جهت مشاوره در زمینه جذب دکتر معلمان در دانشگاه فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 52181

جذب دکتر معلمان در دانشگاه فرهنگیان 1401-1402

فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

دکتر کارشناسان و دکتر معلمان به دانشگاه فرهنگیان می روند. جذب دکتر کارشناسان و دکتر معلمان در هیات  عملی دانشگاه فرهنگیان 1401-1402 به اطلاع متقاضیان جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان می رسد. همچنین در این صفحه از زمان ثبت نام جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان 1401-1402 مطلع می شوید:


تبدیل دکتر معلمان ممتاز به عضویت دانشگاه فرهنگیان

👆فراخوان تطبیق و تبدیل وضعیت دکترمعلمان، ماموران آموزشی و دکترکارشناسان دانشگاه فرهنگیان به هیات علمی منتشر شد:


زمان ثبت نام جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان 1401-1402

زمان ثبت نام جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان 1401-1402، در آذر ماه آغاز شده و تا دی ماه 1401 ادامه دارد:

🔸متقاضیان جذب هیات علمی می توانند از تاریخ 1401/09/27 الی 1401/10/04 برای ثبت درخواست خود به سامانه جذب دانشگاه فرهنگیان  مراجعه نمایند.



سایت استخدام دکتر کارشناسان و دکتر معلمان در دانشگاه فرهنگیان

سایت استخدام دکتر کارشناسان و دکتر معلمان در دانشگاه فرهنگیان، همان سامانه جذب دانشگاه فرهنگیان به آدرس www.jazbtd.cfu.ac.ir است.


شرایط جذب دکتر معلمان در دانشگاه فرهنگیان 

رئیس دانشگاه فرهنگیان شرایط جذب دکتر معلمان در دانشگاه فرهنگیان و خبر تایید دستور العمل تطبیق و تبدیل دکتر معلمان ممتاز وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان به عضویت این دانشگاه و اجرایی شدن آن را اعلام کرد:

می توانید برای دانلود فایل pdfشرایط جذب دکتر معلمان در دانشگاه فرهنگیان 1401-1402 روی لینک زیر کلیک نمایید:

جذب دکتر معلمان در دانشگاه فرهنگیان 1401-1402 1

جذب دکتر معلمان در دانشگاه فرهنگیان

  • رئیس دانشگاه فرهنگیان، از تایید دستور العمل تطبیق و تبدیل دکتر معلمان ممتاز وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان به عضویت این دانشگاه و اجرایی شدن آن از این هفته خبر داد و افزود: با حمایت بی دریغ و بی نظیر دو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش، یکی از کار‌های زیربنایی در تربیت معلم بالنده سازنده و تراز انجام شد و این امر از این حیث که تجربه نشان داده معلمانی که از مسیر آموزش و پرورش رشد کرده اند و همزمان با تدریس تحصیل کرده اند، الگو‌های بسیار خوبی از تربیت معلم چند ساحتی هستند. مهم است.
  • وی با اشاره به موضوع جذب دکتر معلمان در دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: دروس عملی فراوانی برای برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان برای همه رشته‌های تحصیلی وجود دارد که یکی از بهترین معلمان و استادان آنان، دکتر معلمان وزارت آموزش و پرورش هستند.
  • رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه درس‌های کارورزی، کارآموزی و دروس موسوم به پی سی کی یا دروس دانشِ آموزشِ محتوا از جمله دروسی هستند که استاد معلمانی نیاز دارند که با تجربه باشند، تصریح کرد: جذب دکتر معلمان در دانشگاه فرهنگیان، یک اقدام راهبردی و یک چرخش تحولی برای ارتقای تربیت معلم در کشور است و از این بابت خدا را هزاران بار شاکریم؛ از این دو وزیر فرهیخته، شورای عالی انقلاب فرهنگی، سازمان برنامه و بودجه و امور استخدامی بخاطر حمایتشان از این اقدام مهم تشکر می‌کنیم.
  • ایشان در ادامه به ویژگی‌های مهم جذب دکتر معلمان در دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و افزود: دکتر معلمان ممتازی که از این طریق تبدیل وضعیت می‌شوند، وضعیت استخدامی آنان به صورت رسمی باقی خواهد بود؛ جذب دکتر معلمان در دانشگاه فرهنگیان اتفاق مهمی است، زیرا در گذشته هر دکتر معلمی از طریق جذب عادی وارد می‌شدند، به استادیار پیمانی پایه یک تبدیل می‌شدند.
  • وی ادامه داد: ویژگی مهم جذب دکتر معلمان در دانشگاه فرهنگیان این است که، در این دستور العمل به دانشگاه اجازه داده شده است، به منظور جبران بخشی از سنوات پیشین دکتر معلمان ممتاز، به آنان پایه‌های علمی اعطا کند.
  • اضافه شدن به سقف سنوات ماموران آموزشی دانشگاه فرهنگیان؛ ویژگی مهم دیگری بود که رئیس دانشگاه فرهنگیان به آن اشاره و افزود: ماموران آموزشی که سال‌ها در دانشگاه تدریس کرده اند، سقف سنوات بیشتری داده شده است، سقف سنوات در این دستور العمل ۴۵ سال است، اما برای ماموران آموزشی تا ۵۰ سال، حسب تعداد سال‌هایی که در دانشگاه مامور بوده اند، اجازه افزایش داده شده است.
  • وی ادامه داد: برای استخدام و جذب دکتر معلمان در دانشگاه فرهنگیان هر دکتر معلمی در وهله اول در استان محل زندگیش دعوت خواهد شد و اگر در استان خودش، رشته تحصیلیش نبود، در استان مجاور یا استانی که رشته وی وجود دارد، برای مصاحبه و رقابت با دیگر دکتر معلمان دعوت خواهد شد.
  • رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه، فرآیند این اقدام مهم، شبیه فرآیند جذب هیات علمی وزارت علوم، اما اختصاصی دانشگاه فرهنگیان است، تصریح کرد: افراد در سامانه‌ای که از این هفته آغاز به کار خواهد کرد، ثبت نام می‌کنند، بعد از پالایش پرونده ها، مورد مصاحبه علمی توسط گرو‌های تخصصی قرار می‌گیرند؛ پس از تایید علمی، برای طی مراحل تبدیل وضعیت به کمیته‌های تعیین صلاحیت عمومی و در نهایت جذب دانشگاه فرهنگیان که با حضور وزارت علوم برگزار می‌شود، معرفی می‌شوند.
  • وی در پایان با بیان اینکه، امیدواریم این اقدام مهم، بتواند گام موثری در کیفیت آموزش دانشگاه فرهنگیان باشد، اظهار داشت: این نوید را به همه دکتر معلمان عزیز که رسمی قطعی نیستند یا دانشجویان دکتری آموزش و پرورش که در ترم‌های آتی موفق به کسب دکتری می‌شوند‌ می‌دهیم که فراخوان جذب دکتر معلمان در دانشگاه فرهنگیان سالی یک بار تا تکمیل ظرفیت هزار نفر تکرار خواهد شد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه جذب دکتر معلمان در دانشگاه فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی