جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس نمونه دولتی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 45543

ثبت نام آزمون پایه دهم مدارس نمونه دولتی کردستان 1401-1402

ثبت نام آزمون پایه دهم مدارس نمونه دولتی کردستان 1401-1402
در این مقاله از شرایط ثبت نام آزمون پایه دهم مدارس نمونه دولتی کردستان 1401-1402، مطلع می شوید. شرایط و نحوه ثبت نام در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه استان کردستان اعلام شد.
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان، شرایط و نحوه ثبت نام در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه سال تحصیلی 1402- 1401 استان را به شرح زیر اعلام کرد:

شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی کردستان 1401-1402

شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی کردستان 1401-1402، به گزارش مسئول اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، با اشاره به ضوابط و شرایط ثبت‌نام در آزمون ورودی به شرح زیر است:

  • تمامی دانش ­آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم سال تحصیلی 1401-1400، مجاز به ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی هستند و رقابت علمی در آزمون ورودی دبیرستان­های نمونه دولتی در بین دانش­آموزان همان منطقه خواهد بود.
  •  وی با بیان اینکه هر داوطلب صرفاً می‌تواند در نمون ­برگ تقاضای ثبت نام، یک رشته تحصیلی از شاخه نظری( علوم تجربی، ریاضی فیزیک، ادبیات و علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی) را انتخاب نماید؛ گفت: تعداد اولویت­های انتخابی دبیرستان­های نمونه دولتی، توسط کارگروه استانی آزمون ورودی تعیین و در شیوه­نامه ثبت­نام اطلاع رسانی خواهد شد.
  • ناظمی جلال به مهلت ثبت‌نام، زمان توزیع کارت و تاریخ برگزاری آزمون نیز اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، از روز یکشنبه تاریخ 4/02/1401 تا روز پنجشنبه تاریخ 15/02/1401  از طریق سامانه به نشانی اینترنتی http://azmoon-kurd.medu.ir انجام خواهد شد و تمامی مراحل ثبت‌نام، اعلام نتایج آزمون، درخواست تجدید نظر و دریافت پاسخ آن، از طریق همین سامانه می باشد.
  • این مقام مسئول به زمان برگزاری آزمون نیز اشاره کرد و گفت: آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، رأس ساعت 9 صبح روز جمعه تاریخ 03/تیر/1401 در سراسر کشور به‌ صورت هم‌زمان برگزار خواهد شد.
  • مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه مبلغ ثبت نام دانش آموزان در آزمون مدارس نمونه دولتی 400 هزار ریال ( چهل هزار تومان) می باشد؛  گفت: با توافق به عمل آمده با اداره کل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) دانش آموزان تحت پوشش این دو نهاد پس از پرداخت هزینه، از طریق کمیته امداد و بهزیستی مبلغ پرداخت شده به آنان عودت داده خواهد شد.
  • وی یادآوری کرد: دبیرستان دخترانه مائده ناحیه دو سنندج، دبیرستان پسرانه شیخ شلتوت ناحیه یک سنندج، دبیرستان پسرانه شهید صیاد شیرازی و دبیرستان دخترانه اندیشه شهرستان کامیاران برای اولین بار از سطح استان پذیرای متقاضیان رشته علوم و معارف اسلامی به صورت شبانه روزی خواهند بود.
  • ناظمی جلال افزود: همچنین هنرستان دخترانه نمونه دولتی خدیجه الکبری ناحیه دو سنندج به صورت نمونه دولتی شبانه روزی و هنرستان پسرانه شهید شهریار نمکی ناحیه یک سنندج نیز به صورت نمونه دولتی شبانه روزی پذیرای متقاضیان نمونه دولتی از سطح استان به صورت شبانه روزی می باشند.

منابع آزمون، تعداد وضریب سؤالات و مدّت زمان پاسخگویی آزمون نمونه دولتی استان کردستان 1401-1402

ثبت نام آزمون پایه دهم مدارس نمونه دولتی کردستان 1401-1402 1

  • azmoon-kurd.medu.ir سایت مدارس نمونه دولتی کردستان در سال تحصیلی 1401-1402 است. سامانه مدارس نمونه دولتی همان سایت اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان است. اطلاع رسانی جهت زمانبندی مراحل ثبت نام در آزمون ورودی تا ثبت نام نهایی از طریق نشانی azmoon-kurd.medu.irانجام می شود. انتشار دفترچه ثبت نام آزمون و ثبت نام در لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی نیز از طریق سایت اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی استان کردستان انجام می شود.
  • دانش آموزان می توانند از طریق کد ملی و کلمه عبوری که ثبت نام نموده اند، وارد سامانه azmoon-kurd.medu.ir سایت مدارس نمونه دولتی کردستان شوند. ثبت نام در آزمون ورودی ، دریافت کارت ورود جلسه ، اعلام نتایج ، ثبت درخواست تجدید نظر، ثبت نام در لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی استان کردستان و …، از طریق سایت اداره آموزش و پرورش این استان انجام می شود.
  • اگر در ورود به سایت مدارس نمونه دولتی استان کردستان و استفاده از خدمات اینترنتی این سامانه با مشکل روبرو شده اید ، می توانید از طریق شماره تلفن های زیر با کارشناسان تماس بگیرید:
  • تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613
  • داوطلبان ورود به مدارس نمونه دولتی کردستان، با آغاز زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی، می توانند دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی کردستان سال 1401-1402 را دانلود نمایند.
  • با مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی از اطلاعاتی نظیر زمانبندی آزمون ، نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی، آدرس سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی، شرایط ثبت نام و … مطلع می شوید. بعد از مطالعه دقیق دفترچه می توانید فرم مربوط به ثبت نام آزمون را تکمیل نمایید.
  • دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی می توانند برای مشاوره و ثبت نام در آزمون نمونه دولتی سال تحصیلی 1401-1402 ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. کارشناسان این سامانه مطابق با قوانین و ضوابط موجود در دفترچه راهنمای ثبت نام ، مراحل ثبت نام اینترنتی آزمون مدارس نمونه دولتی را برای شما انجام خواهند داد.

معاون وزیر آموزش‌وپرورش:

  • پیش ثبت‌نام‌ها از قبل عید آغاز شده و به لحاظ قانونی هم اجازه داده شده است.
  • اولیاء به مدرسه می‌روند، امکانات و فضا را مشاهده کرده و با شرایط مدرسه نیز آشنا می‌شوند و در نهایت به توافق اولیه با مدرسه برای ثبت‌نام فرزندشان می‌رسند.
  • هنوز سقف و کف شهریه مدارس غیردولتی مشخص نشده است؛ مدارس در حال تکمیل فرم‌ها هستند؛ پس از آن شاخص‌های مدارس در شورای نظارت منطقه بررسی و شهریه نهایی به تصویب می‌رسد.
به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس نمونه دولتی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی