جهت مشاوره در زمینه بارم بندی دروس متوسطه اول ۱۴۰۲-۱۴۰۳

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 24861

بارم بندی دروس متوسطه اول ۱۴۰۲-۱۴۰۳

در این مقاله لیست کامل بارم بندی دروس متوسطه اول پایه های هفتم ، هشتم و نهم سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ را در اختیار دانش آموزان متوسطه اول قرار داده ایم. بارم بندی دروس پایه هفتم ، هشتم و نهم متوسطه به اطلاع دانش آموزان ، معلمان گرامی و مدیران مدارس می رسد.

لیست جدید بارم بندی دروس متوسطه اول که معیار برگزاری امتحانات است، اعلام شد.


بارم بندی دروس متوسطه اول سال 1402-1403

بارم بندی دروس متوسطه اول برای سال تحصیلی 1402-1403 هنوز از سوی آموزش و پرورش کل کشور اعلام نشده است، اما به محض اعلام در همین صفحه منتشر شده و لینک دانلود جدول های بارم بندی دروس پایه های متوسطه اول در اختیار مسئولین مدارس و دانش آموزان عزیز قرار می گیرد.

بارم بندی متوسطه اول- هفتم- هشتم- نهم 1402-1403


لیست بارم بندی دروس متوسطه اول 1402-1403

فایل pdf و فایل فشرده zip بارم بندی دروس متوسطه اول برای تمامی پایه ها با شرح کامل و توضیحات مربوط به هر پایه در 104 صفحه منتشر شده است. برای دانلود لینک مربوط را انتخاب کنید.

  1. بارم بندی دروس متوسطه اول پایه هفتم 1402-1403
  2. بارم بندی دروس متوسطه اول پایه هشتم 1402-1403
  3. بارم بندی دروس متوسطه اول پایه نهم 1402-1403

بارم بندی دروس متوسطه اول ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 1

فایل pdf لیست بارم بندی متوسطه اول خرداد 1402 (پایه هفتم-هشتم-نهم)



بارم بندی دروس متوسطه اول ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 2

فایل فشرده Zip لیست بارم بندی متوسطه اول 1402-1403 (پایه هفتم-هشتم-نهم)

بارم بندی دروس متوسطه اول 99-1400


بارم‌بندی جدید ابتدایی، متوسطه اول و دوم خرداد ماه 1403

  • سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی بارم‌بندی پیشنهادی تمام دروس دوره‌های مختلف تحصیلی دانش‌آموزان در سال 1402-1403 را اعلام کرد.
  • به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، دفتر تألیف کتاب‌های درسی آموزش عمومی و متوسطه‌ی نظری بارم‌بندی پیشنهادی کلیه‌ی دروس در نوبت اول و دوم دوره‌های مختلف تحصیلی (سال 1402-1403) شامل پایه‌ی ششم ابتدایی، دوره‌ی اول متوسطه، دوره‌ی دوم متوسطه‌ی نظری و رشته‌ی علوم و معارف اسلامی را اعلام کرد.
  • این متن پیشنهادی بارم‌بندی با امضای دکترحسن ملکی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به مرکزسنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش ارسال شده و آن مرکز پس از انجام تمهیدات لازم، این بارم‌بندی را به دبیرخانه‌های استانی و ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ می‌کند تا دبیران، مدیران و مسئولان آموزشی جهت بودجه‌بندی سؤالات امتحانات از آن استفاده نمایند.
  • در این بارم‌بندی، دوره‌ی ابتدایی پایه ششم (ارزشیابی پایه‌های تحصیلی اول تا پنجم توصیفی می‌باشد) شامل 10 درس آموزش قرآن، هدیه‌های آسمان، تربیت بدنی، فارسی، ریاضی، علوم تجربی، هنر، مطالعات اجتماعی، تفکر و پژوهش و کار و فناوری می‌شود.
  • دوره‌ی متوسطه‌ی اول (هفتم، هشتم، نهم) شامل 13 درس قرآن پیام‌های آسمان، عربی، زبان و قرآن فارسی و نگارش مطالعات اجتماعی، ریاضی، علوم تجربی، تربیت بدنی و سلامت، تفکر و سبک زندگی، زبان انگلیسی، هنر، آمادگی دفاعی و کار و فناوری می‌شود.
  • در بارم‌بندی دوره‌ی دوم متوسطه؛ پایه‌ی دهم 19 درس، پایه‌ی یازدهم 16 درس و پایه‌ی دوازدهم نیز 16 درس را شامل می‌شود. فارسی، نگارش، عربی، دین و زندگی، منطق، زبان انگلیسی، جغرافیای ایران و استان‌شناسی، تاریخ، جامعه‌شناسی، اقتصاد، هنر، تربیت بدنی، تفکر و سواد رسانه‌ای، کارگاه کارآفرینی و تولید، فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی، ریاضی و آمار، آزمایشگاه علوم و غیره تعدادی از این دروس می‌باشد.
  • فهرست کامل بارم‌بندی دروس برای امتحانات سال تحصیلی 1402-1403 در فایل ضمیمه قابل دریافت و استفاده می‌باشد.

مشاوره برنامه ریزی امتحانات متوسطه اول 1402-1403

لیست بارم بندی دروس امتحانی متوسطه اول برای پایه های هفتم، هشتم و نهم ویژه شرایط قرمز کرونا منتشر شد. امتحانات در شرایطی متفاوت برگزار شده و دانش آموزان به صورت غیرحضوری در کلاس های مدرسه شرکت نموده اند. شرایط موجود باعث افت تحصیلی اغلب دانش آموزان شده است. پیشنهاد می دهیم برای مشاوره برنامه ریزی امتحانات متوسطه اول حتما از راهنمایی مشاور تحصیلی بهره ببرید. مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور امکان مشاوره تحصیلی به صورت تلفنی و از ساعت 8 صبح تا 12 شب را فراهم کرده است. متقاضیان می توانند از طریق شماره تلفن های زیر با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایند:

بارم بندی دروس متوسطه اول ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 3

سامانه صدای مشاور

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

نحوه تشخیص هک شدن در برنامه شاد

بارم بندی دروس متوسطه اول ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 4

اینترنت برنامه شاد رایگان شد ، برای استفاده از اینترنت رایگان لازم است کد فعالسازی زیر را وارد کنید:

برای دریافت کد فعالسازی اینترنت رایگان برنامه شاد (کلیک کنید)

بارم بندی دروس متوسطه اول ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 5

3.5/5 - (4 امتیاز)
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی