جهت مشاوره در زمینه اطلاع از شرایط پذیرش دانشگاه امام صادق

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 28834

نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲-۱۴۰۳

نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 1

این مقاله راهنمای نحوه ثبت ‌نام در دانشگاه امام صادق در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ است. ثبت نام در دانشگاه امام صادق برای پذیرش  دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی ویژه خواهران و برادران در دو مرحله انجام میشود:

نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 2ثبت نام در کنکور سراسري و انتخاب گزينه علاقمندي به دانشگاه امام صادق عليه‌السلام مندرج در آن (به تذكرات ذيل بند 3 توجه شود.)

نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 3مراجعه به سامانه ثبت‌نام اينترنتي دانشگاه امام صادق عليه السلام به نشاني gzn1.isu.ac.ir و تكميل اطلاعات مورد نياز در آن

نحوه دانشگاه امام صادق در سال 1402-1403

زمان ثبت نام دانشگاه امام صادق در بهمن ماه آغاز شده و مهلت مراجعه به سایت این دانشگاه تمدید شد. تمدید مهلت ثبت نام داوطلبان کنکور سراسری در دانشگاه امام صادق در فروردین ماه بود و به خواهد رسید.

 باتوجه به درخواست های مکرر داوطلبان کنکور سراسری، آن دسته از داوطلبان که موفق نشده‌اند، در بازه مقرر در سایت دانشگاه ثبت نام کنند، این داوطلبان می‌توانند از طریق پیوند https://gzn1.isu.ac.ir نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند. 



بیشتر بدانید: هزینه ثبت نام دانشگاه امام صادق



شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق
دانشگاه امام صادق علیه السلام بر اساس اهداف متعالی خود و با امتیاز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای سال تحصیلی 1402-1403 در دوره‌های کارشناسی ارشد پیوسته (ویژه برادران) و کارشناسی (ویژه خواهران) به شرح ذیل دانشجو می‌پذیرد:

نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 4آشنایی با رشته‌های دانشگاه:

الف) رشته‌های تحصیلی در دوره کارشناسی ارشد پیوسته ـ ویژه برادران:
ردیف رشته و گرایش تحصیلی مقطع تحصیلی نوع دیپلم
۱ الهیات، معارف اسلامی و ارشاد – فقه و مبانی حقوق اسلامی کارشناسی ارشد پیوسته کلیه رشته‌های نظری
۲ الهیات، معارف اسلامی و ارشاد – فلسفه و کلام اسلامی کارشناسی ارشد پیوسته کلیه رشته‌های نظری
۳ الهیات، معارف اسلامی و ارشاد – علوم قرآن و حدیث کارشناسی ارشد پیوسته کلیه رشته‌های نظری
۴ معارف اسلامی و اقتصاد کارشناسی ارشد پیوسته ریاضی و فیزیک  و علوم تجربی
۵ معارف اسلامی و حقوق
 (گرایش‌ها: حقوق خصوصی- حقوق جزا- حقوق عمومی)
کارشناسی ارشد پیوسته کلیه رشته‌های نظری
۶ معارف اسلامی و علوم سیاسی
(گرایش‌ها: مطالعات ایران- جامعه شناسی سیاسی- اندیشه سیاسی اسلام- مطالعات سیاسی جهان اسلام- روابط بین الملل)
کارشناسی ارشد پیوسته کلیه رشته‌های نظری
۷ معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات
(گرایش‌ها: مطالعات سیاستگذاری- مطالعات حقوقی)
کارشناسی ارشد پیوسته کلیه رشته‌های نظری
۸ معارف اسلامی و مدیریت
( با تخصص های اصلی مدیریت سازمان، مدیریت منابع انسانی، مدیریت رفتارسازمانی، علوم تصمیم، مدیریت سیستم های پیچیده، مدیریت تولید و عملیات، مدیریت پروژه، کیفیت بهره وری و عملکرد، مدیریت فناوری اطلاعات و فضای مجازی، مدیریت علم فناوری و نوآوری، حکمرانی آموزشی، مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک، بازاریابی، مالی شرکتی، بازار سرمایه و سرمایه گذاری، مدیریت ریسک، مهندسی نظام مالی، بازار پول و بانکداری اسلامی، مدیریت بیمه، حسابداری و حسابرسی، خط مشی گذاری عمومی، اداره امور عمومی، عدالت و پیشرفت، حکمرانی و تنظیم مقررات، آینده پژوهی، حکمرانی مردم بنیان، مدیریت شهری، مدیریت ارتباطات)
کارشناسی ارشد پیوسته کلیه رشته‌های نظری

 
ب ) رشته‌های تحصیلی در مقطع کارشناسی ـ ویژه خواهران:

دیف رشته تحصیلی مقطع تحصیلی نوع دیپلم
۱ فقه و حقوق اسلامی کارشناسی کلیه رشته‌های نظری
۲ فلسفه ‌و کلام اسلامی کارشناسی کلیه رشته‌های نظری
۳ معارف اسلامی و علوم تربیتی کارشناسی کلیه رشته‌های نظری
۴ حقوق کارشناسی
نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 5
ثبت نام دانشگاه امام صادق 1402-1403
مراحل ثبت‌نام و شرایط آن:
 الف) شرایط داوطلبان: کلیه داوطلبان باید علاوه بر شرایط عمومی آزمون سراسری دارای شرایط زیر نیز باشند:

نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 6 مراحل ثبت نام و شرايط آن:
الف) شــرایط داوطلبان: كلیه داوطلبان می بایست علاوه بر شرایط عمومی آزمون سراسری دارای شرایط زیر نیز باشند:

نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 7تدین به دین مبین اســام و مذهب شــیعه اثنی عشری

نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 7 التزام به نظام مقدس جمهوری اسامی ایران و ولایت مطلقه فقیه

نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 7 متولد ســال 1377 و بعد از آن؛ انجام خدمت ســربازی یا تحصیل در حوزه علمیه و مانند آن تاثیری در شرط سنی ندارد.

نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 7 برخورداری از سامت و توانایی جسمی و روانی

نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 7 گذراندن پایه های تحصیلی یازدهم و دوازدهم یا داشتن گواهی دیپلم و پیشدانشگاهی و شركت در یكــی از گروههای آزمایشــی ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی آزمون سراسری


  ب) نحوه ثبت‌نام: ثبت نام در دانشگاه امام صادق علیه السلام دو مرحله دارد که انجام هر دو مرحله ضروری است:
ب) نحــوه ثبت نام:

ثبت نام در دانشــگاه امام صادقjدو مرحله دارد كه انجام هر دو مرحله ضروری است:

-1 ثبت نام در آزمون سراســری و انتخاب گزینه علاقمندی به دانشگاه امام صادقj مندرج در آن (به تذكرات 2 و 3 ذیل بند 3 توجه شود)

-2 مراجعه به ســامانه ثبت نام اینترنتی دانشگاه امام صادقj به نشــانیir.ac.isu.www و تكمیل اطلاعات مورد نیاز در آن


نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 12مراحل تکمیل اطلاعات در سامانه ثبت نام دانشگاه امام صادق علیه السلام:

 مراحل تكمیل اطلاعات در سامانه ثبت نام دانشــگاه امام صادق داوطلبان پس از ثبت نام در آزمون سراسری و دریافت شماره پرونده آزمون سراسری الزم اســت با مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشــگاه قســمت گزینش دانشجو  به شــرح ذیل اقدام به ثبت نامنمایند. ضمنا توصیه می شــود: اولا ثبت نام به ًروزهای آخر اســفندماه موكول نشود و ثانیا اطلاعات الزم قبل از ورود به ســامانه ثبت نام آماده گردد.

1-3) وارد نمودن كد ملی داوطلب در قسمت مربوط

2-3) تعیین نظام آموزشــی داوطلب جدید:دبســتان -دبیرســتان، یا قدیم: دبســتان- راهنمایی- دبیرستان( در قسمت مربوط)

3-3) وارد نمــودن مشــخصات فــردی، معدل هــای تحصیلــی، آدرس دقیــق منزل داوطلب، نام و كد مركز پیش دانشــگاهی/پایه دوازدهم و دبیرستان/پایه یازدهم، مندرج در باالی كارنامه تحصیلی داوطلب و …

4-3) پرداخــت اینترنتــی هزینه ثبت نام به مبلغ180/000 ریال در ســامانه ثبت نام(غیر قابل استرداد)

5-3) دریافــت رمز عبور و كــد رهگیری درپایان ثبت نام و یادداشت آن

تذكــر:1 چنانچــه داوطلبان پــس از تكمیل ثبت نام و واریــز هزینه آن، موفق به دریافت رمز عبور و كد رهگیری نشــوند، ثبت نام آنها تكمیل نشده است و باید دوباره جهت ثبت نام به سامانه مراجعه نمایند.

تذكــر:2 داوطلبان نظــام جدید آموزشــی (دبســتان، دبیرســتان، 3-3-6) الزم است
بعد از مشــخص شــدن معدل كتبی ســال دوازدهم حداكثر تــا پایان خرداد  با وارد كردن كد ملی و رمز عبور مجددا وارد سامانه ثبت نام دانشگاه شــده و معدل كتبی خود را ثبت نمایند.

نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 13 مرحله آزمون شفاهی:
پس از ثبت نام داوطلبان در آزمون سراســری و سپس در ســامانه ثبت نام گزینش دانشگاه امام صــادقj ، گزینش دانشــگاه از میان داوطلبان معرفی شــده چنــد برابر ظرفیت توسط سازمان ســنجش آموزش كشور برای شــركت در آزمون شــفاهی دعوت به عملمی آورد. در این مرحله صاحیت های عمومی و علمی داوطلبان مورد بررسی قرار می گیرد. اصلی تریــن معیارهای علمــی پذیرش كه به صورت جدی در مرحله آزمون شــفاهی مورد بررســی قرار می گیرند، عبارتند از معدل های داوطلب خصوصا معــدل كتبی دیپلم و نمره و رتبه كل آزمون سراســری. لذا بالاتر بودن این دو عامل به معنای كسب امتیاز بیشتر در صاحیت های علمی داوطلب می باشد كه قدرت رقابت وی با دیگر داوطلبان را افزایش می دهد.

تذكر: داوطلبان معرفی شده سازمان سنجش به دانشــگاه با ضرایب خــاص مربوط به این دانشگاه تعیین می شوند. این ضرایب در دروس زبان و ادبیات فارسی)4(، معارف اسامی)4(، زبــان عربی)4(، زبان خارجی)2( و در ســایر دروس همان ضرایب آزمون سراسری می باشد.

نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 14 انتخاب رشته و اعلام نتایج

1-5( ثبت نــام و قبولــی در این دانشــگاه محدودیتــی بــرای داوطلــب در انتخــاب رشته های آزمون سراسری ایجاد نمی کند و در صورت پذیرش در این دانشگاه، رشته قبولی داوطلب در آزمون سراســری نیز پا برجا بوده و داوطلــب می تواند از میان آندو رشــته پذیرفته شده، رشــته و دانشگاه مورد عاقه خود را انتخاب نماید.

2-5) انتخاب رشته این دانشگاه در مرحله آزمون شفاهی صورت می پذیرد. لذا نیازی به انتخاب رشته های این دانشگاه، هنگام انتخاب رشته در آزمون سراسری نیست.
3-5) نتایــج نهایــی پذیرفته شــدگان اواخــر شــهریورماه از طریــق پایــگاه اینترنتــی ir.ac.isu.www( بــرادران( و ir.ac.isuw.www( خواهــران( اعــامخواهد شد.
نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 15اطلاعات و تذکرات مهم

1-6) طول دوره آموزشی کارشناسی ارشد پیوســته ویژه برادران حدود 7 سال و دوره آموزشــی کارشناسی خواهران حدود 4/5 سال و به صورت تمام وقت روزانه می باشد و در طول تحصیل الزم اســت دانشجویان ضوابط و مقررات دانشگاه را رعایت نمایند.

2-6) واحــــدهای کارشناســـی ارشـــــــد (فوق لیســانس) در دوره کارشناسی ارشد پیوســته بــرادران بــه دانشــجویانی ارائهخواهد شــد کــه حداقل معــدل الزم را در دروس کارشناسی کسب نموده باشند یا ازعهده امتحان جامــع داخلی که از بعضی دروس کارشناسی صورت می گیرد، برآیند.
3-6) با توجه به اینکه رشته های تحصیلی
ً ً تلفیقی است، لذا ضرورتا دانشگاه ماهیتا تعــداد زیــادی از دروس حــوزوی و علــوم  اســامی همراه بــا دروس دانشــگاهی و زبان هــای عربی و انگلیســی )یا فرانســه( در ســطح مکالمه کامــل و فهــم متون به دانشجویان ارائه می شود.
4-6) تشــکیل گرایش های اعام شده دررشــته های تحصیلــی، در صورتی ممکن خواهــد بود که تعــداد دانشــجویان واجد شــرایط هــر گرایش، بــا توجه بــه ضوابط دانشگاه به حد نصاب الزم برسد.

5-6) هزینــه تحصیل از دانشــجویانی که مطابق ضوابــط دانشــگاه فارغ التحصیل دانشجو شــوند دریافت نمی شــود و صرفا بطور رســمی متعهد می شــود کــه پس از پایان دوره آموزشی به میزان نیمی از مدت تحصیل خود را با نظر دانشــگاه در داخل یا خارج دانشــگاه )در پاره ای از موسسات دولتی یــا غیردولتی( خدمت نماید و فقط در مــواردی از قبیــل انصراف، اخــراج یا  انتقال، هزینه های طول تحصیل خود را به دانشگاه پرداخت نماید.

6-6) به منظور آشــنایی بیشتر با دانشگاه نســخه الکترونیکی نشــریه پیام صادق تا پایــان بهمن ماه 1397 در پایگاه اینترنتی گزینش دانشگاه به آدرس ir.ac.isu.gzn بارگذاری می شود و داوطلبان از این طریق می توانند فایل pdf آن را دریافت نمایند.
7-6)بــه بــرادران و خواهران دانشــجوی واجد شــرایط، اقامتگاه )خوابگاه( و سایر امکانــات رفاهی منــدرج در نشــریه پیام صادق تعلق می گیرد.

8-6) ســؤاالت داوطلبان از طریق قسمت “ارتبــاط بــا مــا” در “پایــگاه اینترنتــی گزینش” پاسخ داده می شود. تلفن گویای گزینــش بــرادران 88576030-1 و تلفن تماس با پردیس خواهران 22131874-6 می باشد.

چگونگی ورود به دانشگاه امام صادق علیه السالم (پردیس خواهران)

متقاضیان ورود به دانشــگاه امام صادق علیه الســام پردیس خواهران، در آذر هر ســال، با تکمیل فرم ثبت نام در ســایت سازمان سنجش آموزش کشور، عاقه مندی خود را برای ورود به این دانشگاه اعام می کنند و سپس با مراجعه به پایگاه اطاع رسانی پردیس خواهران به نشانی ir.ac.isuw ثبت نام خود را تکمیل می نمایند.
طبق برنامه ریزی هر ســال، یک هفته بعد از اعام نتایج مرحله اول از ســوی سازمان سنجش آموزش کشور در مرداد، به وسیله تماس تلفنی وپیامک، از داوطلبان عزیز برای انجام مصاحبه دعوت به عمل می آید. نتایج، هم زمان با اعام نتایج ســازمان ســنجش آموزش کشــور به داوطلبان اعام می شــود. پس از آن، با برگزاری اردوی یک روزه آشــنایی با دانشــگاه چند روز قبل از ثبت نام نهایی، داوطلبان همراه خانواده هایشــان ضمن آشــنایی با محیط و امکانات، با اســتادان دانشگاه ماقات می کنند و پاســخ سوال هایشــان را جویا می شــوند. بعد از اعام نتایج آزمون سراســری داوطلبان قادرند از میان رشــته های پذیرفته شده در دانشگاه امام صادق علیه السام و سایر دانشگاه ها، رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایند. تحصیل در پردیس خواهران دانشــگاه امام صادق)علیه الســام( در ســه مقطع کارشناســی، کارشناســی ارشــد و دکتری، به صورت روزانه و تمام وقت است.

مراحل ورود و ثبت نام در سایت دانشگاه امام صادق :

  1. وارد كردن كد ملي داوطلب در قسمت مربوط
  2. وارد كردن شماره پرونده داوطلب در آزمون سراسري

نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 7درصورتي كه پيش­ از  ثبت‌نام آزمون سراسري اقدام به ثبت‌نام در دانشگاه امام صادق عليه السلام مي‌كنيد،  لازم است با وارد كردن كد ملي و رمز عبور مجددا وارد سامانه ثبت‌نام دانشگاه شده و شماره پرونده آزمون سراسري خود را ثبت كنيد.

  • تعيين نظام آموزشي داوطلب (جديد: دبستان -دبيرستان، يا قديم: دبستان- راهنمايي- دبيرستان) در قسمت مربوط
  • وارد كردن مشخصات فردي، معدل‌هاي تحصيلي، آدرس دقيق منزل داوطلب، نام و كد مركز پيش‌دانشگاهي/پايه دوازدهم و دبيرستان/پايه يازدهم، مندرج در بالاي كارنامه تحصيلي داوطلب و …
  • پرداخت اينترنتي هزينه ثبت‌نام در سامانه ثبت‌نام )غير قابل استرداد)
  • دريافت رمز عبور و كد رهگيري در پايان ثبت‌نام و يادداشت آن

شرایط انتخاب رشته دانشگاه امام صادق 1402-1403 (کلیک کنید)

نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 17

نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 7 چنانچه داوطلبان پس از تكميل ثبت نام و واريز هزينه آن، موفق به دريافت رمز عبور و كد رهگيري نشوند، ثبت‌نام آنها تكميل نشده است و بايد دوباره جهت تکميل ثبت‌نام به سامانه مراجعه کنند.

نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 7: داوطلبان نظام جديد آموزشي (دبستان، دبيرستان، 6-3-3)  لازم است بعد از مشخص شدن معدل كتبي سال دوازدهم  حداكثر تا پايان خردادماه  با وارد كردن كد ملي و رمز عبور مجددا وارد سامانه ثبت‌نام دانشگاه شده و معدل كتبي خود را ثبت كنند.

قابل توجه داوطلبان آزمون سراسری، ثبت نام در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد پیوسته دانشگاه امام صادق علیه السلام آغاز شد. برای ثبت نام حتما این اطلاعیه را مطالعه کنید.


برای ثبت نام دانشگاه امام صادق اینجا کلیک کنید

نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 20

تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 21

ارتباط تلفنی اطلاع از شرایط پذیرش دانشگاه امام صادق

در این مقاله مارحل ثبت نام و نحوه ورود به سایت دانشگاه امام صادق را شرح داده ایم، برای برای اطلاع از شرايط و ضوابط پذيرش دانشجو در دانشگاه امام صادق می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل با شماره تلفن مندرج در همین صفحه از صبح ساعت 8 تا 12 شب تماس حاصل کنید تا مشاوران سامانه شما را راهنمایی کنند.

5/5 - (1 امتیاز)
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی