جهت مشاوره در زمینه راهنمای برنامه شاد برای گوشی آیفون

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 22784

راهنمای برنامه شاد برای گوشی آیفون

دانلود برنامه شاد برای ایفون | برنامه شاد برای ایفون

راهنمای برنامه شاد در گوشی آیفون برای معلمان

این مقاله راهنمای معلمان برای استفاده از برنامه شاد در گوشی آیفون است. البته مطالعه آن برای دانش آموزان نیز مفید می باشد. لازم به ذکر است که اپلیکیشن شاد ویژه اندروید طراحی شده و در سیستم ios اجرا نمی شود. مگر اینکه برنامه شبیه ساز اندروید را روی گوشی آیفون نصب کنید و یا از نسخه وب اپلیکیشن شاد استفاده کنید.


راهنمای برنامه شاد در گوشی آیفون برای معلمان

استفاده از برنامه شاد در گوشی آیفون برای معلمان همواره با مشکلاتی همراه بوده است. اپلیکیش شاد ویژه اندورید است. معلمان و دانش آموزان برای استفاده از این اپلیکیشن در گوشی آیفون نیاز به نصب برنامه های شبیه ساز اندروید در گوشی آیفون دارند. علاوه براین می توانند از نسخه وب اپلیکیشن شاد نیز استفاده کنند.

می توانید برای مشاهده راهنمای نسخه وب و شبیه ساز اندروید لینک های زیر را انتخاب کنید:

  1. راهنمای نصب نسخه وب اپلیکیشن شاد
  2. نحوه نصب اپلیکیشن شاد روی کامپیوتر و آیفون
  3. دانلود نسخه آیفون ios اپلیکیشن شاد

راهنمای برنامه شاد برای گوشی آیفون 1


راه‌حل استفاده از شاد برای گوشی آیفون

معلمان و دانش آموزانی که گوشی آیفون دارند برای احراز هویت و ورود به کلاس در برنامه شاد از روش های زیر استفاده کنند:

1- پیام رسان شاد، گوشی آیفون و سیستم‌عامل IOS را پشتیبانی نمی‌ کند، میتوانید سیم ‌کارتتان را در گوشی اندروید یکی از دوستان نزدیک وارد کنید. روی آن گوشی، شاد را دانلود و نصب کنید و با همان هم احراز هویت کنید. (این روشی است که برخی معلمان استفاده میکنند ما این روش را توصیه نمی کنیم).

2- می توانید برای احراز هویت از نسخه تحت وب استفاده کنید. با گوشی آیفون خود از طریق وب احراز هویت نمایید. برای مشاهده روش انجام احراز هویت با نسخه وب ، لینک زیر ا انتخاب کنید:

احراز هویت در برنامه شاد با نسخه تحت وب

راهنمای برنامه شاد برای گوشی آیفون 1

  • معلمانی که از گوشی اندروید شخص دیگر برای ورود و احراز هویت استفاده کرده اند، توجه داشته باشند که وقتی یک ‌بار ورود معلم انجام شود، گروه‌های کلاسی نمایش داده می ‌شود. یعنی وقتی با گوشی اندروید وارد بشوید و قسمت ورود «معلم» را بزنید و کلاس‌هایتان تشکیل شود آن‌وقت با نسخهٔ تحت وب (یعنی به‌کمک مرورگر: web.shad.ir) و اینترنت گوشیِ آیفون یا لپ‌تاپ یا کامپیوتر از همان سایت شاد وب وارد کلاس‌هایتان می‌شوید. حتی می‌توانید یک میانبر هم از سایت شاد روی صفحهٔ اول گوشیتان بیاورید تا از این پس، کار شما راحت شود و با یک کلیک بتوانید شاد را باز کنید.
  • البته ، شاد تحت وب گزینه‌ٔ معلم ندارد ولی بعد از همان یک‌بار راه‌اندازی برروی گوشیِ اندروید، کلاس‌هایتان هست و می‌توانید مطالب را برای دانش‌آموزانتان به‌اشتراک بگذارید تا بچه‌ها استفاده کنند.
  • همچنین در شاد وب، امکان ارسال صدا مثل گوشی وجود ندارد ولی با استفاده از هندزفریِ میکروفون‌دار می‌توانید صدایتان را ضبط کرده و دراختیار دانش‌آموزان قرار دهید.

اگر در استفاده از برنامه شاد با گوشی آیفون با مشکل روبرو شده اید، میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر با کارشناسان تماس حاصل فرمایید:

به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ام البنين پنج‌شنبه , 29 اکتبر 2020 - 12:39

چرادرنسخه وب شاد نمي توانيم ويس بفرستسم

نصب اپ دانش آموزی