جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کتاب درسی مقطع ابتدایی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 75145

ثبت نام کتاب درسی ابتدایی ۱۴۰۳ از سایت irtextbook.ir

ثبت نام کتاب درسی ابتدایی

ثبت نام کتاب درسی ابتدایی ۱۴۰۳ از سایت irtextbook.ir  به سادگی امکانپذیر است. والدین عزیز و مسئولین محترم مدارس، قبل از ثبت نام کتاب درسی ابتدایی، این مطلب را به دقت مطالعه نمایند و در صورت نیاز به راهنمایی برای ثبت درخواست خرید کتاب های مدرسه، با شماره تلفن مندرج در همین صففحه تماس حاصل فرمایند.

برای خرید کتب درسی لازم است در  موعد مقرر ثبت نام به سایت سفارش کتب دبستان به آدرس irtextbook.ir و یا irtextbook.com مراجعه نموده و مراحل ثبت نام کتاب درسی مقطع ابتدایی ۱۴۰۳ را مطابق این راهنمای جدید، تکمیل نمایند. در ویدئوی زیر مشاهده می کنید که چگونه می توانید به راحتی هزینه خرید کتاب درسی مدرسه را در سایت خرید کتاب درسی آموزش و پرورش به نشانی irtextbook.ir انجام دهید:

سایت ثبت درخواست خرید کتاب درسی ابتدایی توسط آموزش و پرورش راه اندازی شده و برای نظارت بر هزینه های پرداختی و نحوه توزیع کتب درسی مدارس کشور در حال فعالیت است. از مزیت های این سایت، آسان شدن روش ارسال کتاب های آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی از جمله ابتدایی است. والدین و مسئولین محترم مدارس با وارد شده به سامانه ثبت و سفارش کتاب درسی می توانند سفارش خرید کتاب درسی ابتدایی را ثبت کنند. به این ترتیب متقاضیان می توانند به صورت غیر حضوری و اینترنتی سفارش کتب دبستان را انجام دهند.

دانش آموزان مقطع ابتدایی و یا والدین عزیز که فرزند دبستانی دارند، می توانند در زمان ثبت نام کتاب درسی مقطع ابتدایی 1403 به سایت سفارش کتب دبستان به آدرس irtextbook.ir مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند. بعد از ورود به پنل کاربری دانش آموز، می توان درخواست خرید کتاب درسی و ثبت سفارش کتب دبستان در پایه ابتدایی مورد نظر را انجام داد. هزینه خرید کتاب درسی ابتدایی در همین سایت برای آموزش و پرورش واریز می شود.

نحوه ثبت نام کتاب درسی ابتدایی ۱۴۰۳ در سایت irtextbook.ir

در ویدئوی بالای صفحه، نحوه ثبت نام کتاب درسی ابتدایی را به صورت تصویری شرح داده ایم. در واقع یکی از روش های ثبت نام کتاب درسی مقطع ابتدایی ۱۴۰۳ ورود به سایت irtextbook.ir و یا irtextbook.com است که میتوان از طریق آن مراحل ثبت نام کتاب درسی ابتدایی را به دو صورت فردی و گروهی انجام داد. لازم به ذکر است که در ثبت نام کتاب دبستان چه به صورت فردی و چه به صورت گروهی، محل تحویل کتاب های درسی ابتدایی در مدرسه دانش آموز و توسط مدیر و مسئولان مدرسه خواهد بود.

ثبت نام گروهی کتاب های درسی مقطع ابتدایی به این ترتیب است که متقاضیان در موعد معین درخواست خود را در سایت خرید  کتاب درسی مقطع ابتدایی ۱۴۰۳​ ثبت می کنند و با انتخاب کتاب درسی مقطع مورد نظر خود، هزینه خرید کتاب ها را پرداخت می کنند. البته خانواده هایی که امکان دسترسی به اینترنت را ندارند می توانند برای ثبت نام اینترنتی کتاب های دوره ابتدایی به مدرسه مراجعه کنند و مدیر و یا مسئولین مدرسه محل تحصیل دانش آموز، اقدام به ثبت سفارش کتاب در سایت نمایند.
ثبت نام فردی کتاب های درسی مقطع ابتدایی زمانی انجام می شود که دانش آموز و یا والدین او شخصا اقدام به سفارش کتاب درسی کرده و هزینه های مربوط به سفارش کتاب را نیز بر اساس قیمت کتاب های درسی موصوب، به صورت فردی و شخصی پرداخت می کنند. توجه داشته باشید که هنگام ثبت نام کتاب درسی ابتدایی، مشخصات خود را شامل پایه مورد نظر، آدرس و نام مدرسه و سایر موارد را به دقت وارد نمایند تا در مراحل بعدی و تحویل کتاب درسی با مشکلی مواجه نشوید
اگر برای ثبت درخواست کتاب درسی نیاز به راهنمایی دارید، می توانید با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرید، کارشناسان این سامانه تمام مراحل ثبت نام کتاب درسی ابتدایی را برای متقاضیان انجام می دهند. خدمات این سامانه، از طریق ارائه خدمات مشاوره تلفنی انجام می شود و مراحل ثبت نام کتاب درسی در سایت ت irtextbook.ir و یا irtextbook.com  انجام می شود.

زمان ثبت نام کتاب های درسی مقطع ابتدایی 1403

زمان ثبت نام کتاب های درسی دوره دبستان ۱۴۰۳ هر سال از سوی سازمان سنجش و پایش کیفیت آموزشی اعلام می شود و دانش آموزان یا مدیران مدارس ابتدایی می توانند ثبت نام کتاب های درسی را انجام دهند. پیش از آغاز سال تحصیلی، زمان دقیق ثبت نام کتاب درسی مقطع ابتدایی اعلام می شود.  دانش آموزانی که در زمانی غیر از زمان ثبت نام کتب درسی ابتدایی به سایت سفارش کتاب مراجعه می نمایند امکان دسترسی به سفارشات و ثبت نام کتاب ابتدایی را نخواهند داشت. اگر در موعد معین موفق به انجام ثبت نام کتاب درسی نشده اید، نگران نباشید و برای حل این مشکل با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کتاب درسی مقطع ابتدایی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی