جهت مشاوره در زمینه دریافت کد سوابق تحصیلی از ساهت و انجام مراحل ثبت نام کنکور

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 43293

نحوه دریافت کد 19 رقمی سوابق تحصیلی از ساهت

سوابق تحصیلی

در این مقاله، فیلم راهنمای تصویری نحوه دریافت کد 19 رقمی سوابق تحصیلی از ساهت را در اختیار کاربران گرامی قرار داده ایم. با مشاهده این راهنما می توانید به سادگی برای دریافت کد 19 رقمی سوابق تحصیلی برای ثبت نام کنکور سازمان سنجش اقدام نمایید.

آموزش استفاده از سامانه مشاهد سوابق تحصیلی و  دریافت کد سوابق تحصیلی ۱۹ رقمی (دریافت کد سابقه تحصیلی ساهت) به شرح زیر است:

سایت ساهت

  • مرحله دوم: بر روی ثبت نام دانش آموز ایرانی کلیک کنید.
  • مرحله سوم: کد ملی و شماره  تلفن همراه خود را وارد کنید.
  • مرحله چهارم: یک پیامک حاوی نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال میشود. (اگر رمز خود را فراموش کرده اید روی عبارت فراموشی رمز عبور کلیک کنید)
  • مرحله پنجم: روی ورود به سامانه کلیک کنید
  • مرحله ششم: نام کاربری (کد ملی) و رمز عبوری که برای شما پیامک شده را وارد کنید (رمز عبور خود را در جایی ذخیره کنید که فراموش نکنید.)
  • مرحله هفتم: میتوانید اطلاعات سوابق تحصیلی و کد سوابق تحصیلی در ساهت را مشاهده کنید.


 فیلم نحوه دریافت کد 19 رقمی سوابق تحصیلی از ساهت

می توانید برای مشاهده فیلم و دریافت کد 19 رقمی سوابق تحصیلی برای ثبت نام کنکور سازمان سنجش ، روی فیلم کلیک کنید و توضیحات آنرا با صدا گوش کنید:

(کد سوابق تحصیلی قبلا 17 رقمی بود ولی از سال 1402، کد سوابق تحصیلی کنکور 19 رقمی شده است). پیشنهاد می کنیم برای مطالعه  بیشتر در مورد سایت ساهت و دریافت کد سوابق تحصیلی مقاله زیر را مطالعه کنید:

ورود به راهنمای سایت ساهتنحوه دریافت کد 19 رقمی سوابق تحصیلی از ساهت 1


کلمه عبور ساهت چیست؟

نحوه دریافت کد 19 رقمی سوابق تحصیلی از ساهت 1


بیشتر بدانید:

برای دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی، می توانید وارد مقاله زیر شوید:

ثبت نام بدون کنکور + دفترچه ثبت نام براساس سوابق تحصیلی


دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور از مای مدیوmy.medu.ir

 فیلم نحوه دریافت کد 19 رقمی سوابق تحصیلی  (روش دوم)

روش دوم دریافت کد 19 رقمی سوابق تحصیلی از طریق سایت my.medu.ir است. در فیلم زیر می توانید نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی را مشاهده کنید:

چه کسانی کد سوابق تحصیلی دارند؟

  1. کد سوابق تحصیلی برای دیپلمه های شاخه نظری (نظام “سالی واحدی” یا “ترمی واحدی” و همچنین نظام آموزشی جدید۳-۳-۶ )رشته های تحصیلی ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و یا علوم و معارف اسلامی صادر شده است.
  2. کد سوابق تحصیلی برای دانش آموزان سال دوازدهم شاخه نظری نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶ نیز صادر شده است و متقاضیان طبق اعلام مدرسه محل تحصیل، باید قبال کد سوابق تحصیلی خود را از سامانه دریافت می کردند. این متقاضیان می توانند با وارد کردن کد سوابق تحصیلی خود در درگاه سازمان سنجش اطلاعات فردی خود را ببینند.
  3. کد سوابق تحصیلی برای متقاضیان با مدرک پیش دانشگاهی ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی و هنر صادر شده است.
  • سازمان سنجش برای ثبت نام داوطلبان در کنکور سراسری و ارزیابی سوابق تحصیلی، به کد سوابق تحصیلی داوطلبان نیاز دارد پس حتما لازم است نسبت به دریافت کد سوابق تحصیلی در ساهت و در صورت نیاز، برای اصلاح آن اقدام کنید.
  • افرادی که اطلاعاتشان در بانک اطلاعات مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش وجود ندارد یا ناقص است مجدد به آدرس اینترنتی http//:dipcode.medu.ir مراجعه کنند و در صورت تایید اطلاعات از سوی وزارت آموزش و پرورش، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام در کنکور 1402 اقدام کنند.
  • دانش آموزان نظام آموزشی جدید۳-۳-۶ و همچنین دانش آموزان پیش دانشگاهی(سالی واحدی- ترمی واحدی) سال تحصیلی جاری که در خرداد ماه فارغ التحصیل می شوند، برای اطلاع از نحوه اقدام فرایند مشاهده سوابق تحصیلی در ساهت، اطلاعیه ای را که درباره دریافت کارت شرکت در آزمون منتشر می شود، مطالعه کنند.

راهنمای تلفنی برای دریافت کد 19 رقمی سوابق تحصیلی

برای دریافت فوری و راحت کد 19 رقمی سوابق تحصیلی می توانید با شماره تلفن های مندرج در این صفحه تماس حاصل فرمایید. کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی راهنمای شما برای ورود به سایت ساهت و دریافت کد 19 رقمی سوابق تحصیلی هستند. همچنین این کد را با ورود به ساهت در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهند و به سوالات داوطلبان در زمینه نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی از سایت ساهت پاسخ می گویند.

بنابراین می توانید برای دریافت کد 19 رقمی سوابق تحصیلی خود، با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و جهت ثبت نام کنکور در سایت سازمان سنجش اقدام نمایید:

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه دریافت کد سوابق تحصیلی از ساهت و انجام مراحل ثبت نام کنکور

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 4 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فرشاد چهارشنبه , 5 آوریل 2023 - 19:58

سلام ببخشید برای من کد ۱۷ رقمی نمایش داده میشه چیکار باید کنم؟

پاسخ مشاور شنبه , 8 آوریل 2023 - 11:52

سلام کدسوابق 19رقمی که از سایت مای مدیو قابل دریافت هست

نصب اپ دانش آموزی