جهت مشاوره در زمینه آینده شغلی رشته مدیریت کسب و کارهای کوچک

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 44570

آینده شغلی رشته مدیریت کسب و کارهای کوچک

آینده شغلی رشته مدیریت کسب و کارهای کوچک

آینده شغلی رشته مدیریت کسب و کارهای کوچک 1

رشته مدیریت کسب و کار از رشته های پرطرفدار با بازار کار خوب برای کسب و کارهای کوچک است. به همین منظور قصد داریم در این مقاله به شرح و بررسی آینده شغلی رشته مدیریت کسب و کار بپرازیم. این رشته مناسب برای فعالیت در زمینه هایی نظیر تجارت، بازاریابی و حسابداری است.

اگر در این رشته تحصیل کرده اید و یا علاقمند به ادامه تحصیل در رشته مدیریت کسب و کار برای کسب درآمد از موقعیت های تجاری، فروش و بازاریابی و … هستید، این مقاله مناسب شماست.


آینده شغلی رشته مدیریت کسب و کارهای کوچک چگونه است؟

 آینده شغلی رشته مدیریت کسب و کار در ایران مطلوب است و تاثیر مستقیم بر وضعیت اقتصادی کشور دارند. افراد فارغ التحصیل این رشته می توانند کارکنان آموزش دیده و حرفه ای استخدام کنند و با کمک استراتژی هایی مدیریت که آموزش دیده اند به افزایش درآمد کسب و کار و رهبری نیروها اقدام کنند.

این رشته مناسب مدیران و کارآفرینان و البته کلیه افرادی است که قصد دارند از طریق فروش و بازاریابی کسب و درآمد کنند. کسب و کارهای کوچک با سرمایه و هزینه کم تاسیس می شوند و قدرت تطبیق زیاد با شرایط دارند، این نوع کسب و کارها می توانند با پرسنل کم، آغاز به کار کنند و چرخ اقتصاد کشور را به گردش در بیاورند.

اگر به درآمدهای محدود کارمندی و دستمزد بگیری قانع نبوده و خواهان رفاه اجتماعی و مالی بیشتر در زندگی خود هستید، آینده شغلی رشته مدیریت کسب و کارهای کوچک، شما را به این خواسته می رساند. زیرا می توانید به دور از چارچوب های محدود کننده کارمندی و کارگری، دیدگاهی فراتر داشته و به درآمدهای نامحدود دست پیدا کنید.


میزان درآمد رشته مدیریت کسب و کار

فارغ التحصیلان این رشته از دانشگاه، مدرک MBA دریافت می کنند و می توانند یکی از گروه های زیر را برای اشتغال و کسب درآمد انتخاب کنند:

  1. گروه اول: همکاری با شرکت ها، کارخانجات، بانک ها، موسسات مالی اعتباری و … به عنوان مدیر فروش و بازاریابی، بازاریاب و فروشنده، کارمند یا مدیر بازرگانی، حسابدار، مدیر یا کارمند بخش مالی و …
  2. گروه دوم: کارآفرین و مدیر کسب و کارهای کوچک
  • میزان درآمد رشته مدیریت کسب و کار برای گروه اول باتوجه به اینکه تاثیر مستقیم بر درآمد شرکتها و انواع کسب و کار دارد، رضایت بخش بوده و با توجه به محل همکاری، درآمد ماهانه حدود 8 لی 15 میلیون تومان دارد.
  • میزان درآمد رشته مدیریت کسب و کارهای کوچک گروه دوم نامحدود است و با بکارگیری خلاقیت ها و استفاده از مدیریت نیروی کار ماهر می توان با صرف انرژی کمتر، به درآمد بسیار بیشتری رسید.
به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه آینده شغلی رشته مدیریت کسب و کارهای کوچک

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی