دسامبر 2022 - 20:30

سلام بنده با ۶۲سال سن باسابقه ۲ سال تمام حضور در جبهه با وجود اینکه الان تحت هیچ پوشش بیمه ای نیستم واعصابم از همان موقع خیلی خراب شده است ودیگر توان کارگری ندارم وبرای حمایت از زندگی ام نیاز به حقوق این نهاد دارم و۳ سال هس که پیگیر هستم وکسی جوابگو نیس از شما خواهشمندم راهنمایی کنید من به کدام نهاد بروم که جوابگو باشن…کدملی 0849107660 شماره تماس۰۹۹۳۹۵۲۹۴۳۸

پاسخ مشاور یکشنبه , 11 دسامبر 2022 - 10:11

سلام برای حقوق معسر می توانید اقدام نمایید

ابولفضل سرپرست فقیران یکشنبه , 27 نوامبر 2022 - 18:23

باسلام بنده ایثارگر هستم موج انفجار هم عصابم را خراب کرد و گوشم هشم خراب شود و چهل سال بیکار هستم و تا به حال بنیادشهد نرفت و برای اولین بار کارت ایثار ملی گرفتم و به خاطر عصاب خرابم چهل سال بیکار هستم و الان هم از هیچ جایی یک ریال حقوق نمی گیرم فقد همشه مسولان حرف میزنند که به ایثار گران حقوق میدیم دورغ کدام حقوق از من بیکار تر در این کشور نیست کد ملی 0051631891 /شماره تماسم 09056457052 /

پاسخ مشاور دوشنبه , 28 نوامبر 2022 - 11:35

سلام باتوجه به ایثارگری می تونید برای حقوق معسر اقدام کنید

پاسخ مشاور دوشنبه , 28 نوامبر 2022 - 11:35

سلام برای حقوق معسر اقدام کنید

رحیم صالحی شنبه , 12 نوامبر 2022 - 23:08

سلام خداقوت بنده بعداز ۲سال ثبت نام کارت ایثارگری که خوشبختانه امروز بدستم رسیده با شماره پیامکی که اعلام کردند را انجام می دهم ثبت نمی کند ‌و می نویسد شماره تلفن باید بنام خود صاحب کارت ایثارگری باشد که چنین هست وشماره تلفن متعلق به خودم است لطفا راهنمائی بکنید ممنون میشم از شما بزرگوار

پاسخ مشاور یکشنبه , 20 نوامبر 2022 - 9:59

سلام از ارگان مربوطه پیگیری نمایید

نصب اپ دانش آموزی