کد خبر : 27038
- بازدید

aja.ir | سامانه دریافت کارت ایثارگری ارتش

aja.ir سامانه دریافت کارت ایثارگری ارتش

aja.ir  سامانه تکمیل اطلاعات اجا و دریافت کارت ایثارگری ارتش است.
  • کارت ایثارگری ارتش
  • پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی
  • تعویض کارت ایثارگری ارتش
  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش
  • مزایای کارت ایثارگری ارتش
  • سامانه ایثارگران
  • برای دریافت کارت ایثارگری به کجا مراجعه کنیم
  • سامانه ثبت نام کارت هوشمند ایثارگری
شرط لازم برای ورود به سامانه آجا داشتن کارت ایثار اجا می باشد:

ایثارگران محترمی که متقاضی دریافت کارت ایثار یکپارچه نیروهای مسلح می باشند جهت تکمیل اطلاعات ایثارگری می بایست اطلاعات و مدارک خود را تکمیل نمایند.
جهت آشنایی با نحوه پر کردن فرم اطلاعات قبل از ورود می توانید با شماره تلفن های مندرج در انتهای این مقاله تماس بگیرید.

aja.ir سامانه تکمیل اطلاعات اجا و دریافت کارت ایثارگری ارتش

برای  ورود مستقیم به سامانه اجا لینک زیر را انتخاب نمایید:

ورود مستقیم به سامانه اجا

برای اطلاع درمورد نحوه دریافت کارت ایثارگری این صفحه را به دقت مطالعه کرده و درصورت نیاز به کسب راهنمایی بیشتر میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید:

سامانه صدای مشاور- تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071611

تماس از تلفن ثابت تهران و بدون شماره گیری کد با شماره 9092301612

 

دریافت کد رهگیری کارکنان پایور

توجه : درصورتی که شماره پرسنلی شما کمتر از نه (9) رقم می باشد در ابتدای آن به تعداد کسری هر رقم یک عدد صفر قرار دهید . برای مثال اگر کد پایوری شما 63013407 باشد به شکل (063013407) باید وارد شود .
1) این سامانه جهت اعلام کد رهگیری شرکت در آزمون دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ایثارگران و رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد.
2) این سامانه صرفا پاسخگوی ایثارگران محترمی است که دارای کارت ایثار بوده و دارای 6 ماه حضور در مناطق عملیاتی( بازه زمانی 1359/06/31 تا 1367/05/27 ) می باشند.
3) چنانچه ایثارگران دارای کارت ایثار بدلایلی موفق به دریافت کد رهگیری نشدند از طریق لینک سامانه پاسخگویی اجا مشکل خود را ارسال یا با شماره تلفن 9099071611 تماس حاصل فرمایند.
————————–
ایثارگران محترمی که متقاضی دریافت کارت ایثار یکپارچه نیروهای مسلح می باشند جهت تکمیل اطلاعات ایثارگری به سامانه تکمیل اطلاعات ایثارگران اجا مراجعه نمائید و یا با شماره تلفن های مندرج در انتهای این مقاله تماس بگیرند.

دریافت کد رهگیری کارکنان وظیفه

توجه : کد ملی خود را به صورت کامل و بدون خط تیره وارد نمائید.
1) این سامانه جهت اعلام کد رهگیری شرکت در آزمون دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ایثارگران و رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد.
2) این سامانه صرفا پاسخگوی ایثارگران محترمی است که دارای کارت ایثار بوده و دارای 6 ماه حضور در مناطق عملیاتی( بازه زمانی 1359/06/31 تا 1367/05/27 ) می باشند.
3) چنانچه ایثارگران دارای کارت ایثار بدلایلی موفق به دریافت کد رهگیری نشدند از طریق لینک سامانه پاسخگویی اجا مشکل خود را ارسال یا با شماره تلفن 74547 – 021 تماس حاصل فرمایند.
—————————
ایثارگران محترمی که متقاضی دریافت کارت ایثار یکپارچه نیروهای مسلح می باشند جهت تکمیل اطلاعات ایثارگری به سامانه تکمیل اطلاعات ایثارگران اجا مراجعه نمائید و یا با شماره تلفن های مندرج در انتهای این مقاله تماس بگیرند.

سامانه صدای مشاور- تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071611

تماس از تلفن ثابت تهران و بدون شماره گیری کد با شماره 9092301612

 

منابع :
جهت مشاوره در زمینه aja.ir | سامانه دریافت کارت ایثارگری ارتش ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071611 تماس از سراسر کشور و 9092301612 (تماس از استان تهران)
تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.


پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
پیام رسان های خبرینو

برچسب ها :

ارسال نظر شما
انتشار یافته : 98 در انتظار بررسی : 21
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسینعلی چورلی خان به بین دوشنبه , 30 فروردین 1400 - 21:27

باعرض سلام
زمانیکه کد ملی و شماره کارت ایثار خود را وارد سامانه میکنم برای گرفتن کارت ایثار
جدیدخطا میدهد که رکوردی با اطلاعات ثبت شده یافت نشد. لطفا راهنمایی کنید .باتشکر

حجت اله پورصمد شنبه , 28 فروردین 1400 - 15:09

سلام.بنده دوره خدمت نظام وظیفه سپاهی دانش بودم ودرسال۱۳۵۶منقضی خدمت شدم.درزمان جنگ تحمیلی برای خدمت دوره احتیاط فراخوانده شدم وششماه خدمت دوره احتیاطرا انجام دادم
کارت ایثار را دریافت نمودم شماره شناسایی ۲۰۰۰۷۱۴۱۶۵ می‌باشد.
چون بنده بازنشسته آموزش و پرورش هستم برای برقراری امتیاز ایثارگری آموزش و پرورش می گوید علاوه بر کارت ایثارگری باید نامه تأییدیه وبه روزباید ارائه شود.حال باتوجه به بعد مسافت (دهدشت.استان کهگیلویه و بویراحمد)وشراژط کرونایی واینکه بنده عمل قلب بازانجام دادم ودیابت نیزدچارهستم امکان دارد ازطریق فضای مجازی ویا مکاتبه گواهی ایثارگری صادرگردد؟مزیدامتنان خواهد بود که در این زمینه مساعدت شود.باتشکرفراوان

موسی قائمی شنبه , 28 فروردین 1400 - 10:31

باسلام اداره پست جهت تغیر در حکم میگویند باید از یگان صادر کنده برای کارتی که دارید تائیدیه بیارید.حالا بااینوگرفتاریهاکه هست .خودم هم وضعیت جسمانی خوبی ندارم. ایا از طریق شما میشود تائیدیه ارسال گردد.کد رهگیری هم دارم ۶۵۵۴۷۷۴۳ لطفا راهنمایی بفرمائید متشکرم

یوسف رحمانی پنجشنبه , 26 فروردین 1400 - 14:02

سلام، ببخشید من برای دریافت کارت ایثارگری پدرم قبلا تو سال98تو پادگان 401سوله آبی اقدام کرده بودم حتی هزینه پست رو نیزپرداخت کردم ولی کارتی دستم نرسیده پیگیر شدم گفتن که یکباره دیگه باید ثبت نام کنی، ثبت نام کردم و فقط یه شماره کارت ایثارگری تو دستمه. ولی برای صدور کارت سایت کلمه عبور و نام کاربری میخاد، من چی باید وارد کنم خواهشا راهنمایی بفرمایید. (اطلاعات پدرم فرهاد رحمانی-3931560422 کدملی-100318004شماره کارت ایثارگری)

قربانعلی ناهیدی پنجشنبه , 26 فروردین 1400 - 12:35

سلام .من میخواستم ثبتام کنم واسه کارت هوشمند ایثارگری .این کارت خیلی قدیمی هست و کد ملی روی ان ثبت نشده و شماره جانبازی خورده فقط روی کارت.میشه راهنمایی کنید

عماد چهارشنبه , 25 فروردین 1400 - 2:45

سلام بنده سرباز وظیفه بوده و در جنگ شرکت کردم بعد از کلیدوندگی بسیار جانباز ارتش شناخته شدهام حتی درصد جانبازی هم گرفته ام ،بعد ارتش برای بنیاد شهید نامه زده ولی بنیاد شهید از سال ۹۰تا الان هنوز جانبازی من را مورد تأیید قرار نداده و میخواهد دوبار در کمسیون پزشکی بنیاد شرکت کنم از سال ۹۰ چند سال گذشته خخخخ متاسفم برای خودم وارتش و کلیه جانبازان ارتش

محمد عبدالهی یکشنبه , 22 فروردین 1400 - 13:06

ضمن سلام وآرزوی سلامتی بنده اطلاعات کارت ،شناسنامه وعکس باشماره کارت ایثارگری را تکمیل کردم و نتیجه نگرفتم آیا ثبت شده پیاده ش کارت ایثار100047601باکدمای 2219041972خواهشمندم اطلاع رسانی فرمایید درضمن شماره تماس درشبکه موجودنمیباشد.ممنون

سعیدمشتاق سه شنبه , 17 فروردین 1400 - 13:38

باسلام،سه سوال دارم که اگرپاسخ دهید ممنونم…1_آیافکرنمیکنیدپس از32سال که ازخاتمه جنگ میگذردهنوزوقت داریدکه برای صدوریاتغییروتعویض کارت اقدام نمایید جوانان رشیدوبرومندآنزمان امروزپیروسالخورده وفرتوت شده اند.
2_درصورت امکان ممکن است چندنوع ازمزایاوخدمات کارت هوشمندراتوضیح دهید
هرچندبرای استفاده ازآن خدمات نیزدیگرخیلی دیرشده البته بشرط اینکه خدمات بدرد بخوری باشد…3_ایابهترنبودبجای این کارت ها واتلاف وقت وهزینه به هرایثارگر نشان یامدال که قابل نصب برلباس باشدداده میشد وحداقل درصف های طولانی،خدمات بانکی،استفاده ازاتوبوس ومترو،موزه هاوازاین دست رایگان میشدوبدون اینکه نیازبه ارائه کارت باشدمسئول مربوطه بارویت ان نشان خدمت ارائ مینمود؟میدانیداین سیاست وابتکارچقدرتاثیربسزایی دراذهان عمومی وجوانان جهت نشرفرهنگ ایثارمیگذارد؟اگراینکارصورت بگیردموثرترازپخش صدهافیلم وسریال وبرگزاری همایش های پرهزینه است؟تبلیغ ونشریک فرهنگ باکارعملی ومحسوس صورت میپذیرد نه باحرف وفیلم وادعا….بدانیداگردرباره نشروگسترش فرهنگ ایثاردغدغه ای دارید بدون توجه به اقدام عینی وعملی موفقیتی کسب نمیشود….اینقدردرارج نهادن به ایثارگران کم کاری شده که دراکثرادارات وحتی بنیادیک کارمند دون پایه بخوداجازه جسارت علنی میدهد ومیگویدمگربرای من رفتی میخواستی نری واین بیشرمی راچگونه میشدو
هضم وتحمل کرد…دبیرستان شاهدبرای ثبت نام نوه ام زیربارمدرک ابثارگری وجانبازی
ارتش نمیرفت ونامه ازبنیادمیخواست .چرا؟چون ارتش اقتدارخودرادرپشتیبانی از پرسنل خودراندارد…وگرنه چرابایدهم ازارتش درصدگرفت هم ازبنیاد؟وچراباید دردو کمسیون شرکت نمود.

نصیری شنبه , 21 فروردین 1400 - 20:13

سلام سعیدخان هزار آفرین که سخن از دل همه گفتی، تمامی کشورهایی که درگیر جنگ بودند حتی آنانی که 7 روز بیشتر طول نکشید (مثل مصر) چنان خدماتی به ایثارگرانشان ارائه میدهند که بعضیها باید درس بگیرند و همین هایی که شما نام بردید مقداری از خدمات دهی دولتهای آنان است حتی من تحقیقاتی در این زمینه کردم که واقعا ً مشخص شد برای امثال ماها هیچ کاری انجام نشد حال بگذریم که ما فقط برای میهن مادریمان ایثار کردیم و لاغیر و هیچ چشمداشتی هم نباید داشته باشیم ولی آخر فرق آنهایی که در آنزمان در زیرزمینها پنهان میشدند و یا به خارج از کشور فرار میکردند با امثال شما و من که 20 ماه در جبهه حضور داشتم در چیست .
یادم رفت یه چیزیو بگم همون مصریها که نام بردم وقتی به جایی میخواهند بروند از طریق بخش خدمات دهی برایشان اتومبیل اختصاصی میفرستند که راننده و مامور همراه تا پایان کار موظف به همراهی آن ایثارگر میباشند .
اصلا ولش کن نخواستیم، خر ما از کرگی دم نداشت …. مارو چه به این حرفها !!! یه چیزی ازمون نگیرن خیلیه !!
اون دوستمون راست میگفت مگه برای اون رفتیم جنگیدیم ….. کاملاً درست میگه درسته چون ما فقط برای وطن نازنینمون جنگیدیم و منتی هم سرش ندارسم بلکه بیشتر از اینها بهش بدهکاریم
خدا نگهدار

ابولفضل مشکانی شنبه , 14 فروردین 1400 - 23:56

رزمنده دوران جنگ خراسان رضوی شهرستان خوشاب شهرمشکان خیابان قایم قایم۱۸

فرزانه ابراهیمی چهارشنبه , 11 فروردین 1400 - 17:33

سلام پدر من کارت ایثارگری ارتش داره که مدت جبهه رو براش زدن ۳ ماه و ۱۱ روز برای گرفتن کد رهگیری باید چکار کنم کد رهگیری نداره

سهراب رحمت پور چهارشنبه , 11 فروردین 1400 - 10:03

باعرض سلام وادب واحترام .میخواستم از مسئولین محترم سئوال کنم .این کارت ایثارگری سربازی در ارتش .به چه منظوری به بنده داده شده .تقریبا حدود سی سال پیش چقدر از این یگان به ان یگان واز این شهر به ان شهر رفتم تا این کارت را گرفتم .اگر بفرمائید این کارت برای چه منظوری صادر گردیده .بسیار ممنون میشوم .

سیروس دندان زر یکشنبه , 8 فروردین 1400 - 17:52

باسلام اینجانب سیروس دندان زر باکدملی3720057887حدود سه ماه پیش باتکمیل مدارک درواحد محل خدمتدرخواست کارت ایثارگری ارتش رانموده ام که تاکنون به دستم نرسیده لذا بخاطر شرکت دخترم درکنکوربه کدایثارگری نیازمندم بخاطر خدا مراراهنمایی وکمک کنید ممنون همراه 09188733791

عبداله سوادکوهی سه شنبه , 10 فروردین 1400 - 9:51

با سلام وتبریک سال نو.بنده از جانبازان 30% جنگ تحمیلی هستم من سربازارتش بودم ودر منطقه سومار خدمت می کردم چند سال قبل کارت ایثار را با ثبت نام حضوری در لشگر گرفتم ام الان چندین بار تکمیل اطلاعات جهت دریافت کارت الکترونیکی ویکپارچه اقدام کردم ودر پایان هربار میگه اطلاعات شما با موفقیت ثبت شده ولی هیچ پیام برای شماره همراه من نمی یاد به ایمیل هم پیام نمی یاد .لطفا بنده را راهنمایی فرمایید.یا به نوعی پیگری شود ونتیجه ازطریق پیامک یا جیمیل به بنده اطلاع داده شود کدملی2090865032 وشماره09119939340

سیروس دندان زررگ پنجشنبه , 12 فروردین 1400 - 2:02

لطفا به من جواب دهید

سیامک داودی شنبه , 7 فروردین 1400 - 16:17

باسلام.من ازتاریخ 1366/01/01 لغایت 1368/01/01 در منطقه عملیاتی سومار در لشکر 88 زرهی زاهدان گردان تکاورخدمت کردم.در عملیات مرصاد دست راستم تیر خورد.که بعد ازآن شلوغی و وضعیت بد جسمانی ..به هزار زحمت جهت مداوا خودم را به شهر محل سکونت رساندم.برای دریافت کارت جانبازی اقدام کردم..جواب دادند که چون جهت مداوا شخصا اقدام نموده اید مدرکی برای اثبات وجود ندارد.و بعد از آن به زاهدان رفتم جهت دریافت کارت ایثارگری..مدارک مربوطه رو تحویل دادم و 16 ماه و 9 روز برایم لحاظ کردند ..بعد از گذشت حدودا 2ماه تماس گرفتم ..گفتنداین شمار پیگیری شماست(331971867985 ) و مدارک شما به تهران ارسال شده جهت صدور کارت ..متاسفانه تا الان هم هیچ خبری نیست..و من نیاز به یک گواهی دارم برای محل کار . که خیلی خیلی ارائه این گواهی برا ی ضروریست که تحویل بدهیم..چند بار به امور ایثارگران شهرمان مراجعه نمودم و گفتند که این شماره پیگیری قابل قبول نیست ..حتما جهت صدور گواهی بایستی شماره ایثارگری داشته باشید..اگه برایتان مقدوره جهت دریافت گواهی و کارت ایثار گری اینجانب را راهنمایی و یا همکاری نمایید .ممنوم از شما .ک ملی 1971867985 کد پیگیری 331971867985 .از خوزستان.

عادل شهلوی شنبه , 7 فروردین 1400 - 13:12

کاش به جای ارتش سرباز سپاه بودم. که قسمت ایثارگری سپاه مشتاقانه به مشکلات آنها رسیدگی می‌کنند. و امکانات در اختیارشان می‌گذارند. ولی ارتش تبلیغ می‌کند و هیچ کاری نمی‌تواند بکند و این مشکل هزاران نفری است که زمان جنگ در ارتش خدمت می‌کردند وتا حالا مسئولان ارتش هیچ کاری نتوانستند بکنند. جای تاسف عمیق دارد.

حسن حسینیان اصل چهارشنبه , 4 فروردین 1400 - 23:35

چهارسال کارت ایثارگری گرفتم می خواستم ببینم تا قبل ازدنیا نرفته چیزی هم شاملمون میشه یاخیر ممنون ازلطف شما منتظرجواب شما هستم

حمیدرضامحراب زاده شنبه , 30 اسفند 1399 - 21:18

با سلام
احتراما با وارد کردن مشخصات اعلام میکند رکوردی وجود ندارد. لطفا اقدام مقتضی اانجام فرمایید

حسن مرادی نامقی چهارشنبه , 27 اسفند 1399 - 10:40

با عرض سلام، اولا شماره تلفنهای اعلامی که اصلا گرفته نمیشه و مرتب بوق آزاد می زنند.دوما کسی نیست که جوابگو باشه .و متاسفانه ملتو سر کار گذاشتین با این سایت های بی معنی تون.در همه کشورها سیستمها وکامپیوتر کارها رو آسان میکنند ولی در کشور ما وقت همه را گرفته ومجبوریم دوباره هی زنگ بزنیم ویا حضوری اقدام کنیم.من کد ملی وشماره 10 رقمی کارت ایثار رو میزنم در نهایت میگه رکوردی یافت نشد والان نمیدونم چیکار کنم…حسن مرادی 09153097249 در انتظار راهنماییتون هستم.

عباس نشیری سه شنبه , 19 اسفند 1399 - 14:12

سلام. اینجانب عباس نصیری منقضی خدمت سال 67 جمعی لشگر21حمزه چندسال است که کارت ایثار قدیمی گرفته والان برای تعویض وقتی کدملی. وشماره کارت ایثار میزنم میگن که چنین رکودی یافت نشد.. لطفا راهنمایی کنین.. 09143623172

غلامحسین نظری یکشنبه , 17 اسفند 1399 - 21:39

با سلام مدت یک سال بیشتر برای دریافت کارت ایثار گری از طریق مرکز اموزش 05اقدام کردم هیچ جوابی نداده اند اگر قرار بود کاری به ظرر من انجام دهند سلسه مراتب مرکز بسیج میشدند ولی در مورد کار ایثار گران وجانبازان بیخیال بیخیالش هستند چرا ما پرسنل ارتش اینقد نسبت به کسانی که هم لباس مابودند ایقدر بیخیال چه عرض کنم حتی در کارشان کار شکنی میکنیم باید برای انجام وظیفه شان التماس وپارتی بازی کنیم درست نیست باید بدانیم که نه میز میماند نه پوست مقام سپردمتان به خدا خودتان جواب خودای خود را برای این کارشکنیهایتان بدهید 09906435819

هیئت الله فتحی شنبه , 16 اسفند 1399 - 19:57

سلام من کارت ایثار رو تحویل گرفتم الان برا فرزندانم که دکترا امتحان دادن این کد رو وارد میکنن سازمان سنجش میگه قبول نیست نمیدونم باید چکار کنم .مدیر محترم خواهش یه شماره بدین که جوابگو باشه من مشکلم حل بشه تشکر .شماره من اینه 09167711943 خ واهشا یه شماره یفرستین جواب بده خیلی ضروریه ممنون

م.محبی شنبه , 16 اسفند 1399 - 15:49

با خسته نباشید اگر رزمندگان این مرز و بوم مانند این اقایان که در کار دفتری نشسته و هر زمان که صلاح دانستند کاری بکنند میخواستند از جان خودشان مایع بگذارند الان هیچکدام این اقایان به عنوان یعنی خدمتگزار ایثارگران وجود نداشتند . دو سال است پرونده ام رفته ۵ درصد جانبازی تایید بشه چند ماه است اطلاعات ایثارگری خودم را روی سیستم ارتش بار گذاری کردم اما دریع از یک خبر

خدا به شما قوت بده فقط دعا کنیم که شماها نخواهید کاری برای ما انجام بدهید

منصور پنجشنبه , 14 اسفند 1399 - 14:50

سلام و وقت بخیر
بنده درتاریخ ۱۳۶۸/۷/۱۸ در استان آذربایجان غربی منطقه جلدیان پیرانشهر تا تاریخ ۱۳۷۰/۷/۱۸خدمت سربازی بودم .حالا سؤال من این هست آیامن شامل ایثرگری می شوم یانه؟!
ممنون میشم جواب سؤالم را بدهید.

فیروز ناصری سه شنبه , 12 اسفند 1399 - 19:24

با عرض سلام ۲ تا فیش ۲۰ هزارتومنی و ۱۰ هزار تومنی که برای کارت ایثار است به چه حسابی باید پرداخت شود لطفن راهنمایم کنید

رضا حمزه نژادی سه شنبه , 12 اسفند 1399 - 11:54

سلام بنده مدتیه فرم کارت ایثار یکپارچه ارتش رادر سایت اجا پرکردم وکدرهگیری هم دریافت کردم ولی کارت هنوز بدستم نرسیده ایا کارت صادرشده برام؟ازکجا پیگیری کنم؟ باتشکر

‌محمد افشاریان دوشنبه , 11 اسفند 1399 - 23:40

باسلام درتاریخ ۹۹/۱۲/۵درخواست معرفینامه ازواحد ایثارگران اجادرتهران نمودم جهت استفاده از تبصره( تغییر وضعیت)فرزندم که درسازمان حسابرسی مشغول کار میباشد ،درمعرفینامه ذکرشده ازتاریخ۵۹/۷/۵لغایت۶۰/۱/۵بمدت ششماه درمنطقه عملیاتی حضور داشته ومدت ۴ماه و۱۵روز بصورت داوطلبانه میباشد .که این موضوع مدت داوطلبانه ازنظر اداره موردنظر اشکال دارد مرد
ایراد شده است ایا میتوان نامه راعوض کرد ویاواقعا باوجود ذکر ۶ماه وباوجود درج تاریخ کامل ۶ماهه حضور بنده وامثال من این معرفینامه فاقد ارزش موضوع تبصره تغییر وضعیت ایثارگران میباشد.سپاس از جواب وراهنمایتان درضمن بعنوان منقضی ۵۶ ازتیپ۱ ل۷۷ درخط مقدم حضور داشتم .باتشکر افشاریان

سیدصدرلله حبیبی شنبه , 2 اسفند 1399 - 18:16

سلام علیکم
باعرض پوزش، کسی از دوستان شماره ای از پادگان ارتش دزفول داره
سال 64 امیدیه خدمت میکردم، تماس گرفتم با مسول انسانی پادگان 5شکاری امیدیه، مثل اینکه بعد از تغییر پادگان به پدافند، پرونده ها رو ارسال کردن دزفول
ممنون میشم اگه کسی از دوستان بتونه کمکی بکنِ
09190875918
سید حبیبی

یاعلی3

عبدالامیرحویزاوی شنبه , 2 اسفند 1399 - 1:38

تا حالا کارت ایثار گری دریافت نکردم . تاریخ اعزام به خدمت ۱۳۶۴/۰۸/۱۸ تا تاریخ ۱۳۶۶/۰۸/۱۸

نادر صحرانشین سامانی جمعه , 1 اسفند 1399 - 22:19

سلام: همین که مسئولین محترم بفکر سربازان هشت سال دفاع مقدس بوده و کارت ایثار پیش بینی کرده اند بسی جای تقدیر وتشکر دارد ، جدای آنکه بنیاد شهید این کارت ها را قبول ندارد و هیچ خدماتی هم نمیدهد و تا کننون هم هیچ خیری ندیدیم . بعد از گذشت سی وچندی سال از عمرمان واقعا خیلی شرمتده مسئولین محترم هستیم انشاا… امام زمان هرچه زودتر ظهور کند و به داد ما برسد تا ببشتر از این شرمنده مسئولین نشویم انشاالله.

نادر صحرانشین سامانی جمعه , 1 اسفند 1399 - 21:14

سلام : عمر ما تمام شد ، ما خیری از این کارت ایثار ندیدیم ، بعد ازعمری هم گذشته تازه جهت وارد کردن اطلات جهت استفاده از کارت یکپارچه پیغام میده رکوردی با این اطلاعات وچودندارد.

محمد قربانی کوهبنانی پنجشنبه , 30 بهمن 1399 - 12:38

ا سلام و احترام
اینجانب محمد قربانی کوهبنانی ساکن استان کرمان شهرستان کوهبنان می باشم از تاریخ 1353/01/15 لغایت 1355/01/15 دوران سربازی را در ارتش گذراندم و یک دوره احتیاط به مدت 6 ماه بصورت داوطلبانه از مورخ 1359/12/27 لغایت 1360/06/27 در جبهه لشکر 77 خراسان حضور داشتم منتهی اقدام به تهیه کارت ایثارگری ننموده ام
از آنجایی که فرزندم در کمیته امداد امام خمینی (ره) بصورت قرار دادی مشغول خدمت می باشد و با توجه به بخشنامه ای که اخیرا در خصوص تغییر وضعیت نیروهای غیررسمی به رسمی ابلاغ شده است اینجانب در مورخ 99/11/18 فاصله حدودا 1000 کیلومتری تا شهرستان تربت جام را جهت انجام کارهای کارت ایثارگری طی نمودم و مدارک مورد نظر را تحویل دادم.اینجانب دارای فرزند معلول می باشم و یکی از فرزندانم بعلت بیماری سرطان فوت شده است و مشکلات زیادی دارم و در منطقه محروم زندگی میکنیم و فرزندم تنها تکیه گاه ما می باشد و ممکن است این بخشنامه منقضی شود…در حال حاضر هم پست خالی هم در اداره کمیته امداد امام خمینی (ره)کوهبنان وجود دارد و اگر زمان بر باشد امکان اینکه نیروهای که از دیگر شهرستان های استان تغییر وضیعت داده شدند به این شهرستان انتقال داده شوند و پست موردنظر را اشغال کنند و در صورتی که تغییر وضیعت فرزندم به طول بیانجامد و درصورت نبود پست خالی ناچارا به مناطق دور افتاده انتقال داده می شود
در شهرستان تربت جام به بنده گفتند از زمانی که از طرف ما اطلاعات به مرکز ارسال شود حدودا 2 ماه طول می کشد و این طولانی شدن ممکن است مشکلات زیادی را ایجاد نماید و هچنین بدلیل اینکه فاصله زیادی تا این شهرستان داریم امکان پیگیری موضوع به صورت حضوری نیست
لذا عاجزانه خواهشمندم نسبت به پیگیری و تسریع در صدور کارت ایثارگری اینجانب اقدام فرمائید
با تشکر

حیدرعلی جعفرزاده پنجشنبه , 30 بهمن 1399 - 12:37

باسلام.من حدودآ سه ماه میشود جهت دریافت کارت یک پارچه ایثار گری اقدام وفرم مربوط را در همین جاپرکرده ام اما تاکنون هیچ نتیجه نگرفته ام.لطفا چگونگی را اعلام فرمایند.

محمدقربانی کوهبنانی پنجشنبه , 30 بهمن 1399 - 11:41

با سلام و احترام
اینجانب محمد قربانی کوهبنانی ساکن استان کرمان شهرستان کوهبنان می باشم از تاریخ 1353/01/15 لغایت 1355/01/15 دوران سربازی را در ارتش گذراندم و یک دوره احتیاط به مدت 6 ماه بصورت داوطلبانه از مورخ 1359/12/27 لغایت 1360/06/27 در جبهه لشکر 77 خراسان حضور داشتم منتهی اقدام به تهیه کارت ایثارگری ننموده ام
از آنجایی که فرزندم در کمیته امداد امام خمینی (ره) بصورت قرار دادی مشغول خدمت می باشد و با توجه به بخشنامه ای که اخیرا در خصوص تغییر وضعیت نیروهای غیررسمی به رسمی ابلاغ شده است اینجانب در مورخ 99/11/18 فاصله حدودا 1000 کیلومتری تا شهرستان تربت جام را جهت انجام کارهای کارت ایثارگری طی نمودم .اینجانب دارای فرزند معلول می باشم و مشکلات زیادی دارم و در منطقه محروم زندگی میکنیم و فرزندم تنها تکیه گاه ما می باشد و ممکن است این بخشنامه منقضی شود و در شهرستان تربت جام به بنده گفتند از زمانی که از طرف ما اطلاعات به مرکز ارسال شود حدودا 2 ماه طول می کشد
لذا خواهشمند است نسبت به پیگیری و تسریع در صدور کارت ایثارگری اینجانب اقدام فرمائید
با تشکر

هادی چهارشنبه , 29 بهمن 1399 - 19:39

ببخشید سلام من پدرم رزمنده سال ۶۵ تا ۶۷ در مناطق عملیاتی بوده کد ایثارگری ۱۲ رقمی رو گرفتم برای تکمیل اطلاعات به سامانه اجا مراجعه کردم وقتی کد ملی پدرم و کارت ایثار رو میزنم میگه رکودی با این اطلاعات یافت نشد من از شهرستان بوکان استان آذربایجان غربی هستم لطفا جواب منو بدید باید چکار کنم

user1 پنجشنبه , 30 بهمن 1399 - 11:56

سلام لطفا از طریق شماره تلفن های مندرج در این مقاله با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید

Saber چهارشنبه , 29 بهمن 1399 - 19:15

با سلام
آیا کسی هست تا جواب من بیچاره که برای کار پدر بنده 2روز در شهر غریب برای تکمیل پرونده از تهران به سنندج رفتم ،پرونده را کامل کرده و خدمت ارتش مخابرات01 داده‌ام،بعد از چند ماه هنوز این پادگان وقت نکرده یک سی دی برای سوله آبی ارسال کند،فاصله اش با سوله 200متر است،و من باید ماهی یک بار برای جوابش 300کیلومتر راه را طی کنم،آخه چرا…

مهرداد سه شنبه , 28 بهمن 1399 - 21:56

با عرض سلام و احترام و خسته نباشیدخدمت شما
ببخشید آیا کارکنان ارتش که فوت شده اند همسر یا فرزند متوفی میتواند کارت ایثاری دریافت نمایند؟
ممنون میشوم راهنمایی فرمایید.

رحمان آقائی پور سه شنبه , 28 بهمن 1399 - 17:13

سلام بنده اعزامی 59 به مدت 11در منطقه کردستان و 13 ماه در مناطق جنوب خدمت کردم وکارت ایثارگری هم نگرفتم لطفا جهت دریافت کارت ایثارگری راهنمائی بفرمایی. با تشکر

علی اصغرکشاورزکدملی۶۴۳۹۹۰۲۹۶۲ سه شنبه , 28 بهمن 1399 - 2:34

باسلام واحترام اینجانب منعضی خدمت در سالهای۶۲تا۶۴ در برج دیماه سال۹۷پرونده تکمیلی خودم را به امورایثارگران تیپ۲ زنجان ل۱۶زرهی قزوین تحویل دادم و هم زمان جهت تعویض کارت ایثارم اقدام نمودم ولی متاسفانه باگذشت بیش از ۲سال از انزمان تاکنون هیچ نتیجه ای نگرفتم لطفا در جهت تسریع کار و بهرمندی از مزایای ان دستور معتضی صادر بفرمایید آیا زمان بیش از ۲سال برای انجام کار کافی نمی باشد بی شک سر دوستان دیت اندرکار شلوغ هست و بر هیچکس پوشیده نیست و جا دارد خسته نباشید بهمه عزیزان عرض نمایم انشالله در بیشگاه خداوند معجور باشید وسپاسگزار یاری شما عزیزان در به نتیجه رسیدن درخواستم را دارم

علی اصغرکشاورزکدملی۶۴۳۹۹۰۲۹۶۲ سه شنبه , 28 بهمن 1399 - 2:23

باسلام و احترام بعرض برسد بیش از ۲سال هست که مدارک تکمیلی پرونده ام را به تیپ ۲زنجان جمعی ل ۱۶ زرهی جهت برخورداری از مزایای ایثارگری و تعویض کارت جدید ایثار تحویل دادم و متاسفانه تا کنون خبری نشده شما را بخدا تا زنده ایم قدمی بردارند بعداز مرگ چه فایده ای دارد انگاه که نیاز به دفاع بود بی منت و باافتخار حضور پیداکردیم و انتظار داریم به همان شکل همیاری شود با تشکر از شما عزیزان دست اندر کار

علی اصغرکشاورز سه شنبه , 28 بهمن 1399 - 2:12

باسلام و احترام بعرض برسد بیش از ۲سال هست که مدارک تکمیلی پرونده ام را به تیپ ۲زنجان جمعی ل ۱۶ زرهی جهت برخورداری از مزایای ایثارگری و تعویض کارت جدید ایثار تحویل دادم و متاسفانه تا کنون خبری نشده شما را بخدا تا زنده ایم قدمی بردارند بعداز مرگ چه فایده ای دارد انگاه که نیاز به دفاع بود بی منت و باافتخار حضور پیداکردیم و انتظار داریم به همان شکل همیاری شود با تشکر از شما عزیزان دست اندر کار

علی نومیری دوشنبه , 27 بهمن 1399 - 19:09

سلام. چه نیازی به تعویض کارت ایثار قدیم هست؟

رضا موسی زاده فارسیجانی یکشنبه , 26 بهمن 1399 - 0:33

سلام خسته نباشید
سرباز پدافند هوایی شروع خدمتم ۱۳۶۱/۰۷/۱۸
خاتمه خدمت۱۳۶۳/۰۷/۱۸
کارت ایثارگرفتم با شماره شناسایی 7000008960
جهت تعویض و یکپارچه سازی کارتم وارد سایت ثبت نام شدم
پیغام میده رکوردی با اطلاعات شما یافت نشد
لطفا راهنمایی فرمایید
و اگر امکان داره
کد رهگیری برام ارسال کنید
هر محبتی میتونی برام انجام بدید این کارت تا بحال بدردم نخورده
امیدوارم کارت جدید که محبت میکنید آخر عمری بدردم بخوره
تندرست باشید
سپاسگزارم

سرباز قدیمی یکشنبه , 26 بهمن 1399 - 18:39

سلام وارد سامانه پاسحگوئی آجا بشوید قسمت ارسال درخواست ……..فرم مربوطه را پرکنید مشکل تان الساعه حل میشود….موفق باشید.

رضا موسی زاده فارسیجانی یکشنبه , 26 بهمن 1399 - 0:21

ساام مجدد
چند دقیقه قبل از این پیام از شما راهنمایی خواستم
متاسفانه جهت ارسال مدارک مشخصات خود و کد ملی و شماره شناسایی کارت ایثار را ثبت مبیکنم لذا سیستم میگه رکوردی با این مشخصات یافت نشد
لطفا بفرمایید چه کنم راهنمایی فرمایید
ممنونم

رضاموسی زاده فارسیجانی یکشنبه , 26 بهمن 1399 - 0:00

سلام و عرض خسته نباشید
من سرباز وظیفه پدافند نیروی هوایی
شروع خدمت ۱۳۶۱/۰۷/۱۸
خاتمه۱۳۶۳/۰۷/۱۸
و دارای کارت ایثار به مدت یکسال و هشت ماه جمعا ۲۰ماه هستم
شماره شناسایی کارت ایثارم 7000008960 میباشد
لطفا جهت تعویض و یکپارچه شدن کارتم راهنمایی فرمایید
از محبت بی دریغ شما سپاسگزارم

میرستارموسوی شنبه , 25 بهمن 1399 - 21:22

سلام خواهشمند است دارای کارت ایثار و 21 ماه خدمت سربازی در منطقه عملیاتی غرب کشور هستم لطفا” نحوه دریافت گواهی کسر خدمت را برای فرزندم راهنمایی فرمائید .

amin یکشنبه , 26 بهمن 1399 - 18:16

سلام با در دست داشتن کپی کارت ایثار و پایان خدمت و شناسنامه و کارت ملی خود و کپی شناسنامه و کارت ملی فرزند و ۲قطعه عکس و نامه اشتغال از یگان خدمتی فرزند به نزدیکترین قرارگاههای ارائه دهنده کسری اقدام کنید

علی اکبر جباری یامچی پنجشنبه , 23 بهمن 1399 - 10:16

باسلام و خسته نباشید
اینجانب برای تکمیل مدارک کارت هوشمند وارد سامانه میشم کد ملی وشماره کارت ایثار را وارد میکنم اما سامانه جواب میدهد رکوردی با این اطلاعات پیدا نشد حال باید چکار کنم از راهنمایی شما کمال تشکر را دارم .

راج پنجشنبه , 23 بهمن 1399 - 10:07

سلام کارت ایثار گری رو دریافت کردیم ولی تو سایت بنیاد شهید ثبت نیست اصلا قبولشم نمیکنن کارتو چون استعلام نمیشه گرفت چیکار کنیم ممنون میشم راهنمایی کنید

فیروز ناصری چهارشنبه , 22 بهمن 1399 - 15:36

با سلام دو ماه است که مدارکم را به تیپ ۹۱ دادم چقدر طول میکشد تا کارت ایثار بدستم برسد .متشکر.

فیروز ناصری سه شنبه , 21 بهمن 1399 - 16:33

با سلام بنده ۳۰/۱۰/۹۹/ مدارکم را برای دریافت کارت ایثار به تیپ ۹۱ کرمانشاه دادم میشه بگن کی بدستم می رسد.. متشکر.

برزو نعمت زاده سوته سه شنبه , 21 بهمن 1399 - 6:07

اینجاب آزاده برزو نعمت زاده به کد ملی 4988783162 و به شماره پرسنلی 61066019 پایور بازنشسته نزاجاجهت دریافت کارت ایثارگری وارد سامانه می شوم و حتی از دفتر خدمات مشترکین ساتا اقدام کردم و کد ملی و شماره کارت ایثارگری را وارد می کنیم سامانه جواب می دهد شما هیچگونه سابقه اایثارگری ندارید . در صورتی که دارای 60 جبهه 789 روز اسارت و 32 درصد جانبازی ارتش را دارم .
لذا خواهشمندم نسبت به رفع مشکل آن اقدام و به شماره ذیل اعلام نمایید .
از همکاری شما همکاران محترم کمال تشکر و امتنان را دارم .
التماس دعا
09112175721

همکار و همرزم سه شنبه , 21 بهمن 1399 - 19:12

سلام وقت بخیر……. شما وارد سامانه پاسخگوئی هوشمند رزمندگان ارتش بشوید. فرم مربوطه را پرکنید. مطلب را منعکس کنید پیامکی همراه با کد زهگیری خواهد امد . مجددآ وارد همان سامانه بشوید به شما جواب مکتوب خواهند داد . ضمن اینکه مشکل را حل میکنند. حل نشد کامنت بگذار در خدمت تان هستم…..

جوادزورقی یکشنبه , 19 بهمن 1399 - 20:06

باسلام
برای در یافت کارت هوشمند ایثارگری ثبت نام کرده‌ام کی صادر میشه وبه دستمون میرسه؟

جوادزورقی یکشنبه , 19 بهمن 1399 - 20:03

باسلام
برای دریافت معرفی نامه ایثارگری به وزارت آموزش وپرورش باید به کجا مراجعه کنم؟

خسروشیرعلی یکشنبه , 19 بهمن 1399 - 11:51

کارت ایثارگری را مدت نزدیک به شش سال است دریافت کرده ام ولی کد پیگیری آن را تدارم لطفا کد پیگیری را برایم ارسال کنید . با تشکر

سیدصدرلله حبیبی شنبه , 18 بهمن 1399 - 14:52

سلام علیکم
باعرض سلام و خسته نباشید
بنده در پایگاه پنجم شکاری امیدیه خدمت کردم/سال 64
تعدادی از دوستان و هم خدمتی های بنده چند سال پیش برای دریافت کارت ایثارگری اقدام کردند و الحمدلله کارت ایثارگری رو دریافت کردند
چند روز پیش بنده برای دریافت کارت اقدام کردم، ولی متأسفانه دوستان حاضر در پایگاه پنجم شکاری امیدیه پاسخ مناسبی نمیدن
یه روز میگن پرونده ها اهوازه/یه روز میگن پرونده ها دزفولِ/یه روز میگن تهران
و فی الحال بنده نمیدونم به کجا مراجعه کنم
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
سیدحبیبی
09190875918

یاعلی3

شیرزاد افشونیان کد ملی1930580479 چهارشنبه , 15 بهمن 1399 - 22:51

سلام خدا قوت من کارت سبز رنگ ایثار را دریافت نموده حال برای تعویض ان به کارت کامپیوتری باید چکار کنم البته وارد سایت که میشم ارقام کدملی وشماره کارت ایثارلاتین میخواد لطفا راهنمایی فرمایید در ضمن دریافت کد رهگیری به چه صورت هست
شماره موبایل 09163442511

سرباز قدیمی جمعه , 17 بهمن 1399 - 19:27

سلام ….. بخش وظیفه پورتال آجا صفحه شما باز میشود و مشکلی ندارید. از همانجا وارد سامانه تکمیل اطلاعات ایثارگران آجا بشوید قضیه حل است. با اصل شناسنامه اصل کارت ملی کارت ایثار و یک قطعه عکس…..با ماره تلفن های مندرج در این صفحه تماس بگیرید. شما یک سال و 3 ماه و 16 روز مدت منطقه ای دارید ……ایام به کام

سرباز قدیمی جمعه , 17 بهمن 1399 - 19:31

کد رهگیری شما 331930580479 فرزند صفی قلی …… البته در کارت ایثار

حسین اسلامی چهارشنبه , 15 بهمن 1399 - 17:19

سلام از لطف شما تشکر می کنم خیلی مزاحم شدم شماره کارت خودم درست نشد ولی با شمارهای که برام ارسال کرده بودی مشکلم حل شد خیلی خیلی تشکر می کنم و معذرت خواهی می کنم

user1 چهارشنبه , 15 بهمن 1399 - 19:19

سلام، خداروشکر سلامت و موفق باشید

محمود صمدی سه شنبه , 14 بهمن 1399 - 14:38

چرا گرفتن گواهی تایید خدمت برای ایثارگران یکپارچه نیست ما تبریز هستیم کارت ایثار داریم پایان خدمت داریم برگ تسویه بروز داریم ولی چون ارتش 16 زرهی قزوین واقع در همدان ترخیص کرده برای هر ماری باید بریم همدان چرا ارتش مثل سپاه کار رو راحت نمیکنه سیستم یکپارچه باشه هرکس از شهر خودش بتونه براحتی گواعی بگیره تمام همکاران من استخدام رسمی آنها استارت خورده ولی به ما میگن شما ارتش هستید برید گواهی بیارید باید دوباره بریم همدان. واقعا جای تاسف و تامل داره لطفا رسیدگی کنید و جواب بدید ممنون

حسین اسلامی دوشنبه , 13 بهمن 1399 - 18:02

با سلام . من با تلفن های اعلام شده تماس گرفتم خیلی خیلی لطف کردند خیلی با متانت و حوصله و با احترام به اینجانب پاسخ گفتن ‌ یکی از دلایلی که من واقعا عجله دارم به خدا یعنی این همه مزاحم نمی شدم . خیلی دویدیم تا با زحمت به این کارت رسیدم

نادرملک پور دوشنبه , 13 بهمن 1399 - 17:57

سلام. اکثربه اتفاق راجع به صدورکارت ایثار هوشمند پیام گذاشتند که این کارت کی به دستمان می‌رسد ولی هیچ پاسخی ازطرف مدیر داده نشده وفقط می‌گویید تماس بگیرید کجا تماس بگیریم حداقل بگویید که چه مدت طول می‌کشد تا کارت صادرشود فکرکنم خودتان هم نمی‌دانید واطلاعات ندارید پس لطفا درسایت تان ارسال نظر نگذا رید ممنون

user1 چهارشنبه , 15 بهمن 1399 - 12:06

سلام حدود سه ماه

سید عباس رضوانجو یکشنبه , 12 بهمن 1399 - 13:24

سلام.
من کد رهگیری ۱۲رقمی رو دریافت کردم.کارت جدید طی چه مدتی بدست من می رسه.
ممنون

مجید صوفی نژاد مقدم یکشنبه , 12 بهمن 1399 - 12:34

با سلام و خدا قوت ، لطفا” سامانه ثبت نام جهت دریافت کارت ایثارگری را اعلام فرمایید متشکرم .

حسین اسلامی یکشنبه , 12 بهمن 1399 - 10:47

با سلام احترام اینجانب با شماره ملی 3391055553 و شماره کارت ایثارگری قبلی 300201099 الان وارد سایت که می شوی جایی که باید شماره کارت ایثار وارد کنی می نویسد شناسایی نشد در صورتیکه قبلاً مشکلی نداشت و بنده از همین طریق مدارک خواسته شده جهت صدور کارت هوشمند در چند مرحله ارسال کردم خواهشمند است اگر چنانچه کارت جدید به این حقیر صفدر شده خواهشمند است به آدرس بندرعباس . جنب بندر شهید باهنر شرکت ملی پخش قراورده های نفتی ارسال نمایند . از صبر و برد باری شما عزیزان سپاسگزارم

حسین اسلامی شنبه , 11 بهمن 1399 - 18:58

با سلام . از اینکه عزیزان با متانت و حوصله جواب این همه پیام . تلفن .وو می دهند خودش ایثار است واقعا شرمنده عزیزانم هستم شما ها لطف دارید انشاالله سایه سرتان اول بالای خانواده محترم بعد ایران اسلامی مستدام باشد . به امید حق

user1 یکشنبه , 12 بهمن 1399 - 14:31

سپاس، سلامت و شاد باشید

حسین اسلامی شنبه , 11 بهمن 1399 - 16:09

با سلام . به استحضار می رساند این حقیر قبلاً مدارک از طریق سایت اجا جهت صدور کارت جدید ارسال کردم بعد از آن شماره کارت ایثاری که الان دارم حذف شده جایی که کد ملی وارد می کنی و پایین آن شماره کارت ایثار می نویسد اشتباه است تو سایت هم شماره کارت ایثار من حذف شده و به جایش کد رهگیری اضافه شده . بنده خیلی مزاحم شدم چون اداره ما را زیر فشار گذاشته خیلی رفت و آمد کردیم تا بعد از 34 سال یا بیشتر سوابق تکمیل کنیم ما قدر زحمات شما می دانیم انشاالله همیشه در پناه حق سالم و تندرست باشید . کد ملی3391055553. تلفن 09171675735

عبدالحسن بن رشید شنبه , 11 بهمن 1399 - 12:07

سلام من برای دریافت کارت ایثار گری جدید به کافی نت مراجعه کردم تمام مشخصات ومدارکم از طریق اینتر نت رد شده حالا برای پیگیری باید چکار کنم

حسین اسلامی جمعه , 10 بهمن 1399 - 21:29

سلام .من منتظر جواب هستم

حسین اسلامی جمعه , 10 بهمن 1399 - 21:28

سلام من با کارت ایثار گری که دارم وارد سایت شدم و در مرحله بعد کد ملی و شماره کارت ایثار زدم فرم جدید آمد جهت صدور کارت ایثارگری الکترونیکی که مدارک شما عکس . صفحه اول شناسنامه . روی گرفت پایان خدمت با موفقیت ارسال کردم آنم در چند مرحله از آن موقع شما ه کارت ایثار من با کد ملی3391055553 حذف شده و کد پیگیری جای آن گرفته مجددا وارد سایت که می شوی شماره کارت قبلی می نویسد اشتباه است الان یکسال گذشته آدرس دقیق هم دادم نمی دانم چرا شماره کارت. ایثار که روی کارت قدیمی من درج شده الان می گوید اشتباه است شاید کارت جدید با شماره دیگه برای من صادر شده است

user1 شنبه , 11 بهمن 1399 - 13:25

سلام لطفا تماس بگیرید

محمد رضا شریفی چهارشنبه , 8 بهمن 1399 - 15:45

سلام من سال ۷۰ تا ۷۲ خدمت کر دم خدمتم منطقه شمال غرب کشور بوده قبلا کارت ایثار گرفتم اما تعویض نکردم الان برای کد دوازده رقم امتحان کنکور فرزندم گیر امدم هر چه به سایت اجا wwwaja ri مراجعه میکمم شماره ملی هم وارد میکنم فایده ندارد لطفا رهنمایی فر مایید

حسین اسلامی سه شنبه , 7 بهمن 1399 - 20:31

سلام من همین امروز چند پیام ارسال کردم . برادران عزیزم خسته نباشید من قبل از اینکه مدارکم از طرق سایت ناجا برای دریافت کارت الکترونیکی ارسال کنم تو سایت با زدن کد ملی و شماره کارت ایثار قبلی وارد سایت شدم و مدارک خواسته شده که سه قلم بودند با آپلود 1000مگ یا 100به هر صورت آپلود شد و با موفقیت ارسال شد بعد از آن الان وقتی وارد سایت می شوی دیگه شماره کارت نشان داده نمی شود و به جای آن کد رهگیری اضافه شده خواستم دوباره مدارک بفرست آنجایی که نوشته شماره کارت ایثار وارد کنی می نویسد اشتباه است در صورتیکه قبلاً شماره کارت درست بود خواهشمند است علت آن برای صدور کارت جدید است یا مشکل دیگری دارد آیا مدارکی که ارسال کردم مطمئنا کارت الکترونیکی جامع صادر می شود کد ملی این حقیر 3391055553 ذخلاصه من شرمنده عزیزان هستم من الان 57سال سن دارم به درد من نمی خورد چون آنهایی که تو فکر مال دنیا نبودن حتی خانواده شهید من سراغ دارم که دنبال امتیاز نبودن . من هم همین جور هستم فقط افتخاری است که به خاطر کشورمان رفتیم و جنگیدیم . فقط کنجکاو شدم ببینم چرا شماره کارت ایثار من الان سایت قبول نمی کند در صورتیکه قبلاً با همین شماره کارت مدارک بارگزاری و جهت کارت جدید
خلاصه از حوصله ولطف شما ممنونمارسال کردم فرزندان من از کارت ایثارگری من نتوانستند استفاده کنند همه کارها . دانشگاهها مخصوص بنیاد جانبازان و امور ایثارگران است من و شما اگر هر هشت سال در جبهه بودیم چون ارتشی یا سرباز ارتش بودیم ملاک عمل قرار نمی گیرد باید ارتش .با امور ایثارگران باهم یکی باشند یعنی وقتی شماره ملی یک ایثارگر وارد می کنی در همه جا رویت شود

حسین اسلامی سه شنبه , 7 بهمن 1399 - 16:23

با سلام و احترام اینجانب با کد ملی 3391055553 قبلاً مدارک ارسال کرده ام الان حدود یک سال می گذرد مدارکی با موفقیت ارسال شد آنم با 100مگ که گفته بودند عکس . کارت پایان خدمت و صفحه اول شناسنامه . متشکرم همیشه سالم و تندرست باشید . کارتان بسیار عالی است

حسین اسلفمی سه شنبه , 7 بهمن 1399 - 15:06

با سلام و احترام بر دلیر مردان ارتش. اینجانب با کد ملی 3391855553 قبلاً وارد سایت می شدم از وقتی فرم جدید جهت کارت الکترونیکی تکمیل و مدارک خواسته شده بارگزاری و ارسال کردم شماره کارت ایثار من در سایت نشان داده نمی شود و شماره پیگیری با اضافه کردن دو سه به اول کارت ملی نوشته کد پیگیری سوال من این است کارتی جدید کی و چه وقت به دست من می رسد . از ضمن از توجه عزیزانم در ارتش که ایثارگران را یاری می نمایند سپاسگزارم متاسفانه بنیاد شهید ققط خانواده شهدا بسیجی بیشتر در نظر دارد و توجهی به جبهه دیگر نیروها ندارد در صورتیکه همه در دفاع از کشور سهیم بودند شما عزیزان ما هستی متشکرم

یعقوب فضلی دوشنبه , 6 بهمن 1399 - 23:18

من که درگردان جنگاوران تیپ ۲ سلماس خدمت کردم برای گرفتن کارت ایثارگری به کجا مراجعه کنم.

user1 پنجشنبه , 9 بهمن 1399 - 13:23

سلام لطفا تماس بگیرید

علی میرزاثانی دوشنبه , 6 بهمن 1399 - 17:50

با احترام بنده کارت ایثارزگری هفت سال چهار ماه جبهه دارم ولی در سایت یازده ماه جبهه درج شده چطوری ادید می شود با سامانه مشاوره تماس گرفتم هنوز در سایت کارت قبلی لطفا راهنمایی کندی

حسن کریمی اقلبدی یکشنبه , 5 بهمن 1399 - 2:42

باسلام وادب
ا احتراما بنده ۱۵سال قبل ازیگان مربوطه کرمانشاه کارت ایثار وظیفه گرفته ام لطفا راهنمائی بفرمائید آیا نیازی به تعویض دارد یانه ؟ متشکرم

عبداله سوادکوهی شنبه , 4 بهمن 1399 - 14:02

باسلام.بنده یکی از جانبازان جنگ تحمیلی باکد ملی 2090865032 وشماره تماس 09119939340 هستم وداری کارت ایثارگری قدیمی می باشم چندبار جهت تکمیل اطلاعات ودریافت کارت ایثار گری هوشمند از کامپیوتر شخصی اقدام نمودم که درپایان کار نوشت اطلاعات شما با موفقیعت ثبت شده ولی در داخل همان فرم در وسطها با خط قرمز نوشته (اطلاعاتهویتی درج شده درسامانه باشناسنامه وکارت ملی مغایرت واختلاف دارد.یک مربع هم بقل دست اون هست آآن راتیک مزنم همین را می نویسد وتیک نمی زنم را هم همین نوشته لطفا مرا راهنمایی نمایید. شماره کارت ایثار 100485206

user1 پنجشنبه , 9 بهمن 1399 - 13:33

سلام لطفا تماس بگیرید کارشناسان سامانه راهنمای شما عزیزان هستند

حسین اسلامی شنبه , 11 بهمن 1399 - 18:41

لطف کردید . همین که زحمت کشیدی گفتی تماس بگیرید انگار دنیا برام دادید چشم

علی نوائی گوروان جمعه , 3 بهمن 1399 - 19:53

سلام.خدمت سروران گرامی.باتوجه به اینکه سن بازنشستگان خیلی بالاست و ناتوان ومدارک رزمندگان و مناطق عملیاتی شأن مشخص است.چرا باید برای تایید مدارک ایثارگری آوار ه شهرها بشوند.محبت کنید برابر مدارک موجود کارت ایثار را صادر نمایید تا حقی از کسی ضایع نشود.با تشکر رزمنده 8سال دفاع مقدس

حسن مهرابی نیا پنجشنبه , 25 دی 1399 - 13:13

من دوسال پیش براگرفتن کارت ایثار اقدام کردم وفرمها راپرکرده ام ولی هنوز نتیجه ای نگرفتم.کد پیگیری56581821لطفا راهنمایی کنید تامن بتوانم کارت ایثاربگیرم.

علیرضا پورحسین خونیق پنجشنبه , 25 دی 1399 - 10:36

اینجانب
حدود یک ماه پیش جهت صدور کارت یکپارچه ایثارگری مشخصات خود را در سایت ارتش تکمیل نموده ام ولی تاکنون کارت را دریافت نکرده ام میخواستم ببینم در چه مرحله‌ای است و کی بدستم خواهد رسید

محمد کریمی دستجردی چهارشنبه , 24 دی 1399 - 23:44

باسلام وعرض ادب،کارت ایثار ارتش دارم برای تعویض ان وتبدیل به کارت ایثارهماهنگ اطلاعات خواسته شده رادرتاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ درسامانه پرکرده ام وبا موفقبت ثبت نام انجام شده برای پیگری باید چکارکنم ویا اینکه چقدر زنان میبره ممنون میشم جواب بدین.

محمد کریمی دستجردی چهارشنبه , 24 دی 1399 - 23:43

باسلام وعرض ادب،کارت ایثار ارتش دارم برای تعویض ان وتبدیل به کارت ایثارهماهنگ اطلاعات خواسته شده رادرتاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ درسامانه پرکرده ام وبا موفقبت ثبت نام انجام شده برای پیگری باید چکارکنم ویا اینکه چقدر زنان میبره ممنون میشم جواب بدین.

علیرضا پورحسین خونیق چهارشنبه , 24 دی 1399 - 23:12

اینجانب به شماره ملی 1500974072 و شماره کارت ایثار وظیفه 100589005
حدود یک ماه پیش جهت صدور کارت یکپارچه ایثارگری مشخصات خود را در سایت ارتش تکمیل نموده ام ولی تاکنون کارت را دریافت نکرده ام میخواستم ببینم در چه مرحله‌ای است و کی بدستم خواهد رسید

حسن فیروزی مهر سه شنبه , 23 دی 1399 - 20:59

سلام ، اگر اطلاعات خود را از طریق سامانه جهت دریافت کارت ایثار گری ارتش ارسال کرده باشم ، لازم است که حضوری هم مراجعه کنم ؟

حسن فیروزی مهر سه شنبه , 23 دی 1399 - 20:53

سلام و عرض ادب ، جهت دریافت کارت ایثار در تاریخ ۹۹/۱۰/۲۳ اطلاعات خود را از طریق سامانه ارسال کرده ام ، چقدر زمان می برد تا به دستم برسد .

تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات
برنامه ریزی درسی
ارتباط با مشاور